Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Další příspěvky v diskuzi (celkem 218 komentářů)

9. 7. 2003 12:23 | Martas

Pyramida za 9,90 to je mazec. Ja to zrusil pres e-mailovy formular na www a zaroven jsem se dotazal (slusne a profesionalne:-), kde berou tu drzost poslat spam za 9,90 a na to uz mi neodpovedeli. Chystam se to predat regulatorovi, ale nejsem si jist, jestli je to min. financi, CNB, nebo v takovem pripade COI, nevite nekdo kam s takovym podnetem? Je to u finanncich sluzeb tak trochu bez ochrany spotrebitele (vyjma KCP a arbitra samozrejme). Nejde totiz jen o to, ze nekteri klienti odejdou, oni skutecne nemaji narok na tech 9,90, i kdyz to neodmitneme (btw ja osobne jsem dostal casopis bez listu 2 a 3, tj. ani jsem o tom ani nemohl vedet :-) a jedna se tedy o neopravnene strzeni penez z naseho uctu.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

9. 7. 2003 12:08 | lev

jo, malem jsem vylitla stropem, kdyz jsem si to precetla...nvic t yreci o tom, ze to delaji pro moje dobro a ze magazin je kvalitni...pch, rozhovory s uspesnymi prodejci opravdu za kvalitni obsah nepovazuju...tak jsem tam druhej den volala, nekomu vynadala a slecna se spokojila s mailem...zajimava ovsem byla jeji odpoved na otazku, jestli ji to neprojde prinejmensim nekorektni....rikala neco v tom smyslu, ze se o tom radili, ze si uvedomuji, ze nekteri lide muzou chtit i zrusit smlouvu (coz bylo prvni co me napadlo, a nebyt ve 4 roce sporeni, snad bych to i udelala), ale ze jim to vlastne nevadi...radodst az na kost btw. zjistit, na koho se obratit se mi z tiraze nepovedlo, takze jsem musela pres ustrednu...aspon, ze slecna na telefonu vedela, kam prepojit
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

8. 7. 2003 10:48 | Bohužel klient VSS KB

Taky se mě to dotklo. Nejhorší na tom je ten způsob, jakým se musíte z této "prima služby" vymanit. Nemám zrovna dvakrát čas stát frontu na poště a s tím nejspíš počítají. Kdyby ten plátek aspoň byl něčím zajímavý... ale on je malý, plný reklam, pochybné kvality. Tomu říkám zákaznický servis. Takže překonám svoji lenost, najdu si čas a ten doporučený dopis jim pošlu.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 6. 2003 9:28 | Honza

Včera mě těžce nakrkli: přišel jakýsi "magazín" (rozuměj reklama), za kterou si automaticky budou stahovat z konta 9.90 a ještě drze tvrdí "nekup to, když je to tak levný!" - Nevzpomínám si, že bych si něco takového objednal - když už spam, tak aspoň né za moje peníze! (Já vím, že každá reklama je "za moje peníze", ale ještě mi to nikdo rovnou nestáhl z účtu.) Odvolat tuto "službu" lze _doporučeným_ dopisem (!!) Drazí soudruzi, začínáte těžce dýchat na záda Telecomu v žebříčku mých největších oblíbenců.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 12. 2002 15:17

Nevim jak ted, ale driv nemeli ani bezplatnou klientskou telefonni linku.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 12. 2002 15:09

Docela me tahle sporitelna zklamala. Protoze patrim do kategorie do 26 let a nechci vyuzit uver, rozhodl jsem se pred lety pro ni. S vidinou uroku z vkladu 3 % a nakonec bonifikace 50%. Pokud si dobre vzpominam, nabizeli take "mladym" nulovy poplatek za vedeni uctu. Ten mi vsak zacali uctovat, navic me jejich casopis Modra pyramida vubec nezajima, slevy na kartu jsou tak minimalni, ze jsou pro me nezajimave. Mam dojem, ze delaji vsechno proto, aby ziskali nove klienty /nejruznejsi slosovani, darky.../, ale jejich uz jednou ziskany klient - uz pro ne v nabidkach neni tak dulezity. Predpokladam ovsem, ze se ozvou, az bude koncit cyklus. Jinak nejake vyhody maji az pro opakovane zakazniky, ale kdo stoji o volne vstupenky na souteze typu Do-Re-Mi?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

29. 6. 2002 17:55 | Gagarin

Nevím, v čem je nejlepší. Když jsem jí potřeboval, tak nepomohla, když končil cyklus, tak tvrdili, že to není možné a nemůže se to opakovat. Děkuji, nechci a mám smlouvu i jiné.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 6. 2002 13:19 | Martin Říman

VSS KB? Děkuji, ne. Mám s ní docela hodně zkušeností a už bych je nerad někdy opakoval :-((
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 3. 2002 10:31 | urubkova

Tak jsem si proklikla jejich banner. Nechápu, proč mají na webu tak špatně dělanou grafiku (o webu jako takovém raději pomlčím). Nejsem odborník, ale jako aktivního uživatele mě uráží rozmazaná grafika. Když si potom stáhnu jejich internet spot (bůh suď, kdo jim nakukal, že se takové věci dělají nebo že vůbec k něčemu jsou), zjistím, že je to flashová stránka mizerného obsahu (vulgární vtípky) a stejně ubohé grafiky jako domovský sajt. Kristepane, co to mají za agenturu, která jim radí takové hlouposti ohledne aktivit na internetu?!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 1. 2002 16:09 | urubkova

Podobnou zkušenost s VSS KB mám i já. Tudy cesta nevede, přátelé...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 1. 2002 15:43

Měl jsem připravený pohotovostní úvěr na koupi bytu (tzn. všechna potvrzení připravená, úvěr téměř nachystaný). Teoreticky dle sdělení pracovníků stavební spořitelny jsem měl peníze dostat do 14 dní. OMYL. Bez jednoho týdne jsem čekal 3 měsíce. Dovedete si jistě představit, v jaké situaci jsem se ocitl při placení bytu. Stavební spořitelnu Komerční banky NIKDY více.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

31. 10. 2001 10:43 | S.Bednar

Po 5 letech sporeni u VSSKB jsem zazadal o uver. Vse probehalo rychle a korektne. Se sluzbami teto stavebni sporitelny jsem plne spokojen.
Totez u Wustenrotu bylo (diky protichudnym ci nepresnym informacim reprezentantu) s velkymi problemy. Navic na mensi castku uveru vyzadovali pojisteni vinkulovane v jejich prospech.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 8. 2001 18:21 | Petr E.

Jsem úplně paf z jejich kampaně, kde mi nabízí slevu na Levisky, když si u nich založím spoření. To ze mě dělají blázna? Opravdu se někdo rozhodně právě pro ně, aby ušetřil stovku na oblečení?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

15. 3. 2001 21:57 | milanv

Jsem velmi nemile překvapen zcela neprofesionálním přístupem při projednávání úvěru. Pobočka a centrála mají zcela odlišné požadavky, co musím splňovat. Dokonce i když si s hotline VSSKB vytelefonuji, jaké dokumenty přesně musím předložit, stejně nakonec na centrále požadují něco jiného. Úvěr od VSSKB nikdy více.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 12. 2000 12:16 | irenases

Vzhledem k tomu, že mám záměr se svým přítelem stavět, jsem ráda, že jsem před čtyřmi roky poslechla rodiče a založila si stavebni spořeni. Pravda, člověk měsíčně ty penize nevidí, ale ví, že se budou určitě hodit. VSS KB patří dokonce mezi tři stavební spořitelny, které mají velké množství klientů a nabízí i řadu dalších výhod, takže mám skvělý pocit, a vím, že jsem neprohloupila. Jen tak dál.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

7. 11. 2000 0:13 | kutej

O Vaši smlouvu a tím pádem o pravidelné dodávání známek by se měl starat také agent,který s Vámi smlouvu uzavíral-kontaktujte jeho.Pokud jste ale smlouvu uzavírala v Komerční bance,tak se ani moc nedivím,bohužel. Já sám osobně se o "své "klienty snažím starat. Adam z Brna
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 10. 2000 18:18

Spořili jsme společně s (dnes už manželkou) a za úvěr jsme si dali komplet dohromady byt (kuchyňská linka, broušení a nátěr parket, kompletní přebudovaní koupelny, nové vodovodní trubky, ...). Vše na co jsme měli doklad VSS KB proplatila, dokonce i 6 měsíců pozpátku. Pravda bylo to pře 3 lety. Nyní splácíme poslední splátky z úvěru a už asi 2 roky máme nové spoření včetně dvouleté dcery. Zatím jsem spokojen, v budoucnu uvidíme.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

10. 9. 2000 22:50

Proč mi neposilají automaticky známku klubu Modrá pyramida na začátku aktuálního roku. Takto musím na to myslet, abych si ji vyzvedla. Bohužel do banky nyní tak často nechodím (na výběr peněz mi stačí automat nebo platím kartou přímo v obchodě).
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz

Stránka 11/11

11

Následující

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Tamara Kotvalová

podnikatelka, Carollinum

Jaroslav Klíma

podnikatel, Tuscan

Tamara Kotvalová
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 2 duelů
×
Jaroslav Klíma
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 1 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services