Interaktivní grafiky
Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla
Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích
Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více
Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky
Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
Pavel Turek
manažer a podnikatel
Petr Chmela
podnikatel, Tescoma
40,00 %
z 5 duelů
100,00 %
z 2 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Tři banky ruší SMS. Kartou v e-shopu už nezaplatíte bez aplikace
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
28. 1. 2021 15:50, Tomáš
Řešení pomocí aplikace v mobilu není dobré!
Jeho podmínkou bezpečnosti je totiž dodržování zásad aktuálnosti systému mobilního telefonu a předmětné aplikace, dále pak originální systém spolehlivého výrobce mobilního telefonu (co takhle Huawei? nebo jiné čínské značky) a v neposlední řadě instalace aplikací výhradně z Google Play (i zde se vyskytly nebezpečné aplikace!).
Jinak řečeno, hackeři jsou vždy o krok před ochránci.
Osobně tedy pro banku svůj mobil nikdy nevyužívám a mám ho pro zbylou část životních zájmů.
Zároveň aby mi lépe sloužil, mám rychlejší (alternativní) systém než je z výroby a pro širší využití i root práva.
To vše činí telefon pro přístup do banky nevhodný!
Z tohoto důvodu ale také telefon nemám, a nehodlám jej takto ani omezovat.
Najděte lepší způsob, než diktovat lidem co musí dělat se svým osobním telefonem, aby mohli vůbec platit bankovní kartou po internetu.
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
28. 1. 2021 8:57, Oto
Vy budete asi moravský koblih.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Další příspěvky v diskuzi (celkem 99 komentářů)
28. 1. 2021 8:59 | Jaja
28. 1. 2021 8:57 | Oto
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
28. 1. 2021 8:55 | Jakub
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
28. 1. 2021 8:55 | Michal Kubeček
Citace - Matěj / 28.01.2021 08:42
Mimochodem, zaujalo mne, že v nových obchodních podmínkách pro karty je opakovaně uvedeno, že banka může místo potvrzení aplikací poslat jednorázový kód pomocí SMS. Pročpak to, když je to podle nich tak "de mode" a "nebezpečné"? Navíc to znamená, že infrastruktura zůstane, ale použije se jen tehdy, když se to bude hodit bance, ne když tomu dá přednost klient. :-(
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
28. 1. 2021 8:48 | Michal
28. 1. 2021 8:46
28. 1. 2021 8:42 | Matěj
Citace - Michal Kubeček / 28.01.2021 08:26
Myslím, že zrovna Air bank má moderní klienty, kteří už aplikaci dávno používají. Přesto mne ta přísnost taky překvapila - u jinak asi nejvstřícnější banky. U Unicredit a Hello bank to nepřekvapí, tam neřeší víc věcí (kéž by šlo jenom o chybějící okamžité platby zmíněné v článku:)
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
28. 1. 2021 8:37 | Petr Kučera, Peníze.cz
Citace - Jaroslav / 28.01.2021 07:52
Proto tam mám stručné vysvětlení a odkaz na nedávný rozhovor, kde to popisujeme podrobně. ("Z analýzy předchozího chování totiž pozná, že nakupuje skutečně držitel karty. Podrobně jsme to popsali v nedávném rozhovoru.")
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
28. 1. 2021 8:36 | Michal
28. 1. 2021 8:26 | Michal Kubeček
28. 1. 2021 8:24 | qwertz
Při placení mobilem prakticky jediná RB nenutí klienta používat Google Pay, všechny ostatní banky staví klienta před hotovou věc - buď sděl všechny nákupy Googlu, nebo si trhni nohou (a ještě se tváří jak jsou digitálně IN). A v takové ČS došli tak daleko, že interně migrovali na G-suite, takže každý email, který jim pošlete skončí na serverech Googlu. Být firemním zákazníkem konkurujícím americkým firmám, tetelím se blahem (Němci odhadují, že kvůli průmyslové špionáži NSA přichází o miliardy EUR ročně)
28. 1. 2021 8:07 | Přemysl
28. 1. 2021 7:56
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
28. 1. 2021 7:54 | PepaJa
K tomu mne napadá pokračování: "I před vámi."
28. 1. 2021 7:52 | Jaroslav
28. 1. 2021 7:50 | katka
28. 1. 2021 7:44 | lida
28. 1. 2021 7:41
28. 1. 2021 7:37 | zdenek
Stránka 5/5
Následující