Klidné spaní za 4 tisíce ročně

Bojíte se, že přijdete o své nové auto? Havarijní pojištění je jistě vhodné, ale pořizovací cenu vozu nikdy plně nepokryje. Na trhu však funguje jeho užitečná a levná nadstavba.

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

30. 5. 2003 15:26, Martas

Pracuji ve financni sfere a ano, myslim si, ze je velmi mozne, ze sve prodejce nektera zahranicni velka jmena neproveruji dostatecne. Myslim si to na zaklade konkretnich zkusenosti, kdy lecktere "jmeno" proste jen hleda lokalniho prodejce a ten musi splnit obecna kriteria typu prani spinavych penez apod.

Zobrazit celé vlákno

+43
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

28. 5. 2003 16:51

Jako osoba kompetentní reaguji na článek a předchozí příspěvky.

Není pravda, že lze sjednat pojištění zpětně, to odporuje legislativě i zdravému rozumu a informace podaná zaměstnancem makléřské společnosti, která může GAP prodávat, je mylná.

Webová prezentace obsahující podrobné vysvětlení a seznam spolupracujících prodejců motorových vozidel a leasingových společností bude zpřístupněna na adrese carlife.cz cca za 14 dní.

Pojišťovací makléř může prodávat pouze pojistné produkty pojišťoven oprávněných podnikat v ČR, tedy s licencí Ministerstva financí. Pojistné smlouvy se proto sjednávají s licencovanou pojišťovnou: První českou servisní pojišťovnou - to je záruka pro klienty a všechny "znalce", kteří uráží naší společnost stupidními výroky o podvodu!

Licencovaná makléřská společnost MAI Insurance Brokers, dceřinná společnost MAI-CEE s deseti pobočkami v Evropě, člen komory pojišťovacích makléřů je zprostředkovatelem zajistné smlouvy na 100% rizika (vysvětlení pro"znalce": zajišťovna je pojišťovnou pojišťovny) a provádí prodej, správu a likvidaci pojistných událostí a je při těchto činnostech auditována zajistitelem ( LLoyds of London).

V současné době již spolupracujeme cca se 150 dealery motorových vozidel a třemi leasingovými společnostmi.
Klienti leasingových společností mají možnost hradit pojistné v měsíčních splátkách (zahrnuté v leasingových splátkách).
Ve vztahu pojistitel-leasingová společnost nehrozí, narozdíl od vztahu s pojistníkem, retailovým klientem, že neuhradí pojistné.
Proto upřednostňujeme inkaso jednorázového pojistného, před náročnou agendou upomínek a vymáhání dlužného pojistného.
To je má odpověď pro "znalce", kteří nás zpochybňují za inkaso jednorázového pojistného.
MAI Insurance Brokers nabízí ještě další speciální pojistné produkty a jako referenci uvádím, že jsme exkluzivní partner ŠkoFINu pro pojištění schopnosti splácet leasingové splátky, naše pojištění mechanických závad využívá např. Iveco ČR, anebo FIAT ČR.

Zákonem stanovené pojištění proti krachu cestovních kanceláří, jež poskytujeme jako jediný konkurent poolu pojišťoven, má u nás sjednané napříkad i Čedok (všichni klienti obdrží kartičku s instrukcemi, naším jménem a logem).

Likvidace pojistných událostí probíhají bez problémů.
Jako příklad uvádím pojistnou událost na vozidle Škoda Octavia RS, pořizovací cena
718 000Kč. Po dvou měsících, kdy došlo k totální škodě, jsme klientovi, pojištěnému havarijně u České pojišťovny, vyplatili pojistné plnění ve výši 149 500 Kč.

Je třeba něco dodávat?

-3
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 42 komentářů)

27. 11. 2016 21:49 | pao

Dobrý den, tady posílám kontakt: matous.blazek@gmail.com
Tak hodně štěstí.. p.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 10. 2016 12:45 | PETR VYSOCKY

Dobrý den, mám problém se Servisní pojišťovnou - prosím, můžete mi zaslat kontakt na Vašeho úspěšného právníka, Díky moc za pomoc a přeji prima den! Petr Vysocký
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 5. 2015 15:40 | pao

Nedoporučuji. Měl jsem u nich havarijko, ukradli mi auto, odmítli mi vyplatit 50 % z ceny vozu jako pokutu, protože jsem nechal ve voze malý techničák. Šli jsme na ně s právníkem, dali jsme to k soudu a uspěli. Kdybyste chtěli, předám kontakt na toho právníka.
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

15. 4. 2015 10:13 | Michal

Zdravím, vůbec nedoporučuji. Provozuji autoservis a s touto pojišťovnou jsem měl poprvé, a doufám že naposledy, tu čest v listopadu 2014, kdy standartně od odeslání faktury pojišťovně mohu očekávat jako servis platbu na účet cca do týdne, ALE co se týká zmíněné pojišťovny - celá akce trvala bez mála 6 měsíců, platbu bezdůvodně ponížili a předcházelo tomu to, že jsem strávil naprosto nestandartně u počítače několik hodin, kdy jsem scanoval veškeré faktury za použité díly, fotil poškozené díly, které jsem musel po celou dobu skladovat, kdyby náhodou..., rozepisovat na cm2 lakování dílů a jednotlivých prací na nic, to samé s mechanickými pracemi, každopádně vše naprosto nestandartní, pak údajně opět něco chybělo, prostě hrůza.. hlavně po celou dobu řešení škodní události s Vámi nikdo nekomunikuje a pokud se neozvete, nikdo nic neřeší, za mne a majitele nabouraného vozidla určitě NE, nízká cena pojistky se musí někde projevit...
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

10. 4. 2014 20:01 | Dana

Tak také se podělím o zkušenost.Havarijní pojištění mám uzavřené od listopadu2013 a nyní 10.2.2014 nám nějáký vandal rozbil zadní okno.Spoluúčast mám 5000,- a oprava vyšla na cca8300,-.Peníze zatím nepřišly,zato výpovědˇod smlouvy už mě dorazila.A to jde o "hloupejch" 3300,-.Vůbec si nedokážu představit co by dělali,kdyby částka byla daleko vyšší.(zřejmě bych byla bez peněz a s výpovědí taky).Ještě chci podotknout,že řídím 17 let a naštěstí bez nehody,což si přece pojištovny mezi sebou zjištˇují a tak jsem vlastně pro pojištˇovny výhodný klient.No příště jdu do pojištˇovny,která si klientů váží!!!!!!!!!!!!
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

5. 2. 2014 11:50 | Petr

Také se podělím se zkušeností Servisní pojišťovny. Dva roky platím havarijní 11 000 Kč ročně a minulý týden přišlo zvýšení z důvodu, že upravují ceny na 23 000 Kč!!! Na telefonický dotaz sdělili, že už nepočítají roky bezškodní, ale mohou mě to snížit na 17 000 Kč za dva roky co mám bezškodní pojištění u nich. Jak to dopadlo... poslal jsem paní do prdele
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

6. 11. 2013 9:28 | David

Zdravim vsechny, tak se musim pridat. Mam rok stare auto, ale bohuzel se mi podarilo jej nabourat. Havarijko mi uverova banka hodila k Servisni pojistovne. Boural jsem 17.9., dnes jsou to skoro dva mesice a kdybych si pred dvema tydny nezaplatil sam skodu,tak moje auto stoji na parkovisti v servise do ted. Temer kazdy tyden telefonuji na infolinku, kde mi to zveda nejaky pan Vala, lze mi, snazi se me odpalkovat jak muze, a stale slysim jen to jedno jedine..."vas spis je u revize". Co jsem si precetl vase prispevky, tak je mi uplne jasne, ze mi to odmitnou proplatit v plne vysi. Pokud to cte nekdo, kdo si uz obdobnou situaci u nich prosel a podarilo se mu vydolovat plne proplaceni havarijni udalosti, muzete mi prosim napsat nejake tipy a rady jak se vam to pdoarilo na email trujilo@seznam.cz? Diky moc.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 10. 2013 13:23 | Roman Říha

S pojišťovnou se pokouším domluvit, ale bez výsledku. Neplatí, nezvedají telefony atd.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 10. 2013 19:14

Zdravím,doplňuji můj příspěvek z 28.6.Poté co mi bylo bez udáni důvodu kráceno pojistné plnění o 17000 kč jsem na radu advokátky písemně zažádal o revizi pojistné události.Revize dopadla úspěšně a peníze mi byly v zákonné tříměsíční lhůtě vráceny v plné výši.Celá tato "sranda" trvala sedm měsíců a deset dní z toho čtyři a půl měsíce stálo auto v servisu,protože Servisní pojišťovna a.s. odmítala těch téměř 175000 kč za opravu zaplatit.Nakonec vše po tak dlouhé době zaplatila a já se ptám,opravdu to muselo trvat tak dlouho? Nemuselo! stačí se véélkým obloukem vyhnout těmto "odborníkům" ze Servisní pojišťovny a.s.
+8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

28. 6. 2013 21:03

Zdravím,dopadl jsem stejně špatně.Od začátku března mam auto v servisu a je konec června a auto nemám.Autoservis jim poslal fakturu na 177000 Kč.Pojišťovna děla mrtvého brouka a když mi nechtěně zvedl telefon tak mi řekl že zaplatí pouze 135000 Kč.Také to dám advokátovi a hned snima zruším pojistku.Jsou to ZLODĚJI!!!
+8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 6. 2013 16:44

Zdravím,dopadl jsem stejně,ve výpočtu pojistného plnění se objevila položka neuznané náklady - 17 000 kč.Nikde ani zmínka proč a za co.Likvidace pojistné události trvala Servisní pojišťovně a.s.neuvěřitelných 140 dní!Po celou tuto dobu jsem byl bez auta které stálo v servisu.Pojistné podmínky jsem neporušil,akceptoval jsem autorizovaný smluvní servis,auto bylo šest měsíců staré v tovární dvouleté záruce s najetými 5000 km.Vše předávám advokátovi,protože už nemám sílu se s těmi ubožáky dohadovat.Pokud máte sjednáno havarijní pojištění u této pojišťovny tak prosím nebourat a auto střežit jako oko v hlavě ať vám ho žádný zloděj neponičí a nevykrade!Pokud vám nevadí že likvidace bude trvat měsíce a nakonec vám naúčtují svůj "paušál" 17 000kč je pro vás táto pojišťovna to "pravé ořechové" Já už bych si u nich nenechal pojistit ani ponožky a lituji toho jaký jsem byl neskutečný OSEL že jsem se nechal k této pojišťovně nalákat.Za vrchol drzosti považuji že mi poslali předpis se složenkou na další rok!
+15
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

5. 6. 2013 14:25

Peníze byly na účtu do měsíce od zaslání faktury servisem, ale hlavně díky tomu, že jsem je uháněl. Rozdíl doplatil ze svého a teď už se dva měsíce snažím z pojišťovny dostat rozdíl peněz. Po několika urgencích mi přišel dopis z odpovědí typu "co bys čekal, když ta pojistka byla tak levná". Dám to na přezkum advokátovi a pokud to alespoň trochu půjde, nedám svou kůži lacino. Stejně na tom prodělají, protože díku tomuto jejich chování budu rušit pojistku.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 5. 2013 22:12

Mohu se zeptat jak dlouho jste čekal než tato "skvělá" pojišťovna Vaši pojistnou událost uzavřěla? Já čekám na auto už neskutečných tři a půl měsíce!!!
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

24. 5. 2013 14:47

píše se rok 2013 a reputace Servisní pojišťovny Zlín se sotva změní. Po odečtu smluvní spoluúčasti na mě zbývá dalších 17 tisíc, o které pojišťovna snížila pojistné plnění. Je zbytečné tady psát, že takhle se chovají gauneři, předám to advokátovi, ve smlouvě jsem se nezavázal k ničemu, co by vedlo ke snížení plnění, ve všeobecných podmínkách také není stanoven horní limit hodinové sazby autoservisu, jen odvolání na databázi, kterou pojišťovny a servisy používají. Já jako zákazník k tomuto přístup nemám, takže jejich snaha na mě se obohatit je neoprávněná a já s nimi klidně půjdu k soudu. Zkoušejí to na každého a je jen otázkou, kdo si to nechá líbit.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

24. 8. 2010 20:44 | todor

stejnej problem podobna castka.... z vlastni kapsi 27 a zbitek oni.... nechcete se spojit a zalovat je?
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 3. 2009 22:04

Bylo mi umožněno nakouknout na dokumenty,které poslala Servisní pojišťovna autoservisu,kde jsem si nechala opravit auto.Jedna veliká hrůůůza. Nepřehledné,odfláklé,nedoplněn é...vyúčtováníjako:podtrženo sečteno....bohužel jak k tomu došli,to mi není známo....na poslední chvíli jsem byla svědkem,kdy došel dopis od Servisní pojišťovny do autoservisu,kde bylo rozepsáno jejich vyúčtování...tedy jak to vidí jejich tabulky.Položek málo,čísla vedených položek neodpovídala číslům položek u autoservisu a hlavně...vycházejí z cen dané společností garantovaných autoservisů tedy majitelů automobilek.Jak je možné,že nejsou shodné?Ovšem maličkosti jde vytknout i autoservisu,co se týče faktury,ale mohu říct,že jsou zanedbatelné na rozdíl od Servisní pojišťovny.Autoprodejna už tuto pojišťovnu nenabízí,škoda,že jsem si auto nekoupila až teď,kdy už řeší 3 případy z havarijního pojištění této pojišťovny a taky bez úspěchu.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 3. 2009 19:07 | cože??

Vážení,je mi líto,že čtu tady jedno smutné upozornění na První servisní pojišťovnu a to už 2 roky staré. Právě s touto pojišťovnou mám stejný problém,jako pan Pavel. Jejich motto Klid a pohoda na cestách je nepřesné.Opravila bych ho na Klid a pohoda na cestách,pokud nebouráte.Jsou s námi prý deset let ale neprofesionalita je doprovází snad od začátku,jelikož by si nedovolili to,co teď.Havarovala jsem na začátku února a ještě teď nemám auto.Smůla?Veliká.Auto se odvezlo do autoservisu prodejny,kde jsme auto zakoupili,jinak by padla záruka na díly,přijel pan likvidátor, schválil odhad na 65000,- a začalo se vesele opravovat.20tého jsem auto měla spraveno,ale pojišťovna začala cukat.Oprava klesla na nějakých 47000,-,ale to stále je pro ně hodně.Podle jejich tabulek prostě autoservis opravil za moc peněz.Takže pojišťovna nechce zaplatit to,co má,já chci zaplatit spoluúčast,ale auto nedostanu,dokud cena opravy nebude vyrovnaná.Autoopravnu to nezajímá,což chápu....chtějí zaplatit,co opravili,pojišťovna se cuká a já jako koncový klient na to bezmocně koukám.Takže abych auto co nejdřív dostala,musím doplatit i to,co pojišťovna zaplatit nechce...NEDOPORUČUJI tuto pojišťovnu.Pokud můžu radit,raději si vyberte jinou.Kdy já dostanu auto?To nevím,snad až doplatím.....takže k čemu mi ta pojišťovna vlastně je?Na co ji platím?....
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 5. 2006 9:04 | pavel.tt♠4seznam.cz

Pánové a dámy, jedno upozornění na společnost, která se zabývá pojišťováním vozidel, je to PRVNÍ SERVISNÍ POJIŠŤOVNA ve Zlíně!!
Vyřizoval jsem u ní škodu z havarijní pojistky , hrůza, neprofesionalita, trvá to několik měsíců a velí tomu nějaký Šebesta starší a mladší...
Do dnešního dne nemám peníze a lituji a nadávám na leasingovou společnost které mě do toho uvrtala... Uvítám Vaše zkušenosti
Díky Pavel
+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 11. 2003 23:58 | znalec raději anonymní

Vážený pane, věřím společnostem které fungují přes 100 let (Lloyds již přes 200, HSBC 138 let apod.). Nevěřím těm, které mají v názvu ČESKÁ a ve skutečnosti to české není. Ale prosťáčkové jako vy na to většinou skočí a věří jim. Lidi, naučte se už konečně rozeznávat solidní společnosti od nesolidních!
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

28. 11. 2003 23:48 | Ing. Václav Vondráček

Pane máte mylné informace. Nebyla to pojišťovna, ale nejstarší britská banka Barrings. Makléř obchodoval v Asii na burze a nebyl pod dobrou kontrolou a tak banku položil. Koupila to holandská ING myslím za 1 libru a pro klienty banka funguje dál!
+40
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Stránka 1/3

Předchozí

1

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  15 973 803 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Výpočet čisté mzdy 2022

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Umrtí majitele
Poradna > Pojištění a penzijní připojištěníPovinné ručení

Otázka: Dobrý den,prosím o radu.Otec mě zemřel 14,3 2013 zbylo poněm auto fort fiesta.Majetkové vypořádání ještě neproběhlo.Pojištění končí 8 měsíc 2013.Prosím jak mám postupovat? více

Cestovní pojištění

Úrazové pojištění a pojištění v nemoci

Životní pojištění

Havarijní pojištění

Pojištění nemovitosti a domácnosti

Penzijní připojištění

Pojištění odpovědnosti

Povinné ručení

Doporučujeme

Fialova vláda v pasti. Pomoc chudým naráží na její vlastní přesvědčení

Fialova vláda v pasti. Pomoc chudým naráží na její vlastní přesvědčení

Pomáhat v čase inflační a energetické krize přímo konkrétním lidem, kteří to životně potřebují,...více

Jak normální je, aby pětatřicetiletí chlapi spali s patnáctiletými holkami?

Jak normální je, aby pětatřicetiletí chlapi spali s patnáctiletými holkami?

Kauza z minulého týdne, kdy dva muži ve středním věku odvedli do hotelu dvě dívky, kterým...více

Klopp zkusí uvařit Real v papiňáku. Rozebrali jsme finále až na šroubky

Jde o střet dvou fotbalových světů, a to jak v přístupu k budování týmu, tak v taktice....více

Dokedy musí dieťa sedieť v autosedačke? Definícia zákona je pomerne prekvapujúca

Dokedy musí dieťa sedieť v autosedačke? Definícia zákona je pomerne prekvapujúca

Každý rodič pozná problémy s prepravou svojich malých ratolestí. Dokedy musia mať deti...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Renáta Kadlecová

ředitelka Fondu pojištění vkladů

Mojmír Hampl

viceguvernér ČNB

Renáta Kadlecová
ÚSPĚŠNOST
68,42 %

z 38 duelů
×
Mojmír Hampl
ÚSPĚŠNOST
64,29 %

z 42 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.