Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Další příspěvky v diskuzi (celkem 87 komentářů)

4. 3. 2002 19:07

Vážený pane, zřejmě- agente, při změně varianty se na rok zastavuje zvyšování ohod. čísla, takže je třeba ten rok minim. počkat. Nejsem sice odborník, ale je to skutečně taky má osobní zkušenost!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 12. 2001 16:02

Nevim jak je to s terminem vyplaty uspor, ale co termin schvaleni uveru? Slibovali nam za 3 tydny a my uz cekame temer 3 mesice diky spatne informovanosti poradkyne (nebo to byl umysl?). Bezte se vycpat.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 11. 2001 20:58 | Valíček

Vážený pane(paní), vzhledem k tomu, jak uvádíte již spoříte 5 let a máte sml. uzavřenu podle "starých" VOP, není pravdou, že by jste musel čekat na úrokové zvýhodnění 7 let. Stačí, když Vaše OHČ dosáhne 600 bodů (bez problémů při pravidelném 5ti letém spoření) a splníte tak podmínky pro přidělení úvěru. Pokud tak nemáte, změňte Vaši tarifní variantu na OS (změna je bezplatná, Vaše OHČ se zvýší cca o 25 %). Na úrokový bonus 1,2 % čekají klienti 7 let až při uzavření sml. dle nových obchodních podmínek. K tomu lze dodat: "aspoň něco". Když se podíváte ke konkurenci, téměř nikde se již s úrokovým bonusem nesetkáte. Zůstávám s pozdravem.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 10. 2001 19:11

Katastrofa, na vyšší úrok čekat 7. let, že mi to neřekli předem, ale až po 5. letech spoření tedy 6. splátkách!!!!!!!!!!!
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

6. 10. 2001 20:04 | Werewolf

Wústenrot má super programy,a zachoval bonusy...
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 10. 2001 19:59 | Werewolf

Maximálně spokojen.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 9. 2001 13:45