Příklad úspěšné implementace CRM
Články | Alena Urubková | 29. 10. 2001
Kontakt je interakce mezi dvěma nebo více lidmi. Zahrnuje komunikaci, setkání, hovory, sms nebo online komunikaci například prostřednictvím e-mailů.
Kontakt je důležitý pro vytváření a udržování mezilidských vztahů. Může mít formu pravidelné komunikace, nebo být pouze občasný.
Seřadit podle: čtenosti | chronologicky | hodnocení
Články | Alena Urubková | 29. 10. 2001
Články | Pavel Slavík | 19. 11. 2007
Články | Leoš Bárta | 26. 10. 2001
ŠkoFIN je leasingová společnost, která má na internetu své stránky. Je toho dost, co si můžete přečíst nebo prohlédnout, ale pokud hodnotíte spolu se mnou, dávejte si pozor. Vlastní prezentace ŠkoFINu je jen malou částí toho, co můžete na adrese www.skofin.cz shlédnout.
Články | Lukáš Půda | 12. 10. 2001
Články | Lukáš Půda | 31. 8. 2001
Tak jako se uprostřed fotbalového utkání mění strany, i naše soutěž o nejlepší web roku doznala několika změn. Nejenže máme nového hlavního hodnotitele a čtyři z dvanácti našich porotců nás opustili, ale také přinášíme nový obsah a úpravu.
Články | Stanislav Andrejs | 20. 8. 2004
Články | Dušan Hradil | 22. 3. 2002
Články | Leoš Bárta | 19. 10. 2001
Články | Lukáš Půda | 14. 9. 2001
Články | Alena Urubková | 10. 9. 2001
Články | Danuše Pecharová | 15. 6. 2001
Na první pohled informativní a příjemné stránky. Agresivní Felix se vám snaží prodat své produkty. Co je mu to ale platné, když hned u vstupu číhá technická chyba. A těmi se web IKS KB jen hemží.
Články | Alena Urubková | 1. 11. 2001
Články | Martin Zika | 4. 3. 2004
Bankovní úředník? Na toto často a s oblibou používané spojení budeme muset podle všeho zapomenout. Ulíznutého človíčka s brejličkami totiž střídá dynamický obchodník, který nejenže splní naše požadavky, ale bude se nám snažit prodat i to, co jsme původně nechtěli.
Stránka 2/2