Diskuze - Modrá pyramida stavební spořitelna, a.s.
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Další příspěvky v diskuzi (celkem 218 komentářů)
Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz
Stránka 10/11
4. 5. 2004 14:49 | nespokojený klient
22. 4. 2004 11:16
12. 3. 2004 13:36 | Tomáš Marný
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
11. 2. 2004 13:32 | Rad
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
8. 2. 2004 3:17 | Martin
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
19. 1. 2004 10:56
30. 12. 2003 15:06
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
30. 12. 2003 15:04
Vážený pane,
příjměte, prosím, moji omluvu za pozdní odpověď. Váš dotaz se mi totiž ztratil při poruše počítače. V příloze Vám pro srovnání posílám článek deníku Právo, který podrobně rozebírá obdobné kroky všech stavebních spořitelen.
Ve Všeobecných obchodních podmínkách stavebního spoření, které jsou součástí i Vaší smlouvy o stavebním spoření (které jste při uzavírání smlouvy podepsal) se v čl. 27 praví: 4) Úhrady za služby stavební spořitelna zveřejňuje v Sazebníku úhrad za poskytované služby, který je k dispozici ve všech prodejních místech stavební spořitelny 5) Při změně provozních nákladů je stavební spořitelna oprávněna jednostranně změnit výši úhrad za služby.
Doufám, že Vás má odpověď uspokojila. Je samozřejmě na Vás, abyste co nejpečlivě zvážil uzavření další smlouvy o stavebním spoření.
Přeji Vám hezké prožití svátků vánočních a mnoho úspěchů v roce 2004
PhDr. Hana Vaněčková tisková mluvčí
***************
Tolik profesionální odpověd vysokoškolsky vzdělané mluvčí. V příloze článek z (Rudého) Práva, nikoli podrobný rozbor, ale jen přehled poplatků pro přátelské klienty. VSS KB nejvyšší, Wustenrot jediný drží slovo a nekrade to, co jednou slíbil. Masírovat spořitelnu je sice dobré, dosáhnout něčeho asi nemožné. Oni to vědí. Pamatujme si to....
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
9. 12. 2003 12:11
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
4. 12. 2003 14:39 | Tomáš Marný
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
4. 12. 2003 13:10
Klienti VSSKB, kteří se cítí poškozeni zavedením neúměrného poplatku za evidenci úrokového zvýhodnění a chtějí se tomuto nekorektnímu postupu ze strany VSSKB bránit, nechť se připojí k této výzvě. Stavební spořitelna VSSKB neposkytla, ani odpovídajícím způsobem nereagovala, na vyzvání o vysvětlení na jakém základě, v souladu se smluvními podmínkami, zavedla tento poplatek, nesdělila co je obsahem evidence, jaké úkony v této souvislosti provádí a jak byl poplatek vyčíslen. Domnívám se, že postup VSSKB je nekorektní, v rozporu s dobrými mravy a že VSSKB postupuje v rozporu se smluvními podmínkami. Tento postup považuji za zvlášť společensky nebezpečný, neboť se jedná o renomovanou instituci, která obhospodařuje nemalé prostředky občanů. Proto chci podniknout veškeré právní kroky a použít veškeré a možné dostupné prostředky k nápravě výše uvedeného stavu. Ti, kdo chtějí, a mohou přispět v této věci, nechť se přihlásí prostřednictvím diskuse. Děkuji za účast.
30. 10. 2003 9:21 | Bas
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
28. 10. 2003 18:43 | -
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
1. 10. 2003 14:30 | PAVEL d21@seznam.cz
Nazdar, psal jsi na fincentru, ze ti uctuje VSS KB poplatek.-viz nize. Mne ho taky uctovala, jsem taky do 26 let a ve smlouve mam vedeni uctu zdarma. Staci donest dopis a nechat si ho potvrdit na jakoukoliv pobocku KB nebo poslat doporucene a napsat jim: v moji smlouve je uvedeno, ze vedeni uctu je zdarma, proto zadam o stornovani poplatku (lze i zpetne do 3 let). Na tenhle dopis ti ho musi vystornovat. Me to uz udelali dvakrat, kazdy rok, a porad to reklamuji. Jejich databaze totiz neumoznuje odlisit tzv. stare smlouvy bez poplatku od novych smluv, tak to radsi uctuji vsem. Hodne stesti a napis, jak si dopad.
Jinak VSS KB nesnasim a kdybych mohl, tak od ni utecu, jenze to bych prisel o statni podporu. Co ja si s nima uz zazil. No nic. Zdar Pavel
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
27. 8. 2003 13:40
27. 8. 2003 9:20
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
8. 8. 2003 13:32 | H.
16. 7. 2003 22:17 | Jan Korista
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
11. 7. 2003 8:21 | Hana
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
9. 7. 2003 12:54 | Honzajs
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno