KTP Quantum
Články | Tomáš Skřivánek | 6. 9. 2001
Manager, jinak také manažer, je osoba, která zastává pozici zodpovědnou za řízení. Má dohled nad určitou částí podniku, anebo nad týmem či jiným celkem. Jeho cílem je dosáhnout předem stanovených cílů a výsledků, zajistit efektivitu v zaměstnání nebo na určitém úkolu a také zajistit účinný provoz a dohled nad zaměstnanci.
Manažerů existuje několik druhů. Mohou to být ředitelé, vedoucí oddělení, anebo mohou být určeni pouze na jeden stanovený úkol jako projektoví nebo týmoví manažeři. Manažeři musí umět dobře plánovat a koordinovat činnosti, musí si udržovat přehled o veškerých aktivitách na jejich úkolu nebo v jejich týmu a také řeší komunikaci a hodnocení práce.
Manažeři musí být dobří ve vedení a komunikaci s lidmi. Musí umět svůj tým motivovat a dovést je k úspěšnému výsledku.
Seřadit podle: čtenosti | chronologicky | hodnocení
Články | Tomáš Skřivánek | 6. 9. 2001
Články | Tomáš Skřivánek | 6. 9. 2001
Články | Tomáš Skřivánek | 6. 9. 2001
Články | Jaroslav Rozehnal | 18. 10. 2000
Český kapitálový trh rychle ztratil vše, co za poslední rok získal. Deseti a více procentní roční přírůstky kurzů vzaly za své. Má trh perspektivu, nebo se pozitivní očekávání definitivně rozplynuly?
Články | Simona Ely Plischke | 27. 9. 2004
Podnikatelé a firmy vynakládají na sponzorské dary nemalé peníze, někdy jde až o několik desítek milionů ročně. Ne vždy se ovšem snaží zviditelnit své jméno. Koho a proč sponzorují?
Články | Petr Vykoukal | 14. 5. 2003
Pracujete v oblasti marketingu, reklamy a PR? Nebo vás prostě zajímá, jak jsou u nás pozice v tomto oboru odměňovány či co mají lidé na konkrétních postech přesně na starosti? Tyto informace najdete v druhé části našeho průzkumu.
Články | Petr Vykoukal | 28. 4. 2003
Chcete vědět, jak jsou u nás odměňovány různé manažerské pozice? Začtěte se do našeho průzkumu.
Články | Aleš Vávra | 26. 3. 2002
Na základě nového nařízení japonského regulátora kapitálových byla v březnu na tamním trhu omezena dosavadní možnost spekulace při poklesu trhu. Japonci tím přišli o svou oblíbenou spekulační strategii.
Články | Tomáš Skřivánek | 6. 9. 2001
Články | Tomáš Skřivánek | 6. 9. 2001
Články | Tomáš Skřivánek | 6. 9. 2001
Stránka 2/2