Vakcína na dohled. Pojďme si to tedy co nejvíc zkomplikovat

Michal Kašpárek | rubrika: Finmag | 27. 10. 2020 | 110 komentářů
Největší akci v dějinách očkování hrozí zhatit stejné problémy, kvůli kterým si zbytečně nadělujeme spalničky a chřipku.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

27. 10. 2020 6:30, honza

skvělý článek! V tomto státě je to tak se vším. Místo pořádného tahu na branku, vyřešení závažného úkolu se zabýváme nepodstat.
pitomostmi. Věci řešíme stylem 2 kroky vpřed, jeden zpátky(někdy i 3). Místo jednozn. řešení se objeví tisíce rádobyvědeckých poznámek, souvislostí, omezení, nemožností. To, co je životně důležíté- zdraví, příroda, hospodářství se tak rozšlape a média a společnost stále řeší jen hlouposti.

+78
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

27. 10. 2020 8:07, Magdalena 2

Vakcína by měla být dobrovolná !! pokud je v ČR více oveček bezmozku tak vakcína pokreje jen jejich potřeby. Prymulín chtěl promořovat a až se tak děje tak chce vakcinovat ...
Je velmi zajímavé, že poslanci na tuto vysoce infekční chorobu netrpí...jde to jen na ,,obyčejné lidi,,

-92
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 110 komentářů)

27. 10. 2020 9:50

Jozef, na to jak seš starý tak jseš pěkný ko..t. Hlavně že znáš všechna sb práva této společnost. Ale povinnosti jsou ti asi cizí. Dělej si co chceš, skákej si třeba z okna, ale neohrožuj ostatní a nežij na jejich úkor......jediná omluva to "z" ve jménu, inu IQ tykve...
BB.
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 10. 2020 9:37 | Mario

Tak ty máš teda dost,to by byla těžká diktatura.Za tyto názory by tě měli zavřít.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 10. 2020 9:37 | George

Pokud o to budou mít zájem, ať tedy naočkují na vlastní riziko skupinu, která plní lůžka v nemocnicích. Zdravým jedincům co mají dobrou imunitu to přeci není třeba dávat.Ty si protilátky vytvoří i bez vakciny.
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 10. 2020 9:36 | Tom

Citace - Daddycool / 27.10.2020 08:42

Vážený autore, autorko, za svůj život (51 let) jsem absolvoval všechna povinná očkování, která jsem přestál bez úhony a jedno nepovinné. Očkování proti chřipce. To jsem odskákal snad nejsilnějším průběhem této nemoci, co pamatuji a víc jsem tuhle frašku neopakoval. Nejsem odmítač plošného očkování proti nemocem, které opravdu ve velkém zabíjí, u kterých vakcína prošla dlouhodobým testováním a které nejsou zmedializované a zpolitizované. V tomto případě se rozhodně nenechám očkovat nějakým šmejdem, který prošel vývojem a testováním v řádu měsíců. Za tento "duchaplný" článek proto milerád přepustím svoji potenciální dávku vakcíny právě Vám.

Zajímavé, že z jedné zkušenosti uděáte obecný závěr. Zřejmě jste ve věcech zběhlý a budete mi moct poradit. Jak se pozná nemoc, která zabíjí ve velkém, kdy je podle vás vakcína nebo lék dostatečně odzkoušený a jak přesně se projevuje zmedializovanost a zpolitizovanost té které vakcíny. Děkuji!
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 10. 2020 9:28 | Evina

Tak tohle snad není možné... Opravdu jsem ovce, které bude možné řídit očkováním?
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 10. 2020 9:24 | mila

Vůbec nejsem odpůrcem o čkování.Ale nevyzkoušenou vakcinou,navíc nevíte,jak dlouho a s jakou účinností chrání,to se mi opravdu nelíbí,
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 10. 2020 9:22 | Roman

Milá paní nebo slečno, jediné co je tady zdegenerované jste Vy a vám podobní jedinci dnešní společnosti.Vzhledem k probíhající hysterii okolo Covidu, bych se nedivil ani nějákému nově vzniknuvšímu náboženství svědků Covidových v čele s právě takovými lidmi Vašeho typu.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 10. 2020 9:18 | Klobouček

Po dlouhé době článek (skrze šíři internetu), který mě zaujal, má hlavu i patu a není vyloženým nucením vlastního postoje, i když z kontextu lze vyčíst na kterou stranu se autor sám staví.
Bohužel musím smutně s autorem souhlasit, že lidské zdraví je v první řadě business, kde se točí veliké peníze. Za druhé je to o možnosti vlivu, poté dlouho nic a nakonec lidské zdraví.
Skeptický postoj občanů vůči očkování, je pro mě zcela pochopitelný. Vývoj standardní vakcíny od nuly trvá až deset let, probíhá několikeré klinické testování ať na zvířatech či následně na lidech a až poté dostává vakcína na trhu zelenou.
V případě covidu se tu bavíme o vývoji v řádech měsíců a to včetně testování. Vakcína má být účinným spouštěčem imunitní reakce, ale vir dokázal během necelého roku již nejméně 4x mutovat do stabilní formy a nikdo nezaručí funkčnost vakcíny.
Nemalým varováním s ohledem na kvalitu očkovací látky by měl být i fakt, že mnohé velké společnosti působící v oboru snahu o vývoj vakcíny na covid vzdaly, protože jim doslova mutoval pod rukama, přičemž společnost která má vakcínu dodávat (AstraSeneca), požaduje po státech vyvázání zodpovědnosti za případné vedlejší účinky. Pokud svému produktu nevěří ani její výrobce, proč by měli lidé?
Neříkám, že by se lidé měli nechat očkovat, nebo neměli. Myslím, že každý člověk by měl mít možnost se sám rozhodnout, co je pro něj rozumnější volba.
+8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 10. 2020 9:13 | Eva

Co jiného nežli vakcínu,cesky národ je hloupý,neumí si ti srovnat v hlavě že vakcína je důležitá. Čemu se divit,ani v této těžké dobe nedodržují nařízené, oni to tolik lidí nechápe, je to recese nebo jen primitivismus?
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 10. 2020 9:03 | JMHAD

Od roku 1994, kdy to bylo některým pracovníkům nařízeno, se nechávám každý rok očkovat proti chřipce a nemám s touto nemocí problém. Ale máte pravdu, je to věc každého z nás, podle jeho přesvědčení a myšlení, které zajisté odpovídá malé chuti pracovat, jak sám přiznáváte.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 10. 2020 9:01

Také pozoruji,že Covid jde,až na malé vyjimky, hlavně na běžnou populaci? Čím to asi bude?
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 10. 2020 8:54 | Iva simkova

Proč se vakcín ke koupi vice,každý rozumný si ji rád zaplatí. Budou lidé mít nějakou možnost ? Např.ti s CHOPN apod .
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 10. 2020 8:44 | radek

Presne takovy jako vy a vam podobny se musi co nejdriv nakazit a mit pokud mozno tzezkej prubeh zdravotnictvi u nas v CR se plati povinne doufam ze vite co to znamena co si furt berete do huby nekoho jinyho to je to sami jak s kurakama prej kdyz kouri tak by si mel lecbu zaplatit ale vy ostatni co se precpavate pak mate obezitu nebo nazdrave jite a nechhodite pravidelne na zachod mate rakovinu tlustyho streva atd to je to sami taky takovej clovek nedba na sve zdravi taky by mel teda podle vasich pokrivenejch komunistickejch meritek taky platit veskerou lecbu nebo ne? akorat vy komousi co mate davno viset stejne jako ty fasouni si furt nikoho budete brat do huby
-6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 10. 2020 8:44 | Daddycool

Vážený autore, autorko, za svůj život (51 let) jsem absolvoval všechna povinná očkování, která jsem přestál bez úhony a jedno nepovinné. Očkování proti chřipce. To jsem odskákal snad nejsilnějším průběhem této nemoci, co pamatuji a víc jsem tuhle frašku neopakoval. Nejsem odmítač plošného očkování proti nemocem, které opravdu ve velkém zabíjí, u kterých vakcína prošla dlouhodobým testováním a které nejsou zmedializované a zpolitizované. V tomto případě se rozhodně nenechám očkovat nějakým šmejdem, který prošel vývojem a testováním v řádu měsíců. Za tento "duchaplný" článek proto milerád přepustím svoji potenciální dávku vakcíny právě Vám.
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 10. 2020 8:42 | Daddycool

Vážený autore, autorko, za svůj život (51 let) jsem absolvoval všechna povinná očkování, která jsem přestál bez úhony a jedno nepovinné. Očkování proti chřipce. To jsem odskákal snad nejsilnějším průběhem této nemoci, co pamatuji a víc jsem tuhle frašku neopakoval. Nejsem odmítač plošného očkování proti nemocem, které opravdu ve velkém zabíjí, u kterých vakcína prošla dlouhodobým testováním a které nejsou zmedializované a zpolitizované. V tomto případě se rozhodně nenechám očkovat nějakým šmejdem, který prošel vývojem a testováním v řádu měsíců. Za tento "duchaplný" článek proto milerád přepustím svoji potenciální dávku vakcíny právě Vám.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 10. 2020 8:41 | Zdeněk

Mám sousedu,která odmítla očkovat svoje dítě na dětskou obrnu.Dnes je dítěti 15let,a jezdí na vozíku z důvodu dětské obrny.Když jsem ji jednou potkal,tak jsem se jí zeptal jestli svému dítěti již řekla proč jezdí na vozíku.Jenom sklopila oči a rozplakala se....
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 10. 2020 8:34 | Zdeněk

Souhlasím z Vámi,a ty očkovací průkazy byly kdysi v koloniální době běžné.Dokonce i dnes některé státy vyžadují potvrzení o očkování pro cizince.Vakcína proti Covidu bude zdarma,z ohledem na společenský zájem.Jde jen o to odkoho se koupí.Půjde o celosvětový biznys.Bohužel,nejdále pokročili Rusové,ale z důvodu politických zájmů,bude muset ještě zemřít hodně důchodců než k nám dorazí nepřesvědčivá americká vakcína.Jinak pro informaci,ten kdo se pravidelně očkuje proti chřipce,a navíc se nechal v poslední době naočkovat Prevenalem,tak múže být klidný...Corona vírus na něj nebude mít....díky předcházejícímu očkování.Tuto informaci by měly média více zveřejňovat a nevyvolávat v občanech strach z nemohoucnosti řešit tuto umělou pandémii.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 10. 2020 8:24 | Marcel

https://slo.dailydosehealth.com/27354-evidence-mounting-for-link-between-narcolepsy-swine-flu-vaccine
https://www.pluska.sk/zdravie/prasacia-chripka-sposobuje-vakcina-narkolepsiu.html
https://www.biosferaklub.info/svedsko-zakazuje-povinne-ockovanie-aj-z-dovodu-vaznych-zdravotnych-problemov-deti-po-ockovani/
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 10. 2020 8:16 | LukasP

klidne si napiste 1258 clanku o tom ze by jsme se meli vsichno ockovat.do me ten sajrajt proste nikdo nedostane.a vyhrozovat lidem pokud ne?to se musite vratit pred rok 1989,tam to fungovalo
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 10. 2020 8:09 | deprese

Citace - Magdalena 2 / 27.10.2020 08:07

Vakcína by měla být dobrovolná !! pokud je v ČR více oveček bezmozku tak vakcína pokreje jen jejich potřeby. Prymulín chtěl promořovat a až se tak děje tak chce vakcinovat ... Je velmi zajímavé, že poslanci na tuto vysoce infekční chorobu netrpí...jde to jen na ,,obyčejné lidi,,
Co to meleš? Pospíšil a Hamáček nejsou poslanci blbko?
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Ivan Pilip

exministr a podnikatel

Pavel Telička

politik a lobbista

Ivan Pilip
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 3 duelů
×
Pavel Telička
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 3 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services