Praha - Největší konkurent státní České pošty, společnost Mediaservis, získal za první čtvrtletí po úplné liberalizaci podmínek téměř tři procenta trhu.
Podle svého generálního ředitele Martina Dzúra chce Mediaservis zakončit letošní rok s pětiprocentním podílem v oblasti doručování dopisů. To by znamenalo, že Mediaservis v letošním roce doručí 35 milionů dopisů. Pro porovnání - Česká pošta jich ročně doručuje zhruba 700 milionů.
"Letos v lednu jsme doručili zhruba čtyři miliony dopisů. V únoru pak 2,5 milionu, podobný výsledek očekáváme i v březnu," upřesňuje Dzúr. Firma podle něj původně očekávala mírnější náběh.
Mediaservis plánuje cílit výhradně na firemní klientelu, která ročně posílá 95 procent dopisů. "Nevylučujeme, že někdy za pár let uvidíte na ulicích také naše schránky, teď jsou ale prioritou velké firmy," říká Dzúr.
Velké firmy to zatím testují
Zatím
…
Sdílejte článek, než ho smažem