BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s.

Kontakty

AdresaBoudníkova 2506/1Praha 8180 00
Telefon234 240 234
Emailczinfo@cardif.com
Web

Další Informace

IČO25080954

Informace uvedené na této stránce mají pouze orientační charakter. Ačkoliv bychom rádi, bohužel nejsme schopni ručit za jejich 100 % aktuálnost. Pro ověření, prosím, navštivte také domácí stránku daného subjektu. Děkujeme za pochopení.

BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s. - Články

Nenalezeny žádné články

BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s. - Zkušenosti

24. 3. 2020 17:20 | BNP Paribas Cardif Pojišťovna

Dobrý den, Lenko, velmi nás mrzí, že jste s vývojem řešení Vaší škodní události nespokojena. Rádi celou záležitost ještě jednou prověříme. Ozvěte se nám prosím buď na e-mailovou adresu czinfo@cardif.com nebo poštou na adresu Boudníkova 2506/1, 180 00 Praha 8. Přejeme Vám hodně zdraví.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

23. 3. 2020 20:10 | Lenka

Já si platim měsíčně 530,-Kč k úvěru + nemoc,pro případ nemoci,jsem po operaci kyčle a právě mi všechno zamítli,úvěr 2017 a první kontrola u lékaře 2015,na to se vymlouvají,přitom jsem nikdy nebyla nemocná,kyčel se zhoršila až v r.2019,
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 3. 2020 16:59

Dobrý den, děkuji za odpověď. Událost je již úspěšně vyřešena, přesto mě zarazila doba řešení události a situace, kdy vám odpovědní pracovníci nejsou schopni podat bližší informace mimo tu, že upozorní jiné oddělení.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

13. 3. 2020 11:55 | BNP Paribas Cardif Pojišťovna

Dobrý den, je nám moc líto, že jste s průběhem řešení Vaší škodní události nespokojen. Rádi bychom celou záležitost prověřili. Ozvěte se nám prosím buď na e-mailovou adresu czinfo@cardif.com nebo poštou na adresu Boudníkova 2506/1, 180 00 Praha 8. Pevně doufáme, že věc vyřešíme k Vaší spokojenosti.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

13. 3. 2020 11:54 | BNP Paribas Cardif Pojišťovna

Dobrý den, Zanny, děkujeme Vám za příspěvek. Jsme moc rádi, že jste byl spokojen a přejeme hodně zdraví.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 3. 2020 14:25

Dobrý den, rád bych se podělil o zkušenosti ohledně mé pojistné události. Dovolte mi ale nejprve krátké shrnutí... Máme od pojišťovny schválenou částku za spotřebič v domácnosti, který přestal fungovat. Na prvotní email, kde jsem byl vyzván k doplnění čísla účtu a jiných náležitostí nezbytných k úspěšnému plnění pojistky jsem odpověděl dne 12.2. 2020. Poté mi od pojišťovny stejný email přišel znovu asi po týdnu. Na jejich infolince , kam jsem volal, jsem se dozvěděl, že je možné, že tento formulář občas chodí znovu a pokud nejsem vyzýván k doplnění dalších informací od prvního emailu, mám to nechat bez povšimnutí. Dne 2.3. (tedy asi po 3 týdnech) jsem podruhé volal na jejich linku, že stále nemám informaci ohledně plnění mé pojistné události i když jsem doložil všechny jimi požadované doklady a nebyl vyzýván k jejich doplnění či přepracování. Bylo mi oznámeno, že mám vyčkat, že na tuto skutečnost upozorní a že by pojistná událost měla být vyřízena do 14 dnů od 12.2. 2020, tedy prvního emailu s údaji, které po mně požadovali. Pokud by mi během týdne nic nepřišlo, mám volat znovu. Opětovně a již potřetí jsem na linku zavolal včera, tedy dne 5.3. 2020. Zase jsem prošel klasickým pohovorem ohledně mého problému a pracovníci mě zase přesvědčili o tom, že jejich infolinka je k mému problému úplně zbytečná, jelikož chtěli opět upozornit asi stejné oddělení jako 2x před tím, což předpokládám ale již udělali, ale neřekli mi, zda se případ nějak řeší a jak? Nevím, jak v tuto chvíli postupovat, zda stále čekat a volat na infolinku (což je dle mě ztráta jejich i mého času), protože do případu lidé na infolince "nevidí" a tedy neví, zda je vše v pořádku, nebo mi někdo kompetentní naznačí, co se v daném případu děje a stalo. Je mi trapné psát tyto recenze, nicméně pokud si platím za připojištění, očekávám, že služby budou také realizovány a v nějaké kvalitě. Že pokud si za každý měsíc strháváte z ceny 1%, tedy za používání spotřebiče 50 měsíců zaplatí pojišťovna jen 50% ceny, ok, respektuji. Ale nerespektuji toto jednání.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 3. 2020 10:27 | Zanny

Dobry den , 3 roky si platim pojistku pokrytí výdajů pri.pracovni neschopnosti . Po precteni recenzi na pojistovnu jsem mel docela obavy .. V pulce listopadu 2019 jsem zacal marodit po predlozeni vaech dokumentu si pojistovna vyzadala jeste vsechny lekarske zpravy týkající se prac neschopnosti a v lednu uz prisli bez jakehokoliv problem prvni peníze .. K dnesnimu dni uz mi prisli 3 platby od pojišťovny takze ja jsem s pojistkou u BNP Paribas spokojeny a nemuzu nic vytknout .
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 3. 2020 8:43 | pepan

Je divné ,že se mnou nikdo nekomunikuje poslal jsem 14 dokumentů a operátorka říká pořád to samé nejste lékař chybí další potvrzení atd.. Není možné takhle řešit pojištění. Lividator se ani neozval nevím co si o tom myslet. Asi všechny pojistky zruším
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 2. 2020 2:13 | Kalina

Tak jsem po rakovině mízních uzlin( chemky ukončeny v listopadu 2019). První kontakt s pojišťovnou leden 2020 super, nabídli mi 6x5000.-Kč zpětně. Dotazníky od pojišťovny jsem nechal vyplnit obvodního lékaře, nemocnici(onkologie) a zaměstnavatele. Dále vyžádáno lékařské zprávy z počátku nemoci. Dodal jsem. Zatím čekám na verdikt.Věřím ve fér jednání.... Pojištěn jsem přes ČEZ od roku 2016 tak doufám, že plnění nebude problém a že napíšu dobrou recenzi.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

29. 2. 2020 1:58 | KIK

Asi ho máte třeba jako já přes ČEZ ani o tom nevíte, resp. Vám ho nabídli telefonicky Vy jste souhlasila a bylo to...
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 2. 2020 8:44 | BNP Paribas Cardif Pojišťovna

Dobrý den,
velmi nás mrzí, že jste s výsledkem škodní události nespokojen. Budeme rádi, když se nám ještě jednou ozvete a to buď na e-mailovou adresu czinfo@cardif.com nebo poštou na adresu Boudníkova 2506/1, 180 00 Praha 8. Celou událost ještě jednou prověříme.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 2. 2020 11:18 | nespokojenej

Zamítli mi placení splátek-mám neschopenku.Podepsaná nějaká Klára Ondráčková.Zavolal jsem na zákaz.linku 234 240 234.Ženská mi řekla že Ondráčková je provozní ředitelka ale nesmí na Ondřáčkovou přepojovat a prej to viřizuje stejně likvidátor.Na toho mě taky odmítnula přepojovat.Maji to zakázaný říkala.Na lince přřečetla dopis.hned to položila.volal jsem znova- zvedla to jiná.Prej sem se léčil na starou věc.Chtěli po mě papíry od doktorů.Jednou tam doktor napsal že mi něco bolelo a Ondráčková píše že je to opakující nemoc tak mi platit nebudou.Hrozní když likvidátor odmítá řešit s lidma pojistki.V Generali mi nemoc zaplatili.Mluvil jsem přímo s likvidátorkou!!říkala:v cardifu jednaj divně.Sprostý ke klientovi! Mě to tak nas... Dojel sem na Palmovku.Osobní řešení s likdvidátorem nebo Ondráčkovou není možná.Druhej den volám znova a paní si mi sama postěžovala že na ni lidi řvou když cardif neproplácí nemoce ale na lince za to nemůžou taky jí to vadí a praštila telefonem asi maj zákaz stěžovat si na provoz v pojiš‘tovně.Sprostá pojišťovna,bere peníze a nic tam nedělaj.Nikdo vám nepomůže
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 2. 2020 14:12 | BNP Paribas Cardif Pojišťovna

Dobrý den, Terezo,
děkujeme za Vaši recenzi. Jsme opravdu velmi rádi, že jste byla s výsledkem šetření Vaší škodní události spokojena.
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 2. 2020 14:11 | BNP Paribas Cardif Pojišťovna

Pěkný den, Evo,
je nám líto, že jste s výsledkem Vaší škodní události nespokojena. Rádi bychom Vaši věc ještě jednou posoudili, ale z této recenze Vás nemůžeme žádným způsobem identifikovat. Ozvěte se nám prosím buď na e-mailovou adresu czinfo@cardif.com nebo poštou na adresu Boudníkova 2506/1, 180 00 Praha 8.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 2. 2020 14:11 | BNP Paribas Cardif Pojišťovna

Dobrý den, Honzo, velmi nás mrzí, že jste byl s výsledkem Vaší škodní události nespokojen. Bohužel z této recenze Vás nemůžeme žádným způsobem identifikovat, abychom se k celé záležitosti mohli vyjádřit podrobně. Budeme rádi, když se nám ještě jednou ozvete a to buď na e-mailovou adresu czinfo@cardif.com nebo poštou na adresu Boudníkova 2506/1, 180 00 Praha 8.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Zobrazit všech 325 komentářů

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  11 880 861 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Výpočet mzdy 2020

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Umrtí majitele
Poradna > Pojištění a penzijní připojištěníPovinné ručení

Otázka: Dobrý den,prosím o radu.Otec mě zemřel 14,3 2013 zbylo poněm auto fort fiesta.Majetkové vypořádání ještě neproběhlo.Pojištění končí 8 měsíc 2013.Prosím jak mám postupovat? více

Cestovní pojištění

Úrazové pojištění a pojištění v nemoci

Životní pojištění

Havarijní pojištění

Pojištění nemovitosti a domácnosti

Penzijní připojištění

Pojištění odpovědnosti

Povinné ručení

Nejnovější články

Koronavirus a životní pojištění: Co kryje a kdy máte smůlu

Koronavirus a životní pojištění: Co kryje a kdy máte smůlu

Kdy vám pojištění pomůže? A má smysl si ho teď narychlo sjednat? Projděte si odpovědi...více

Home Credit prodal pojišťovací službu Rixo.cz

Home Credit prodal pojišťovací službu Rixo.cz

Skupina Emma Capital koupila společnost Rixo.cz, která lidem bezplatně kontroluje jejich...více

Kdo nechtěl do Itálie, má smůlu. Cestovky peníze nevrátí

Kdo nechtěl do Itálie, má smůlu. Cestovky peníze nevrátí

Ani varování českých úřadů před cestami do severní Itálie nemá automaticky vliv na poskytování...více

Články na Heroine.cz

Princezny se zachrání samy. Nezávislé videohry boří stereotypy

Princezny se zachrání samy. Nezávislé videohry boří stereotypy

Přibývá videoher, v nichž ženy hrají hlavní roli. Mění se nejen, kdo ve videohrách vystupuje,...více

Rodina má dva příjmy a platové nerovnosti škodí všem, říká expertka Lenka Simerská

Rodina má dva příjmy a platové nerovnosti škodí všem, říká expertka Lenka Simerská

Česko je stále jednou ze zemí s citelným rozdílem v platech mužů a žen. Narovnání podmínek...více

Jsme posedlí sebeláskou. Od kolagenových ampulí až po Annu Hogenovou

Jsme posedlí sebeláskou. Od kolagenových ampulí až po Annu Hogenovou

Mít ráda sama sebe je určitě dobrá věc, zejména v čase karantény. Jenže už dlouho to lidi...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů
Partners Financial Services

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.