Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Další příspěvky v diskuzi (celkem 56 komentářů)

27. 9. 2006 13:47

Mám velmi podobnou zkušenost, zadal jsem údaje na jednu smlouvu, po týdnu se mně vrátilo, že údaje byly chybné. Napsal jsem zdvořilý mail, že údaje byly 100% správně, ale že si jejich systém evidentně plete datum uzavření smlouvy a datum návrhu smlouvy.
Odpověď žádná, takže po dalším týdnu jsem se pokusil zaregistrovat na druhou smlouvu, zase oznámení o chybných údajích... Takže jsem napsal už vzteklý mail a ejhle, vrátila se mně odpověď, že údaje byly správně... Uživatelské jméno přišlo mailem, po heslu zatím ani památky.
+37
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 9. 2006 13:35

Skvělou službu zdarma možná, ale pokud funguje. S tou starou jsem byla spokojena. Potom ovšem přišel e-mail, že z hlediska bezpečnosti atd nová registrace. Na jednu smouvu se mi to povedlo, na synovu ne, není plnoletý a ač jsem postupovala podle návodu a uvedla ručitele, nebralo to. Ta co se povedla - přišlo heslo e-mailem a domů poštou už. jméno, po jejich zadání do kolonek přihlášení (správně - kopírováno) se mi ukáže odkaz, že stránku nelze najít. E-mailem jsem se proto dotázala proč, zatím bez odpovědi.
+17
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 9. 2006 13:28 | madla

Tak se připojuji, mám naprosto špatnou zkušenost. Asi 2 měsíce před přidělením cílové částky jsem odeslala formulář, kde jsem uvedla, že budu brát úvěr po přidělení a čekala (u Lišky se v té samé situaci ozvali, sepsali jsme a v době přidělení bylo již vše vyřízeno), když se nic nedělo a datum přidělení se blížil, urgovala jsem to přes paní, která se mnou sepisovala smlouvu. Ještě mě spdrla, že čekám, mám se starat. Úvěry prý nedělá, pošle jinou paní. Po dalších urgencích (že jí říkala, nemůže se mi dovolat - na mobilu žádné nepřijaté hovory) se mi dnes (měsíc od slibu osobního kontaktu), skoro měsíc po přidělení cílové částky, paní ozvala. Výpis z katastru už mám prošlý, protože jsem si ho aktivně sehnala dopředu, no měla jsem se starat, ale potom nevím, na co jsou specialisti. Po 5 letech řádného spoření a úvěru po přidělení cílové částky, výše úvěru pouze 24-25 tisíc po mně chtějí potvrzení bezdlužnosti, prokázat bonitu atd. jakoby 5 let spoření nebyla dostatečná záruka.Před lety jsem brala úvěr od Lišky, mnohem větší cifru a pohoda.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

21. 9. 2006 12:57 | Tomáš

Nezdá se mi, že by to bylo až tak hrozné. U Raiffeisenky mám už několikátý cyklus spoření, vše dělám přes internetbanking, když cokoliv potřebuji sepsat, vypovědět, poradit , přijede konsultant z banky na smluvenou hodinu až ke mně do obýváku, atd. Takže se asi za těch pár let mnohé změnilo. Teď vypovídám 4 smlouvy, končím cyklus a peníze musím dostat do týdne po dni, kdy končí smlouva. Takový je současný usus v bance. Takže zatím nemám nejmenší důvod si stěžovat. Rovněž je výhodnější si u stavební spořitelny vzít překlenovací, resp. stavební úvěr, je to v každém případě lepší než u Hypotéční banky. To vám potvrdí každý. Důvody jsou zřejmé. Hodně štěstí.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 8. 2004 14:33

Dobrý den a jak se ta internetová stránka jmenuje abych se na ni podíval děkuji předem za odpověď
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

10. 5. 2004 13:53 | J. Dorňák

To tě přejde, až budeš čekat na výplatu peněz. Vlastní zkušenost zhruba před třemi měsíci a ještě teď nemám všechny své peníze. Do Prahy se nedovoláš, je to banda ignorantů a zlodějů, zvláštní, co všechno může lidem procházet.
+15
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

10. 2. 2004 7:36 | Adam Rychlý

I když nemám ve zvyku psát takové příspěvky, Váš i předchozí články mě k tomu přímo vyburcovaly. Skutečně, když se nechcete rozčilovat a chcete jednat ze solidním partnerem, tak v ž á d n é m případě nechoďte do Raiffeisen. Já jsem tu chybu taky udělal a teď toho lituji. Ruším všechno a odcházím jinde!!!
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

8. 2. 2004 7:51 | Jiri

Mily Tomasi, nevim jaky mate k zminene sporitelna vztah, ale to co uvadite je v Evrope naprosto bezny standard. Na druhe strane vybirat za tzv spravy urpkove zvyhodneni je napul drrzost, napul lumparna. Ale jak spravne uvadi hlavni clanek mohou si dovolit co chteji. A zakonodarci, ombudsman ? Samozrejme tichonko po pesine. Zdravi Jiri z Bruselu
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 1. 2004 17:27 | TGP

S pracovniceme Raifaisen mam naprosto hrozne zkusenosti. Navic podaly spatne informace, ktere mi po e-mailovem dotazu na jejich ustredi nejaky pracovnik poprel a vysvetlil, jak je to doopravdy. Kdyz jsem ten "mejl" ukazala dotycnym pracovnicim, tak mi do oci tvrdily, ze jich jsem se ptala na neco jineho.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 1. 2004 11:46

Co je mi platná skvělá internetová služba, když jsou na pobočkách blbci? Potřebovala jsem vyřídit úvěr. Na pobočce přes měsíc nikdo kompetentní. Nejdřív nemoc, pak záskok z jiného okresu, který je tam v naprosto nepoužitelných úředních hodinách (na co tam teda ty účední hodiny jsou, když si musím každý den telefonovat, jestli dneska platí?). Nakonec to vyřizuju přímu s pražskou centrálou, sice poštou, ale snad je k úvěru konečně dokopu. Pokud nemají kvalitní spolupracovníky, neměli by snad ani v tomto oboru podnikat. Raiffeisen již nikdy více!!!
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 1. 2004 14:20 | Tomáš Marný

Vsaďte se, že do roka a do dne bude tato služba zpoplatněna, tipuji na takových 60,- Kč ročně.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 12. 2003 13:42 | M

To je zvláštní, po mě žádné takové zbytečné dokumenty nechtěli, a to jsem si brala úvěr ve výši 420 000 Kč! Vyřízení bylo rychlé, jednání příjemné. Asi jste narazila na špatnou pobočku, všude se najdou nepříjemní lidé.
+42
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

23. 12. 2003 13:26 | Tomáš

Raiffeisen stavební spořitelna má skvělou službu zdarma, a to internetový servis, který Vám okamžitě zobrazí nejen zůstatek, ale i řadu další informací, jako koeficient zhodnocení, nepřipsané úroky, jaká bude při současném stavu Vaše budoucí státní podpora a modelování dalšího vývoje. Protože dnes mají všechny stavební spořitelny stejnou úrokovou sazbu z vkladu (2% kromě pro mě neseriózní HYPO) rozhodují pro výběr takovéto služby!!
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 10. 2003 14:33 | exklient

Platit i za minulý rok? to je možné jenom v čechach. Rychle pryč.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

13. 10. 2003 0:15 | jakub

Nejen pri zvyseni castky. Viz cenik SS 1.10.2003: 1.7. Správa finančních prostředků v souvislosti s úrokovým zvýhodněním
Þpro smlouvy o SS, u kterých je sjednáno úrokové zvýhodnění po 5 letech spoření, a to od kalendářního roku následujícího po uzavření smlouvy o SS – ročně 90,- Kč
Takze kam se ztratil efekt 3+1 procento ?
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

5. 9. 2003 7:15 | klient

při zvýšení cílové částky se vám od 21.4.03 ztratí úrokový bonus (3+1% na 3%). Pěkný den.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 8. 2003 10:35

Raiffesen s.s. pro úvěr rozhodně ne! Stačilo mi, že jsem ručitelem pro úvěr cca 100T svých známých. Jedno potvrzení o mém příjmu nestačilo, protože spořitelna vyřizovala úvěr déle než 3 měsíce, takže potvrzení mezitím "zastaralo" a bylo potřeba dodat nové. Další neřešitelný problém vzniknul s nějakou databází podnikatelů, kde spořitelna našla člověka se stejným jménem (shodou okolností z mé rodiny), že podniká a já přitom uváděl, že sám nepodnikám. Protože však v té databázi podnikatelů nebylo uvedeno rodné číslo (z pochopitelné ochrany osobních údajů), spořitelna si nemohla údaje porovnat (k čemu tedy do těch databází vůbec leze). Takže nakonec nezbylo, než dodat spořitelně kopii živnostenského listu mého rodinného příslušníka (který nemá s tím úvěrem nic společného, neručí za něj jako já), aby spořitelna podle uvedeného rodného čísla viděla, že to opravdu nejsem já. Tím ovšem došlo k porušení ochrany osobních údajů, banka nemá znát rodná čísla a osobní údaje lidí, kteří s ní nemají nic společného. Od jiných ručitelů zase spořitelna chtěla potvrzení o ukončení podnikatelské činnosti. Proč tolik zbytečných papírů? Resumé: za peníze státu a tedy nás všech (příspěvek státu ke st. spoř. z našich daní bez něhož by po stavebním spoření neštěkl ani pes) se v Raiffeisen s.s. dobře živí banda byrokratů a služby pro klienty pokulhávají!
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 5. 2003 12:15 | Honza

potvrzuji podobné zkušenosti, v dobe když jsme ještě calá rodina u nich spořili to byla skupina ignorantu
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 1. 2003 8:38 | Simona K.

Raifku jsme si před koncem roku vybrala, protože nabízela podle starých podmínek nejvyšší úročení vkladů. Spoření nebylo psané na mě, ale na mého patrnera. S koncem roku začalo tradiční vkládání peněz na účty tak, abychom na všech smlouvách o SS dostali max. státní podporu. První byla na řadě Liška: tam mám smlouvu já a moje matka. Přišla jsem do jejich centrály, oslovila mě mladá slečna, s úsměvem mi předala malý dárek a zeptala se mě, zda vím, kolik přesně peněz potřebuji vložit. Když jsme řekla, že ne, odvedla mě k pracovníkovi, který mi na korunu přesně spočítal, kolik mám na účet dát. Na pokladně to běželo jako na drátkách, takže i přes ten nával jsem se v Lišce nezdržela víc než pět minut. Jaké bylo moje nepříjemné překvapení, když jsem dorazila do Raifaisen SS... Šílená fronta, otevřené dvě přepážky, k nimž věčně přibíhaly jiné pracovnice RSTS a nosily papíry a peníze klientů, které měly v křesílcích u svých stolečků. De facto předbíhaly. Dámy na přepážce otrávené jak šváb, dokonce jsem zaslechla, jak jedna druhé říkala: "Bože, to je hrůza, už aby byl večer." Já jsem byla taky otrávená, ale to nebylo nic proti tomu, co následovalo. Když jsme totiž chtěla vložit peníze na účet, bylo mi řečeno, že NEMŮŽU, POKUD NEJSEM MAJITEL ÚČTU. Paradoxní na tom je, že pokud bych věděla číslo smlouvy, šlo by to bez diskuzí, takže se o ochranu před zákeřnými vklady peněz na účty lidí, co je nechtějí, nejednalo. :o) JDE O PRACHSPROSTOU NEOCHOTU A OPOVRŽENÍ KLIENTEM. V Lišce se na mě usmějí, najdou mi čísla smluv, vypočítají potřebnou částku a dají mi dárek. V RSTS mě nechají 20 minut ve frontě a potom mě v podstatě vyhodí. Nechci vidět, jak s nimi probíhají složitější procesy (třeba vyřízení úvěru). VARUJU: JESTLI S SEBOU CHCETE NECHAT ZAMETAT, JDĚTE DO RSTS. POKUD MÁTE NĚCO JAKO DŮSTOJNOST, VYKAŠLETE SE NA NĚ!
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

29. 6. 2002 12:33 | Ing. Karel Slka

Toho blba mohu potvrdit. Ovšem otázka je, co jsou to za lidi, když se honí jen za nově podepsanými smlouvami (na všechny ostatní varianty mají své polopravdy) a hrdě se nazývají Poradci. Každý se nějak musíme živit, ale tento způsob mi poněkud připomíná supy...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Zbyněk Frolik

podnikatel, Linet

Daniel Köppl

mediální expert

Zbyněk Frolik
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Daniel Köppl
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 1 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services