Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Poradna - Spotřebitelská poradna

Jako spotřebitelé máme svá práva i povinnosti. Jenže často se práva nemůžeme domoci – chceme odstoupit od kupní smlouvy, reklamovat zboží, ale obchodník to vidí jinak. Porušuje prodejce obchodní podmínky? Snaží se vás vzít na hůl? Nejste si jisti, jestli máte na reklamaci nebo vrácení zboží nárok? Zeptejte se expertů z naší spotřebitelské poradny. Napřed ale doporučujeme podívat se na nejčastější dotazy ostatních spotřebitelů, je možné, že podobný problém s reklamací měl i někdo jiný.

Vkládat dotazy může jenom zaregistrovaný uživatel…

Přihlásit se

Porovnejte si nabídky, vyberte tu nejvýhodnější a ušetřete.

Hledáte nejlepší půjčku na trhu? Porovnejte nabídky a ověřte si, na jakou sazbu můžete dosáhnout.

Všechny dotazy

Podnikatel mi proplatí opravu zboží?

Dobrý den, před nedávnem jsem si koupil botky přes e-shop, bohužel se mi po nějaké době rozlepila podrážka. Zaslal jsem fotky výrobci s tím, že botky nechci posílat nazpět, ale nechal bych si je v místě bydliště opravit a on by mi proplatil náklady. Výrobce souhlasil a můj dotaz nyní zní, pokud se stejná vada bude opět opakovat, budu veden v evidenci reklamací u výrobce? Pokud by se stejná vada opakovala 3x, měl bych nárok na odstoupení od smlouvy? Nebo z důvodu, že jsem si botky nechal opravit jinde na toto ztrácím nárok? Děkuji za odpověď.

Dotaz poslal/a: Macik2511, 27. 04. 2017 12:54

Dobrý den, děkujeme Vám za využití internetové poradny dTestu na peníze.cz. Vzhledem k tomu, že prodejci znemožníte provést záruční opravu, nebude za její provedení odpovídat. Způsob vyřízení reklamace by v tomto případě bylo možné posoudit spíše jako poskytnutí přiměřené slevy než jako záruční opravu. Pokud by se vada vyskytla opětovně, budete moci od smlouvy odstoupit pouze v případě, že půjde o třetí záruční opravu. Věříme, že Vám tato informace pomůže. V případě potřeby další konzultace kontaktujte prosím poradenskou linku dTestu na telefonním čísle 299 149 009. S přáním příjemného dne, Váš dTest

dTest, 28. 04. 2017 17:31

Pronájem telefonu

Dobrý den, u internetového eshopu ALZA.CZ mám sjednanou věc pod názvem "Nový iPhone každý rok". Vše začalo jednoho dne, kdy mi spadla na mobil z poličky váza. Na displeji v dolní části vznikla vlasová prasklinka (cca 1,5 cm oblouček). Neváhal jsem a uplatnil pojištění proti poškození, které je v tomto pronájmu zahrnuto, byl jsem však překvapen, kdy pojišťovna neuznala škodu z důvodu "Z obdržených dokladů vyplývá, že na zařízení spadla váza z poličky. Dle článku 10 Výluky z pojištění pojistitel není povinen nahradit/uhradit náklady: 10.1.2 za poškození, které nemá vliv na funkčnost a použitelnost smartphonu (např. poškrábání, obarvení apod.)" Jedná se o pojišťovnu BNP PARIBAS. Poté byl mobil bez mého vědomí i souhlasu poslán do servisu, kde proběhla diagnostika za 420,- kč a nabídka za výměnu displeje cca 4 677,- Kč. V tom samém dokumentu u servisu bylo napsáno "V prípade akceptovania cenovej ponuky na opravu bude analýza závady bezplatná. V opačnom prípade Vám bude účtovaná cena za analýzu vo výške 420 CZK bez DPH. Pri zariadeniach v záruke je analýza vždy bezplatná!". Rozhodl jsem se, že opravdu mobilu nechám zatím být a budu zařízení nadále používat, protože nevím co se ještě může stát při dalším používání a také, když pojišťovna nefunguje, takže jsem neplatil ani opravu displeje a ani 420,- Kč, protože jsem si vše několikrát přečetl. V tom, ale přišlo od ALZY vyjádření "Způsob vyřízení: Zamítnutí. Bližší informace: Mechanické poškození / Poškozeno nevhodným zacházením. Záruka zaniká. Zákazník nesouhlasí s cenovým návrhem na opravu." Takže mi alza najednou zrušila záruku u zařízení (staří cca 7 měsíců), nechápal jsem jak je možný důvod, který napsali se tak úplně nestotožňuje s vyjádřením pojišťovny. Takže jsem volal do Alzy, kde operátorka neměla uplný přístup do této sekce, ale sama nechápala co přesněji se děje a jak je to vše možné a doporučila odepsat na email. Vše jsem obratem udělal, aby mi tyto všechny kroky co učinily řádně odůvodnily, bohužel odpovědi jsem se po 12 dnech nedočkal a tak zařízení mám raději v krabičce a jsem nucen platit faktury za měsíční pronájem. Dále je divné že po mě chtějí zaplatit nový displej, když v podmínkách členství je odpovídajícímu poškození určenýmu podle jejich smluvné pojišťovny (zřejmně likvidátorem) poškození vztahující se k bodu 8.2.3 , přidávám citaci " 8.2.1. při běžném poškození (zejména pak vlasové škrábance) hradí Člen paušální kompenzační poplatek ve výši 0 % z hodnoty iPhonu uvedené na předávacím protokolu; 8.2.2. při lehkém poškození ze zadní a boční části přístroje (zejména pak škrábance, oděrky, vrypy, otlaky) hradí Člen paušální kompenzační poplatek ve výši 10 % z hodnoty iPhonu uvedené na předávacím protokolu; 8.2.3. při lehkém poškození z přední části přístroje (zejména pak škrábance, oděrky, vrypy, otlaky) hradí Člen paušální kompenzační poplatek ve výši 10 % z hodnoty iPhonu uvedené na předávacím protokolu; 8.2.4. při výrazném poškození, kde cena opravy je vyšší než 50 % hodnoty iPhonu uvedené na předávacím protokolu (zejména pak ulomené části, prasklý displej, stopy po oxidaci, poškozené konektory) hradí Člen paušální kompenzační poplatek ve výši 50 % z hodnoty iPhonu uvedené na předávacím protokolu." Zřejmně, někdo z někoho dělá vola. Byl bych ohromně vděčný kdyby se našel někdo, kdo by mi pomohl nebo doporučil, jak dále postupovat, jsem docela rozhorčen a bojím se mobil používat aby se něco dále nepřihodilo, ani nevím to co tvrdím zda má nějakou váhu, ale snažím se jít na to selsky. Předem děkuji za odpověď, S pozdravem, Lukáš Lupač.

Dotaz poslal/a: lukaslup, 20. 04. 2017 18:41

Dobrý den, děkujeme Vám za využití internetové poradny dTestu na peníze.cz. V případě, že se na Vaši situaci vztahuje výluka z pojištění, není pojišťovna oprávněna bez Vašeho výslovného souhlasu provádět diagnostiku za účelem kalkulace mimozáruční opravy a následně Vám účtovat její cenu. Co se týče postupu společnosti Alza.cz, ten považujeme za protiprávní. Podle § 1814 písm. a) občanského zákoníku není sice podnikatel oprávněn omezit právo spotřebitele na uplatnění reklamace, protože se však nejedná o kupní smlouvu, ale o nájem věci, neuplatní se zde dvouletá záruční doba, která se jinak vztahuje na každé zakoupené spotřební zboží. Práva ze záruky Vám proto nenáleží. Přesto je společnost povinna plnit vůči Vám povinnosti vyplývající z uzavřené smlouvy, popřípadě ze zákona. Vy máte naproti tomu povinnost chovat se k předmětu nájmu způsobem, který nesnižuje jeho hodnotu nad rámec běžného opotřebení. Vzhledem k tomu, že Vaše odpovědnost za poškození telefonu způsobené Vaším zaviněním je výslovně omezena smluvním ujednáním, je společnost oprávněna požadovat po Vás odškodnění pouze do výše, kterou stanoví smluvní podmínky, které citujete. Takové ujednání je pro společnost závazné a nepříčí se zákonu. Jinak by tomu bylo, pokud by společnost předem omezovala svou odpovědnost za škodu, kterou způsobí svým zákazníkům – spotřebitelům. Pokud se Vám nepodaří se společností dohodnout, můžete využít bezplatnou službu mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci nebo portál VašeStížnosti.cz, provozovaný organizací dTest. Věříme, že Vám tato informace pomůže. V případě potřeby další konzultace kontaktujte prosím poradenskou linku dTestu na telefonním čísle 299 149 009. S přáním příjemného dne, Váš dTest

dTest, 26. 04. 2017 10:59

Vrácení peněz za dárkový poukaz

Dobrý den, při nákupu bot jsem uplatnil dárkový poukaz v hodnotě 2000 Kč a zbytek z ceny bot doplatil. U bot se projevila vada a byla uznána reklamace. Prodejce mi však vrátil jen peníze zaplacené nad rámec dárkového poukazu. Má na to právo, nebo můžu požadovat vrácení plné ceny koupeného produktu?

Dotaz poslal/a: Smutkovo, 21. 04. 2017 09:48

Dobrý den, děkujeme Vám za využití internetové poradny dTestu na peníze.cz. Samozřejmě můžete požadovat vrácení plné kupní ceny, prodejce Vám však může namísto hotovosti vystavit nový dárkový poukaz, jelikož tímto způsobem jste za zboží původně také zaplatil. Při odstoupení od smlouvy si strany musí vrátit vzájemně poskytnutá plnění, prodejce proto není oprávněn zadržet Váš dárkový poukaz. Vzhledem k tomu, že z jeho strany došlo k porušení smluvní povinnosti (vadnému plnění), odpovídá i za škodu, která Vám v souvislosti s tímto porušením vznikla. Pokud by Vám poukaz nemohl být znovu vystaven, mohl byste se domáhat proplacení jeho hodnoty z titulu nároku na náhradu škody. Věříme, že Vám tato informace pomůže. V případě potřeby další konzultace kontaktujte prosím poradenskou linku dTestu na telefonním čísle 299 149 009. S přáním příjemného dne, Váš dTest

dTest, 24. 04. 2017 16:34

Nákup matrace

Dobrý den, po internetu jsem objednávala matrace pro děti, jsem si docela jistá, že na webové stránce jsem vyplnila rozměr správně 190x80, byla mi poslána objednávka v které jsem kontrovala cenu a počet matrací, ale bohužel ne rozměr. Včera mi dodali matrace a zjistila jsem, že mají jiné rozměry. Kontaktovala jsem prodejce a ten mi řekl, že chyba je na mé straně a že matrace jsou atypický rozměr a že jediné co pro mě může udělat je že mi nechá moje stávající matrace upravit(přilepit kus na horu atd.)ale musím si to zaplatit. Cestu tam(vrátit matrace) i zpět plus úprava matrací a taky nové potahy na matrace, protože ty co jsou tam teď už budou k ničemu. Je tady nějaká možnost se proti tomu to jednání bránit. Děkuji

Dotaz poslal/a: Irena1707, 21. 04. 2017 10:01

Dobrý den, děkujeme Vám za využití internetové poradny dTestu na peníze.cz. Vše bude záležet na tom, jak bylo zboží specifikováno v objednávce. Pokud rozměry dodané matrace odpovídají tomu, co je uvedeno v potvrzení objednávky, pak se bohužel na prodejci ničeho nedomůžete. V opačném případě se bude jednat o vadu jakosti, kterou lze klasicky reklamovat. V takovém případě byste měla nárok i na proplacení souvisejících nákladů. Věříme, že Vám tato informace pomůže. V případě potřeby další konzultace kontaktujte prosím poradenskou linku dTestu na telefonním čísle 299 149 009. S přáním příjemného dne, Váš dTest

dTest, 24. 04. 2017 16:33

Reklamace bez účtenky a nespokojenost

Dobrý den, Chtěl bych se zeptat, jaké mám možnosti, když nemám učtenku od zboží? Zakoupil jsem mobilní telefon z druhé ruky, pouze se záruční listem bez účtenky. Od nového roku jsem telefon již 3x reklamoval se stejnou vadou(jednou mi telefon ani nechtěli vzít na reklamaci, z důvodu, že to není česká distribuce,ale holandská. Po telefonní komunikace se zákaznickou linkou, mi telefon byl přijat do jejich smluveného servisu). Při vrácení zboží ze 3. reklamace, jsem zjistil, že telefon je v horším stavu než jsem ho dával na reklamaci(telefon mi byl z reklamace zaslán poštou). Teď mám nepoužitelný telefon, kterému končí záruka a nevím co s tím mám dělat. Mám nějaké možnosti, aby mi telefon vyměnili za nový nebo třeba vrátili peníze či dali slevu na jiný telefon z jejich distribuce, když nemám účtenku nebo mohu pouze zase reklamovat a doufat že mi telefon opraví pořádně? Mockrát děkuji

Dotaz poslal/a: sukinn, 20. 04. 2017 16:46

Dobrý den, děkujeme Vám za využití internetové poradny dTestu na peníze.cz. Účtenku k uplatnění reklamace mít nemusíte, záruční list zcela postačí. Pokud prodávající reklamaci nezamítl, ale záruční opravu neprovedl s dostatečnou péčí (vada nebyla zcela odstraněna), můžete namítat nevyřízení reklamace řádně v zákonné 30denní lhůtě a z tohoto důvodu od smlouvy odstoupit. Odstoupení od smlouvy doporučujeme zaslat v písemné formě, nejlépe doporučeným dopisem s dodejkou. Pokud se Vám s prodejcem nepodaří dohodnout, můžete využít bezplatnou službu mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací naleznete na adr.coi.cz. Věříme, že Vám tato informace pomůže. V případě potřeby další konzultace kontaktujte prosím poradenskou linku dTestu na telefonním čísle 299 149 009. S přáním příjemného dne, Váš dTest

dTest, 20. 04. 2017 17:28

Oprava Notebooku

Dobrý den, nechala jsem si dát opravit notebook s tím, že mi sdělili, že mi ho opraví do 4 dní. Jelikož se mi po tydnu neozvali, navštívila jsem pobočku, nikdo moc netušil kde můj notebook je, pak mi řekli, že budu poťrebovat vyměnit harddisk a stálo by to 7000 a oprava hotová do konce stejného týdne (byla středa). To jsem odsouhlasila, ale již je to další týden od poslední návštevy s tím, že mi když tam zavolám mi slíbí, že dnes nebo zítra už bude hotový a že se ozvou, ale když tam ten druhý den zavolám, tak často ani netuší kde je. Od první návštěvy (6.4.) uběhly skoro 2 týdny, můj notebook, i přes to že jsem jim řikala že ho potřebuji urychleně opravit, opravený není. Chtěla bych tedy odstoupit od smlouvy, a aby mi vrátili neopravený notebook, jelikož nedodrželi slovo. Je to možné, nebo musím již tu častku zaplatit? Děkuji mockrát!

Dotaz poslal/a: LilyAB, 19. 04. 2017 19:02

Dobrý den, děkujeme Vám za využití internetové poradny dTestu na peníze.cz. Podle ustanovení § 1978 občanského zákoníku je nutné dlužníka vždy vyzvat, ocitne-li se v prodlení s plněním. Zároveň mu musí věřitel poskytnout dodatečnou přiměřenou lhůtu k plnění. Teprve poté lze od smlouvy odstoupit. Vzhledem k tomu, že jste již podnikateli poskytla přiměřenou lhůtu ke splnění jeho závazku, můžete nyní od smlouvy neprodleně odstoupit. Odstoupení od smlouvy doporučujeme zaslat v písemné formě (nebo odnést na pobočku – v takovém případě je vhodné nechat si písemně potvrdit přijetí), zároveň můžete žádat okamžité vydání notebooku. Věříme, že Vám tato informace pomůže. V případě potřeby další konzultace kontaktujte prosím poradenskou linku dTestu na telefonním čísle 299 149 009. S přáním příjemného dne, Váš dTest

dTest, 20. 04. 2017 16:43

E-shop

Dobrý den. Objednat online obchodě LEDFASHION tenisky. Nemají kamenů prodejnu. Když byly přineseny, a jsem otevřel krabici, jsem neměl rád, oni mně ne lybi. Okamžitě jsem napsal do obchodu, chci zboží vrátit a dostat své peníze. Internetový obchod Neodpověděl jsem a nemají telefon. Co mám dělat? Děkuju.

Dotaz poslal/a: Ivvan, 15. 04. 2017 12:17

Dobrý den, děkujeme Vám za využití internetové poradny dTestu na peníze.cz. V případě nákupu v internetovém obchodě máte právo od smlouvy odstoupit bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží. Odstoupení od smlouvy doporučujeme zaslat v písemné formě (nejlépe doporučeným dopisem s dodejkou) a zároveň vrátit zakoupené zboží. Prodávající je povinen vrátit Vám všechny finanční prostředky (včetně nákladů na dodání) do 14 dnů od obdržení oznámení o odstoupení od smlouvy. Pokud Vám prodávající peníze nevrátí, můžete se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci (více viz adr.coi.cz). Věříme, že Vám tato informace pomůže. V případě potřeby další konzultace kontaktujte prosím poradenskou linku dTestu na telefonním čísle 299 149 009. S přáním příjemného dne, Váš dTest

dTest, 18. 04. 2017 10:46

Zamítnutá reklamace

Dobrý den, obracím se na Vás s dotazem týkající se mě prodejcem zamítnutné reklamace a znovuzaslání zboží prodejci k novému posouzení. - u prodejce jsem reklamovala zboží - elastické kalhoty - prodejce v řádné lhůtě reklamovaný výrobek posoudil, reklamaci zamítl z odůvodněním, že kalhoty byly nesprávně používány - nechala jsem si zpracovat znalecký posudek, který tvrzení prodejce vyvrátil, naopak potvrdil, že kalhoty jsou nesprávně ušité - znalkyně mi doporučila obrátit se znovu na prodejce, aby přehodnotil své stanovisko, kalhoty již však nemám zasílat, neb na posouzení měl jejich znalec 30 dní - prodejce mi však tvrdí, že kalhoty musím zaslat znovu, aby je mohl znovu posoudit jejich znalec Ztotožňuji se s názorem znalce a domnívám se, že prodejce již kalhoty posoudil. Bohužel se mi nedaří najít k této situaci podrobnější infromace či oporu v zákoně. Kalhoty bych jim ráda vrátila až ve chvíli, kdy se prodejce vyjádří k mému posudku, případně i nahradí náklády za znalecký posudek. Nerada bych se dostala do situace, kdy prodejce bude mít zboží a peníze nevrátí. Děkuji za Váš čas a za radu

Dotaz poslal/a: SandraB, 12. 04. 2017 19:38

Dobrý den, děkujeme Vám za využití internetové poradny dTestu na peníze.cz. Nevyřízení reklamace řádně v zákonné 30denní lhůtě se považuje podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele za podstatné porušení smlouvy. Máte-li důkaz o tom, že prodávající nevyřídil reklamaci tak, jak měl – například právě znalecký posudek – pak lze s poukazem na § 2002 odst. 1 občanského zákoníku odstoupit od smlouvy. Odstoupení od smlouvy je vhodné zaslat v písemné formě, nejlépe doporučeným dopisem s dodejkou. Pokud odstoupíte od smlouvy, je třeba, abyste vrátila zpět reklamované zboží. Prodejci zároveň určete lhůtu pro vrácení kupní ceny. Upozorněte jej také, že pokud tak neučiní ve stanovené lhůtě, budete po něm žádat i úroky z prodlení. Pokud by se Vám nepodařilo s prodejcem dohodnout, můžete se obrátit na bezplatnou službu mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací naleznete zde: adr.coi.cz. Věříme, že Vám tato informace pomůže. V případě potřeby další konzultace kontaktujte prosím poradenskou linku dTestu na telefonním čísle 299 149 009. S přáním příjemného dne, Váš dTest

dTest, 18. 04. 2017 10:04

vadný průtokový ohřívač

Dobrý večer,mám dotaz. Po zakoupení průtokového ohřívače před 3 týdny náhle vinou spotřebiče praskla nádrž a vytopila celý byt. Mám nárok na náhradu škody od výrobce? Děkuji

Dotaz poslal/a: valentovahs, 12. 04. 2017 21:06

Dobrý den, děkujeme Vám za využití internetové poradny dTestu na peníze.cz. Ustanovení § 2939 odst. 1 občanského zákoníku říká, že "škodu způsobenou vadou movité věci určené k uvedení na trh jako výrobek za účelem prodeje, nájmu nebo jiného použití nahradí ten, kdo výrobek nebo jeho součást vyrobil, vytěžil, vypěstoval nebo jinak získal, a společně a nerozdílně s ním i ten, kdo výrobek nebo jeho část označil svým jménem, ochrannou známkou nebo jiným způsobem". Je-li nesporné, že škoda vznikla v důsledku vady výrobku, pak můžete náhradu žádat přímo po výrobci. To však pouze za předpokladu, že vzniklá škoda přesáhne částku 500 EUR. V opačném případě lze náhradu škody požadovat pouze po prodejci. Věříme, že Vám tato informace pomůže. V případě potřeby další konzultace kontaktujte prosím poradenskou linku dTestu na telefonním čísle 299 149 009. S přáním příjemného dne, Váš dTest

dTest, 13. 04. 2017 16:05

Neuznaná reklamace...

Dobrý den, koupil jsem si cca před 20 měsíci mobilní telefon od operátora, který už byl jednou v opravě, kdy mi byla reklamace uznána. 3.4.2017 jsem opět reklamoval telefon u operátora se stejnou závadou a dalšími. Včera mi volal operátor s tím, že moje reklamace není uznána na základě toho, že na telefonu byl neodborně přehrán software a záruka tím padá. Na telefonu jsem nikdy software nepřehrával a ani telefon nijak nerootoval. Mám nějaké možnosti dostát neoprávněného neuznání reklamace? Telefon jsem ještě nevyzvedl. Děkuji Petr

Dotaz poslal/a: Petr78, 11. 04. 2017 16:45

Dobrý den, děkujeme Vám za využití internetové poradny dTestu na peníze.cz. Prodávající je oprávněn reklamaci zamítnout v případě, kdy vada vznikla mechanickým poškozením způsobeným spotřebitelem nebo běžným opotřebením. Jestliže prodávající namítá, že vada vznikla následkem vaší neodborné manipulace nebo zásahu třetí osoby, pak se můžete bránit předložením znaleckého posudku, který by prokázal, že se jedná o vadu z výroby. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/znalci. Cenu posudku můžete následně po prodávajícím požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Věříme, že Vám tato informace pomůže. V případě potřeby další konzultace kontaktujte prosím poradenskou linku dTestu na telefonním čísle 299 149 009. S přáním příjemného dne, Váš dTest

dTest, 12. 04. 2017 13:10

Partner sekce

dTest

dTest

Jsme nezisková organizace - Občanské sdružení spotřebitelů TEST (založeno v roce 1992). Do vínku jsme si dali úkol sloužit spotřebitelům a spotřebitele chránit. A protože „spotřebitelství“ zahrnuje vlastně vše, co člověka životem provází a co k životu potřebuje, staly se naší prioritou výrobky. Právě za ně spotřebitelé vydávají nejvíce peněz a přece nikdo netouží utrácet za šmejdy, které za chvíli přestanou fungovat. Nebo si dokonce z obchodů odnášet výrobky, které mu mohou ublížit, protože se v nich skrývá nebezpečí pro zdraví či život. Když však spotřebitelé budou vědět, které výrobky jsou dobré a spolehlivé a naopak kterým se obloukem vyhnout, když budou mít k dispozici dostatek objektivních informací, dokáží s jejich pomocí ochránit sebe i svou peněženku.

Od roku 1992 měsíc co měsíc publikujeme testy výrobků na stránkách časopisu dTest. A nejenom je... Pomocnou ruku podáváme i v dalších oblastech, ve kterých může spotřebitel narazit na různá úskalí a pasti. Srozumitelně přibližujeme práva kupujících (spotřebitelů) a naopak povinnosti prodávajících, radíme, jak je aplikovat v běžném životě, na co si dávat pozor při reklamacích, upozorňujeme na nové zákony, varujeme před nekalými praktikami prodávajících i před klamavou reklamou, publikujeme konkrétní příběhy ze života pro ponaučení...
Jako předplatitelé dTestu máte zdarma přístup ke všem výsledkům testů jak na webových stránkách www.dtest.cz, tak v mobilní aplikaci, kterou najdete v Google Play a Apple App Store pod názvem dTest.

Kontakty:
Časopis dTest
vydavatel Občanské sdružení spotřebitelů TEST
Černomořská 419/10, 101 00, Praha 10 - Vršovice

tel: +420 241 404 922, 222 767 220

Za tuto kategorii odpovídá:

dTest

http://www.dtest.cz/

Partnerem poradny od: 28.11.2012

Interaktivní grafiky

Průvodce výpisem z katastru nemovitostí

Průvodce výpisem z katastru nemovitostí

Vyznat se ve výpisu z katastru nemovitostí je často složité. Připravili jsme průvodce, který vám pomůže se zorientovat v jeho jednotlivých částech.

Spočítejte si osobní inflaci

Spočítejte si osobní inflaci

Inflace se měří indexem cen průměrného koše výrobků a služeb. Jenže každý kupuje něco jiného, proto na každého inflace působí jinak.

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Unikátní mapa, na které můžete sledovat vývoj nezaměstnanosti a průměrných platů v jednotlivých českých krajích od roku 2006.

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Senzál, Bonita cenného papíru, Cizí směnka, šedá ekonomika, karel havlíček, zaměstnání, osobní doprava, matěj hollan, procentní body, spořitelní družstvo, investiční správce, odchozí platby, odpočinek, dlouhodobé ošetřovné, fondy životního cyklu, skarta, FTSE, Vedlejší trh

5P38236, 3L23418, 3T68427, 3T68427, 3T64006

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2017 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK