Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Poradna - Spotřebitelská poradna

Jako spotřebitelé máme svá práva i povinnosti. Jenže často se práva nemůžeme domoci – chceme odstoupit od kupní smlouvy, reklamovat zboží, ale obchodník to vidí jinak. Porušuje prodejce obchodní podmínky? Snaží se vás vzít na hůl? Nejste si jisti, jestli máte na reklamaci nebo vrácení zboží nárok? Zeptejte se expertů z naší spotřebitelské poradny. Napřed ale doporučujeme podívat se na nejčastější dotazy ostatních spotřebitelů, je možné, že podobný problém s reklamací měl i někdo jiný.

Vkládat dotazy může jenom zaregistrovaný uživatel…

Přihlásit se

Porovnejte si nabídky, vyberte tu nejvýhodnější a ušetřete.

Hledáte nejlepší půjčku na trhu? Porovnejte nabídky a ověřte si, na jakou sazbu můžete dosáhnout.

Všechny dotazy

Reklamace telefonu

Dobry vecer, chtela jsem se zeptat, mam 2 dny stary telefon. Telefon je zakoupeny v mobilce a po jednom dni uzivani mi prestal jet zadni blesk a pri fotografovani se objevuji zrnka. Telefon je v zaruce. Mam narok na vymenu zbozi ci vraceni penez nebo musim cekat 30 dni nez telefon projde opravou? Dekuji za odpoved.

Dotaz poslal/a: Nikkinvr123, 27. 03. 2017 02:27

Dobrý den, děkujeme Vám za využití internetové poradny dTestu na peníze.cz. Pokud je zboží zakoupené v internetovém obchodě, není nutné čekat na vyřízení reklamace a můžete od smlouvy odstoupit do 14 dnů od jeho převzetí. V takovém případě však doporučujeme uvést důvod odstoupení, tedy vadné plnění. Nebude-li sporu o tom, že se vada na zboží vyskytuje a že za ni odpovídá prodávající, pak je prodávající povinen vrátit Vám plnou kupní cenu do 14 dnů od Vašeho odstoupení. Odstoupení od smlouvy doporučujeme zaslat dopisem s dodejkou. V případě nákupu v kamenné prodejně je nutné počkat na vyřízení reklamace. Věříme, že Vám tato informace pomůže. V případě potřeby další konzultace kontaktujte prosím poradenskou linku dTestu na telefonním čísle 299 149 009. S přáním příjemného dne, Váš dTest

dTest, 27. 03. 2017 13:04

Reklamace - boty (Deichmann)

Dobrý den, koupila jsem si v obchodě Deichmann nové boty a nyní po 4 měsících užívání se mi udělala díra do podrážky (pata). Zboží jsem byla reklamovat a prodejce mi reklamaci zamítl, že je věc opotřebovaná běžným užíváním. Také zdůraznil, že chodím šikmo a šmajdám. Tudíž podle něho za vadu zboží mohu já. Vyžadovala jsem opravu zboží, kterou mi prodejce nabídl pouze na moje náklady. Odmítla jsem a boty si vzala zpět domů. Podle zákona je v prvních 6 měsících je vada brána jako kdyby byla již v době koupě. Dále je zajímavé, že stejná vada se objevuje již i na druhé botě, v totožném místě a jako přes kopírák úplně stejného tvaru. (pozn. výplň paty obuvi je dutá). Chtěla bych poradit, jak mám v tuto chvíli postupovat? Může prodejce v tuto chvíli po mě požadovat opravu na vlastní náklady? Děkuji za odpověď.

Dotaz poslal/a: Petra017, 26. 03. 2017 11:12

Dobrý den, děkujeme Vám za využití internetové poradny dTestu na peníze.cz. Projeví-li se na zboží vady během 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající. Ten by měl zejména prokázat, pokud reklamaci zamítá, že zboží bylo při převzetí bez vad nebo že tato konkrétní vada byla způsobena spotřebitelem a tím vyloučit její přítomnost na zboží při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně předložení odborného posudku. Pokud prodávající reklamaci zamítl a písemně odůvodnil, ale Vám důvody zamítnutí nepřipadají přiléhavé na danou situaci, můžete se obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté budete rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve Váš prospěch, lze namítat nevyřízení reklamace řádně v zákonné 30denní lhůtě a od smlouvy z tohoto důvodu odstoupit. Cenu posudku lze pak oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/znalci. Věříme, že Vám tato informace pomůže. V případě potřeby další konzultace kontaktujte prosím poradenskou linku dTestu na telefonním čísle 299 149 009. S přáním příjemného dne, Váš dTest

dTest, 27. 03. 2017 12:20

změna přijmení dítěte

Dobrý den,chtěla jsem se zeptat.Mam skoro 2 letou dceru a má přijmení po mě.A když bych chtěla,aby měla přijmení po mém nynějším příteli co k tomu potřebuji?Její biologický otec o ni nemá vůbec zájem a ani zatím nezaplatil žádné výživné,které má určené soudně.Děkuji za odpověď

Dotaz poslal/a: kohyna, 21. 03. 2017 11:12

Dobrý den, děkujeme Vám za využití internetové poradny dTestu na peníze.cz. O změnu příjmení dítěte mohou požádat jeho zákonní zástupci. Bude tedy především záležet na tom, zda můžete dceru v tomto směru zastupovat samostatně bez jejího biologického otce (např. dle rozhodnutí soudu). Pro změnu příjmení také musí existovat vážný důvod. Změnu příjmení matriční úřad nepovolí, pokud by byla v rozporu s potřebami a zájmy nezletilého. Více informací o možnosti změny příjmení včetně seznamu příloh, které je potřeba připojit k žádosti, naleznete na stránkách Ministerstva vnitra na následujícím odkazu: www.mvcr.cz/clanek/jmena-a-prijmeni-zmena-jmena-a-prijmeni.aspx. Věříme, že Vám tato informace pomůže. V případě potřeby další konzultace kontaktujte prosím poradenskou linku dTestu na telefonním čísle 299 149 009. S přáním příjemného dne, Váš dTest

dTest, 22. 03. 2017 14:55

4 vady

Dobry den, chtel bych s zeptat, jestli se 4 odstarnitelnymi vadami v pripade obuvi mysli vady na 1 bote nebo se vady u obou bot scitaji (napr. 2 vady na kazde bote = narok na vraceni penez). Dekuji.

Dotaz poslal/a: Petrmarek123, 21. 03. 2017 12:23

Dobrý den, děkujeme Vám za využití internetové poradny dTestu na peníze.cz. Je třeba vycházet z toho, že pro možnost vznesení nároku na odstoupení od smlouvy je třeba mít za sebou již 3 uznané reklamace, které všechny byly řešeny opravou věci. Při uplatnění čtvrté reklamace je pak možné žádat odstoupení od smlouvy. To, zda se vada vyskytla na jedné či obou botách, není z hlediska existence Vašich nároků nijak relevantní. Věříme, že Vám tato informace pomůže. V případě potřeby další konzultace kontaktujte prosím poradenskou linku dTestu na telefonním čísle 299 149 009. S přáním příjemného dne, Váš dTest

dTest, 21. 03. 2017 17:11

Neuznaná reklamace hodinek

Dobrý den, loni k vánocům jsem koupila manželovi hodinky. Teď mu postupně vypadaly dvě rafičky. Hodinky jsem poslala na reklamaci, která mi nebyla uznána, prý z důvodu mechanického poškození (náraz).Hodinky jsou jinak naprosto v pořádku - bez známek jakéhokoli poškození. Prý mi to mohou dát pouze na pozáruční opravu, kterou si logicky budu muset zaplatit sama. Chci se jak v tomto případě dál postupovat. Předem moc děkuji za odpověď.

Dotaz poslal/a: nubia87, 21. 03. 2017 11:21

Dobrý den, děkujeme Vám za využití internetové poradny dTestu na peníze.cz. Pokud jste zboží reklamovala do 6 měsíců od koupě, existuje zde zákonná domněnka, že zboží bylo vadné již při převzetí, a za vadu tudíž odpovídá prodávající. Chce-li prodávající tuto domněnku vyvrátit, musí zamítnutí reklamace řádně odůvodnit (nejlépe formou znaleckého posudku). Pouhé konstatování, že vada vznikla mechanickým poškozením, nepovažujeme za dostatečné. Jestliže rozhodnutí o zamítnutí reklamace dostatečně neodůvodní, lze namítat nevyřízení reklamace řádně v zákonné 30denní lhůtě a z tohoto důvodu od smlouvy odstoupit. Pokud jste však zboží reklamovala po více než 6 měsících od koupě, pak je možné rozporovat rozhodnutí prodávajícího pouze předložením znaleckého posudku. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/znalci. Vyjde-li posudek ve Váš prospěch, lze oprávněně požadovat proplacení jeho ceny jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Věříme, že Vám tato informace pomůže. V případě potřeby další konzultace kontaktujte prosím poradenskou linku dTestu na telefonním čísle 299 149 009. S přáním příjemného dne, Váš dTest

dTest, 21. 03. 2017 14:42

Opakovaná reklamace

Dobrý den, moc vas prosim o odpoved. Dostala jsem od muze k vanocum zlaty naramek v hodnote 7.0000Kc. Od te doby jsem ho byla jiz trikrat reklamovat (1x jina a 2x stejna zavada - vypadavani kaminku). Je mi jiz jasne, ze kaminky budou vypadavat neustale. Prodavajici mi nabidl jiz nyni, ze mi naramek vymeni za novy - coz je ale stejne neresitelne, protoze kaminky dle meho nazoru budou padat z jakehokoliv naramku - stejna vyroba apod. Penize mi pry ale ani po 3 stejnych reklamacich nevrátí, protoze se proste u nich nevraci. Muzete mi prosim poradit, jak mam postupovat? Jeste mi navrhl, at si vyberu jine zbozi - bohužel jine zboží nepotřebuji a ani nechci - muze mi tedy říct -buď jiné zboží, nebo nic? Děkuji moc za odpověď Iva

Dotaz poslal/a: ali2017, 21. 03. 2017 08:14

Dobrý den, děkujeme Vám za využití internetové poradny dTestu na peníze.cz. Občanský zákoník stanoví, že pokud zboží nelze řádně používat v důsledku opakovaného výskytu vady po opravě nebo má-li zboží větší počet vad, pak má kupující právo na dodání nové věci bez vad, výměnu součásti věci, jakož i na odstoupení od kupní smlouvy. O větší počet vad se jedná v případě, kdy se na zboží vyskytují alespoň tři vady současně, přičemž každá z nich musí bránit řádnému užívání věci, nebo pokud se na zboží postupně vyskytnou čtyři různé odstranitelné vady. O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Při třetí reklamaci stejné vady nebo při čtvrté reklamaci různých vad lze tedy vznést nárok na odstoupení od smlouvy. Prodávající musí Vaše právo v takovém případě respektovat. Pokud by odmítal vrátit peníze, doporučujeme Vám obrátit se na Českou obchodní inspekci, a to buď formou podnětu, nebo prostřednictvím služby mimosoudního řešení sporů (tzv. ADR). Věříme, že Vám tato informace pomůže. V případě potřeby další konzultace kontaktujte prosím poradenskou linku dTestu na telefonním čísle 299 149 009. S přáním příjemného dne, Váš dTest

dTest, 21. 03. 2017 14:40

reklamace telefonu, neopravitelný

dobrý den, reklamoval jsem mobilní telefon a po necelém měsíci mi přišla formou SMS zpráva ať se dostavím k prodejci, že reklamace je vyřízena. Tam jsem se dozvěděl že mobilní telefon je neopravitelný a že mi bude vrácena kupní cena. Prodejce však požaduje odevzdat kompletní balení, krabičku, sluchátka, usb kabel a nabíječku. Jediné co mám je krabička. Sluchátka už dávnou dosloužily a tak jsem je zahodil. Rovněž nabíječka se někde ztratila a telefon jsem nabíjel nějakou jinou od jiného telefonu. Prodejce mi sdělil že pokud nedodám "nějaké" sluchátka a nabíječku s logem LG (značka telefonu) budou za tyto nedodané díly odečítat z vrácených peněz nějaké částky. Z telefonu a necelé 4 tisíce mi chtějí odečíst více než tisíc korun jenza nabíječku a sluchátka, přitom sami v takových cenách žádnou nabíječku ani sluchátka neprodávají. Sluchátka mají za 100 orun a nabíječku za 200 ale mi chtějí odečíst celých 1000. Je toto v pořádku? Opravdu jsem povinen vracet i další příslušenství od telefonu? Děkuji.

Dotaz poslal/a: avro04, 19. 03. 2017 20:37

Dobrý den, děkujeme Vám za využití internetové poradny dTestu na peníze.cz. Odstoupíte-li od kupní smlouvy, musíte prodávajícímu vrátit obdržené plnění i s veškerým příslušenstvím. Ustanovení § 2110 písm. d) občanského zákoníku říká, že kupující nemůže odstoupit od smlouvy, ani požadovat dodání nové věci, nemůže-li věc vrátit v tom stavu, v jakém ji obdržel. To neplatí, prodal-li kupující věc ještě před objevením vady, spotřeboval-li ji, anebo pozměnil-li věc při obvyklém použití; stalo-li se tak jen zčásti, vrátí kupující prodávajícímu, co ještě vrátit může, a dá prodávajícímu náhradu do výše, v níž měl z použití věci prospěch. To znamená, že požadavek prodejce na započtení ceny nabíječky a sluchátek na vracenou kupní cenu je oprávněný. Prodávající si však nemůže účtovat více, než činí skutečná cena příslušenství (je-li poznatelná například z faktury vystavené na zboží) nebo cena obvyklá. Věříme, že Vám tato informace pomůže. V případě potřeby další konzultace kontaktujte prosím poradenskou linku dTestu na telefonním čísle 299 149 009. S přáním příjemného dne, Váš dTest

dTest, 20. 03. 2017 12:58

Reklamace mechanické vady u automobilu

Dobrý den, Děkuje za možnost dotazu. Moje matka vlastní automobil, u kterého je nutno otevírat kufr tlačítkem na straně řidiče ve spodní části dveří. Toto tlačítko má na svém konci stříbrný plastový proužek, který se po každodenním užívání ulomil. Tuto skutečnost, jelikož je vůz stále v záruce, jsme jeli reklamovat a vůz jsme zároveň vezli na kontrolu po 30 000km. Bylo nám však řečeno, že závadu reklamovat nelze, jelikož se jedná o mechanickou závadu, kterou jsme si mohli způsobit užitím síly nebo padajícím předmětem. Oprava byla napsána na zakázkový list spolu se servisem a při požadavku, aby bylo připsáno, že zákazník požaduje vyřízení v rámci reklamace, bylo reagováno, že si to servisní poradce vyřídí s vedením. Můj dotaz zní, zda je možno takovouto vadu reklamovat a zda servisní středisko nepochybilo, když na zmíněnou vadu nevystavilo zvlášť reklamační protokol, který jsem očekával dle zákona. Nevím však, zda se vztahuje i na automobily. Děkuji a s pozdravem FM

Dotaz poslal/a: amatys, 17. 03. 2017 07:51

Dobrý den, děkujeme Vám za využití internetové poradny dTestu na peníze.cz. Prodávající je vždy povinen přijmout reklamaci a vystavit reklamační protokol. Pokud reklamaci zamítne s poukazem na skutečnost, že se jedná o mechanické poškození způsobené spotřebitelem (na což má dle zákona právo), není oprávněn bez Vašeho souhlasu provádět na voze mimozáruční opravu, a to ani bezplatnou. Jestliže byla oprava provedena bez Vašeho výslovného souhlasu po vydání rozhodnutí o zamítnutí reklamace, nemusíte účtovanou cenu hradit, neboť se jedná o neobjednané plnění, kdy lze analogicky aplikovat § 1838 občanského zákoníku. Problematické však bude, pokud jste podepsal zakázkový list. V takovém případě zřejmě neprokážete, že jste si opravu neobjednal. Pokud by Vám servis provedl na voze bez Vašeho souhlasu bezplatnou opravu, pak by ovšem nemohl prohlásit reklamaci za neuznanou, neboť takové jednání by bylo možné považovat za obcházení zákona. Věříme, že Vám tato informace pomůže. V případě potřeby další konzultace kontaktujte prosím poradenskou linku dTestu na telefonním čísle 299 149 009. S přáním příjemného dne, Váš dTest

dTest, 17. 03. 2017 20:44

Předplatné časopisu

Dobrý den, mám problém s předplatným časopisu. Měla jsem zato, že mi bylo nabídnuto roční zasílání časopisu (jako výhra v křížovce) za částku, která odpovídá čtvrtletnímu.Tu jsem uhradila. Šlo o telefonickou nabídku. Nic jsem nepodepsala ani písemně nepotvrdila. Nyní po mně požadují doplacení za dobu, po kterou mi byl časopis doručován. Mohu nějak dokázat, že jsem v právu a nedoplácet nic? Po obdržení upomínky jsem firmu e-mailem kontaktovala a zrušila další zasílání. Děkuji

Dotaz poslal/a: Olga_F, 17. 03. 2017 09:32

Dobrý den, děkujeme Vám za využití internetové poradny dTestu na peníze.cz. Pokud byla smlouva uzavřena pouze ústní formou, bude obtížné prokázat, co bylo jejím obsahem. Jako důkaz by mohly posloužit podmínky křížovkové soutěže, je-li v nich uvedeno, jak dlouhé předplatné a za jakou cenu v případě výhry obdržíte. Jste-li si jistá, že jste si objednala roční předplatné za cenu čtvrtletního, odmítněte zbylou částku doplatit s tím, že by se jednalo o bezdůvodné obohacení na straně vydavatele časopisu. V opačném případě bude nutné uhradit obvyklou cenu předplatného, neboť dodané časopisy vzhledem k existenci smluvního ujednání nelze považovat za neobjednané plnění. Věříme, že Vám tato informace pomůže. V případě potřeby další konzultace kontaktujte prosím poradenskou linku dTestu na telefonním čísle 299 149 009. S přáním příjemného dne, Váš dTest

dTest, 17. 03. 2017 20:40

reklamace - mám nárok na vyměnu zboží?

Dobrý den, nenašel jsem tu podobný případ, tak ho píši. Před Vánoci jsem zakoupil herní set (3 položky kde byly rozepsané a udělaný nějaký rozpočet ceny, kde byly prohozené 2 položky (myš za 400,- standardně má uvedenou cenu 600,- v setu a klávesnice standardně za 750,- uvedenou cenu ve faktuře 300,-) Samozřejmě po 2 měsících jsem reklamoval klávesnici, která po připojení do USB nerozpozná zařízení. Při reklamování po cca 25ti dnech napsali, že reklamaci uzavírají odstoupením od smlouvy a částku dobropisují (cca 300,-). Ohradil jsem se a že s touto částkou nesouhlasím, že někdo z jejich pracovníků pochybyl při sestavování cen a přiřadil mylně cenu klávesnice k myši a myši ke klávesnici, aby mi dobropisovali částku správnou vzhledem k povaze a ceně zboží. Jejich reakce byla, že při vystavení faktury a jejím zaplacením jsem souhlasil s tím co je ve faktuře a tudíž je vše správně a v systému nic změnit nemohou. Mohu se nějak bránit, mohu požadovat výměnu zboží (toto zboží mají skladem) nebo mohu odstoupit od smlouvy já za (rozděleníú nedodání celého zakoupeného setu? kvůli kterému jsem si ten set přeci kupoval aby mi vše ladilo a nyní mi to sebrali. Je to cca 4 měsíce od zakoupení, mají právo odstoupit od kupní smlouvy bez náhrady výrobku jen proto že je to pro ně výhodné? nemusí mi nahradit nový výrobek když je k dostání? (většinou to lidé řeší obráceně že nechtějí nový výrobe, ale odstoupit od smlouvy. Děkuji za jakoukoliv radu.

Dotaz poslal/a: BOB3, 15. 03. 2017 17:40

Dobrý den, děkujeme Vám za využití internetové poradny dTestu na peníze.cz. V tomto případě by bylo možné argumentovat pouze odkazem na obsah objednávky či nabídky dohledatelné na webových stránkách (jsou-li zde položky rozepsány správně). Bylo by třeba prokázat, že se jedná o zjevnou administrativní chybu na straně obchodníka. V opačném případě nelze než vycházet z obsahu vystavené faktury. Můžete však trvat na výměně zboží, pokud jej obchodník stále prodává. Náleží Vám právo zvolit si způsob vyřízení reklamace, musíte tak ovšem učinit již při jejím uplatnění. Žádal-li jste opravu, ale prodávající Vám oznámil, že je zboží neopravitelné, můžete si vybrat mezi dodáním nového výrobku bez vad (je-li to možné) a přiměřenou slevou z kupní ceny. Na nabídku vrácení kupní ceny, nemusíte přistoupit. Věříme, že Vám tato informace pomůže. V případě potřeby další konzultace kontaktujte prosím poradenskou linku dTestu na telefonním čísle 299 149 009. S přáním příjemného dne, Váš dTest

dTest, 16. 03. 2017 14:43

Partner sekce

dTest

dTest

Jsme nezisková organizace - Občanské sdružení spotřebitelů TEST (založeno v roce 1992). Do vínku jsme si dali úkol sloužit spotřebitelům a spotřebitele chránit. A protože „spotřebitelství“ zahrnuje vlastně vše, co člověka životem provází a co k životu potřebuje, staly se naší prioritou výrobky. Právě za ně spotřebitelé vydávají nejvíce peněz a přece nikdo netouží utrácet za šmejdy, které za chvíli přestanou fungovat. Nebo si dokonce z obchodů odnášet výrobky, které mu mohou ublížit, protože se v nich skrývá nebezpečí pro zdraví či život. Když však spotřebitelé budou vědět, které výrobky jsou dobré a spolehlivé a naopak kterým se obloukem vyhnout, když budou mít k dispozici dostatek objektivních informací, dokáží s jejich pomocí ochránit sebe i svou peněženku.

Od roku 1992 měsíc co měsíc publikujeme testy výrobků na stránkách časopisu dTest. A nejenom je... Pomocnou ruku podáváme i v dalších oblastech, ve kterých může spotřebitel narazit na různá úskalí a pasti. Srozumitelně přibližujeme práva kupujících (spotřebitelů) a naopak povinnosti prodávajících, radíme, jak je aplikovat v běžném životě, na co si dávat pozor při reklamacích, upozorňujeme na nové zákony, varujeme před nekalými praktikami prodávajících i před klamavou reklamou, publikujeme konkrétní příběhy ze života pro ponaučení...
Jako předplatitelé dTestu máte zdarma přístup ke všem výsledkům testů jak na webových stránkách www.dtest.cz, tak v mobilní aplikaci, kterou najdete v Google Play a Apple App Store pod názvem dTest.

Kontakty:
Časopis dTest
vydavatel Občanské sdružení spotřebitelů TEST
Černomořská 419/10, 101 00, Praha 10 - Vršovice

tel: +420 241 404 922, 222 767 220

Za tuto kategorii odpovídá:

dTest

http://www.dtest.cz/

Partnerem poradny od: 28.11.2012

Interaktivní grafiky

Průvodce výpisem z katastru nemovitostí

Průvodce výpisem z katastru nemovitostí

Vyznat se ve výpisu z katastru nemovitostí je často složité. Připravili jsme průvodce, který vám pomůže se zorientovat v jeho jednotlivých částech.

Spočítejte si osobní inflaci

Spočítejte si osobní inflaci

Inflace se měří indexem cen průměrného koše výrobků a služeb. Jenže každý kupuje něco jiného, proto na každého inflace působí jinak.

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Unikátní mapa, na které můžete sledovat vývoj nezaměstnanosti a průměrných platů v jednotlivých českých krajích od roku 2006.

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Zatímní listy, Drawdown, NAV, andrej babiš, přehled o příjmech a výdajích, podnikání, daňový poradce, daňové přiznání, Poplatek za předčasné splacení úvěru, BIC, VISA Electron Juventus, USB tokeny, záznam z jednání, skleník, Charles Dickens, webové služby, GTS Alive, poplatníci

4U12233, 1SY0024, 2AK6290, 5AD0140, 1SI9015

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2017 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK