Chcete mít fotbal v malíku? Poradíme, koho sledovat na Twitteru
Ať už chcete mít informační náskok, nebo se prostě jen dobře bavit, tyhle twitterové účty...více
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Další příspěvky v diskuzi (celkem 3 komentářů)
13. 12. 2014 0:04 | já
Ano, komerční pojištění zřídka spasí nějaké ty staticky bezvýznamné existence. V drtivé případů je však úplně k hovnu. A vždy bude.
Tohle tvrdím z pozice člověka, který měl možnost léta nahlížet do podnikání komerčních pojišťoven.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
12. 12. 2014 23:53 | já
Nejen osobní pojištění chce vlastně málokdo. Mám na mysli skutečný zájem o pojištění jako takové. Proto se životní pojištění vždy prodávalo/prodává jako rádoby spoření. Jinak je neprodejné. A je jedno na jakou příležitost. Jednou je to okamžitá spotřeba, jindy zas důchod. Oboje je naprostá blbost. Jenom blbec/blázen předpovídá život na xx let (ne-li více) dopředu.
Nejen osobní pojištění prodávají výhradně neználci nebo zloději. První skupinu tvoří multilevelem nebo vlastními dispozicemi omezená individua, tu druhou bezskrupulózní hovada.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
12. 12. 2014 10:34 | Jiří