Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s.

Kontakty

AdresaPlzeňská 3217/16Praha 5150 00
Telefon234 240 234
Emailczinfo@cardif.com
Web

Další Informace

IČO25080954

Informace uvedené na této stránce mají pouze orientační charakter. Ačkoliv bychom rádi, bohužel nejsme schopni ručit za jejich 100 % aktuálnost. Pro ověření, prosím, navštivte také domácí stránku daného subjektu. Děkujeme za pochopení.

BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s. - Články

Nenalezeny žádné články

BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s. - Zkušenosti

3. 5. 2018 12:27 | Romana Michlíková

Dcera má také pojištění a musím říct, že vše v pořádku.Já teď sama také poprvé marodim dýl, tak čekám na schválení.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

25. 4. 2018 8:28 | Luboš

Dobrý den,mám pojištění bez starostí sjednané od dealera ČEZ.Telefonicky mě na různá úskalí pojistky neupozornil,ale ještě před podepsáním smlouvy mi poštou přišla brožura s pravidly smlouvy.Asi před třemi lety jsem měl dlouhodobé problémy se zády a pojišťovna mi pojistnou událost neuznala,po zpětném prostudování odstavce s výlukou plnění jsem jim dal za pravdu a celkem vážně se začal zabývat myšlenkou pojistku zrušit.Nakonec jsem se k tomu nějak nedokopal.Koncem roku 2016 mi byla rentgenem zjištěna artroza kyčle ve třetím stupni.Nyní marodím a připravuji se k operaci.Nemoc jsem opět podal jako pojistnou událost a plnění mi bylo přiznáno.Za odmarozené měsíce peníze přišli.Když to tedy shrnu,to co má pojišťovna ve smlouvě se zaplatit absolutně nezdráhá.Je ovšem potřeba si smlouvu prostudovat předem a zvážit,zda ji uzavřít,či ne.Rozhodně to není pojistka na každou nemoc a pro každý případ.Na chování pojišťovny v mém případě nevidím nic proti,slušné a poměrně rychlé jednání.SPOKOJENOST.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

22. 3. 2018 13:18 | Alena K.

Já jsem byla v PN od srpna 2017 do konce ledna 2018. I přesto, že jsem vše poslala jak požadovali,ještě jsem si to po telefonu ověřovala, dosud nemám peníze za pojištění úvěru. Nelíbí se mi to.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+5
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Ivana Kubíková 19. 03. 2018 20:55)

19. 3. 2018 22:42

Dobrý den,jsou to podvodníci plně s Vámi souhlasím. Mam podobnou zkušenost, mám úvěr od Cetelemu dnes už Hello bank a pojištění u Cardifu, celou dobu řádně spacím a bohužel se u u mě projevilo onkologicke onemocnění, tak jsem po 60 dnech marozeni poslal škodou událost a oni mi napsali že nic nedostanu ze nemam smlouvu na dobu neurčitou ale co mám dělat , když můj zaměstnavatel nám dává smlouvy na 3 roky dvakrát po sobě a pak až na dobu neurčitou! Při podepisování smlouvy jim to evidentně nevadilo!Jsou to podvodníci!Budu též právně vymáhat pojistné co si po celou dobu s ochotou strhavali, je to nehoráznost až je to smutný!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+5
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Mirka 26. 06. 2013 12:22)

19. 3. 2018 20:55 | Ivana Kubíková

Jsem pojistěna u této pojištovny a od ledna jsem na nemocenské,do dnesniho dne jsem nedostala od pojištovny ani korunu!!!!!Pojistku rusim!!!!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+3
Líbí
Nelíbí

2. 3. 2018 13:16 | Markéta

Dobrý den,v žádném případě neuzavirejte pojistku jsou to podvodnici a az po předložení smlouvy pravnikovi a až dovolání se na ředitelství se něco zacalo dít. Nenechte si to líbit jen slovičkaří
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+4
Líbí
Nelíbí

24. 2. 2018 11:39 | Ivana Benkova

Koupila jsem si telefon od T mobil, stal skoro 16000 kč a tak když mě řekli že bude lepší si ho raději pojistit že při tom dnešním shonu nikdy nevím kdy mě může spadnout nebo si ho nevím polit a tak jsem odřekla mají pravdu a souhlasila jsem . Jednoho dne co čert nechtěl spěchal jsem do auta a telefon mě sklouznul na schody a tak si říkám vždyť mám pojistku tak jsem nahlasila pojistnou událost na pro jistotu Cardif . Po pár dnech odepsání že mou opravu neschvalili a že pokud chci tak mě ho opraví a bude to stát přez šest tisic . Málem mě trefilo na co jsem jim platila 199 kč měsíčně a tak jsem se odvolala a čekám na odpověď ale když to tak čtu, tak to nemá cenu ani čekat a proto si už žádnou pojistku nedám jsou to podvodníci co se vždy na něco vymluvi. Je to podraz na zákazníky.!!!!!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

21. 2. 2018 8:36 | Rene

??
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Holíková lenka 20. 02. 2018 18:30)

20. 2. 2018 18:30 | Holíková lenka

NEMOHLA JSEM ODESLAT POTVRZENÍ O NESCHOPNOSTI NEBZLO Z ČEHO Č405689
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

14. 2. 2018 10:59 | Jakub Hanusek

Dobrý den, mam u české spořitelny pojištěnou hypotéku u teto společnosti. Od 9.10 jsem na nemocenské ( operace kolene), vzhledem k tomu, ze jsem si myslel ze mam ve smlouvě uvedene, ze pojistné maji plnit po uplynuti 30 pracovních dnů ( moje chyba, je to 60 dnu), tak jsrm jim s mesicnim predstihem zaslal vsechny dokumenty, ktere si vyžádali. Pak mi posilali dalsi dopisy s tim ať dolozim další dokumenty.. Vse jen zbytečně prodlužují. Je 14.2 a pojistnou udalost maji pořád v řešení, ikdyz je vse doloženo. Jejich oblibena veta zni... pojistnou udalost mame v řešení.
Lidi, nedoporučuji tuto společnost při pojištění úvěrů, či hypotéky. Pokud se ocitne te na dlouhodobe nemocenské, počítejte, ze několik měsíců budete si hypotéku platit z odlozenych peněz, nebo z nemocenské, která vám přijde... Dale jsem pojištěný u Generali a Kooperativy a můžu rict, ze tyto dve pojistovny jsou v pristupu a reseni udalosti o nekolik tříd pred nima..
A ještě cardif pojistovna vás osoči, že jim nezasilate všechny podklady... KDO SE RAD HÁDA A SOUDI S POJISTOVNAMA, TAK PROSIM VOLTE TUTO SPOLECNOST, BUDETE MIT O ZABAVU POSTARANO.
POKUD CHCETE RESIT POJISTNOU UDALOST VKLIDU, BEZ STRESU A HÁDEK TAK SE BNP CARDIF POJISTOVNE VYHNĚTE VELIKYM OBLOUKEM
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+6
Líbí
Nelíbí

18. 1. 2018 10:07 | Radek

Dobrá rada ! Zrušte všechny pojistky CARDIF !!! Moje zkušenost je taková: 2 měsíce čekání než to můžete nahlásit. Pak další 3 než to likvidátor odbourá( a to věřte že jsou pro něj 3 měsíce ještě málo !!)Dříve to nečekejte ! Hromada mlžení, výmluv jen aby nemuseli nic platit ! Když už nebylo východisko a uznali to, dostal jsem po 5 měsících nemocenské zaplacen 1 měsíc. (Je potřeba zaslat že nemocenská pořád trvá !) Po zaslání zase měsíc a teď bomba! Likvidátor chce protokol od policie se zápisem nehody ! Bylo by to v pořádku kdy by nějaký vůbec byl! Ale nebyl a bylo to uvedeno v dotazníku co poslal na začátku ! Idiot/ka zlikviduje pojistku, napíše že máte nárok na pojistné plnění a pak chce papír který neexistuje !!!!Takže další měsíc než někomu dojde že je MAGOR !! NEBERTE TUHLE POJIŠŤOVNU A POKUD JI JIŽ MÁTE OKAMŽITĚ ZRUŠTE !!! Nebo se připravte že po půl roce možná něco dostanete. FUJ !!! Na závěr perlička: Když máte něco na splátky od (Hello by cetelem) tak to musíte platit a když vám uznají pojistku tak to jejich pojišťovna pošle jim. Vy nedostanete ani korunu a když zavoláte že chcete vrátit přeplatek tak vám řeknou že musíte mít ukončenou nemocenskou! Do té doby vám budou držet dlužnou částku !! Je to hnus !!!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+6
Líbí
Nelíbí

15. 1. 2018 14:54 | Tereza H.

Dobrý den, pojišťovna ale nepřebírá za vás Vaše datum splatnosti. Je to myšleno tak, že vy uhradíte úvěr k ratu splatnosti jak máte domluveno a podepsala jste ve smlouvě a po předložení potvrzení, že stále trvala PN k datu splatnosti úvěru Vám pojišťovna uhradí poj. plnění.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Hana 30. 07. 2017 09:50)

8. 1. 2018 17:21 | František Frolík

POZOR !!! Mě uznali pojistné plnění, ale po dvou měsících přestali platit. Všem doporučuji braňte se právní cestou pokud jste vše splnili a pojišťovna jen nekonečně mlží a chce další a další doklady, na které nemá nárok. Pokud je zašlete napíše, že je nemá. Obraťte se na finančního arbitra arbitr@finarbitr.cz, ČNB nebo na vasestiznost.cz. Tato pojišťovna má hrozné chování vůči klientům. Ale nedejte se. Já sám bojuji a budu Vás informovat. Jsou to bezcitní a bezcharakterní vyděrači, kteří parazitují na českém trhu. Kde je ochrana spotřebile??? Opět nikde. Ale já to dotáhnu do konce. Nabíhají mi penále, ale i ty zaplatí ! BRAŇTE SE A HLAVNĚ PIŠTE VŠUDE !!!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+5
Líbí
Nelíbí

2. 1. 2018 23:04 | Martin

Dobrý den,musím napsat že máte úplnou pravdu,i já jsem dopadl přesně tak.A ještě mě odkázali že se mám obrátit na toho kdo to uzavíral...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+3
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Karel 24. 11. 2017 11:50)

24. 11. 2017 11:50 | Karel

Dobrý den,moje zkušenosti s pojištovnou jsou ty ze pojištovna zamítla moji žádost na pojistné plnění.Když jsem smlouvu uzavíral po telefonu nikdo se ani slovem nezmínil že mají nějaké výluky a ejhle je jich celá stránka nevím s čím by člověk měl marodit ,aby to uznali.Jsou to podvodníci jenom tahají z lidí peníze okamžitě ruším a už nikdy víc.Za mě určitě nedoporučuji jste sice pro pocit pojištěný,ale do doby než máte nějaké plnění.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+5
Líbí
Nelíbí

Zobrazit všech 226 komentářů

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  8 434 173 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Výpočet mzdy 2018

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Umrtí majitele
Poradna > Pojištění a penzijní připojištěníPovinné ručení

Otázka: Dobrý den,prosím o radu.Otec mě zemřel 14,3 2013 zbylo poněm auto fort fiesta.Majetkové vypořádání ještě neproběhlo.Pojištění končí 8 měsíc 2013.Prosím jak mám postupovat? více

Cestovní pojištění

Úrazové pojištění a pojištění v nemoci

Životní pojištění

Havarijní pojištění

Pojištění nemovitosti a domácnosti

Penzijní připojištění

Pojištění odpovědnosti

Povinné ručení

Interaktivní grafiky

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Unikátní mapa, na které můžete sledovat vývoj nezaměstnanosti a průměrných platů v jednotlivých českých krajích od roku 2006.

Spočítejte si osobní inflaci

Spočítejte si osobní inflaci

Inflace se měří indexem cen průměrného koše výrobků a služeb. Jenže každý kupuje něco jiného, proto na každého inflace působí jinak.

Rok v krizi aneb podívejte se, jak svět prošel recesí

Rok v krizi aneb podívejte se, jak svět prošel recesí

Černé září 2008 uvrhlo svět do jedné z nejhorších finančních krizí. Podívejte se na průběh finanční krize v kontextu vývoje na burzách a měnových trzích.

Jak je chráněná nová pětisetkoruna

Jak je chráněná nová pětisetkoruna

Od 1. dubna 2009 je v oběhu lépe chráněná pětisetkoruna. Přibyly tři nové ochranné prvky. Podívejte se, jak poznat pravou bankovku od falešné.

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Informace ke zpracování osobních údajů
Partners Financial Services
 
 

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK