Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

| rubrika: Rozhovor | 19. 7. 2014 | 11 komentářů
U policie vyšetřoval hospodářskou kriminalitu, praní špinavých peněz nebo podezření z financování terorismu. Když byla finanční policie zrušena, odešel do největší české pojišťovny a postupně se vypracoval na šéfa útvaru vyšetřování a interní bezpečnosti. Jak se loví pojistní podvodníci? Čtěte ve druhé části rozhovoru s Jaromírem Kaděrou z České pojišťovny.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

19. 7. 2014 15:46, Jaromír

Bohužel mám velmi špatnou zkušenost jako vedoucí jednoho autoservisu právě s Českou pojišťovnou. Žádná pojišťovna v ČR si nedovolí tak poškozovat klienta,bezdůvodně krátit pojistné plnění,vše platí tak na třikrát a dělají z nás hlupáky. Za peníze o které nás okradly si již akcionáři kupují ostrovy na Maledivách! Jsou to šmejdi.

Reagovat

 

+16
Líbí
Nelíbí

Další příspěvky v diskuzi (11 komentářů)

19. 7. 2014 8:40 | jirka

Pravda je také to ,že vaši tkzv. vyšetřovatelé buzerují a šikanují spoustu naprosto jasných pojistných událostí a to jen proto aby pojišťovna nemusela platit !! Když uzavíráte pojištění ,tak je to samej slib a medu kolem huby jako v úle. Když máte něco zaplatit, tak je každej pomalu podvodník ,nebo spekulant ! Proto si drží pojišťovny vás a podobné tlupy fízlů. Ne na pojistné podvody.Na zastrašování oprávněných pojistných plnění!!!!!!!!!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+8
Líbí
Nelíbí

19. 7. 2014 13:27 | Viki

POjišťovna nebyla ochotna se se mnou bavit ani o tom, aby mi ukázala, za co vlastně z mého povinného ručení platila. To když jsem se podivoval nad částkou, kterou vyplatila bez řečí na mazdě, která měla namířeno spíš do Kovošrotu než někam jinam. Takže oni mají v mnoha případech hoši sami máslo na hlavince, nakonec to dopadne spíš tak, že zdržují zcela jasné případy - jak píšete.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

19. 7. 2014 15:46 | Jaromír

Bohužel mám velmi špatnou zkušenost jako vedoucí jednoho autoservisu právě s Českou pojišťovnou. Žádná pojišťovna v ČR si nedovolí tak poškozovat klienta,bezdůvodně krátit pojistné plnění,vše platí tak na třikrát a dělají z nás hlupáky. Za peníze o které nás okradly si již akcionáři kupují ostrovy na Maledivách! Jsou to šmejdi.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+16
Líbí
Nelíbí

19. 7. 2014 22:24 | J.Bubla

Kdo naopak bude vyšetřovat pojišťovnu, když využívá právního nevědomí klientů, aby nemusela platit? Nějak nám ty pojišťovny ve spolčení s politiky přerostly přes hlavu. Jestlipak víte, že na policejní protokol o nehodě má nárok pojišťovna, ale viník nehody a poškozený nikoli? Pak si na Vás vymyslí cokoli a není čím argumentovat. Udat je na policii? K smíchu. Přece víme jak "kluci", jak se mezi sebou nazývají, bývalí a nynější drží spolu basu!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+3
Líbí
Nelíbí

20. 7. 2014 21:09 | Hugo

Jistě, pokud jste České pojišťovně účtovali k opravě auta i hajzlpapír, tak se nedivím. Mne nedávno nabourala klientka ČP, oprava uhrazena do poslední koruny včetně zapůjčení náhradního auta. Auto jsem si vyzvedl ze servisu ještě dříve, než servis dostal krycí dopis. Takže asi také záleží na zkušenosti pojišťovny se servisem.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Jaromír 19. 07. 2014 15:46)

22. 7. 2014 15:31 | petr

Stále se řeší pojistné podvody klientů to je sice vpořádku,co ale podvody kupříkladu allianz která klientům neplní ani po doložení všech důkazů?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

24. 7. 2014 16:32 | Tomáš

Bohužel i já mám špatnou zkušenost s ČP.Poté co co mě narazil klient shodou okolností taky ČP,zdemoloval mi nárazník,světlo,blatník atd.Auto bylo 6 let stará Honda v bezva stavu.Po poradě s asistenční službou a nahlášení události(šetřeno i policií),jsem auto nechal opravit v autorizovaném servisu Honda,kde oprava vyšla na cca 90.000.ČP přeposlala servisu 82.000,s tím,že zbytek si mám doplatit sám za amortizaci. Auto bylo předtím v TOP stavu,nyní je po nehodě mnou nezaviněné-tudíž špatně prodejné,nikdo se se mnou nechtěl bavit.Vypláznul jsem 8 tis. na dorovnání opravy a jel domu.Někde chyba,ne?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

24. 7. 2014 21:23 | Ladislav Prostějov

Chyba je,že se ČP nemusela tak moc snažit a bojovat o každého klienta jako ostatní kvalitní pojišťovny,které mají dlouhodobé zkušenosti z vyspělých evropských zemí. Nyní z toho těží a svým jednáním pokřivují celý systém pojišťovnictví v ČR. Vrcholní manažeři se tam střídají jak na běžícím páse a každý dostane pobídku horentních bonusů za nesmyslně nastavené ekonomické výsledky,které lze dosáhnout pouze a jedině vymýšlet nesmysly a to i přes několik nálezů ÚS k tzv. zhodnocení vozidla novými díly při opravě. Nejprve to byly odečty z plnění v podobě diskontu,poté amortizace,dále korekce až po optimalizaci náhradních dílů. Je dost možné,že pokud se necháte tzv.doporučit do jejich smluvní neznačkové opravny ala ŠOPA z nejistým výsledkem opravy vašeho vozidla tak to zaplatí asi celé. Bohužel vracet se nebudete s reklamací na ČP,ale opět za ušmudlaným živnostníkem,kde to nebudete mít jednoduché.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+6
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Tomáš 24. 07. 2014 16:32)

3. 8. 2014 22:39 | Vladimír červ

Souhlasím s tim, ze ceska pojišťovna jsou největší zloději na trhu s pojištěním
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+13
Líbí
Nelíbí

4. 8. 2014 11:37 | Michal Novák

Vážený p Tomáši,
ve Vašem př. existuje jasné řešení se 100% úspěchem na Vaší straně. Ústavní soud ČR nedávno vydal nález(sp.zn. II. ÚS 2221/07 ze dne 19. března 2008-navazuje nález sp.zn. I.ÚS 1902/13 ze dne 11. června 2014), kterým Vámi popisované praktiky ČP, ale nejen této pojišťovny, zatrhl, a to s retroaktivitou, tj. že Vámi vyplacený rozdíl je ČP povinna vrátit i zpětně. Musíte však absolvovat klasickou mašinérii, tj. s platností a účinností od r. 2013 zašlete výzvu k úhradě rozdílu-v př. zamítnutí či nerespektování podejte žalobu(prekluzivně max. do 3 let zpětně od události) na plnění(doporučuji právníka)-výsledek pak s odkazem na zmínený nález ÚS ČR musí být rozhodnut zcela ve Váš prospěch. Můžete i podat trestní oznámení(škoda musí být vyšší než 5.000Kč) pro podvod(§ 209 z.č. 40/2009 Sb.), resp. pojistný podvod(§ 210 téhož zákona), kde mj. úmyslem ČP bylo prostřednictvím tvrzení o údajném obohacení Vás připravit o fin. prostředky ve svůj prospěch, a to v době, kdy ČP byla povinna respektovat a dodržovat dikci vydaného nálezu ÚS ČR sp.zn. II. ÚS 2221/07 ze dne 19. března 2008. Důrazně doporučuji se řádně seznámit s oběma nálezy, zkontrolovat data událostí a přísl. podminky pro uplatnění oprávněných nároků a práv a provést komparaci(porovnání) s dikcí nálezu/ů s událostí. Pakliže se rozhodnete uplatňovat svá práva, Hodně štěstí!!!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Tomáš 24. 07. 2014 16:32)

19. 9. 2014 19:36 | jan Starsi

Vážený pane řediteli , Jistě konáte dobrou práci dobře. Otázkou však je, proč se také neřeší „podvody, možná lichva“ pracovníků likvidátorů z Brna. Mocenské nátlaky pojištoven na pojištěnce nejednotným výkladem a hlavně nedůvěrou ve výklad zákonů, umožňující pojištěnce poškozovat až šikanovat svým jednáním
Problémy s Českou pojišťovnou při plnění povinného ručení nezaviněnou nehodou, které je neuzavřeno již 13 měsíců. Prosím , k diskusi, pokud nemáte co říci k věci- obraťte se na facebook. Jaký máte názor na cenzuru web prostředí.
Stane se, že máte nezaviněnou nehodu, kdy vezete 2leté děcko, že jednáte se slušnou řidičkou, paní doktorkou, která na místě uzná vinu a sepíše formulář nehody.
Máte starší dobře udržované auto, nehodou poškozené přední i zadní dveře . A na světě pro Vás se objeví problém s ČP ,konkrétně s likvidátory z Brna.
Z důvodu, že jsem nepochopil postup vyhodnocení škodní události, a nespokojil jsem se strohým slovním konstatováním ocenění škodní události, dovolil jsem si požádat o upřesnění. stanovení postupu. Více jak půl roku jsem ničeho nedosáhl, pouze výmluvy, nic konkrétního- z mého názoru doprovázeno nekorektním chováním. Poté jsem požádal o schůzku s metodikem ČP, kde mi bylo přislíbeno vypracování „znaleckého posudku“ dle údajné metodiky ČP. (Na dotaz o ustanovení OZ par. 427 o „mýtusu amortizace“ , také rozhodnutí II. ÚS 2221/07 jsem se nic nedozvěděl), pouze o jejich modifikaci I/2005.) Pokud motorové vozidlo získá TK, je schopné provozu, pak nezaviněnou nehodou je poškozeno, ztrácí hodnotu – nezaviněně. Povinnost k úhradě nákladů na uvedení věci do původního stavu nelze přenášet na poškozeného a neodůvodněně jej znevýhodňovat. Dosud po dalších 4měsících po domluvě vypracování znaleckého posudku metodikem ČP za účasti likvidátora ČP, jsem nic neobdržel. 13měsíců po nezaviněné nehodě stále je z viny likvidátora ČP neuzavřena škodní událost.
Zajímavé je, že smluvní technik ČP ohodnotil škodu do 100 000, přitom soukromý servisní pracovník zhodnotil opravu max .do 16000, s tím, že uvede vše do původního stavu.
Není již čas takovéto mocenské nátlaky pojištoven na pojištěnce nejednotným výkladem a hlavně nedůvěrou ve výklad zákonů, umožňující pojištěnce poškozovat až šikanovat svým jednáním. Obávám se, že tím nic, ani nikdo nepohne. Pokud ČP získalo ocenění nejlepší pojištovna, pak musím poopravit prezentovaný názor o osobní zkušenost , která je silně odlišná.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 705 545 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Umrtí majitele
Poradna > Pojištění a penzijní připojištěníPovinné ručení

Otázka: Dobrý den,prosím o radu.Otec mě zemřel 14,3 2013 zbylo poněm auto fort fiesta.Majetkové vypořádání ještě neproběhlo.Pojištění končí 8 měsíc 2013.Prosím jak mám postupovat? více

Cestovní pojištění

Úrazové pojištění a pojištění v nemoci

Životní pojištění

Havarijní pojištění

Pojištění nemovitosti a domácnosti

Penzijní připojištění

Pojištění odpovědnosti

Povinné ručení

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Jiří Pehe

politolog

Tomio Okamura

senátor a podnikatel

Jiří Pehe
ÚSPĚŠNOST
8,00 %

z 25 duelů
×
Tomio Okamura
ÚSPĚŠNOST
20,00 %

z 5 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Poplatek při odkupu, Veřejný rozpočet, Kotace, elektronická evidence tržeb, psd2, karel havlíček, marta nováková, václav stárek, SVT Energie, iveta kulhánková, prskavky, PRAŽSKÉ SLUŽBY, erotika, záruční oprava, státní úředník, Brokeři (obchodníci s cennými papíry), optimální správa, RIF

3L67611, 2T53520, 3E70774, 4T34443, 2T53520

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK