Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

"Výše státní podpory není důvodem, proč lidé čerpají málo úvěrů" nebo "migrační politika mezi spořitelnami by nebyl dobrý krok" či "garantujeme všem našim současným klientům, že poplatky za vedení účtu do roku 2010 nezvýšíme". To jsou odpovědi Guido Lohmanna, ředitele Modré pyramidy, na některé vaše otázky. Jak se vypořádal s těmi ostatními?

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

2. 2. 2005 10:16, Fiferna

Pan Lohmann se naučil používat v praxi slogan pana Donutila: "Ptejte se mě na co chcete, já vám na co chci odpovím".
Soudě podle jeho dnešních odpovědí.

Reagovat

 

+46
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (xyz 02. 02. 2005 10:07)

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

2. 2. 2005 13:06, tmarny

Navíc nám to zaručuje pan Lohmann osobně. Bohužel osobně nemám jistotu, že za 2 roky nebude pan Lohmann u úplně jiného korejtka a jeho nástupce nebude mít na poplatky názor zcela opačný :-(.

Reagovat

 

-1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (IR 02. 02. 2005 11:48)

Další příspěvky v diskuzi (8 komentářů)

2. 2. 2005 0:26 | PSafranek

Tak jsem se namísto jasné odpovědi na jasnou otázku dočkal pouze typického mlžení typu "Jeden o voze, druhý o koze". Pan Lohmann není schopen vysvětlit, proč vnucuje levnější úvěr i těm klientům, kteří jej nechtějí a chtějí dále spořit. I oni musejí zaplatit za možnost levnějšího úvěru, i když ji nehodlají využít. Tedy nic nového pod Sluncem! Posuďte sami: Otázka: Modrá pyramida patří mezi dvě stavební spořitelny na trhu, které při navýšení CČ na starších smlouvách seberou klientům 1/3 doposud připsaných úroků formou poplatku za změnu tarifu. Proč není navýšení CČ u takových smluv spojeno pouze se zánikem nároku na úrokový bonus a s přechodem na nižší úročení ode dne navýšení (samozřejmě při zachování původních sazeb pro úvěr)?
GL: K dobrému poradenství patří také to, že jsme nabídli možnost navýšení cílové částky a součástí byla i změna tarifu. Zároveň tím však klient dostal nabídku výhodné úrokové sazby při čerpání úvěru. To je výhodné a naše zkušenosti ukazují, že většina klientů tuto nabídku přivítala a přijala, protože pomýšlejí na možnost financování bydlení právě prostřednictvím úvěru. Každý klient se však mohl rozhodnout ,zda tuto možnost využije a nabídku příjme.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+28
Líbí
Nelíbí

2. 2. 2005 10:07 | Fiferna

Máte úplnou pravdu. A na několik otázek typu: Účtovali jste v minulosti úhradu za evidenci úrokového zvýhodnění u smluv, které již zvýhodněny nejsou, vrátíte ji zpětně (myšleno za roky 2003 a 2004)? Odpověď - bla bla bla, od nyní ji nebudeme dále účtovat, bla bla bla. Přeloženo do srozumitelného jazyka - nevrátíme, je naše. Pouze nebylo z jeho hlediska taktické to říct naplno. A na otázku - proč nedáte při navyšování CČ jako jednu z možnost nechat původní 3% - zase odpověď typu - "poskytujeme kvalitní servis", každý se může svobodně rozhodnout, bla bla bla. Ani zmínka o tom, že volba je nyní pouze - ano, navýšit, ale přitom hodně tratit, anebo - navýšení mi nepovolí, pokud nechci přijít o 1/3 úroků při standardním poplatku 1% z navyšované CČ. Některé odpovědi působí jako z kurzu pro tiskové mluvčí - odpovědět mile, ale neříct nic, nepříjemné otázky zamlžit.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+14
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (PSafranek 02. 02. 2005 00:26)

2. 2. 2005 10:07 | xyz

Pan Lohmann se zařadil do čela lhářů ze spořitelny. Na otázku účastníka , který má naspořeno přes 400 000 a má smlouvu z roku 1997, odpověděl přesně v jejich stylu. V podmínkách těchto starých smluv není nic o tom, že přijdou o bonus nebo že musí smlouvu vypovědět. Je tam to, že spořitelna v případě přespoření je oprávněna aktivně navýšit o 20 000, pokud pasivní účastník nevysloví s tímto navýšením nesouhlas. Nic o ztrátě úrokového bonusu, nic o změně úrokových sazeb, pokud pasivní častník sám o své vůli o nic nežádá. V té době neměli ani potuchy o tom, že by mohly úrokové sazby tak klesnout, že 4,5 procent je pro ně neúnosné, a proto byli rádi za to, když mohli někoho uhnat na další rok a více.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (PSafranek 02. 02. 2005 00:26)

2. 2. 2005 10:16 | Fiferna

Pan Lohmann se naučil používat v praxi slogan pana Donutila: "Ptejte se mě na co chcete, já vám na co chci odpovím". Soudě podle jeho dnešních odpovědí.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+46
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (xyz 02. 02. 2005 10:07)

2. 2. 2005 11:48 | IR

Je to pouhý „hasič“. Pokuší se pouze hasit požár, který rozdmýchala MPSS spolu s ostatními stavebními spořitelnami svojí nestydatou bezskrupulozní politikou okrádání klientů poplatky všeho druhu. Zdá se mi, že některými rádoby odpověďmi na konkrétní seriozní otázky (Tomáš Řehák, Petr Šafránek, Bernard Bolzano a jiní) na takovém fóru jako je Internet dává najevo svoje pohrdání inteligencí tisíců lidí, kteří na jeho konkrétní odpověď čekali. To se ani trochu nestydí ? Každý vidí, že jasné odpovědi na zcela jasně formulovanou otázku (Honza 1, Bernard Bolzano 3) zda MPSS vrátí nebo nevrátí klientům v minulosti neoprávněně vyinkasované poplatky, se od pana Lochmann zatím nedočkáme. Pan Lohmann totiž dosud neví, zda k tomu bude či nebude okolnostmi přinucen. Dobrovolně je samozřejmě nevrátí nikdy. A těmi okolnostmi myslím především tlak ze strany kompetentních orgánů (Ministerstvo financí atp.), ale i třeba hrozbu demonstrací milionů okrádaných klientů stavebních spořitelen. To by bylo srocení, panečku. Vždyť takových okradených klientů stavebních spořitelen je v současné době mnohonásobně víc nežli okradených klientů kampeliček.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+4
Líbí
Nelíbí

2. 2. 2005 13:06 | tmarny

Navíc nám to zaručuje pan Lohmann osobně. Bohužel osobně nemám jistotu, že za 2 roky nebude pan Lohmann u úplně jiného korejtka a jeho nástupce nebude mít na poplatky názor zcela opačný :-(.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (IR 02. 02. 2005 11:48)

2. 2. 2005 13:55 | PSafranek

Obávám se, že pan Lohmann nemá s těmito odpověďmi mnoho společného. Podle mého názoru mu nebyly otázky překládány do němčiny a on nepsal žádné odpovědi, které by byly zase překládány do češtiny... Podle mého názoru jde o dílko klasických českých PR mlžičů a podle toho to vypadá.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+24
Líbí
Nelíbí

2. 2. 2005 14:46 | Fiferna

Taky si říkám, že odpovědi tvořil vlastní PR zaměstnanec - příp. externí PR agentura. Na závěr hrubý obsah otázek/odpovědí shrnuli a přeložili mu do němčiny (opět v PR terminologiích: " Spokojení klienti chválí Vaše moudré rozhodnutí ..." - to v případě, že PR zaměstnanec bude chtít prémie, nebo externí PR agentura další zakázku).
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+4
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (PSafranek 02. 02. 2005 13:55)

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 705 545 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Jaroslav Pajonk

podnikatel, Centr Group

Radim Jančura

podnikatel, Student Agency

Jaroslav Pajonk
ÚSPĚŠNOST
33,33 %

z 9 duelů
×
Radim Jančura
ÚSPĚŠNOST
66,67 %

z 6 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Pevná úroková sazba (fixní), Tržní úroková míra, Hypotéza, vladimír dlouhý, restaurace, marta nováková, daně, petra pospíšilová, výběr na přepážce, nacismus, Alexandra Juráčková, Expandia banka, padesátihaléř, Centrální trh, postžiro, obecní úřady, oprava auta, GPR Index

3T80510, 1SR2404, 3M71980, 1SR2404, 1SR2404

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK