Diskuze - Wüstenrot - stavební spořitelna a.s.
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Další příspěvky v diskuzi (celkem 87 komentářů)
Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz
Stránka 1/5
Předchozí
Následující
5. 8. 2020 22:35 | Ondrej
3. 6. 2020 16:23 | Zuzana
Rozhodně NEDOPORUČUJI Wustenrot, ani po fúzi s Monetou.
27. 5. 2020 18:23 | Jiří
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
4. 5. 2020 17:56 | Lukáš
21. 4. 2020 10:07
30. 3. 2020 11:04
25. 1. 2020 13:28 | Věra
16. 1. 2020 16:40 | Novotná
14. 1. 2020 21:36 | Pavel
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
13. 1. 2020 13:20 | Petr En
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
12. 1. 2020 18:26 | Michal
7. 1. 2020 16:51 | Petr En
17. 12. 2019 13:58 | Viki
Z mé strany - obrovská chyba, že jsem se neinformoval dříve.
Teď jenom čekám, jestli si na moje (zaslané) doklady někdo neotevře živnost.
Tohle Není Normální.
16. 5. 2019 15:56 | Petr
Na pobočce (nikoliv centrále) mi bylo potvrzeno že jde zrušit buď telefonicky, nebo online... Zrušení účtu probíhá pouze skrz online bankovnictví, nebo úředně potvrzenou žádostí k potvrzení o zrušení účtu.
Budu se modlit, aby přišla obálka alespoň do čtvrt roku od založení, aby se mohl účet zrušit a zapomenout. Běhat abych měl potvrzený papír k účtu co ještě neexistuje, skvělá vizitka...
Strašný přístup, nikdy více. To jsem si myslel, že převážně negativní zkušenosti byly pouze špatné zkušenosti a problém určitých pracovníků. Opak je pravdou...
16. 5. 2019 15:56 | Petr
Na pobočce (nikoliv centrále) mi bylo potvrzeno že jde zrušit buď telefonicky, nebo online... Zrušení účtu probíhá pouze skrz online bankovnictví, nebo úředně potvrzenou žádostí k potvrzení o zrušení účtu.
Budu se modlit, aby přišla obálka alespoň do čtvrt roku od založení, aby se mohl účet zrušit a zapomenout. Běhat abych měl potvrzený papír k účtu co ještě neexistuje, skvělá vizitka...
Strašný přístup, nikdy více. To jsem si myslel, že převážně negativní zkušenosti byly pouze špatné zkušenosti a problém určitých pracovníků. Opak je pravdou...
7. 4. 2019 10:59
Citace - dana / 08.03.2015 16:14
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
4. 2. 2019 14:40 | Klientka - spořící účet
24. 1. 2019 13:07 | Martin Abrman
1. 11. 2018 21:36 | Simona Žáková
1. 11. 2018 21:34 | Simona Žáková