Mladá puška

Ondřej Tůma | rubrika: Rozhovor | 7. 7. 2018 | 13 komentářů
Brzy se stane nejmladším ze všech šéfů českých pojišťoven. Jeho cíl? Prohnat staré jezevce a vrátit tuzemské životní pojištění ke kořenům.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

11. 7. 2018 12:45, exPartners

Nezatopí, na to je trh životního pojištění již dost saturovaný a víceméně rozdělený. K tomu si připočtěte, že rok od roku klesá počet živých smluv životního pojištění, nových moc nepřibývá a pokud ano, pak se málokterá dožije 5-6 let. Spousta poradců dnes žije z toho, že klientům ruší starší smlouvy životního pojištění, aby jim vzápětí mohli prodat tu svoji "lepší a jinak" nastavenou životku. Kdy tento krysí závod skončí ? Navíc v době, kdy se za provizi za sjednání životního pojištění již neručí sladké dva roky, ale pět ? Do toho si připočtěme jednu regulaci za druhou, implementaci nové směrnice IDD o pojištění a zásahy ČNB. Co např. varianta ekonomické krize či propadu v následujících třech až pěti letech ? To si musí každý zodpovědět sám.

Zobrazit celé vlákno

+8
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

8. 7. 2018 22:56, Paranoik

Lidi co to s vámi je? Vám se ten mladý muž nelíbí? Vy si nepotřebujete pojistit život v tomto nebezpečném světě? To se nedíváte na televizi co se děje každý den kolem vás? On a partners vám jen a pouze podávají pomocnou ruku.

-4
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 13 komentářů)

16. 7. 2018 9:17 | Stois

"Podle mě je pojistný matematik s praxí produkťáka z jiných pojišťoven jako ředitel pro rozjezd pojišťovny docela zajímavá volba."
Proč mám pocit, že příspěvky do diskuze psalo marketingové oddělení růžových panterů a oklikalo povinně obchodní oddělení.
Pověst této firmy spíš v lidové rozpravě vyvolává smršť negativních emocí. Někdy kdo moc tlačí přetlačí na druhou stranu :-)
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 7. 2018 22:29

Preji nove pojistovne, aby ty nove produkty dotahl do konce vcetne implementace v administrativnim systemu, ktery snad nezanese nesmysly jako v poslednim pusobisti. Snad se mlada puska nauci veci dotahnou do konce.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 7. 2018 12:45 | exPartners

Nezatopí, na to je trh životního pojištění již dost saturovaný a víceméně rozdělený. K tomu si připočtěte, že rok od roku klesá počet živých smluv životního pojištění, nových moc nepřibývá a pokud ano, pak se málokterá dožije 5-6 let. Spousta poradců dnes žije z toho, že klientům ruší starší smlouvy životního pojištění, aby jim vzápětí mohli prodat tu svoji "lepší a jinak" nastavenou životku. Kdy tento krysí závod skončí ? Navíc v době, kdy se za provizi za sjednání životního pojištění již neručí sladké dva roky, ale pět ? Do toho si připočtěme jednu regulaci za druhou, implementaci nové směrnice IDD o pojištění a zásahy ČNB. Co např. varianta ekonomické krize či propadu v následujících třech až pěti letech ? To si musí každý zodpovědět sám.
+8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 7. 2018 10:39 | Milan

Konkurenční pojišťovny nebudou pochopitelně nečinně sedět v koutě a tiše pozorovat, co a jaké novinky tato nová pojišťovna uvádí na trh. Budou reagovat, opisovat, kopírovat, prostě klasické chování v tržním prostředí. O "nezávislosti" poradců Partners si nedělám absolutně žádné iluze, ba naopak, prvních 3 - 5 let bude pro novou pojišťovnu klíčových pro přežití a uchycení se na trhu. Marketingově je pěkné deklarovat, že poradci Partners mají za kteroukoliv z pojišťoven stejné provize, motivovat ke sjednávání konkrétní pojišťovny lze však spoustou dalších způsobů, např. mimořádnými provizemi za splnění určité výše roční produkce, motivačními soutěžemi, zájezdy, mraky nepeněžních plnění apod. Kvituji, že se nově vznikající pojišťovna nejmenuje Partners, protože to by měla na stávajícím trhu mezi poradci a zejména potenciálními klienty velmi, velmi těžké. Ať tak či tak, celý trh životního pojištění to posune a konkurence bude reagovat, z čehož ve finále vždy bude těžit jen klient.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

10. 7. 2018 14:10 | jezevec

kdysi dávno fungovalo pojištění jako vzájemná zajišťovna - účastníci platili pojištění do svého jackpotu, a komu vznikla škoda, dostal z něj plnění. jenže pak pár pojišťoven krachlo, a lidi začali řvát, že je stát dostatečně nechránil. tak vznikly pojišťovny pojišťoven a zajištovny pojišťoven pojišťoven - a to už byl takovej kakáč prachů, že to nikdo nemohl ufinancovat. a tady se to všechno zesrxalo. zatímco lidi chtěli v případě škody pojistné plnění - investor investující do pojištovny chtěl zisk. takže nějaký ředitel, starý nebo mladý, má jen dvě možnosti: buď bude pojištovna vydělávat akcionářům, a tedy bude hledat záminky jak pojistné plněné nevyplatit, tak jako všechny ostatní. a nebo bude nabízet smlouvy bez pastí výluk, a škody vyplácet poctivě, ale pak nesežene financování. jiná verze není a nevymyslí jí ani partners, ani sebemladší ředitel.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

9. 7. 2018 12:59 | josef

Novy brand v oblasti pojisteni? Nebo brand, ktery uz ma nejakou povest?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

8. 7. 2018 22:56 | Paranoik

Lidi co to s vámi je? Vám se ten mladý muž nelíbí? Vy si nepotřebujete pojistit život v tomto nebezpečném světě? To se nedíváte na televizi co se děje každý den kolem vás? On a partners vám jen a pouze podávají pomocnou ruku.
-4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 7. 2018 11:48 | cml11

Podle mě je pojistný matematik s praxí produkťáka z jiných pojišťoven jako ředitel pro rozjezd pojišťovny docela zajímavá volba. A koncept jednoduchého a čistě rizikového pojištění se silným internetovým distribučním kanálem považuji za správnou cestu, kterou tady zatím moc pojišťoven neuplatňuje.
Sice se poněkud pere s IT a marketingem, ale to se dá časem naučit. Speciálně marketing bude u nové pojišťovny hodně důležitý. Nebude snadné zaujmout novým brandem v oblasti pojišťovnictví. Bude to chtít hodně výraznou kampaň.
A že tím bude narušena nezávislost Partners jako poradenské firmy? Ale jděte. Žádná poradenská firma není ve skutečnosti nezávislá. Přeměna Partners z řadového dealera ve finanční skupinu vlastnící firmy z oboru je správný vývoj. Ať se daří!
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

7. 7. 2018 22:02 | PR článek o ničem

Prodejci budou nutit tu ''svojí'' pojišťovnu bez ohledu na výhodnost pro klienta. Moc toho nového přinést stejně nemůžou. Ředitel nemá patřičné zkušenosti a neúspěch odnese až nesplní co sliboval majitelům. Prostě klasika :-)
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

7. 7. 2018 15:32 | JR

Takova stara mlada puska. No zjednodusit by se melo od parlamentu az po urad vsechno. Jinak fakt budeme potrebovat pojistky vsichni , v tom vychytralem korupcnim matrixu.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

7. 7. 2018 12:19 | prorok Muhamad el Arabii

Mnohokrát bylo slyšet, jak Partners má výběr z toho nejlepšího a garantuje NEZávislost na všech pojišťovnách. A koncová pravda bude, že sám bude pojišťovna. Asi změní filozofii a popře sám sebe. Kde je kritika prodejců pro Generali nebo Allianz a také Kapitolu pro Kooperativu. Nikdy neříkej nikdy a všchni konkurenti jsou méně kvalitní i s jejich produkty. Pojišťování ZDAR.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

7. 7. 2018 10:27

kéž by to byla pravda, nováčci z posledních let moc nebodují a velké pojišťovny si dělají, co chtějí
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 7. 2018 9:28 | Pavel

No konecne tem velkym hracum nekdo zatopi
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Spočítejte si

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Pavel Tykač

podnikatel, Czech Coal

Stanislav Bernard

podnikatel, pivovar Bernard

Pavel Tykač
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Stanislav Bernard
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services