Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Další příspěvky v diskuzi (celkem 55 komentářů)

28. 6. 2021 13:02 | Hana Kyrianová

Bohužel jsem udělala velmi špatnou zkušenost jak s poradkyní, tak s call centrem. Trochu moje vina, protože jsem nešla se svou 75 letou maminkou na schůzku o vypovězení smlouvy. Poradkyně ji naprosto bezohledně převálcovala a mamka přišla s další smlouvou, kterou nechtěla. Legrace přišla, když jsme ji chtěly vypovědět. 3x jsem volala Call centrum, pokaždé jsem dostala jiné instrukce. Když jsme byly rušit s poradkyní, zvyšovala hlas, snažila se dělat nátlak a podávala nepravdivé informace. Po stížnosti se jí zastali, že všechno bylo v pořádku. Byla jsem u toho, vím, že nebylo, ale mamce uhradli 2 tis za to rušení smlouvy. Jakmile mi doběhne spoření, spolupráci vypovím a nechci je už nikdy vidět. Považuji je za neprofesionální a nepoctivé.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

30. 3. 2021 22:35 | Prchal

Dobrý večer,, řešíme teď stejný problém , můžu se prosím zeptat jak to dopadlo ? Děkuji za odpověď Prchal
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 7. 2020 13:02 | Misme

Pokud máte úvěr u Raiffeisen, zkontrolujte si papíry! Máme úvěr 4 roky a nyní prodáváme byt. Při vyčíslení dluhu nám bylo vyúčtováno pojištění UNIQA 110 000 ?? (kromě poplatků dalších 40 000) Bylo nám řečeno že je podmínkou k úvěru a ve smlouvě je psáno, že bude součástí měsíční splátky. Potom je tam dovětek že pokud ho nebudete platit, bude to přičteno k tíži úvěru. Do splátky nám to nezahrnuli a celé 4 roky nás na to nikdo neupozornil. Dluh si přičítají k půjčce a ještě ho úročí... Jo a zařizoval nám to finanční poradce který nám o tom rovněž neřekl ani slovo. Teď to řešíme a banka kličkuje, ani nechtějí přiznat že to tak je a melou o nákladech a úrocích. Takže smlouvy uzavírat nejlíp z právníkem a radši si všechno zkontrolujte páč se dějou nekalosti. Prosím sdílejte ať se to dostane k co nejvíc lidem, kdybychom to neřešili teď, dluh by vyrostl na statisíce. My jdeme do občanskoprávní poradny.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

10. 4. 2013 13:05 | Miroslav Zhrublý

Státní podpora - dotaz :
už je na účtech připsána státní podpora za r.2012??
+13
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

24. 2. 2012 14:01 | petr

dobraden mam dotaz nemam naspořenou cilovou častku uvas ale přesto bysem chtěl ji vybrat bude mě to stat nake penale nebo vracet děkuji za odpovět
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 10. 2011 16:44 | Renata Zikmundová

Dobrý den paní Lenko,
abychom mohli konkrétně prošetřit Váš podnět, potřebovali bychom znát podrobnější informace k Vašemu případu (alespoň jméno a příjmení syna, číslo smlouvy, Vaše kontaktní údaje + telefon nebo e-mail) a dále stručný popis Vaší stížnosti. Uvedené informace můžete zaslat na e-mail: rsts@rsts.cz nebo kontaktovat naše call-centrum zdarma na lince 800 11 22 11. Děkuji Renata Zikmundová, Raiffeisen stavební spořitelna
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 10. 2011 15:56 | Lenka

Vysvetlety mi jak muze nekdo cizi zridit memu synu Raiffeisen sporeni a sfalsovat muj podpis .Jmeno syna souhlasi adresa ale ne. Jsem velice rozhorcena. Jak muze u vas nekdo se zastupcu sporitelny toto overit.
-4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 2. 2007 20:28 | Martin

Tak bojujeme velice podobně jako Madla. 20.1.2006 jsme sepsali žádost o úvěr a paní nám řekla, že se moc omlouvá, že do konce roku už se to nestihne - no to jsme opravdu ani nechěli. 17.1.2007 jsme byli požádáni o doložení dalšího "papíru", jenže naše paní poradkyně ani nebyla schopná přesně popsat jaký papír že to chce. 24.1.2007 jsme konečně na druhý pokus dodali správný papír. Když se do konce ledna stále nic nedělo rozhodli jsme se zavolat do Prahy, kde jsem zjistili, že listiny, co jsme dodali byly odeslány 2.2.2007!!! Kde celou dobu ležely nám není známo! Dnes - tj. 14.2.2007 nám přišel návrh úvěrové smlouvy. Je v něm vyplněna specifická podmínka, na kterou jsme upozorňovali, že ji nejsme schopni splnit a bylo nám řečeno, že není problém a úvěr nám přesto může být přidělen. Co je však vrchol - je špatně vyplněna adresa nemovitosti, kterou ručíme. To nejsou schopní opsat adresu z jednoho papíru na druhý. Jsme opravdu zvědaví, jak tenhle proces bude pokračovat :-(
+64
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 12. 2006 14:17 | Mára

ad Wustenrot - to si děláte srandu, že? Srovnávat aktuální online stav účtu (řešení Raiffeisen) a kopii údajů měsíc starých (Wustenrot) je úplně mimo mísu - tedy pokud vůbec chápete ten rozdil... O nadstavbových funkcích (kalkulace nad živými daty apod.) ani nemluvě!
ad Buřinka - jejich tzv. "online služby" (kontaktní formuláře, výpočet spoření a posouzeni bonity) neobstojí s online funkcemi nabízenými Raiffeisen (včetně SMS!) ani náhodou - ještě větší nesmysl než v předchozím případě!
+55
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 11. 2006 11:46 | SocPredator

Přes internet můžete kontrolovat účet i u dalších spořitelen, třeba Wustenrot, Buřinka...
+25
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 11. 2006 12:42 | Madla

Pokračování s úvěrem - asi jich ještě napíšu několik. Takže po urgenci přímo na RSTS jsem se dozvěděla, že žádost (sepsaná 4.10.) vůbec není podaná, takže co jako chci? Přes týden jsem honila tu paní, co to se mnou sepsala, až jsem ji sehnala přes její nadřízené a teď se podržte - odeslala to 9.10. obyčejnou poštou - uvnitř originál katastr, potvrzení o příjmu kopie OP atd. Na RSTS to údajně nedorazilo, takže jen trnu, kde se ty moje doklady teď nacházejí a přemýšlím, zda to nemám někde nahlásit. takže začínám znovu a tentokrát si to pošlu sama.
+30
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

21. 11. 2006 0:36 | Tomáš Marný

No, to je moc hezké, že u RSTS se dostanete k informacím přes web... Hlavně aby Vám to pomohlo, až budete chtít úvěr... Myslím, že budete své přítelkyni s Liškou akorát závidět ;-).
+44
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 11. 2006 22:32 | Jarda D.

Se SIS Raiffeisenky jsem spokojen (Internetova aplikace pro klienty). Zadna jina stavebka pokud vim nic podobneho nenabizi, dokonce ani info pomoci SMS. Pred rokem jsme zavadeli podobnou internetovou aplikaci pro podporu nasich obchodnich partneru (delam v oblasti nahradnich dilu na auta) a musim rict ze to firme, jez to pro nas programovala dalo opravdu zabrat a rozhodne to nedelali zadarmo. Zde to zadarmo mam a kdyz to srovnam s jednim dvema umolousanymi vypisy za drahe love, co dostala pritelkyne od Lisky, tak nelze napsat nic jineho nez plna spokojenost.
+84
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

19. 11. 2006 14:07 | Tomáš Marný

Tak dnes už to funguje... Otázka je, na jak dlouho...
+13
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 11. 2006 10:42

V roce 2004 jsem si vyřizovala úvěr přes stavební spoření na koupi rodinného domku.Zažádala jsem si 4.prosince roku 2004,prodávajícímu přišly peníze na účet přesně 30. dubna roku 2005. Takže vydržte!
+33
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

15. 11. 2006 12:29 | Madla

A jen tak mimochodem SIS stále nefukční
+69
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

15. 11. 2006 12:27 | Madla

Pokračování z 27. 9. Na přelomu měsíce září a října se konečně někdo dostavil a sepsala jsem s ext. pracovnisí této SS žádost o úvěr na již skončené spoření - úvěr cca 22000. Dodnes (měsíc a půl) žádný výsledek. Proto jsem ji minulý týden sama kontaktovala, prý se na to podívá - a zase nic. Máte někdo zkušenost, jak dlouho trvá od podání žádosti k úvěrové smlouvě? Ráda bych věděla, jestli je to normální. Dík
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

2. 11. 2006 8:55 | TaF

V současnosti, poté, co jsem u RSTS provedl přeregistraci služby SIS, je tam akorát hlášeni: "Vážení klienti, omlouváme se vám za dočasné přerušení provozu SIS z technických důvodů. O obnovení provozu SIS vás budeme na tomto místě dále informovat. Děkujeme vám za pochopení. Raiffeisen stavební spořitelna." Je to od nich moc "milé", hlavně teď, když se blíží konec roku a klient se chce podívat do účtu, jaký má základ pro státní podporu, kolik ještě přihodit, jak domodelovat, a tak. Ta "dočasnost" vypadá už dost sovětsky. Prostě to tam někdo pořádně rozdrbal a teď nevědí, jak z toho ven. Uvažoval jsem už dřív o změně stavební spořitelny, protože "specialistovo" poradenství bylo ke zvracení (většinou jsem se tam nedozvěděl téměř nic), ale služba SIS mě s nimi smířila natolik, že jsem to odložil. Teď už je mojí trpělivosti až po okraj. Jestli oni fakt o klienty nestojí, tak ať tak dál pokračují.
+60
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

30. 9. 2006 22:53 | Petr

Myslím, že špatné zkušenosti s internetovými stránkami RSTS a přístupem ke svým účtům má tak osm až devět klientů z deseti. Minulý system Elbos se mi podařilo po několika mailech a telefonátech zprovoznit. To teď přišlo "vylepšením" v niveč. Zareagoval jsem tedy na příchozí mail a požádal o novou registraci. Za pár dní mi přišla SMSka s heslem. Za to dopis ze dne 21.9.2006 ve kterém jsem čekal uživatelské jméno byl "zajímavý", Vaší žádosti o zřízení služby SIS nemůžeme vyhovět, neboť neobsahuje Vaší e-mailovou adresu ani číslo mob. tel. Vím že jsem vše vyplnil, navíc jsem si první vyplněnou žádost i uložil. 29.9. jsem tedy žádost vyplnil znova, odeslal a ještě extra poslal e-mail s chybějícími údaji p. Pekárkové. To nejlepší na konec - večer 29.9. jsem měl ve schránce dopis se stejným datem jako první tedy 21.9.2006 a v něm bylo uvedeno uživatelské jméno. Kdo ten nepořádek asi dělá? Večerníčkoví panáčci Pat & Mat ? Stejně se mi nepodařilo nový přístup zprovoznit, když dám z hlavní stránky RSTS služby přes internet naběhne anglicky error a číslo. Prostě No comment. Petr Č. Budějovice
+33
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 9. 2006 13:47

Mám velmi podobnou zkušenost, zadal jsem údaje na jednu smlouvu, po týdnu se mně vrátilo, že údaje byly chybné. Napsal jsem zdvořilý mail, že údaje byly 100% správně, ale že si jejich systém evidentně plete datum uzavření smlouvy a datum návrhu smlouvy.
Odpověď žádná, takže po dalším týdnu jsem se pokusil zaregistrovat na druhou smlouvu, zase oznámení o chybných údajích... Takže jsem napsal už vzteklý mail a ejhle, vrátila se mně odpověď, že údaje byly správně... Uživatelské jméno přišlo mailem, po heslu zatím ani památky.
+37
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Stránka 1/3

Předchozí

1

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  14 358 168 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Doporučujeme

Jděte se bodnout, stejně vás přinutí. Tlaky na neočkované sílí

Jděte se bodnout, stejně vás přinutí. Tlaky na neočkované sílí

Svoboda bez limitu, bez omezení, není svoboda, nýbrž libovůle. Mantra „Já na prvním místě“...více

Polky v českých továrnách: zahálkou a šmelinou proti socialismu

Polky v českých továrnách: zahálkou a šmelinou proti socialismu

Zpočátku nezáživně působící historická studie přináší fascinující vhled do působení polských...více

Většina z nás má občas mokro v kalhotkách, ale nikdo o tom nemluví

Většina z nás má občas mokro v kalhotkách, ale nikdo o tom nemluví

Trvalo to dlouho, než jsme došli do fáze, kdy umíme otevřeně mluvit o tom „tam dole“....více

Smíchovský gang a černá smečka: o životě dětí, jak ho neznáte

Smíchovský gang a černá smečka: o životě dětí, jak ho neznáte

Filmová kritička a novinářka Iva Baslarová má gang. Dostala se k němu náhodou; na procházkách...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Jan Sokol

filosof a exministr

Jaromír Šmejkal

podnikatel, Unimex Group

Jan Sokol
ÚSPĚŠNOST
50,00 %

z 64 duelů
×
Jaromír Šmejkal
ÚSPĚŠNOST
45,45 %

z 55 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.