Diskuze - Modrá pyramida stavební spořitelna, a.s.
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Další příspěvky v diskuzi (celkem 218 komentářů)
Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz
Stránka 3/11
12. 2. 2019 17:31 | Honza
7. 2. 2019 18:38 | dojná kráva
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
7. 2. 2019 9:51
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
27. 1. 2019 20:15 | Honza
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
8. 11. 2018 17:33 | Renata
Citace - Renata / 09.10.2018 19:06
Tak se nám nakonec podařilo od smlouvy odstoupit, nebylo to jednoduché ale nakonec jsme se s Modrou Pyramidou dohodli. Jsme rádi, že to máme za sebou a už nikdy více ! Prostě se to nesmí vzdát. Přejeme všem hodně štěstí.
A poučení na závěr : nikdy nepodepsat žádnou smlouvu bez porady s právníkem. I když jsou to investice navíc, velmi se ve finále vyplatí.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
17. 10. 2018 20:54 | Petr
5. 12. 2018 12:03 | Zuzka
V červenci roku 2018 jsme se obrátili na paní ohledně hypotéky. Ze začátku působila velice profesionálně, ale realita bohužel byla jiná. Při podpisu žádosti o hypotéku mě neseznámila s tím, že tímto podpisem mi bude aktivováno stavební spoření. Kdybych to tenkrát věděla, tak ani žádnou žádost nepodepisuji.
Hypoteční úvěr jsme se nakonec rozhodli nepodepsat. Jedním z důvodů bylo i dočtení se o nekalých praktikách MP. Nicméně stavební spoření mi bylo i přesto aktivováno, což absolutně nechápu. Jak můžete klientovi aktivovat produkt, o kterém nic neví, neviděl žádné podmínky a nebyl s ním vůbec seznámen?
15.11. mi přišel email, ve kterém jsem se dozvěděla, že mám stavební spoření aktivní. Nebýt tohoto emailu, tak se ani nikdo neobtěžuje mi to říct. Volala jsem tedy na zákaznickou linku, kde mi řekli, že jsem určitě musela podepsat smlouvu o stavebním spoření, že jinak by mi nemohlo být aktivováno. Žádala jsem tedy o ukončení, načež mi bylo sděleno, že ukončení musím řešit se svým poradcem. Obrátila jsem se tedy na poradce.
No to byla kapitola sama pro sebe. Z milé a ochotné dámy se stala krajně nepříjemná a absolutně neochotná paní. Ano, uznávám, že i já jsem nebyla nejmilejší, ale měla jsem proto své důvody. Od druhé strany bych tedy očekávala, že se bude snažit mi vše vysvětlit a ne že na mě bude do telefonu ječet. Následně ukončila hovor tím, že žádné stavební spoření aktivní nemám a ukončovat ho nemusím. Nejspíš se mnou radši nechtěla vidět.
Já jsem tedy volala zpět na zákaznickou linku a tam mi řekli, že ukončení bez poradce opravdu není možné. Pokud bych mohla MP něco poradit, tak je fajn, aby byly zákazníkovi podávány stejné informace, protože na zákaznické lince mi tvrdili něco jiného než s poradcem.
Jelikož jsem musela tedy ukončení smlouvy řešit s poradcem, tak jsem se za ní vypravila na pobočku. Pokračovala v jejím nepříjemném tónu, na který jsem jí musela upozornit, ať si ho laskavě nechá pro někoho jiného. Načež mi odvětila, že si to vlastně zasloužím, že jsem na ní do telefonu byla taky protivná. Opět mi tvrdila něco jiného než na zákaznické lince a nakonec jsme musely společně na linku i volat.
Teď už mám ukončení smlouvy konečně podepsané. U MP už rozhodně žádný produkt sjednávat nebudu a doporučení známému ode mě také nečekejte. Doporučuji proškolit poradce na slušné chování i v kritických situacích, kdy zákazník není spokojen. Dále by bylo fajn, kdyby podávali klientům kompletní informace. A v neposlední řadě by zaměstnanci zákaznické linky měli říkat to samé, co tvrdí poradce.
8. 11. 2018 17:39
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
28. 5. 2018 6:01 | bob
pani mně vola je vše ok abych se stavil ,tak ja tam letim vse podepisu
a ona rika odhad nevysel zaplatite 3000,- ja zaplatil druhy den se mi to rozleželo v hlavě a dal jsem vypoved nakonec mi cenu za odhad vratily dělají z lidí blb.....
šel jsem do klasické hypoteky gemoney
takovou prasarnu co tam delaji sem nevidel navic sem se dovedel ze pokud zaplatim predčasně 20% z častky ,tak se mi uroky pocitaji stale z plné častky ,tak to je i na mně moc ----jsou prasata.
A TEN SLOZITY VZOREC JAK POCITAJI UROKY O TOM SE RADEJI NEBAVÍM !
24. 5. 2018 21:14 | bob
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
17. 5. 2018 15:50 | Ivana Lavičková
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
9. 10. 2018 19:06 | Renata
26. 9. 2018 21:26 | Klient
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
13. 7. 2018 7:22 | Emanuel Provazník
2. 7. 2018 15:13 | Lucie
25. 6. 2018 19:31 | Jitka
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
1. 6. 2018 11:57 | Mark Shawn
27. 4. 2018 15:56 | Radim
26. 4. 2018 7:52 | Mojmir
13. 3. 2018 11:55 | Mik
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno