Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Další příspěvky v diskuzi (celkem 56 komentářů)

12. 1. 2008 18:23 | Jana

Dobry den, rada bych se zeptala, jakym casovym intervalem byla omezena tato nabidka (zachovani boinusu pri navyseni CC a tim prechodu z CMW 1,6 na NS/EU A), dekuji
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

6. 4. 2007 20:36

Zdravím Vás.Pokud jste navýšila cílovou částku v rámci akce se zachováním bonusů, tak 3% doůročení je Vám fixováno k datu 31.12.2005 a od 1.1.2006 Vám bude po ukončení smlouvy a splnění podmínek při navýšení, k základnímu úroku 2% ještě přiznán bonus 20% z 2%. Po tomto navýšení je potřeba pro přiznání bonusů splnit minimální vklady 0,3% z cílové částky. Pokud máte smlouvu za 25% stát.potpory, tak ta Vám zůstavá zachována. Ale to vše i další info Vám měla naše poradkyně zdělit. Pokud budete potřebovat další info, jsem Vám k dispozici. Marek Kvita tel.: 606 717 277
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

10. 11. 2006 22:44 | Hana

Rada bych pozadala o radu. Pred 5 lety jsem s Hypo uzavrela smlouvu o SS (tarif CMW 1,6)s cilem jen sporit a letos se blizila k CC. Podminky byly 5% urok (2%rocne a po dosporeni 3%), dodatecne 1%CC po nezazadani uveru, statni podpora 4.500. V lete mne presvedcila poradkyne Hypa, ze navysim-li CC, SP mi zustane zachovana na 4.500-navyseni ovsem provazela zmenu tarifu na NS/EU-varianta A.V nem se jako zmena uvadi "urokove zvyhodneni v % zakl.uroceni ze 150 na 20%". Upozornuji, ze v me puvodni smlouve zadnych 150% z uroku nevyskytovalo, slo o 3% uroceni vkladu(vc.SP), poradkyne vsak tvrdila, ze se jedna o 3% z uroku. Navyseni castky stalo 1,8%rozdilu CC. Proc jsem musela pri navysovani castky menit tarif? Jak je to s temi obelhanymi uroky? Plati podminka stare SP pokud mam novy tarif? Dekuji.
+79
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 5. 2006 3:04 | H

Milá Nikol, to je omyl. mě také měnili u Hypa úrokovou sazbu z úvěru sice jen o 0.3 % tedy z 5 na 4.7, ale fakticky zaplatím mnohem méně než vy.Překlenovák za 4.5% a za 5 dní po odevzdání dokumentace mi volal poradce, že úvěr je schválený, za dalších 8 dní byli penízky na účtě a za další 3 dni jsem bydlel.
-17
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 5. 2006 2:46

v rodině máme stavební spoření snad u každé instituce, která ho nabízí a nikde to není jiné, zvlášť před koncem roku nebo pokud je nějaká zvláštní nabídka, můj typ volejte na cislo central, většinou maji na konci 111 a nechavejte se přepojovat na klientský servis, na ty levnější linky zacínající 8 to je horší.
+26
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 5. 2006 2:40

úchyláku, copak klient ví co je přidělení
+46
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 5. 2006 2:36 | Jan Havel

Vážený pane Tomáši, pokud jste svůj problém se stavebním spořením ješte neřešil, tak vězte, že obchodní zástupci nemají právo Vám sdělovat zůstatek na vašem účtu po telefonu, lze Vám ale vyjít vstříc například sdělením procenta naspoření. Že Vám někdo poslal jen nějaký formulář je opravdu nestandardní, jistě jste poznal, že se stavební spořitelnou spolupracuji a pokud chcete, rád se Vám budu věnovat, samozřejmě preferuji osobní konzultaci. Nemusíte mít strach, že bych touto cestou zoufale hledal klienty, jen chci, aby jste poznal, že u HYPO stavební spořitelny pracují i profesionálové, kteří jsou schopni změnit váš názor. Pracuji v Praze a okolí 100 km, ale není to určitě hranice, snad Ostrava atd. je z ruky až moc. email na mě je janhavel@centrum.cz, každopádně Vám přeji, aby Vaše další zkušenost byla dobrá.
+58
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

28. 1. 2005 20:07

No, vazeni, jak to tady ctu, nekterym z vas vubec nezavidim. Na koupi domku v minulem roce jsme pouzili meziuver Topkredit od CMSS - zajisteno nemovitosti, urok 4,8% a meziuver Wustenrot, zajisteno 2 ruciteli, urok 4,8%. Poradce jsme meli ze Zlina a komunikace a nasledne vyrizovani jak s nimi, tak s uverovymi pracovniky primo v centrale byla vynikajici. Kdyby snad nekdo chtel, napiste mi na mail a dam kontakt.
+32
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 1. 2005 18:58

Nebojte: od 1.4.2005 se upravuji podminky pro poskytovani uveru, zvedaji se castky pro zajisteni a prideleni volbou zustava!!!
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 4. 2006 20:56 | Tomas P.

Rád bych se zapojil do této diskuze. Ackoliv jsem si kdysi uzaviral stavebni sporeni,a tenkrat jsme zhodnotil jako nejlepsi Hypo,a dodnes s nimi nejaka velka jednani nemel, musim rici, ze uz prvotni kontakt mne zarazil. Nedavno mne zajimalo, kolik ze to mam aktualne nasporeno, zda si mohu vzit uver atd...po delsim usilovnem patrani jsem ziskal telefon na obchodniho zastupce. Cekal jsem nejaky osobni pohovor,kde by mi bylo vse vysvetleno. Nic takoveho se nestalo, misto toho mi byl zaslan nejaky formular ktery jsem vubec nevedel jak vyplnit a nedaval mi vubec vyznam co to jako melo byt a kdyz jsem do nej vse nejak sesmolil a odeslal), tak mi prislo zdeleni ze me ident. smlouvy pry obchodni zastupce nenasel...:-) docela mi hrklo,ale vse bylo opravdu jen neschopnosti Obch. zastupce...pak jsem myslenky na vlastni bydleni odlozil....Nyni se chystam koupit dum ci byt a jelikoz mi konci stavebko, chci z nej samozrejmne cast nemovitosti uhradit....docela se zacinam bat, co se zase bude dit v komunikaci s Hypo Sporitelnou! Vsem preji hezky den.
+84
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 3. 2006 21:16 | Marta

S Hypem jsme byli spokojeni. Nabízeli největší úroky 4% (dříve 5%). Ve starých smlouvách byla formulace 2% a při dodržení některých podmínek zpětné doúročení na 4% (5%). Ikdyž jsme všechny podmínky splnili, přesto úrok zpětně nepřepočetli na slibované 4% (5%). Sečetli jen úroky za celou dobu a vynásobili dvěma nebo 2,5. Což ovšem není zpětné přepočtení. Protože v tom případě by ony dopočítané 2 nebo 3% z prvního roku spoření ještě dalších 6 let úročili. Takto nás připravili na jedné smlouvě cca o 1500 Kč. Když jsme podali reklamaci v jejich pobočce, nedočkali jsme se odpovědi. Další reklamaci jsme poslali doporučeně do sídla spořitelny. Odtud nám přišel zamítavý postoj, že úroky počítali dobře. Náš výpočet je vůbec nezajímal. Nic méně jsme asi nebyli jediní, kdo si stěžoval, protože v nových smlouvách už nepsali "zpětné přepočtení na 4%", ale jen navýšení dosud připsaných úroků o 100%. Navíc v průběhu smlouvy zvyšovali poplatky. Také mi vadilo, že se u dveří střídali jstále noví dealeři, ikdyž jsme byli spokojeni s tím, který nám smlouvu uzavřel. Chodili i přesto, že jsme vyslovili přání, aby nás neobtěžovali.
+39
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

29. 7. 2005 22:44 | Mk

Připojuji se k negativní reakci na HYPO. Před časem jsem si brala úvěr na byt od Buřinky - byla jsem velmi spokojená, bez problémů mi ho vyřídili, za pro mě výhodných podmínek a to během třech týdnů. A především věděli o čem mluví. Mezi tím mně ale jedna dealerka uvrtala na HYPO. Pro svoji dobrou zkušenost s Burinkou, jsem uznala, že stavebko se opravdu hodí a tak jsem souholasila. Od začátku mám s nimi velké potíže, dealerům jde jen o to, jak klienta nejlépe obalamutit aby z něj vytáhli co nejvíc peněz a zároveň vás budou přesvědčovat o naprostých nesmyslech jako třeba abych si u nich uzavřela spoření a tím spořením splatila částku, kterou mam pujčenou v jiné stavební spořitelně, protože ta jejich nabízí o půl procenta výhodnější úrok. Jednou, protože jsem paní, se kterou jsem spoření uzavírala nedůvěřovala, jsem poslala dotaz na jednu internetovou stránku hyppa. Bohužel jsem se podepsala, výsledek byl, že za týden mi volala moje poradkyně, a vynadala mi, že se ji snažím obcházet a propříště mám jít s dotazem jen a pouze za ní. Bylo mi to sděleno takovým tonem, že jsem si připadala jako rukojmí a nikoliv klien, který je vlastně živí. Dnes jsem se, po třech letech pravidelného spoření byla ptát na podmínky úvěru, uz je tam sice jiná paní ale mám takový dojem, že mi povídala zase pěkné nesmysly.
+46
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 1. 2005 18:53 | Hajek P.

Zadal jsem si o uver v HYPO, pracovnici uveroveho odd. jsou celkem OK, snazi se to vysvetlit, kdyz uz to nedokazou obchodni zastupci. Ale nejvetsi probelm v HYPU zrejme je jejich vedeni, zkousel jsem tri verze uveru a vzdy mi to odpovedeli, ale pak prisel dovetek, ale bude zalezet jestli to pani vedouci schvali,to me celkem prekvapilo.Volal jsem tedy jejich vedouci a to byl pravy opak,neochotna, pry si mam zavolat svemu zastupci a ze mi nic nerekne, protoze ma zrovna jednani. Takze z jejiho chovani usuzuju, ze ja si asi uz neskrtnu.
+12
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 12. 2004 14:12 | Venca

Dovolat se do Hypo stavebni sporitelny je prakticky nemozne ! Pres 15 minut na cekacce vyhravajici stale dokola stejna stupidni melodie. Pak jsem to vzdal. Zkousel jsem to jeste nekolikrat a stale to samy. Tam snad nikdo nepracuje. Priserna ignorance. Reknu vam, dovolat se do pekla musi byt snazsi.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 9. 2004 8:29 | Josef

už jste si někdo zažádal u Hypa o úvěr? Super! Doporučuji - pokud máte štěstí vyplatí vám peníze do půl roku, ale to nejprve musíte sehnad poradce, který nejen dokáže vyplnit smlouvu o SS, ale zvládne váš úvěr také vyřídit ...
+11
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 2. 2004 18:21

Hypo stavební spořitelna: Zcela neodostatečná komunikace s klienty, zejména nemožnost kontroly došlých plateb v průběhu roku, nemají ani telefonické ani internetové bankovnictví, stav účtu sdělují jedenkrát za rok.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 12. 2003 9:52 | Petr

Vážená paní ředitelko Postránecká, připomínáte mi regionálního ředitele pana Vašíčka z Východních Čech. (Jen pro zajímavost kolik má HYPO regionálních ředitelů? Aspoň 100 ne?) Zcela nechápu, kde jste vzala to, co píšete. V článku VI odst 4 VOP tarif NADSTANDARD® Schváleno Ministerstvem financí dne 5. září 2003 pod jednacím číslem 353/69068/2003 Tarif NS/NU platný od 1. 10. 2003 je napsáno: "Mimo to účastníkovi, který včas a v plné výši zaplatil úhradu za uzavření smlouvy ve variantě A podle čl. IV., splnil podmínky uvedené ve čl. VI. odst. 3 a), b), c), dále se po vzniku nároku na přidělení podle čl XII. odst. 1 zřekne úvěru ze stavebního spoření a dosáhne hodnotícího čísla 8,5000, poskytne stavební spořitelna dodatečné úrokové zvýhodnění ve výši 1% z cílové částky. Toto úrokové zvýhodnění je na účet účastníka připsáno a je splatné při výplatě zůstatku na účtu. Stavební spořitelna má právo pro výplatu dodatečného úrokového zvýhodnění snížit hodnotící číslo ve prospěch klienta." CO ZASE LIDI MATETE SE 100 % BONUSEM PŘIPSANÝCH ÚROKU!! TENHLE SYSTÉM MÁ WUSTENROT!!

-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 12. 2003 9:29 | Petr

Paní Beranová, pletete se!!! HYPO vždy při výpovědi, kterou podá klient, bude na vrub klienta účtovat 0,5 % cílové částky. To vůbec nesouvisí s hodnotícím číslem. Matete lidi stejně jako většina obchodních zástupců HYPA, kteří prakticky nerozumí tomu, co nabízí. Je to dané značně složitými VOP, které často obsahují nejednoznačné formulace typu "HYPO může....".
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

24. 11. 2003 21:12

Dobrý den, dovoluji si reagovat na Váš názor ohledně poplatku za výpověď smlouvy o stavebním spoření u HYPO stavební spořitelny a. s.. Máte pravdu, že v případě výpovědi má stavební spořitelna právo účtovat si poplatek ve výši 0,5% CČ. Ale ti klienti, kteří splní podmínky přidělení cílové částky (t.j. hodnotící číslo 6,5, min. 2 roky spoření a naspoření 40% CČ) mají nárok na bonus ve výši 100% již připsaných úroků a nepodávají výpověď, ale přijímají přidělení cílové částky bez nároku na úvěr dle Všeobecných obchodních podmínek. V tomto případě je jim vyplacena naspořená částka v přídělovém období dle VOP. Nejedná se tedy o výpověď a klientům nemůže být účtována úhrada za výpověď smlouvy. Úhradu za výpověď smlouvy je možné účtovat u klientů, kteří nesplnili podmínky přidělení cílové částky (nárok na výplatu 100% bonusu) a ti klienti, kteří vypovídají smlouvu před uplynutím 5 - ti let. S Pozdravem
Jana Postránecká regionální ředitelka HYPO stavební spořitelna a. s.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 11. 2003 12:50 | Karel

Dobry den, rad vam uverim - jsem celkem optimista. Avsak - ukazte mi, prosim, v soucasnych podmikach, KDE je tento Vas vyklad podporeny. Nebo jinak - jak bych mel argumentovat za 5 let v pripade, ze po mne budou urednici HYPO SS pri vyplate tech 0.5% z CC (na zaklade X.6) pozadovavat? Zatim me napada jediny argument: "Napsala to pred 5 lety v diskusi jista Katerina Beranova."
Pro info tady ten odstavec prepisuji jak jsem koupil na www strankach HYPO SS: ------------ 6) Dojde-li k výpovědi, má stavební spořitelna právo účtovat úhradu ve výši 0,5 % původně sjednané cílové částky (snížení nebude zohledněno). V případě, že k výpovědi dojde před uplynutím zákonem stanovené vázací lhůty, ztrácí účastník nárok na výplatu státní podpory. -------------
Pokud se drzim tohoto textu, tak pravo uctovat zminech 0.5% je i po 5 letech i po dosazeni jakehokoli hodnoticiho cisla. Pokud to tak HYPO SS "nemyslela", proc to v podminkach nepopsala jednoznacne?
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz

Stránka 1/3

Předchozí

1

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Jitka Hurábová

podnikatelka, LD Seating

Pavel Baudiš

podnikatel, Avast

Jitka Hurábová
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Pavel Baudiš
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services