Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Další příspěvky v diskuzi (celkem 87 komentářů)

5. 8. 2020 22:35 | Ondrej

Katasrofa 21.7 podepsana smlouva vsechny dokumenty dodány a do dnes stale nemame penize.Jak je mozne ze se schvali a podepise smlouva a pak vam reknou ze je stale ne nejakem schvalovacim oddeleni?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 6. 2020 16:23 | Zuzana

Nechci napsat- jednoznačně nejhorší peněžní ústav, včetně svých produktú- protože jsem ostatní nevyzkoušela, ale tak špatnou komunikaci, byrokratický přístup a liknavé chování, aby pohledal.
Rozhodně NEDOPORUČUJI Wustenrot, ani po fúzi s Monetou.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 5. 2020 18:23 | Jiří

Jo Fišer to je hovado.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 5. 2020 17:56 | Lukáš

Dobrý den všem ,chtěl bych vám oznámit že nikdy neuzavirejte povinné ručení v mostě u pana Fišera katastrofální přístup to zaprvé a za druhé to pojištění připlatíte jednou tolik ,protože on s vami uzavře smlouvu na kilometry a jak mile je překročíte tak ze základního povinného ručení co máte platit 4900 tak zaplatíte 10400!!!! vlastní zkušenost tak všechny varují aby jste to věděli a nenaleteli jako já ae ,chybami se člověk učí
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

21. 4. 2020 10:07

Už třetí týden poslouchám zítra čerpáme, zítra čerpáme, zítra čerpáme..... Pokaždé mi řeknou: "jen mi ještě doložte to a to, už je to všechno a zítra čerpáme". Další den se dozvím, že takhle to nechtějí, že jinak, zase udělám všechno, jak co mi řeknou a zase se dozvím, že už je to v pořádku a zítra čerpáme a zase nic. Pořád dokola! Kdybych už nebyla "těsně před čerpáním", tak je pošlu do háje půjdu jinam!
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

30. 3. 2020 11:04

Proč není na Webu uvedeno, že kvůli koronaviru máte zavřeny všechny pobočky, včetně ústředí na Kavčích horách? To je pro ajťáka takový problém to tam napsat,když to může udělat z domova? Mnoho lidí by ušetřilo zbytečnou cestu. Míla
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 1. 2020 13:28 | Věra

Dejte si na Wüstenrot pozor, jsou to šejdíři! Když jsem si založila stavebko, ještě na 3% úrok, platila jsem kolem stovky ročně za vedení účtu. Nyní si za vedení strhávají 600,--Kč/r, tj. 50,--Kč/měs., což je snad nejvyšší ze všech bank. V sazebníku přitom uvádějí 27,--Kč/měs. když jsem se zeptala proč mi strhávají tolik, dozvěděla jsem se, že když s nimi sepíšu novou smlouvu na nižší úrok, budou mi strhávat za vedení částku dle sazebníku - je to lumpárna: ".....na základě našeho rozhovoru Vás informuji o možnosti vypovědět Vaši stávající smlouvu a založit novou, kde je úrok 1,2% p.a. a 27,- poplatek za vedení účtu....." :-O, co dodat
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 1. 2020 16:40 | Novotná

S Wuestenrot - stavební spořitelnou, jsem neměla problém, možná proto, že jsem se ve stavebku vyznala a věděla, co a jak. S pojišťovnou to bylo horší a na to spoření doporučuji také Creditas, mám s ním více než desetiletou zkušenost, ještě když to bylo družstvo, to jsem měla místy zadek stažený, ale vždy bylo vše v naprostém pořádku, a teď co jsou banku ty cca 2 roky mají nejlepší podmínky, zejména u spořícího účtu a i termiňáků, vše fungující, transparentní, bez problémů. V pobočce v Lbc jsou velmi ochotní.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 1. 2020 21:36 | Pavel

Čekám druhý týden, tak třeba něco pošlou. Asi je lepší zajít na pobočku nebo úplně někam jinam :-(
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

13. 1. 2020 13:20 | Petr En

Dobrý den, doporučuji Banku Creditas. Mají 1,6% bez omezení výše vkladu. Založení účtu online a na rozdíl od Wustenrot bez problému. Hezký den. Petr En
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

12. 1. 2020 18:26 | Michal

Přemýšlel jsem, jestli si tam nezaložit spořící účet. Po pročtení části diskuze mě to přešlo, děkuji :-)
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

7. 1. 2020 16:51 | Petr En

Dobrý den, může mi prosím někdo napsat, jak dlouho trvá připsání prostředků zaslaných do této "úžasné" spořitelny? Bohužel tento ústav na mé dotazy vůbec nereaguje a peníze nejsou připsané ani po 2 dnech od zaslání :( Děkuji. Petr En (mx1@email.cz)
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 12. 2019 13:58 | Viki

Spořící účet- Všechny doklady zaslány online- smlouva vygenerována robotem a poslána na mail - vše během jedné hodiny. Od té doby ticho po pěšině. Za dva dny jsem zaslal mail s dotazem - kdy bude účet a přístup k internetbanking. ZADNA REAKCE. Zda se, ze od května 2019 se nic nezměnilo.
Z mé strany - obrovská chyba, že jsem se neinformoval dříve.
Teď jenom čekám, jestli si na moje (zaslané) doklady někdo neotevře živnost.
Tohle Není Normální.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 5. 2019 15:56 | Petr

Otřesný přístup, od založení spořícího účtu mi ani po měsíci a půl nepřišla obálka s přístupovými údaji. Po jednom telefonátu mi bylo sděleno, že byl problém s tiskárnou, tudíž neodeslali údaje v den, kdy se měl odesílat a následně se na mě zapomnělo. Druhý telefonát po třech týdnech má podobný výsledek. Bylo mi potvrzeno, že obálka byla odeslána již druhý den od založení účtu, o žádném problému s tiskárnou nevěděli.
Na pobočce (nikoliv centrále) mi bylo potvrzeno že jde zrušit buď telefonicky, nebo online... Zrušení účtu probíhá pouze skrz online bankovnictví, nebo úředně potvrzenou žádostí k potvrzení o zrušení účtu.
Budu se modlit, aby přišla obálka alespoň do čtvrt roku od založení, aby se mohl účet zrušit a zapomenout. Běhat abych měl potvrzený papír k účtu co ještě neexistuje, skvělá vizitka...
Strašný přístup, nikdy více. To jsem si myslel, že převážně negativní zkušenosti byly pouze špatné zkušenosti a problém určitých pracovníků. Opak je pravdou...
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 5. 2019 15:56 | Petr

Otřesný přístup, od založení spořícího účtu mi ani po měsíci a půl nepřišla obálka s přístupovými údaji. Po jednom telefonátu mi bylo sděleno, že byl problém s tiskárnou, tudíž neodeslali údaje v den, kdy se měl odesílat a následně se na mě zapomnělo. Druhý telefonát po třech týdnech má podobný výsledek. Bylo mi potvrzeno, že obálka byla odeslána již druhý den od založení účtu, o žádném problému s tiskárnou nevěděli.
Na pobočce (nikoliv centrále) mi bylo potvrzeno že jde zrušit buď telefonicky, nebo online... Zrušení účtu probíhá pouze skrz online bankovnictví, nebo úředně potvrzenou žádostí k potvrzení o zrušení účtu.
Budu se modlit, aby přišla obálka alespoň do čtvrt roku od založení, aby se mohl účet zrušit a zapomenout. Běhat abych měl potvrzený papír k účtu co ještě neexistuje, skvělá vizitka...
Strašný přístup, nikdy více. To jsem si myslel, že převážně negativní zkušenosti byly pouze špatné zkušenosti a problém určitých pracovníků. Opak je pravdou...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

7. 4. 2019 10:59

Citace - dana / 08.03.2015 16:14

Se spořitelnou Wüstenrot máme jen ty nejhorší zkušenosti a jejich poradkyně zarytě mlčí a dělá mrtvého brouka. 3 x jsme volali na jejich zákaznickou linku a vždy nás ujišťovali, že se budou naší stížností zabývat. Žádná odezva a znovu psaní stížnosti, kdy se nám laskavě ozvali se zamítnutím a vrácení poplatku. Nedoporučuji nikomu, zlatá liška.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 2. 2019 14:40 | Klientka - spořící účet

Od pátku 1.2.2019 se nemohu přihlásit na můj spořící účet, nedostávám na mobil aktivační kód. Okamžitě jsem tento vážný problém urgovala 7x mailem, telefonicky je problém se dovolat, už mně to stálo téměř 100Kč. Dnes se mi ozvala jejich pracovnice, že z jejich strany je vše v pořádku s odesláním aktivačního kódu, že to mám řešit z Vodafonem. Přitom u ostatních 2 bank mi zasílání aktivačních kódů funguje bez problému.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

24. 1. 2019 13:07 | Martin Abrman

Debilní reset PINu do jejich posranýho portálu trvá jejich dementnímu helpdesku tejden. Je od nich hekzý, že mezitím pošlou tisíc spamů, ale k vyřešení požadavku nevede nic.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 11. 2018 21:36 | Simona Žáková

Člověk by si nechtěl a neměl dát vše líbit, ale kdo pomůže v tomto případě a na koho se máme obrátit????????
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 11. 2018 21:34 | Simona Žáková

Tolik peněz jsem jim zaplatila na úrocích, nikdy nezmeškala dobu splátky a když jsem zaplatila mimořádku,aby se mě zkrátila doba splácení, tak snížili splátku a já budu platit do 70let a nic s tím neudělám. Ty co s vámi mluví, by mohl vystřídat robot a když vám to tam veme uklízečka bude to stejné.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz

Stránka 1/5

Předchozí

1

Interaktivní grafiky

Jakou kartu dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Jakou kartu dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Takhle vám vysajou účet. Podívejte se na triky podvodníků

Takhle vám vysajou účet. Podívejte se na triky podvodníků

Přijde e-mail, SMS, zpráva na Facebooku. Píše banka, doručovací služba nebo i finanční...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Miroslav Kalousek

politik

Miroslav Jansta

lobbista a podnikatel

Miroslav Kalousek
ÚSPĚŠNOST
50,00 %

z 54 duelů
×
Miroslav Jansta
ÚSPĚŠNOST
50,00 %

z 60 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services