Exekutor radí: Zaplaťte dluhy a máte po problémech

Eva Sovová | rubrika: Jak na to | 10. 11. 2009 | 130 komentářů
Dluhy a hrozba soudní exekuce je problém, který zajímá řadu našich čtenářů. Z četných dotazů, které jsme v redakci zaznamenali, vybíráme prvních osm. Na otázky čtenářů odpovídá soudní exekutor JUDr. Tomáš Vrána z Exekutorského úřadu Přerov.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

19. 2. 2014 23:58, Jakub Koutský

Prej profesionálně vedené dražby???Kde to jsme...Jak může být zbavení člověka majetku,důstojnosti a veškeré šance vést normální život(protože se zablokovaným účtem a holou podlahou to asi moc nejde že??)vedeno profesionálně??....Jano H. vážně perlíte

+57
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

29. 11. 2011 18:47, Jana H.

Dobrý den pane Vráno,
jezdím na občas dražby a mohu říct, že obdivuji jak ty Vaše jsou profesionálně vedené, většina českých exekutorů se od Vás má co učit, exekuce je velmi nepříjemná záležitost, ale pro dlužníka i věřitele je jistě lepší, když se majetek prodá v krátké době za přijatelnou cenu, než když se draží až po několika letech, kdy je cena například elektroniky již mizivá.Přeji Vám hezký den.

-238
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 130 komentářů)

20. 5. 2011 10:23 | Vrono

On jim ještě nikdo nedal přes držku?
+13
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 4. 2011 20:28 | mafie

Vrána a celá ta sebranka z Přerova jsou jen bandou arogantních kreténů. Ano, dluhy se platit musí, jen taky člověk z něčeho musí i žít. Dali mi sice splátkový kalendář, ale jejich údajná "dohoda" se mnou mi nevykrývá peníze na jídlo a tak tak přežívám z měsíce na měsíc. Snížit splátku třeba o pár stovek? Absolutně nemyslitelné. Hned jsou hotovi - nemáte na celou splátku? No tak splátkový kalendář zrušíme a budeme dluh vymáhat jinak a ještě vám o dost vzrostou náklady. Že pán Vránů tvrdí, že exíci jsou hlídaní - kecá. Vrána a celá ta mašinérie okolo něj nejsou exekutoři proti nimž nic nemám, ale mafie a to je ten problém! Holt Banánov in Czech Republic.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 4. 2011 7:46 | jiří kois

Dobrý den,Kois.Bohužel již nevím kam a na koho se obrátit.Jsem v tíživé finanční situci,zapříčiněné exekucí.Dluh se týkal úvěru na který jsem ručil.Dlužník neplatil,tedy závazek přešel na mou osobu.Dluh byl 50.000.-.Celková uhrazená částka přesahuje 110.000.- a mám ještě uhradit dalších 130.000.-Přišel jsem o všechen majetek,přítelkyni,zaměstnání jelikož nejsem schopen dostát závazkům,nedokáži zaopatřit domácnost.Vydělával jsem 18.000.-z toho mi zůstalo 7 tisíc.nájem-3500.- a ostatní poplatky a nezůstalo mi nic.Proto se na vás obracím z prosbou zda -li je možné mi pomoci...odložit exekuci.zrušit nebo jinak mi pomoci.V této věci jsem nevinný ovšem opravdu nevím co mám dělat.Zda je možné po dohodě přejít na splátkový kalendář(zkouškový)jelikož jsem touto exekucí spadl hluboko dolů v životě.Děkuji vám.vše doložím přijedu osobně
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

29. 3. 2011 15:32 | veronika

dobry den jsem na md a mam dluh u jedne spolecnosti ta muj dluh predala vymahaci spolecnosti a ted po me vymahaji urcenou castku. na materske pobiram 3700 a mam pronajaty vybaveny byt muze mi exekutor sahnou na penize nebo zabavit majetek ktery neni muj a mam to dolozene ve smlouve ze to patri k vybaveni bytu , dekuji za odpovedi
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

29. 3. 2011 10:27 | Jarda

Vážený pane exekutore, je vidět že nechápete vůbec nic a jste pouze neschopný vykonavatel moci a děláte ze sebe mocipána. Z celého srdce bych vám a vám podobným přál aby jste měl úvěr který jste uzavřel j době slušného příjmu. Náhle vás složí nevyléčitelná nemoc a vaše nemocenská již nestačí na splácení dluhu a co nastane ještě dalšího váš kolega aniž by vám zaslal jediné písemné rozhodnutí vám odstaví účet takže nemáte možnost si kupovat léky a co víc ani na úhradu nemociční léčby jaksi nemáte, příjemná situace co??? Toto není žádný výmysl toto je skutečnost diky které se váš nejmenovaný kolega postaral o to u mé známé která již tuto situaci neunesla a sáhla si na život a co vi ted na to. Já vím řeknete si proč neplatila... a jak mužete radit jste všichni moc chytří a proto vám všem z celého srdce přeji aby totéž postihlo vás a aby vás smetla mohutná vlna na vašich báječných dovolených.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 3. 2011 15:40

souhlasím s Váma , nechutný lehkoživka , velmi dobře jste to odhladl
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 1. 2010 22:39 | Milan

Pane doktore ,mám nezaviněný celní dluh.Pěkně umíte radit.mohl by jste mi půjčit abych měl po problémech
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 11. 2009 18:19 | Lukas

Tak jak odpovídá pan JUDr. Vrána bych odpověděl taky a nemusím mít dvoutýdenní rychlokurz z právnické fakulty v Plzni. V každé odpovědi zmínit jen zákon a nevysvětlit žádné možnosti. Zejména dotaz paní, která zmiňuje chybování exekutorů, protože si myslím, že i exekutor musí být IQ tykve, a mát jen zbytečné problémy a hlavně újmu na zdraví při zbytečném se rozčilování nad tím, jak může být někdo takový idiot a nedá se proti tomu nic dělat. Vážně uvažuji o emigraci z ČR a uvedu, že právní prostředí v ČR stojí za úplný hovno a bude mi stokrát líp na ostrově, kde nic není.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

6. 3. 2011 14:38 | Milan

Čtu tady příspěvky a rady pana JUDr Vrány a nestačím se vážně divyt jak jsem někde četl že těhotnou ženu při exekuci odstrčil vykonavatel exekuce já jim říkám jednodušeji poskokové exekutora tak tohle jednání vážený pana považujete za normální?Věřte mi že bejt to moje žena našel bych si toho hajzla a rozmáz ho po zdi bejzbolovou pálkou.Za další milej pane tyhle rady co tu dáváte lidem v tísni do který se ani nemuseli dostat vlastní vynou jak dlouho jste študýroval?vytloukat klín klínem to je podle vás řešení?to vás toho mnoho nenaučili.jak má člověk platit dluhy když prostě přišel o zaměstnání na podporu nemusí mít nárok a tak co má si ty peníze tisknout?Já osobně mám taky zkušenost s exekutorem a mám pro všechny návrh pojdmě všichni společně bojovat proti exekutorum podle mě milej pane JUDr existují dva druhy zloděju jedni svou krádeží porušují zákony a ti druzí do které kategorie spadáte vy kradou s podporou zákona peníze lidem kteří na ně musej tvrdě pracovat například já milej zlatej na tisíc korun musím dělat dva dni! jak pak dlouho na tisícovku musíte dlouho dělat vy hm? asi tak pul hodiny?ničíte lidem životy a zdraví měl by jste okamžitě z funkce exekutora odejít a modlit se aby nikoho nenapadlo začít zjištovat váš majetek nabytý během vašeho exekutorování!asy bychom se divyli jak si žije takovej lehkoživka.Jestli jste jen malinko férovej chlap tak těm lidem nerad'te takový hovadiny netvrdím ano lidé se zadlužují ale zas je to na dva tábory jedni se snaží zajistit rodinu ta druhá skupina zas pujčkou řeší kraviny a nakupují neduležitý věci jedni se svuj dluh snaží splácet ale stát se muže cokoli jak jsem z hora napsal stratí práci a pak je zle ti druzí se nesnaží splácet a pak at' si po nich šlape exekutor ale je to pořád člověk a vy páni exekutoři máte chování jako německé Gestapo že se nestydíte!Doufám že na tohle zareagujete s přátelským pozdravem Milan
+12
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 2. 2011 16:53 | sayuki

Mam dluh, ktery vznikl pred uzavrenim manzelstvi, s pracovniky pana Vrany jsem se domluvil na splatkovem kalendari, ktery jiz 2 roky dodrzuji. Presto z manzelcina uctu po teto dobe bezproblemoveho splaceni odebral pres 60.000,-. To ze ona nema s dluhem nic spolecneho nikoho nezajimalo. Kdybych sel do vytykaciho rizeni, tak to potrva pul roku. Mam plat 8.000,- a splacim mesicne 12.000,- z ceho mame zit pane Vrana? Jen za exekuci, ktera az doposud probihala bez problemu jste si nauctoval 150.000,-!!
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

30. 1. 2011 17:18 | Jana

Platim exekutorovi a ted mně napsal že mně odstaví učet.Ja svuj učet nemam,ma jenom manžel.muže to udělat?
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

24. 11. 2010 1:00 | Hana Štěpánová

Dobrý den,dnes u nás byl také exekutor který pracuje pod vedením pana Vrány a úplně s váma souhlasím.Olepily nám 27 věcí a mezi nimi je i láhev šampanského.Mám dvě malé děti a olepil i pračku s ledničkou,starý počítač co je do srotu. má hodnou tak 200.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 11. 2010 17:01 | ROMAM STEPANEK

lide-mam take zkusenost z exekutoty z prerova pod vedenim mudr.tomase vrany Uznavam ze dluh mam-a ze se musi splacet-ale nastanou takove situace ze rodina v dnesni dobe je vubec rada ze cely mesic prezije
takze me nastivily a udela soupis veci-muj dluh cini neco okolo 24 000 kc
toto vse beru ze pokud neplatite tak proste prijedou a zabavi movite veci
ale ze zabivi nebo daji do soupisu lednici z roku 1970-tudis uplny srot,nebo televizi zn.funay take z roku 1980 a bez ovladace,nebo dokonce nefinkcni elektroniku nad tim mi rozum stal-opravdu delaly soupis da se rict historicke elktroniky-co urcite nikdo v drazbe nebude nikdo chtit-jen jsem se nad tim pousmal-muzu rict ze me usetri starosti-protoze se nemusim starat o odvoz teto historicke elktroniky......
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

21. 4. 2010 19:18 | elena

muže exekutor zabavit věc ktera je již v zastavě od jineho exekutorskeho uřadu
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 11. 2009 18:08 | richard

nezlob te se pane vrana jste studovany K.R.E.T.E.N ktereho jsem jeste nevidel !!!!!! 1- kdo mu tu pujcku da ??? 2-za jake uroky jelikoz mu pujci jenom lichvar tak je to urok od 25-45%
takze cloveku ktery potrebuje poradit reknete takovou totalni kravinu narovinu
mel by jste se stydet pane judr .vrana
+14
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 11. 2009 17:39 | simir7

Dobrý večer.Prosím vás má právo exekutor nahlížet do zdravotní dokumentace a nemocenského lístku,jedná se o hlašení dočasné pracovní neschopnosti.Děkuji za odpověd.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 11. 2009 12:33 | EvaMora

Máte pravdu, banky vás v takovém případě většinou odmítnou. Ale asi fakt neexistuje jiné řešení, než aby si člověk někde půjčil a dluh exekutorovi splatil. Pokud jde o menší částku, je na trhu spousta nebankovních firem, které půjčí do 50 000 Kč. V případě většího dluhu (od 100 000 korun) je velkou výhodou, když má člověk čím se zaručit, např. nemovitost. Pak si můžete půjčit třeba u ACM Money. Ale pozor, u všech nebankovních společností je zcela logicky nutné plnit dohodnuté podmínky. Ty firmy jdou do většího rizika než banky, a proto důrazněji vyžadují včasné splácení. Takže si vše pořádně promyslete.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

10. 11. 2009 19:18 | comment

Urcite se s vami nechci nijak dohadovat, ale v principu nerikate nic proti tomu, co jsem rikal ja. Znovu zduraznuji, ze jsem psal "do vyse ruceni", cili napriklad do vyse nesplaceneho zakladniho vkladu. Pohledavky do vyse ruceni je opravdu mozne velice jednoduse a uspesne po fyzicke osobe spolecnikovi vymahat, uz jsem to tak i delal. Se zakladanim sro za ucelem nasekani dluhu mate sice pravdu v tom, ze spolecnik teoreticky nemusi za dluhy nijak rucit, ale zcela odhlizite od prakticke stranky veci, a sice ze pokud si takove sro sam zalozite, budete pravdepodobne i jednatelem, ktery je za jednani spolecnosti zodpovedny. A pokud si zalozite sro za ucelem nasekani dluhu, bude prokazovani podvodneho zameru, jak pize JirkaZ, naopak velice jednoduche. Ale piste si co chcete, nebudu vam vase teoreticke zavery odtrzene od reality vymlouvat, to za mne udela exekutor, pokud se budete podle svych rad chovat :-)
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

10. 11. 2009 18:48 | JirkaZ

Ano, máte pravdu, tak to skutečně je.
Jenom bych doplnil, že na jednateli se lze hojit pouze v tom případě, kdy mu jste schopen dokázat podvodný úmysl. Pokud jej neprokážete, jedná se o podnikatelské riziko.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

10. 11. 2009 17:41 | Arnoštek

To je tak trochu hraběcí rada. Zaplaťte dluhy a máte po problémech. Většina těch lidí se do těch problémů dostala právě proto, že nemají na zaplacení dluhů. Kde mají na splacení vzít peníze? Půjčit si? Od koho? Když už někde dluží, tak jim přeci těžko nějaká banka půjčí. A navíc půjčovat si na dluh znamená mít dluh ještě větší...
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Pavel Baudiš

podnikatel, Avast

Boleslav Polívka

herec a podnikatel

Pavel Baudiš
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Boleslav Polívka
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services