Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s.

Kontakty

AdresaPlzeňská 3217/16Praha 5150 00
Telefon234 240 234
Emailczinfo@cardif.com
Web

Další Informace

IČO25080954

Informace uvedené na této stránce mají pouze orientační charakter. Ačkoliv bychom rádi, bohužel nejsme schopni ručit za jejich 100 % aktuálnost. Pro ověření, prosím, navštivte také domácí stránku daného subjektu. Děkujeme za pochopení.

BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s. - Články

Nenalezeny žádné články

BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s. - Zkušenosti

11. 9. 2018 11:48 | Marcela

Koupili jsme si pračku a prodlouženou záruku nám jistila pojišťovna Paribas. Když se pračka pokazila ( bylo to už v prodloužené záruce) pojišťovna nám poslala opraváře, ale až za 14 dni od nahlášení. Pračku rozebral, řekl,že do 14 dni sežene novou součástku a už se neobjevil. Když jsme po šesti týdnech volali do pojišťovny, prý musíme čekat. To samé tvrdili i po sedmi týdnech. Sice nám paní neochotně dala číslo na jejich servis, ale zřejmě jen proto,aby se nás zbavila,protože číslo je odpojené.A tak jsme bezradní.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

8. 9. 2018 9:01 | Ando

Mam komplexný súbor poistenia hypotéky v SLSP od poisťovne CARDIF. Skúsenosti mam také, že sú to podvodníci, naťahujú čas, opakovane vyžadujú doklady od lekárky, nechcú plniť povinnosti z dôvodu že diagnóza spadla pod predmetnú výluku z poistného plnenia. Za ukončenie zmluvy chcú poplatok 149 EUR. Ich konanie považujem za absolútne neseriózne, a účelove!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+7
Líbí
Nelíbí

7. 9. 2018 15:37 | -B-

Citace - Iveta / 05.04.2012 12:25

Já si nemohu stěžovat na Pojišťovnu Cardif, měla jsem plněno a narazila jsem na velice příjemnou operátorku, vše i vysvětlila, jak postupovat. Jsem vděčná za její ochotu a pomoc, takže díky paní Marto. Bohužel mnozí z vás, jak to tady čtu, když přijdou do banky vidí pouze vidinu peněz, rychle vše podepíši a na nic se neptají, a když přijde problém kopete kolem sebe a hledáte viníka. To, že si nečtete čemu se zavazujete je bohužel problém Váš a druhá strana mince je banka.Bankéř vidí vidinu bonusu, za sjednanou půjčku a honem honem. Dluh je záležitostí na delší dobu, tak je potřeba i času, než něco podepíši.Vím, že pojištění na ztrátu zaměstnání má podmínku, že při sjednání smlouvy musí být adept zaměstnán na dobu neurčitou, takže jste v bance lhala, pokud jste si sjednala toto pojištění. Můžete být rádi, že není z toho jiný postih.
Spokojený klient :-))


Proč by měla lhát? Z nějakého důvodu mohla opustit zaměstnání ve kterém měla smlouvu na dobu neurčitou a při kterém podepsala smlouvu o půjčce a nový zaměstnavatel jí smlouvu na dobu neurčitou nedal, což je naprosto běžná situace, které ale využívají právě tyhle vychcaný pojišťovny. Toto by mělo být ošetřeno tak, aby pojišťovna pěkně "cvakala" a nemohla se kroutit.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Iveta 05. 04. 2012 12:25)

7. 9. 2018 15:06 | -B-

Mám s cardifem čerstvou zkušenost a to špatnou. Před několika lety jsem si vzala v bance úvěr a s ním uzavřela i pojištění schopnosti splácet. Úvěr je dost velký a tím pádem i měsíční částka pojištění. Od května marodím a tak jsem žádala o pojistné plnění. Kdo tohle někdy vyřizoval ví, jaké je s tím lítání, potřebujete mít vyplněné dokumenty od zaměstnavatele, lékaře, nikdo vám to nevyplní na počkání. Když jsem konečně měla všechno potřebné pohromadě, elektronicky jsem jim to odeslala s vidinou toho, že se vše brzy vyřeší. O odpověď od nich jsem si musela napsat mailem, když se 14 dní nic nedělo. Za dalších 14 dní mi přišel dopis a v něm další dokumenty které potřebují vyplnit od mého lékaře, takže další vyřizování a čekání. Vše jen natahují, zdržují, vykrucují se. Co budu komu vyprávět, papíry jsem zahodila a zavolala do banky a tohle pojištění zrušila. Rozhodně už nikdy takové pojištění ať už k úvěru, či zakoupené věci neuzavřu, nikomu to nedoporučuji a všem se budu snažit to rozmluvit. Má úcta všem co se rozhodnou tuhle pojišťovnu kopnout do zadku.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

31. 8. 2018 9:43 | Jarda

až po soudním vymáhání začali plnit do té doby vytáčky vytáčky !!! podvodníci!!! nenechte se oklamat
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

27. 8. 2018 19:37 | Radvana

Jestli máte zbytečné peníze tak je raději dejte na charitu. Hlavně je necpěte do krku této pojišťovny. Dokud platíte tak je to v pořádku, ale nedej Bože, když po nich chcete plnění - vytáčky, vytáčky vytáčky.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

20. 8. 2018 11:11 | Aleš

Tak tyhle šmejdy nebrat ani omylem Mám úvěr od hello Bank a platím(platil)500kč měsíčně a v lednu se mi stal na horách úraz a nemám nárok protože jsem tu dělal na dobu určitou. Jsou to k... y
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

5. 8. 2018 20:37 | evelína

Dobrý den , já jsem s pojišťovnou BNP PARIBAS CARDIF naprosto spokojená .Marodila jsem 1rok po úrazu a platila po celou dobu splátky .To se nám stalo už 3x a vždy bez problému .
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

30. 7. 2018 15:22 | eltnerova

Pojištění platím 2 roky, nyní poprvé pn 2,5 měsíce (nemocenská po 15 letech práce!!!)hnutá krční páteř následkem úrazu, nedali ani korunu. Údajně se na mě vztahuje výluka degenerativní onemocnění páteře (což je nesmysl, nikdy jsem s páteří nemarodila) handrkovat se s nimi nebudu, ať si ty šušně strčí někam, okamžitě jsem zrušila a nikomu nedoporučuji!!!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+3
Líbí
Nelíbí

27. 7. 2018 11:59 | Jan

Celí Čez bez strostí je podvot na lidi slovíčkaří v zákoně a až po soudním vymáhání začali komunikovat a dělali blbí. Pokuď vám neznají pojistnou událost a to neznají podniku hned právníkovi a soudně sou to přesně ty šmejdi před kterými vás televize vážně varuje
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+4
Líbí
Nelíbí

13. 7. 2018 17:22 | Lenka Bederková

Dobrý deň, rada by som sa tiež podelila o nelichotivú skúsenosť s Poisťovňou Cardif, a.s. Cez operátora O2 som mala v tejto poisťovni poistený telefón, ktorý mi však 9.6 niekto ukradol rovno z kabelky. Hneď v moment keď som zistila, že mi chýba som volala políciu a riadne sme spísali zápisnicu. Keďže sa táto udalosť stala v sobotu, hneď v pondelok som do O2 priniesla zmluvu o kúpe a aj kópiu policajnej zápisnice. Sľúbili mi, že sa všetko hneď vyrieši. Až skoro o mesiac mi prišiel list, v ktorom mi akúkoľvek náhradu zamietli. Dôvod? Len tak z ničoho si vymysleli, že si za to môžem sama kvôli alkoholu, ktorého som sa ako šofér v ten deň ani nedotkla. Vzniklo voči mne teda hrubé osočovanie. Ihneď ako som si našla dôvod, pre ktorý poistné plnenie zamietli som napísala email. Odpoveď prišla až za 4 dni s tým, že ďalšie prešetrenie sa udeje až v priebehu 30 dní. Toto sa mi nikdy predtým so žiadnou poisťovňou nestalo. Vrelo odporúčam poistky, čo sa týka mobilných zariadení zrušiť, čo najskôr. Len si stále vymýšľajú a predlžujú si čas. Hrozné. Horšiu poisťovňu som nikdy nezažila. ŽIADAM AJ PÍSOMNÉ OSPRAVEDLNENIE ZA OSOČOVANIE!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

11. 7. 2018 8:34 | Pavla

Naprostá nespokojenost!!!! Byla jsem po operaci přes měsíc na nemocenské a teď jsem dva měsíce čekala na jejich vyjádření a slibovanou finanční podporu - zamítnuto. Nebývám nemocná, mám i stálé zaměstnání, ale člověk si říká, co kdyby ..... teď když to kdyby přišlo, tak jako bych od nich dostala místo slibované pomoci ránu pěstí. Samozřejmě pojištění ruším, šance, že se přihodí nějaká pojistná událost, kterou by byli schopni uznat je mizivá.....
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+4
Líbí
Nelíbí

11. 6. 2018 7:36 | Jiří Kelnar

Zkušenosti s touto pojišťovnou jsou tak 50 %. Jedna čerstvá. Manželka dostala dopis , že pojišťovna uhradí pojistné plnění na účet a to do 14 dnů po odeslání jejich dopisu. Když po uplynutí lhůty peníze na účtu nebyly, dozvěděli jsme se na infolince, že se peníze vrátily pojišťovně zpět. Zkontrolovali jsme si navzájem číslo účtu (bylo správně)a dostali ujištění, že peníze budou na účtu do týdne. Do týdne nepřišly, místo toho přišla písemná žádost pojišťovny o doplnění informací k události. Žádali číslo účtu. Obratem jsme poslali zpět žádaný údaj. Zase uplynula nějaká doba a peníze zatím na účtu nejsou
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

3. 5. 2018 12:27 | Romana Michlíková

Dcera má také pojištění a musím říct, že vše v pořádku.Já teď sama také poprvé marodim dýl, tak čekám na schválení.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

25. 4. 2018 8:28 | Luboš

Dobrý den,mám pojištění bez starostí sjednané od dealera ČEZ.Telefonicky mě na různá úskalí pojistky neupozornil,ale ještě před podepsáním smlouvy mi poštou přišla brožura s pravidly smlouvy.Asi před třemi lety jsem měl dlouhodobé problémy se zády a pojišťovna mi pojistnou událost neuznala,po zpětném prostudování odstavce s výlukou plnění jsem jim dal za pravdu a celkem vážně se začal zabývat myšlenkou pojistku zrušit.Nakonec jsem se k tomu nějak nedokopal.Koncem roku 2016 mi byla rentgenem zjištěna artroza kyčle ve třetím stupni.Nyní marodím a připravuji se k operaci.Nemoc jsem opět podal jako pojistnou událost a plnění mi bylo přiznáno.Za odmarozené měsíce peníze přišli.Když to tedy shrnu,to co má pojišťovna ve smlouvě se zaplatit absolutně nezdráhá.Je ovšem potřeba si smlouvu prostudovat předem a zvážit,zda ji uzavřít,či ne.Rozhodně to není pojistka na každou nemoc a pro každý případ.Na chování pojišťovny v mém případě nevidím nic proti,slušné a poměrně rychlé jednání.SPOKOJENOST.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-3
Líbí
Nelíbí

Zobrazit všech 239 komentářů

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  9 044 524 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Výpočet mzdy 2018

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Umrtí majitele
Poradna > Pojištění a penzijní připojištěníPovinné ručení

Otázka: Dobrý den,prosím o radu.Otec mě zemřel 14,3 2013 zbylo poněm auto fort fiesta.Majetkové vypořádání ještě neproběhlo.Pojištění končí 8 měsíc 2013.Prosím jak mám postupovat? více

Cestovní pojištění

Úrazové pojištění a pojištění v nemoci

Životní pojištění

Havarijní pojištění

Pojištění nemovitosti a domácnosti

Penzijní připojištění

Pojištění odpovědnosti

Povinné ručení

Další čtení na flowee.cz

V Kanadě začíná konopná revoluce. Do legalizace zbývá měsíc

V Kanadě začíná konopná revoluce. Do legalizace zbývá měsíc

Sedmnáctý říjen je pro většinu lidí den jako každý jiný. Pokud tedy nemají třeba narozeniny....více

Jak zařídit, aby si teenageři nenechali diktovat ideál krásy od sociálních sítí

Jak zařídit, aby si teenageři nenechali diktovat ideál krásy od sociálních sítí

Podle zprávy americké společnosti Common Sense Media tráví průměrný dospívající surfováním...více

Festival Evolution: O víkendu si projděte exkurzí zdravého těla i ducha

Festival Evolution: O víkendu si projděte exkurzí zdravého těla i ducha

Podzimní přehlídka toho nejlepšího, co souvisí se zdravým životním stylem, se blíží. Pokud...více

Zdroj: Logo Flowee

Interaktivní grafiky

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Unikátní mapa, na které můžete sledovat vývoj nezaměstnanosti a průměrných platů v jednotlivých českých krajích od roku 2006.

Spočítejte si osobní inflaci

Spočítejte si osobní inflaci

Inflace se měří indexem cen průměrného koše výrobků a služeb. Jenže každý kupuje něco jiného, proto na každého inflace působí jinak.

Rok v krizi aneb podívejte se, jak svět prošel recesí

Rok v krizi aneb podívejte se, jak svět prošel recesí

Černé září 2008 uvrhlo svět do jedné z nejhorších finančních krizí. Podívejte se na průběh finanční krize v kontextu vývoje na burzách a měnových trzích.

Jak je chráněná nová pětisetkoruna

Jak je chráněná nová pětisetkoruna

Od 1. dubna 2009 je v oběhu lépe chráněná pětisetkoruna. Přibyly tři nové ochranné prvky. Podívejte se, jak poznat pravou bankovku od falešné.

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů
Partners Financial Services
 
 

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK