Imigranti budou zachraňovat Českou republiku

Martin Zika | | 3. 9. 2003 | 50 komentářů
Evropu zřejmě čeká významný pokles populace. Na českém trhu práce bude v roce 2030 údajně chybět 420 tisíc pracovních sil, což chce vláda kromě jiného řešit i pomocí projektu, který k nám má přilákat kvalifikované odborníky ze zahraničí. Pomůže nám to?

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

11. 9. 2003 14:08, Harry Potter

Ne, Turci u mne rozhodně neobstojí. Ostatně termín "turecké hospodářství" rozhodně nevzniknul z obdivu k prosperitě turecké ekonomiky. To by dnes byli úplně někde jinde. Z historického pohledu pak "Řím, jen Řím a nic než Řím" a možná i Egypt. O kvalitě Turků co by pastýřů mám rovněž jiné informace, vždyť jejich péčí přišlo o život více než milion Arménů... Evropa dnes nepochybně čeká na nové impulsy. S ty přijdou. Z východu, tedy ze středovýchodu Evropy... Není náhodou, že to byly právě české a zejména polské armády, které v roce 1682 u Vídně definitivně rozprášili tureckou hrozbu pro náš region a umožnily tak rozvoj evropské civilizace i v našem regionu.

Zobrazit celé vlákno

+25
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

22. 9. 2005 12:24, Pepa

Imigrace je nejjednodušší a také nejhloupější řešení, což jak se ukazuje se také
vymstí. Protože na to vláda nemá, aby řešila problém vlastními silami cestou intenzifikace
výroby a společnosti, tak pracuje diletantsky.
Příliv pracovníků ze zahraničí výtají především firmy, které z toho také patřičně těží ve
svůj prospěch.

-2
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 50 komentářů)

20. 12. 2015 14:37 | Tomáš Marten

Neexistuje hodný a zlý imigrant. Nesmíme zapomenout na jednu základní věc a to si zkuste prodiskutovat s nějakým muslimem. Od W. reformy Islámu došlo ke sjednocení základních tezí této ideologie a k tzv. očištění od všeho nového, tedy od toho, co nekázal Mohamed. Jedna ze základních tezí je ta, že všichni bezvěrci, rozuměj nevěřící v Islám, jsou nečistí a pokud nechtějí konvertovat je potřeba je zničit, resp. zabít. Toto se opravdu učí už malé děti ve školách a nikdo o tom nepochybuje. Ti lidé v tomto žijí odjakživa. Pozn. obzvláště mají zaměřeno na židy, dále na křesťany a samozřejmě i na nevěřící, či budhisty. Všichni jsou povinni takto šířit tzv. Dům míru, tedy území, kde islám vládne. Někteří toto aplikují méně, někteří více, ale nicméně tomu fandí a věří tomu úplně všichni. NEVÍM TEDY, PROČ BY ROZUMNÝ ČLOVĚK MĚL MÍT NĚJAKÝ ZÁJEM TAKOVOUTO NÁSILNOU IDEOLOGII SI ZANÁŠET DO SVÉ ZEMĚ.TO AŤ SI MERKLOVÁ A JEJÍ BEZDUŠÍ VLEZDOZADCI ŘÍKAJÍ, CO CHTĚJÍ.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 4. 2006 13:35 | massakr

IMIGRANTY ANO,ALE HODNOTNÉ,NE MUSLIMSKÉ ŠMEJDY
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 9. 2005 12:24 | Pepa

Imigrace je nejjednodušší a také nejhloupější řešení, což jak se ukazuje se také vymstí. Protože na to vláda nemá, aby řešila problém vlastními silami cestou intenzifikace výroby a společnosti, tak pracuje diletantsky. Příliv pracovníků ze zahraničí výtají především firmy, které z toho také patřičně těží ve svůj prospěch.
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 10. 2003 11:33 | Peter

Ceska spolocnost odmieta imigrantov. Prejavuje sa to okrem ineho aj v tom ake mate pre nas zakony, ako sa k nam spravaju vasi uradnici, lekari ... Jedini ludia, o ktorych mate zaujem su zahranicni pracovnici na ktorych ste ziskovi, ktori by po tom ako tu prestanu pracovat mali odist aby nezatazovali vas socialny system. Konkretny priklad zo zivota: Moja manzelka na rodicovskej dovolenke, zamestnana v CR nema pravo na pobyt v CR za ucelom zamestnania (pretoze je na RD), len za ucelom spajania rodiny (so mnou). Z toho mi vyplyva jednoznacne - slobodne mamicky na RD vypadnite z tejto krajiny a vratte sa az sa vam bude chciet pracovat.
+17
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

21. 9. 2003 6:03 | Snek

Osobne verim, ze diversity je spise prinosem, nez negativem. Kdosi tu zminil Californii, ale jeji problemy pouze zredukoval na pristehovalce z Mexika. Co vysoce kvalifikovani odbornici z Evropskych zemi, Japonska, Australie, Ciny, Indie...? Mnoho z nich je drive ci pozdeji konvertovano na Americany, napred zelena karta, pozdeji obcanstvi.. beh na dlouho trat, ale deje se. A je to dobre. Velmi rad vzpominam na praci na projektech s lidmi z ruznych koutu zemekoule. Mam ale trochu pocit, ze toto je realita spise v US, v Evrope jsme v tomto smyslu mnohem zaostalejsi. V EU neexistuje diversity, viz treba zminovana Francie ci Holandsko. Mnoho narodnosti zije v jednom state, kazdy ve sve uzavrene komunite, nativni ignoruji non-nativni a naopak. Nikoliv tolerance, ale ignorance. Mame se co ucit. Jinak samozrejme, diversity musi byt nejakym rozumnym zpusobem regulovana.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 9. 2003 14:08 | Harry Potter

Ne, Turci u mne rozhodně neobstojí. Ostatně termín "turecké hospodářství" rozhodně nevzniknul z obdivu k prosperitě turecké ekonomiky. To by dnes byli úplně někde jinde. Z historického pohledu pak "Řím, jen Řím a nic než Řím" a možná i Egypt. O kvalitě Turků co by pastýřů mám rovněž jiné informace, vždyť jejich péčí přišlo o život více než milion Arménů... Evropa dnes nepochybně čeká na nové impulsy. S ty přijdou. Z východu, tedy ze středovýchodu Evropy... Není náhodou, že to byly právě české a zejména polské armády, které v roce 1682 u Vídně definitivně rozprášili tureckou hrozbu pro náš region a umožnily tak rozvoj evropské civilizace i v našem regionu.
+25
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

10. 9. 2003 21:27 | Prcek( stavební inženýr)

No v naší firmě (firma zabývající se zakládáním staveb), nevím o jediném mladém pracovníku!!! Mladý inženýr se ještě s problémy sežene, ale dělník sotva!! Špinavá práce - za celkem slušné peníze na české poměry - tak to našim nevoní!!! Nevím zda budou podle Vás nakonec házet lopatou čeští inženýři nebo třeba "šikovní"(ne žádný plebs) imigranti vyberte si!!
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

9. 9. 2003 8:30 | Eric

Nu, a když některá z kultur do země zavleče třebas SARS (jako čínská milionová minorita - je to ještě minorita? - v Kanadě), tak to se budou mít jistě ty kultury všechny vzájemně moc a moc rády, ne?
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

9. 9. 2003 8:15 | G. Pašek

Já to vidím takhle. Každý národ má sttálé procento "nezaměstnaných." Záleží jakých a kde. Pod 3%? Škrábete a přebíráte spodek sudu, což je velký průser najít spolehlivého pracanta. Takovým "nezaměstnaným" se ale říká jinak. 10%? Řežete do zdravého masa, a to opravdu bolí.

+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

9. 9. 2003 8:13 | Martin Horsky

Co je "multikulturalismus" a proc je to dobra vec? Nasledkem kanadske vladni politiky vuci pristehovalectvi je postupna balkanizace zeme (jako kdyby nejich nekonecny a stale nevyreseny problem mezi anglofonni a frankofonni populaci nestacil). Kalifornie napr. prochazi fazi ve ktere ilegalni pristehovalci z Mexika jsou uz moc stari na to sekat za par supu travu, myt nekde nadobi atd. a od statni kasy (kam nicim neprispeli), ocekavaji socialni "sluzby". Jejich deti se neciti ani Americanama, ani Mexicanama a diky nepretrzite propagande americke levice doufaji ve skupinove naroky a politickou moc. Uspech imigracni politiky zavisi na schopnosti hostitelske zeme asimilovat pristehovalce - nejen zamestnat. A v tomto bode jsou na tom vsechny evropske narody stejne mizerne.


0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

9. 9. 2003 8:11 | Petr

Máš kus pravdy ale cena za komunistické úspěchy byla stejně pro 70% lidí nepřijatelná.

-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

9. 9. 2003 8:10 | Radek Tůma

Všechny tyto trendy jsou jen potvrzením již zřejmě nevratné degenerace západní civilizace, všechny ty kroky, které jsou normálnímu člověku, jenom ne politikům, jasné jako sabotáž proti vlastním národům. Až tady bude víc ukrajinců, rusáků, albánců, čečenců cikánů (malá písmena jsou záměrná, ne chyba) a další asiatsko-balkánské pakáže než nás a začnou zde zavádět své barbarské pořádky - doufám jen v jedno: že už tady nebudu.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

9. 9. 2003 8:08 | thomas

O prinosu multikulturní spolecnosti velice pochybuji - staci mi situace ve Francii.... dekuji, nechci.

+23
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

9. 9. 2003 8:07 | richard

Zavedení sexuální výchovy do škol a z toho vyplývající zvrácené výkřiky učitelů a psychologů na základních a středních školách, jak je ten sex "nebezpečný" a jak ho ani 18leté "děti" nemohou provozovat bez "hrozných následků", věčné a unavující strašení AIDSem, zneužíváním, harašením a domácím násilím, usnadnění rozvodů, propagace singl života, homosexuality a předmanželského panenství, potlesk pro neustálé prodlužování věku vstupu do manželství a odkládání otěhotnění do věku, kdy žena má 100% jistotu rizikového těhotenství a 80% jistotu že nezbyde než umělé oplodnění, devastace vztahů mezi muži a ženami zaváděním feministické ideologie, násilné a bezdůvodné odnímání dětí rodičům a jejich "převýchova" ve státních dětských domovech již přináší očekávané ovoce. Tož ano, vstoupili jsme do Evropy, k plození dětí prostě není chuť a navíc pro dnešní děti je dětství a dospívání trestem za příliš nízký věk. Tím, že si sem nastěhujeme statisíce a milióny cizích přistěhovalců nic nezískáme, stejně jako ve Francií, Německu, Británií, Itálii bude "multikulturnost" spočívat pouze v sociálních dávkách pro "diskriminované" nefachčenky, v ideálních podmínkách pro činnost drogových, pasáckých a vyděračských mafií a mezinárodních teroristů, v zavedení politkorektní protekce pro cizince a strachu místního obyvatelstva žít a dýchat ve své vlastní zemi. Porodnost by zvýšilo i pouhé odstranění shora uvedeného, stačilo by, aby se lidé nemuseli bát spolu začít chodit, souložit, mít děti a vychovávat je, stačilo by, aby se stát přestal zajímat o intimní soukromí svých občanů, přistěhovalectví není nutné.
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

9. 9. 2003 8:04 | dvd

Jistý politik z CDU (na jméno si nevzpomínám) reagoval v Německu v podobné situaci větou "Kinder statt Inder". A celé politicky korektní smečka německé levice zahájila jeho postupné vykosťování.
+14
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

9. 9. 2003 8:03 | Karel

Dělali to pravdu promyšleně ti bolševíci, s následky se potýkáme už skoro 14 let a jak tak koukám ještě pár desetiletí nám to bude trvat. Vivat KLDR!

+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

9. 9. 2003 8:02 | Karel

Oni se sem z východu cpou a nepřestanou. Jediný rozdíl je že na to budeme nyní mít úřad, úředníky, dotazníky - zase pár darmožroutů místní provenience najde místečko za státní (náš) peníz.

0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

9. 9. 2003 8:01 | Pavla B

Taky se nemohu zbavit dojmu, že méně problémů než imigrace by přinesla podpora porodnosti, jinými slovy, že by to nakonec vyšlo laciněji.
+11
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

9. 9. 2003 7:59 | dvd

Ono to s tím plánováním nebylo vždycky tak úžasné: když ty naplánované dívenky dospěly do menstruačního věku, ukázalo se, že jaksi nejsou naplánovány menstruační vložky.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

8. 9. 2003 20:55 | Jan Kolda von Žampach

A dnes v české kotlině přece právě ti "správní pastýři" dlouhodobě a viditelně chybí, už i od toho roku 1918 ! V tom je ten zakopaný pes, jak se říká. To jsem měl svým příspěvkem, na který Harry reaguješ, především na mysli. Stačí si přece doma zahrát na PC nějakou tu lepší kolonizačně dobyvatelsko ekonomicko obchodně politickou strategii ( do začátku stačí i ta Age of Empires, a ty jistě znáš, Harry, lepší ) : hned je vidět, že to české ( evropské ) vymírání nám nespadlo najednou odněkud s nebe, ale je dáno právě, žel, ničemností a neschopností našich politiků, a jedno je, jestli jim sochy tady právě stavějí nebo je kácejí...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Stránka 1/3

Předchozí

1

Spočítejte si

Výpočet životního minima 2024

Počet členů rodiny

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Pavel Mertlík

exministr a ekonom

Petr Fejk

manažer

Pavel Mertlík
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 1 duelů
×
Petr Fejk
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services