Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Poradna - Spotřebitelská poradna

Jako spotřebitelé máme svá práva i povinnosti. Jenže často se práva nemůžeme domoci – chceme odstoupit od kupní smlouvy, reklamovat zboží, ale obchodník to vidí jinak. Porušuje prodejce obchodní podmínky? Snaží se vás vzít na hůl? Nejste si jisti, jestli máte na reklamaci nebo vrácení zboží nárok? Zeptejte se expertů z naší spotřebitelské poradny. Napřed ale doporučujeme podívat se na nejčastější dotazy ostatních spotřebitelů, je možné, že podobný problém s reklamací měl i někdo jiný.

Vkládat dotazy může jenom zaregistrovaný uživatel…

Přihlásit se

Porovnejte si nabídky, vyberte tu nejvýhodnější a ušetřete.

Hledáte nejlepší půjčku na trhu? Porovnejte nabídky a ověřte si, na jakou sazbu můžete dosáhnout.

Všechny dotazy

Vrácení mobilního telefonu

Dobry den. Mam na Vás menší dotaz, 21.9.2016 jsem zakoupil mobilní telefon v kamenem obchodu T-mobile. Poslední dva dny jse mi telefon zacina sekat a zhasinat a hlasi mi to softverove chyby. Dotaz je jestli mam právo na výměnu telefonu za novy. Dekuji

Dotaz poslal/a: josef2305, 26. 09. 2016 08:20

Dobrý den, děkujeme Vám za využití internetové poradny dTestu na peníze.cz. V případě, že se na kupované věci projeví vada do 6 měsíců od převzetí, má se ze zákona za to, že věc byla už při převzetí vadná (ustanovení § 2161 odst. 2 občanského zákoníku). V případě takové vady má spotřebitel dle § 2169 odst. 1 téhož zákona možnost výběru mezi výměnou věci, součástky či opravou, není-li výměna možná, pak má i nárok na odstoupení od smlouvy. Přejete-li si tedy mobilní telefon vyměnit, uveďte požadavek na výměnu věci do reklamačního protokolu. Věříme, že Vám tato informace pomůže. V případě potřeby další konzultace kontaktujte prosím poradenskou linku dTestu na telefonním čísle 299 149 009. S přáním příjemného dne, Váš dTest

dTest, 26. 09. 2016 18:03

rozdílná částka za kurz

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda je možné, aby dětské centrum, kde navštěvujeme se synem kurz plavání, požadovalo za tento kurz rozdílnou částku - při platbě v hotovosti/převodem (2600Kč) nebo jiným způsobem (2900Kč). Platíme přes benefity Sodexo Cafeteria. Děkuji, Martina.

Dotaz poslal/a: Snazzy5, 02. 09. 2016 08:35

Dobrý den, děkujeme Vám za využití internetové poradny dTestu na peníze.cz. Jediným zákonným platidlem, které je povinen obchodník bez dalšího přijmout, jsou hotové peníze. Pokud dětské centrum přijímá i jiné způsoby plateb než peníze v hotovosti, může požadovat poplatek, tedy navýšit cenu kurzu. Výše poplatku však nesmí přesáhnout skutečné náklady obchodníka spojené s platbou. Před samotným nákupem pak musíte být na vyšší cenu upozorněna, což se stalo. Věříme, že Vám tato informace pomůže. V případě potřeby další konzultace kontaktujte prosím poradenskou linku dTestu na telefonním čísle 299 149 009. S přáním příjemného dne, Váš dTest.

dTest, 26. 09. 2016 11:54

Reklamace sedací soupravy

Dobrý den, chtěla bych Vás poprosit o radu. V prosinci 2013 jsme si koupili sedací soupravu - z eko kůže, syntetické kůže za 24 tis. Kč. Pro nás za dost peněz, ale do nového domu jsme si chtěli dopřát "něco hezkého". Bohužel po ukončení dvouleté záruky se začla látka odlupovat, praskat, drolit se. V březnu 2016 jsem kontaktovala prodejce s tím, že si jsem vědoma uplynutí záruční doby, ale že sedačka za takové peníze musí vydržet déle. Reklamace byla zamítnuta - lhůta uplynula. Prodejce nám nabídl, že nám sežene tu samou látku, ať si seženeme čalouníka a nebo že nám domluví u výrobce ten díl, ale že si ho zaplatíme. Během dalších dní ale potahová látka praská a odlupuje se i na dalších místech. Téměř po celé sedací soupravě. Chtěla jsem se zeptat, zda by se mohlo jednat o vadu materiálu, zda oslovit nějakého soudního znalce nebo jestli je to bezpředmětné. Jsem na mateřské dovolené právě s dvouletou dcerkou a na novou sedačku nemám. Děkuji za odpověď. S pozdravem Sylva S.

Dotaz poslal/a: zdesyl, 08. 09. 2016 23:34

Dobrý den, děkujeme Vám za využití internetové poradny dTestu na peníze.cz. Zákon stanoví lhůtu pro uplatnění vad na 24 měsíců, takže sedačku reklamovat bohužel nemůžete, ledaže by Vám prodejce poskytl delší smluvní záruku. Smluvní záruka může být například označena i jako "použitelnost" či "životnost", přičemž pro její závaznost postačí, bude-li uvedena na účtence, obalu, v návodu nebo reklamě atd. Liší-li se informace o délce záruky, platí ta delší. Pokud se ale liší informace na obalu a ve smlouvě, platí záruční doba uvedená ve smlouvě. Věříme, že Vám tato informace pomůže. V případě potřeby další konzultace kontaktujte prosím poradenskou linku dTestu na telefonním čísle 299 149 009. S přáním příjemného dne, Váš dTest.

dTest, 25. 09. 2016 20:50

vzájemné navrácení plnění z odstoupeni

Dobrý den, ve lhůtě 4 měsíců od koupi mobilního telefonu se objevila vada. Byl reklamován. Reklamace byla vyřízená v zákonné lhůtě (28 dnů) jako nedůvodná. Vytýkaná vada se dle servisu prodejce neprojevila. Reklamaci jsem rozporoval znaleckým posudkem soudního znalce (závada byla potvrzená a soudním znalcem shledána, znalecký posudek byl v můj prospěch). Jako důkaz byla pořízená foto a video dokumentace k dané závadě hned po vyřízení reklamace prodejcem a před odesláním k soudnímu znalci. Kopie znaleckého posudku znalce byla prodejci odeslána včetně odstoupení od kupní smlouvy z důvodu nevyřízeni reklamace řádně (§ 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník) s návrhem podmínek navráceni vzájemného plnění. Prodejci byla stanovena lhůta 14 dnů na navrácení ''dlužné částky''. Závazkem bylo, že po obdržení platby bude do 14 dnů telefon zpětně mnou zaslán (prodejci). Prodejce nereagoval. Po uplynutí lhůty 14 dnů byla prodejci odeslána předžalobní výzva (lhůta 7 dnů) s dodatkem, že zaplacením dlužné částky umožní i můj úkon navrácení plnění zasláním mobilu, plynoucí z odstoupení. Mobil nebude do té doby navrácen a to z důvodu důkazního v případném soudním řízení (mobil je zapečetěn soudním znalcem). Odpovědi mi bylo, že bez zapečetěného telefonu nebude peníze zasílat a čeká na mobil, který dá na přezkoumání jinému soudnímu znalci. Prodejci nevěřím, obávám se, že v mobile učiní zásah ve svůj prospěch (i za cenu porušení bezpečnostní obálky od soudního znalce). Prodejce provozuje s prodejem mobilů i jejich servis. Konal jsem protiprávně s uvedením podmínek vzájemného navrácení plnění, jako strany poškozené? Je prodejce povinný plnit mé podmínky, přičemž nenabídl jiné? Jsem povinen zaslat prodejci mobil k dalšímu znaleckému posudku (k provedení diagnostiky a odstranění závady měl lhůtu 30 dnů)? Prodejce údajně nehodlá peníze pak soudně vyžadovat zpět. Jak konat v souladu ze zákonem a nedat možnost prodejci zmanipulovat důkaz (mobil) pro případ soudního řízení? Vím, že dle § 1850 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, musím plnění navrátit nejpozději do třiceti dnů ode dne odeslání odstoupení. Za odpověď děkuji. HEURSE.

Dotaz poslal/a: heurse, 05. 09. 2016 18:04

Dobrý den, děkujeme Vám za využití internetové poradny dTestu na peníze.cz. Jelikož prodejce neuznal oprávněnost reklamace ani po Vámi předloženém znaleckému posudku znějícím ve Váš prospěch, nezbude Vám nic jiného, než se domáhat vrácení kupní ceny prostřednictvím žaloby u soudu. V žalobě popište a doložte všechny rozhodné skutečnosti, tj. den koupě mobilního telefonu, uplatnění reklamaci, znalecký posudek, písemná vyjádření prodávajícího. Požadujte, aby soud rozhodl, že prodejce je povinen Vám vrátit zaplacenou kupní cenu a náklady spojené s uplatněním reklamace. Věříme, že Vám tato informace pomůže. V případě potřeby další konzultace kontaktujte prosím poradenskou linku dTestu na telefonním čísle 299 149 009. S přáním příjemného dne, Váš dTest

dTest, 19. 09. 2016 15:00

Neuznaná reklamace

Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jak to je , když reklamuji nějakou vadu a prodejce mi napíše vyjádření , že se nejedná o vadu výrobku , ale o jev který se odstraní servisem, seřízením výrobku. Konkrétně se jedná o horské kolo, při šlapání přeskakuje střed kola. Už jednou to seřizovali, objevilo se to asi po týdnu znovu , když jsem to poslal na reklamaci, že chci odstoupit od smlouvy do 6. měsíců od zakoupení, tak mi napsali , že se nejedná o reklamaci , že to není vada výrobku, ale opět to jen promazali. Jedná se tedy o reklamaci nebo ne, když museli "vadu" odstraňovat ? Děkuji za odpověď Lukáš Blatterbauer

Dotaz poslal/a: blatterbauer, 13. 09. 2016 12:13

Dobrý den, děkujeme Vám za využití internetové poradny dTestu na peníze.cz. Z Vašeho dotazu nevyplývá, zda jste kolo předal prodávajícímu k prvnímu seřízení po koupi na základě jeho pokynu. Nutnost kolo seřídit po najetí určitého počtu kilometrů vnímáme jako ospravedlnitelný pokyn/požadavek prodávajícího, který má vést právě k bezproblémovému provozu kola. Jde o běžnou praxi. Pokud se však na Vašem kole objevuje stejná závada opakovaně, již se může jednat o vadu výrobku. Prodávající musí Vaši reklamaci přijmout a vydat Vám písemné potvrzení o přijetí reklamace s uvedením obsahu reklamace a Vámi požadovaného způsobu vyřízení. Pokud prodávající reklamaci odmítá přijmout, dopouští se správního deliktu. Doporučujeme tedy prodejce na tuto jeho povinnost upozornit. Pokud i přesto prodávající odmítne Vaši reklamaci přijmout, můžete podat podnět České obchodní inspekci. V případě, že prodejce Vaši reklamaci sice přijme, ale po posouzení ji zamítne, máte možnost se obrátit na znalce, který kolo odborně posoudí. Věříme, že Vám tato informace pomůže. V případě potřeby další konzultace kontaktujte prosím poradenskou linku dTestu na telefonním čísle 299 149 009. S přáním příjemného dne, Váš dTest

dTest, 17. 09. 2016 23:26

mobil koupený na firmu - přeprodán -

Dobrý den, potřeboval bych prosím poradit. Na internetu jsem našel inzerát - nerozbalený tel.,nevhodný dárek... cena o 2000 méně než je standart, včetně záruky. Telefon byl ještě v původním obale, i krabička byla zabalena folii tak jako v kamenném obchodě.Záruka je v současnosti bez 12 dní 24 měsíců. Po dvou dnech užívání se však v telefonu něco uvolnilo - lehce něco klepe při zatřesení... Když jsem chtěl nárokovat záruku na u příslušného prodejce (Vodafone) tak mi oznámil, že to sice je možné, ale pokud mi uznají reklamaci a budou ji chtít řešit formou výměny zboží (je to mobil od Applu - většinou mění kus za kus - to mi řekl prodejce) tak to příjde na firmu, která si mobil objednala resp.bude si muset reklamaci vyzvednout jednatel společnosti případně zmocněnec. tzn já budu bez peněz a ještě bez mobilu. (k telefonu nemám kupní smlouvu, myslel jsem že stačí jen abych měl záruku) pokoušel jsem se spojit s člověkem, který mi telefon prodal, ale nejde to... Podle telefonního čísla prodal podobně asi ještě dva telefony. Jak bych mohl prosím postupovat? Je nějaká šance, abych nepřišel o peníze/telefon/záruku? Nejsem typ člověk,který by telefon obratem prodal na netu s tím že je ok... proto se obracím na Vás jestli je možné se nějak bránit... Děkuji za odpověď Pavel Šibor

Dotaz poslal/a: Pavel270413, 16. 08. 2016 08:02

Dobrý den, děkujeme Vám za využití internetové poradny dTestu na peníze.cz. Záruka je opravdu služba, která se poskytuje kupujícímu a neulpívá na věci. Prodejci je potřeba doložit, že ten, kdo Vám telefon prodal, ho převedl se všemi právy. To se dělá buď pomocí kupní smlouvy, kde je takový údaj uveden, nebo například na základě plné moci, kterou by Vám vystavil prodávající. Bez komunikace s ním to nepůjde. Věříme, že Vám tato informace pomůže. V případě potřeby další konzultace kontaktujte prosím poradenskou linku dTestu na telefonním čísle 299 149 009. S přáním příjemného dne, Váš dTest

dTest, 25. 08. 2016 16:45

Vrácení peněz za zboží z eshopu

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda má eshop povinnost vrátit peníze za poštovné, pokud spotřebitel odstoupí od smlouvy do 14dnů, ale jen u některého zboží ze zásilky. Např. spotřebitel si objedná 10ks kalhotek, 9ks si ponechá a 1ks vrátí ve 14-ti denní lhůtě. Má v tomto případě spotřebitel právo na vrácení peněz pouze za zboží (1ks kalhotek) nebo má právo i na vrácení poštovného, případně v jak výši? Děkuji, Eva

Dotaz poslal/a: Donatela, 23. 08. 2016 22:02

Dobrý den, děkujeme Vám za využití internetové poradny dTestu na peníze.cz. Smyslem zákonného ustanovení, které ukládá prodávajícímu vrátit spotřebiteli poštovné vynaložené na dodání zboží, je chránit spotřebitele před vznikem nákladů, které jsou pro něj s ohledem na pozdější odstoupení bezúčelně vynaložené. Jestliže by cena poštovného byla nižší, pokud by Vám prodávající zaslal pouze tu část zboží, kterou si hodláte ponechat, pak by bylo oprávněné žádat po něm rozdíl v ceně. Pokud ale cena poštovného není závislá na množství objednaného zboží, nedá se z toho usuzovat, že Vám vznikly náklady v souvislosti se zakoupením té části zboží, již vracíte, a proto nebude možné vrácení poštovného požadovat. Věříme, že Vám tato informace pomůže. V případě potřeby další konzultace kontaktujte prosím poradenskou linku dTestu na telefonním čísle 299 149 009. S přáním příjemného dne, Váš dTest

dTest, 24. 08. 2016 14:16

Vrácení zboží

Dobrý den, objednávala jsem hodiny s vlastní fotkou a 2 hrníčky s vlastními fotkami na www.foto-darecky.cz. Když mi zboží přišlo, všechny fotky měly změněné barvy (nádech do zelena, zvýraznění červené hlavně v oblasti očí). Vypadá to hrozně, rozhodně se to nedá použít jako dárky... Kontaktovala jsem e-shop, omluvili se a napsali, že to budou řešit. Ale zatím se nic neděje, obávám se, aby to nebyla jen zdržovací taktika... A teď k dotazu: mám právo na vrácení zboží do 14 dnů, když v obchodních podmínkách je - cituji: 5.1. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy: 5.1.3. o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu Moc děkuji za odpověď!

Dotaz poslal/a: PetkaM, 24. 08. 2016 08:31

Dobrý den, děkujeme Vám za využití internetové poradny dTestu na peníze.cz. Bohužel Vám právo na odstoupení od smlouvy ve 14 denní lhůtě bez udání důvodu nenáleží, a to právě s ohledem na ustanovení občanského zákoníku, které prodávající zmiňuje ve svých obchodních podmínkách. Jste však oprávněna vady zboží reklamovat. Na vyřízení reklamace má prodávající 30 dní, jestliže během této lhůty nezjedná nápravu, můžete od smlouvy odstoupit. Dále považujeme za vhodné zmínit § 1980 občanského zákoníku, který umožňuje odstoupit od smlouvy, pokud z povahy závazku vyplývá, že strana, které se má plnit, nemůže mít na opožděném plnění zájem. Jde-li o dárkové zboží, a zvláště pak bylo-li ujednáno dodání do určitého termínu, lze z toho dovodit, že při pozdějším dodání již nebude možné věc použít k požadovanému účelu (jako dárek k určité události). Věříme, že Vám tato informace pomůže. V případě potřeby další konzultace kontaktujte prosím poradenskou linku dTestu na telefonním čísle 299 149 009. S přáním příjemného dne, Váš dTest

dTest, 24. 08. 2016 14:12

Reklamace

Dobrý den, prosím o radu. Objednali jsme si balík s tričkem, dlouho jsme čekali než vůbec něco přišlo a když jsem se odhodlala napsat, tak paní psala že firma, kde trička nechávají tisknout, tak měla celozávodní dovolenou... Když balík po měsíci přišel a balík jsme otevřeli, tričko s velikostí L vůbec nebylo L.... Tak jsme požádali o reklamaci a triko poslali zpět, paní byla v pohodě a hodná... V květnu jsme tedy podali reklamaci.. Paní nám psala, že by jí za týden měla přijít nová tiskárna a že nám tričko udělá.... Když jsme se v červenci ozvali znovu paní nám napsala: příští týden nám teprve přijde zboží pro potisk,trvalo to strašně dlouho,omlouvám se.... Stále jsem byla v klidu a řekla si, že se stane.. Na začátku srpna už jsme se znovu ozvali, jak je na tom naše reklamace a že už jsme docela naštvaní... Už jsou to skoro 2 měsíce a nikdo nám nedává ani informace jak naše reklamace probíhá... -_- Paní nám na to ihned odepsala, že zjistí, jak je na tom balíček, protože ho odesílala, ale že u sebe nemá podací lístek, tak to zjistí druhý den ráno...A já jí na to odepsala že bych ráda podací číslo balíčku... O dva dny později mi odepsala: Dobrý den, tak tričko tisku znovu a posílám dnes. Po původním balíčku jsem se pídila ale nejde dohledat. Takže nejspíše zase ztráta ze strany české pošty .Vyplnila jsem reklamační protokol,bylo mi hned divné ze vám ještě nedorazil. Tento nový balíček vám musí přijít do úterý.... - Podací číslo balíčku stále nikde... Už je to zase 16 dní a balíček nikde... dnes jsem už naštvaně znovu napsala a pokud se to už ani pro tentokrát nevyřeší, peníze ani tričko mi nikdo nepošle, tak to hodlám řešit už jiným způsobem... Přečíst si recenze už dříve, nikdy bych neobjednávala, jelikož nejsem jediná jak koukám... Paní hold neuznala, že na nás zapomněla a vymýšlet si pohádky o tom, jak se balíček ztratil je velmi trapný... Prosím o radu, jak postupovat, protože vyřizování reklamace 4 měsíce mi nepřijde normální.. :( Děkuju moc! :)

Dotaz poslal/a: Shebby44, 16. 08. 2016 19:35

Dobrý den, děkujeme Vám za využití internetové poradny dTestu na peníze.cz. Zákon o ochraně spotřebitele stanoví lhůtu pro vyřízení reklamace na 30 dní. Jestliže reklamace v té době není vyřízena, jedná se o podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy a požadovat zpět zaplacené peníze. Na vyřízení reklamace tedy čekat nemusíte, odstupte od smlouvy a pokud je tričko už zaplacené, požadujte peníze zpět. Věříme, že Vám tato informace pomůže. V případě potřeby další konzultace kontaktujte prosím poradenskou linku dTestu na telefonním čísle 299 149 009. S přáním příjemného dne, Váš dTest

dTest, 24. 08. 2016 12:38

reklamace za zkrachovalí obchod

Koupil jsem myčku nádobí v obchodě "Levné elektro"je ještě v záruce ale přestala fungovat.Obchod zkrachoval tak jsem volal na ČOI a oni mě přesměrovali na živnostenský ůřad at mi sdělí kdo je konkursní správce jenže ten zatím žádný není a záruka dál plyne tak se ptám co s tím dál.

Dotaz poslal/a: faster1226, 21. 08. 2016 06:43

Dobrý den, děkujeme Vám za využití internetové poradny dTestu na peníze.cz. O úpadku společnosti Elektra PV ještě nebylo rozhodnuto, ale podle našich informací má zablokované účty a činnost kvůli podezření z daňových deliktů. Obrátíte-li se na obchod s reklamací například e-mailem, stále má povinnost reklamaci přijmout a řešit. Pokud ji nevyřídí do 30 dnů, pak máte právo odstoupit od smlouvy a požadovat kupní cenu zpět. S ohledem na situaci obchodu ale nelze předpokládat, že Vám peníze pošle (ani nedisponují účty). Pokud bude rozhodnuto o úpadku, můžete svůj nárok přihlásit jako věřitel v insolvenčním řízení. Nelze předpokládat, že insolvenční správce bude reklamace řešit, bude-li rozhodnuto o řešení úpadku konkurzem. Výtěžek konkurzu pro nezajištěného věřitele bývá v řádu procent z pohledávky, takže spotřebiteli se ani nevyplácí pohledávky přihlašovat, protože to dá více práce, než kolik to přinese užitku. Věříme, že Vám tato informace pomůže. V případě potřeby další konzultace kontaktujte prosím poradenskou linku dTestu na telefonním čísle 299 149 009. S přáním příjemného dne, Váš dTest

dTest, 24. 08. 2016 12:36

Partner sekce

dTest

dTest

Jsme nezisková organizace - Občanské sdružení spotřebitelů TEST (založeno v roce 1992). Do vínku jsme si dali úkol sloužit spotřebitelům a spotřebitele chránit. A protože „spotřebitelství“ zahrnuje vlastně vše, co člověka životem provází a co k životu potřebuje, staly se naší prioritou výrobky. Právě za ně spotřebitelé vydávají nejvíce peněz a přece nikdo netouží utrácet za šmejdy, které za chvíli přestanou fungovat. Nebo si dokonce z obchodů odnášet výrobky, které mu mohou ublížit, protože se v nich skrývá nebezpečí pro zdraví či život. Když však spotřebitelé budou vědět, které výrobky jsou dobré a spolehlivé a naopak kterým se obloukem vyhnout, když budou mít k dispozici dostatek objektivních informací, dokáží s jejich pomocí ochránit sebe i svou peněženku.

Od roku 1992 měsíc co měsíc publikujeme testy výrobků na stránkách časopisu dTest. A nejenom je... Pomocnou ruku podáváme i v dalších oblastech, ve kterých může spotřebitel narazit na různá úskalí a pasti. Srozumitelně přibližujeme práva kupujících (spotřebitelů) a naopak povinnosti prodávajících, radíme, jak je aplikovat v běžném životě, na co si dávat pozor při reklamacích, upozorňujeme na nové zákony, varujeme před nekalými praktikami prodávajících i před klamavou reklamou, publikujeme konkrétní příběhy ze života pro ponaučení...
Jako předplatitelé dTestu máte zdarma přístup ke všem výsledkům testů jak na webových stránkách www.dtest.cz, tak v mobilní aplikaci, kterou najdete v Google Play a Apple App Store pod názvem dTest.

Kontakty:
Časopis dTest
vydavatel Občanské sdružení spotřebitelů TEST
Černomořská 419/10, 101 00, Praha 10 - Vršovice

tel: +420 241 404 922, 222 767 220

Za tuto kategorii odpovídá:

dTest

http://www.dtest.cz/

Partnerem poradny od: 28.11.2012

Interaktivní grafiky

Průvodce výpisem z katastru nemovitostí

Průvodce výpisem z katastru nemovitostí

Vyznat se ve výpisu z katastru nemovitostí je často složité. Připravili jsme průvodce, který vám pomůže se zorientovat v jeho jednotlivých částech.

Spočítejte si osobní inflaci

Spočítejte si osobní inflaci

Inflace se měří indexem cen průměrného koše výrobků a služeb. Jenže každý kupuje něco jiného, proto na každého inflace působí jinak.

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Unikátní mapa, na které můžete sledovat vývoj nezaměstnanosti a průměrných platů v jednotlivých českých krajích od roku 2006.

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Underperformance, Podílový fond uzavřený, Úvěrové družstvo, polsko, platinová kreditka, kariéra, imigrace, visa credit gold, Leasingová společnost, vymezení trhu, úvěr na bydlení, tuzemský platební styk, emisní norma, dražba, bankovní domy, poplatky za pobyt v nemocnici, Genius Student, pracovní místo

9B76520, 5E22750, 6U90266, 8B61175, L3TDREAM

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK