Vakcína na dohled. Pojďme si to tedy co nejvíc zkomplikovat

Michal Kašpárek | rubrika: Finmag | 27. 10. 2020 | 110 komentářů
Největší akci v dějinách očkování hrozí zhatit stejné problémy, kvůli kterým si zbytečně nadělujeme spalničky a chřipku.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

27. 10. 2020 6:30, honza

skvělý článek! V tomto státě je to tak se vším. Místo pořádného tahu na branku, vyřešení závažného úkolu se zabýváme nepodstat.
pitomostmi. Věci řešíme stylem 2 kroky vpřed, jeden zpátky(někdy i 3). Místo jednozn. řešení se objeví tisíce rádobyvědeckých poznámek, souvislostí, omezení, nemožností. To, co je životně důležíté- zdraví, příroda, hospodářství se tak rozšlape a média a společnost stále řeší jen hlouposti.

+78
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

27. 10. 2020 8:07, Magdalena 2

Vakcína by měla být dobrovolná !! pokud je v ČR více oveček bezmozku tak vakcína pokreje jen jejich potřeby. Prymulín chtěl promořovat a až se tak děje tak chce vakcinovat ...
Je velmi zajímavé, že poslanci na tuto vysoce infekční chorobu netrpí...jde to jen na ,,obyčejné lidi,,

-92
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 110 komentářů)

27. 10. 2020 12:31 | Gabriel Pleska

Z hlavy ještě: poslanec Výborný a poslankyně Šlechtová.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 10. 2020 12:19 | 42

Žasnu nad argumenty odpůrců očkování. Tito lidé v lepším případě pouze parazitují na ostatních očkovaných v horším doplatí na svoji naivitu vlastním zdravím. Přitom jsou dávno naočkování konspiračníma teoriema, neschopní si to přiznat.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 10. 2020 12:05 | Eva

Vážený pane Romane, sám píšete, že se necháváte posledních 15 let očkovat. Ta vaše vakcína na chřipku byla tedy ROKY testována, než se mohla začít používat a je už za ty roky i VYZKOUŠENÁ. V tom je ten rozdíl. Tahle nová - NOVOVAX neprošla ještě žádnými testy, žádnými studiemi (a oboje trvají roky, ne týdny a NIKDY hned na lidech), které by právě dlouhodobý účinek teprve zjistily.
Vy věříte vakcíně Prymuly, který je za ten stejný postup a podvod na pacientech nevyzkoušenou a nescvhválenou vakcínou, po které onemocnělo, má trvalé následky nebo i zemřelo přes 60 TISÍC lidí, trestně stíhaný?
A pro vaši informaci. Výrobce tohoto NOVOVAXu, na který už zde Prymula dal souhlas, včetně jejího testování na ZDRAVÝCH lidech, které záměrně covidem nakazí, je stejná firma, jako ta, která vyráběla ten minulý sajrat i v USA a stejně jako na Prymulu na ni podla Kennedyho kancelář trestní oznámení.

Vidíte ten rozdíl v té vaší vakcíně a těhle nové? Vy si klidně necháte píchnou koktejl jedů (vakcíny totiž jsou jedy, které mají vyvolat protilátky), aniž by jste věděl, co to s vámi udělá za rok, dva, 10 let? Nedej bože, kdyby jste byl mladý a chtěl pak rodinu. Kde máte důkaz, že to neodnesete nejen vy ale i vaše děti, vnoučata atd.

Zjistěte si, co je NOVOVAX zač. Možná Vám to dojde až zjistíte, že je to geneticky upravené svinstvo, které má právě GENOM lidí změnit. A když si uvědomíte, KDO nám ji nutí a nařizuje, pak i Vám možná dojde, že ve Vašem zájmu to není.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 10. 2020 12:01 | Lubajs

Dnes se nechat očkovat je obrovské riziko. V minulém režimu byly vakcíny vyráběny (a dlouze testovány) přímo u nás s cílem aby obyvatelstvo fakt ochránily před nemocemi. Jiná motivace v tom nebyla. Dnes se u nás a pod naši kontrolou nevyrábí ani dlouze netestuje nic. je to astronomických ziscích pro nadnárodní farmaceutické korporace. Ty nemají zájem na tom aby se něco dlouze vyvíjelo a testovalo, jestli ty vakcíny nejsou škodlivé. Prostě rychle vyrobit a co nejrychleji a hlavně co nejdráž prodat. Druhá věc je, že ve většině nadnárodních farmaceutických firem vyrábějících vakcíny má vliv největší propagátor vakcinace lidstva a taky eugeniky (jinými slovy čisté rasy) a redukce přebytečné podřadné lidské populace Bill Gates. Ten se ani netají, že na redukci přebytečného lidstva je nejlepší vakcinace. Však taky ho s jeho vakcinami před časem vykopli z Indie, kde ty jeho vakcíny způsobily neplodnost u stastisíců lidí. Dále tam v nim objevili jedovaté kovy, jako rtuť, hliník, opičí geny a výtažky z lidských potratů. Tohle vám ale v našem prolhaném mainstreamu neřeknou. No, jestli se chcete nechat napíchat takovým koktejlem, tak dobrou chuť https://www.bitchute.com/video/L2hpIgc6dJSa/
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 10. 2020 11:59 | Aleš

Tady se jen o vakcině mluvi a v rusku se už pomalu očkuju
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 10. 2020 11:53

Že při očkování na chřipku nejsou problémy? To nemyslíte vážně. Já například měla po této vakcinaci horečky 41a ocitla jsem se v nemocnici. Další měsíc mě léčili pro ztrátu imunity.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 10. 2020 11:48 | deprese

Citace - Magdalena 2 / 27.10.2020 10:46

Tak promiňte ... 2 poslanci ...ovečko
Tak ještě to spočítej na celém světě a pak se omluv. :-)
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 10. 2020 11:47 | Lukáš

Demagog? Ono je v článku nasáno, že Vám má někdo něco přikazovat? Než začnete házet cizími slovy, zkuste si raději 2x přečíst (a trochu se zamyslet), na co vlastně reagujete.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 10. 2020 11:31 | deprese

Citace - Petr S. / 27.10.2020 11:26

Vakcinace nese rizika velké zdravotní újmy. To autorovi stále uniká.
Ty seš zubař, kardiochirurg nebo snad homeopat, že tomu tak rozumíš? :DDD
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 10. 2020 11:26 | Petr S.

Vakcinace nese rizika velké zdravotní újmy. To autorovi stále uniká.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 10. 2020 11:19 | Martin

Pro odpůrce očkování, narodil jsem se v době minulé a očkovaní byla povinnost. Je mi 37 a nechal byc se oočkovat schválenou vakcínou v EU, potažmo v CZ. Očkování bych zavedl povinné, když vidím "Bio" matky co své malé děti nechtějí nechat očkovat. Ano máme práva, ale máme i povinnosti a na to se zapomíná. Osobně bych roušku kvůli sobě nenosil, dělám to kvůli druhým a ne jenom své rodině, ale i cizím lidem. A s očkováním je to stejné, proč by někdo měl kvůli mě umřít, že se nenechám oočkovat, nakazím se a nakazím druhé. Práva ano, ale i povinnosti, nezapomínejme na to.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 10. 2020 11:06 | jiří

plně souhlasím s Vendou každý musíme nést nějakou zodpovědnost - nechám se vakcinovat, ano riskuju případně své zdraví ale nebudu ohrožovat ostatní - nenechám se vakcinovat, rovněž riskuju své zdraví (Covid je prevít) a navíc potencionálně ohrožuju své okolí a pokud tedy někoho nakazím a přivodím mu újmu, tak mu to budu muset nějak kompenzovat (minimálně třeba náklady hospitalizace)
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 10. 2020 10:51 | Milan Vodáček

Mám 81 roků, "ohrožená skupina", vždy jsem absolvoval všechny vakcinace i proti chřipce, letos se na mě "nedostalo". Možná jsem již na odstřel, ale nové vakcinace bych si nechal projít hlavou. S podivem ale nesouhlasím, že se v příspěvcích lidé takto vzájemně osočují, mám názor, že mohu přispět do diskuze, ale nemusím nikoho urážet a napadat když má jiný názor než já. Zamyslete se, prosím o lidskou slušnost.
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 10. 2020 10:46 | Magdalena 2

Tak promiňte ... 2 poslanci ...ovečko
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 10. 2020 10:41 | deprese

Citace - Jiří / 27.10.2020 10:37

Vakcínu, vyvinutou za rok nebo dva, bych si nenechal naočkovat ani náhodou. Testování nových vakcín, léků apod. trvá o dost déle, aby se ověřilo, zda nemají vedlejší účinky atd. V minulosti je dost příkladů léků, které nebyly řádně otestované a které způsobily spoustě lidem vážné zdravotní problémy.
Proti chřipce je každý rok nová vakcína, žádné problémy nejsou, tak nepiš nesmysly.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 10. 2020 10:37 | Jiří

Vakcínu, vyvinutou za rok nebo dva, bych si nenechal naočkovat ani náhodou. Testování nových vakcín, léků apod. trvá o dost déle, aby se ověřilo, zda nemají vedlejší účinky atd. V minulosti je dost příkladů léků, které nebyly řádně otestované a které způsobily spoustě lidem vážné zdravotní problémy.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 10. 2020 10:29 | deprese

Citace - Daddycool / 27.10.2020 08:44

Vážený autore, autorko, za svůj život (51 let) jsem absolvoval všechna povinná očkování, která jsem přestál bez úhony a jedno nepovinné. Očkování proti chřipce. To jsem odskákal snad nejsilnějším průběhem této nemoci, co pamatuji a víc jsem tuhle frašku neopakoval. Nejsem odmítač plošného očkování proti nemocem, které opravdu ve velkém zabíjí, u kterých vakcína prošla dlouhodobým testováním a které nejsou zmedializované a zpolitizované. V tomto případě se rozhodně nenechám očkovat nějakým šmejdem, který prošel vývojem a testováním v řádu měsíců. Za tento "duchaplný" článek proto milerád přepustím svoji potenciální dávku vakcíny právě Vám.
Pokud jsi riziková skupina a nenecháš se očkovat, tak si pak doufám zaplatíš i léčbu. :-)
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 10. 2020 10:25 | JC

S něčím lze souhlasit. Nadruhou stranu proč se nechávat očkovat na chřipku, když jsem ji přes 30 let neměl. To je blábol.
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 10. 2020 10:15 | Mates

Ty musíš být taky dobré hovado!!! Nech se očipovat sám/sama.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 10. 2020 9:56 | Roman

Moje zkušenost s očkováním proti chřipce je zcela opačná. Kdysi jsem na chřipky trpěl každoročně. Vždy mě chřipka totálně složila téměř na týden a pak jsem ještě minimálně 1 další týden byl unavený. Posledních cca 15 let, co se nechávám očkovat jsem chřipku neměl ani jednou. A jediná nežádoucí reakce vždy byla pouze mírná bolestivost v místě vpichu. U každého to ale může být jiné. Dcera na očkování proti chřipce reaguje trochu více, mívá pak 2 dny mírně zvýšenou teplotu. Co se týče očkování proti Covid 19, tak já do očkování půjdu. Jsem přesvědčen, že klady očkování (uchránění se před nemocí a možnými následky, které toto onemocnění provází) převýší zápory (vedlejší účinky).
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Martin Wichterle

podnikatel, Wikow Industry

Pavel Dvořáček

podnikatel, Rudolf Jelínek

Martin Wichterle
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Pavel Dvořáček
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services