Diskuze - Test finančních poradců: další šance pro OVB II.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Další příspěvky v diskuzi (celkem 119 komentářů)

24. 1. 2007 15:16 | Rychlonožka

Zkuste si napřed pořádně přečíst a prostudovat finanční plány, které jsou výsledkem práce jednotlivých poradců. Potom možná poznáte, proč byla Benefita hodnocená dobře. Dále byste si měl uvědomit, že: 1. Server je standardně "sponzorován" reklamou, kterou si můžete zaplatit i Vy. 2. Ani 2 - 3 poradci nejsou reprezentativní vzorek, navíc když si někoho vybíráte, taky neobejdete 2 - 3 poradce z jedné společnosti, abyste si udělal názor. Je to prostě buď a nebo. 3. Kdybyste si to přečetl pořádně, tak byste poznal, že postupně jsou testovány všechny známé zprostředkovatelké (poradenské) společnosti a test si objednává sama redakce. 4. To máte pravdu, vždyť i Vy zde můžete po dohodě s redakcí napsat své zkušenosti, máte-li nějaké. 5. Máte pravdu a soudný člověk tomu nevěří. Jaká dosud testovaná poradenská společnost je podle Vás vlastněna tímto serverem? 6. Ano v každé společnosti se dobří, méně dobří a i špatní. Ale položte si sám otázku. Proč, když jsou společnosti oslovovány náhodně, se najdou jen Ti horší poradci? Nemůže to být třeba i poměru těch dobrých a špatných? Je to prostě náhoda a když bude mít spoleščnost většinu těch dobrých, má velkou naději, že se redaktor trefí na toho dobrého. S tím souvisí i odpověď na Vaši paranoidní myšlenku hanit zrovna OVB. Zrovna OVB (jakož i AWD) mělo možnost "reparátu" druhým, již standardizovaným testem a opět propadla. A jen tak mimochodem, jak chcete podruhé testovat Slon, když tato společnost již neexistuje?? Z této poznámky tak usuzuji, že celý Váš příspěvek je poznamenán žlučovitou pachutí a že máte pocit, že jste objevil Ameriku.
+18
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

23. 1. 2007 23:43 | Zbyněk Pavlík

Mě jenom zaráží, že v testech finančně poradenských společností dopadla dobře jenom Benefita. Může mi někdo hodnověrně vysvětlit jak může dobře dopadnout ,,poradenská´´ firma, ktera je přímo řízena Kooperativou? Tím netvrdím, že Kooperativa je špatná pojišťovna, ale logicky Benefiťáci nabízejí hlavně věci od Kooperativy.... Čtenáři těchto ,,objektivních´´ testů by si měli uvědomit několik věcí. 1, Tento server je samozřejmě někým sponzorován. 2, Vždy byl testován 1 poradce, nebo 2 až 3 - což není reprezentativní vzorek. 3, Každý tento průzkum si někdo objedná - v tomto případě je nasnadě kdo (Kooperativa resp. Benefita). 4, Na internet si každý může napsat co chce. 5, Pročtěte si například fincentrum.cz - Tam zase haní všechny ostatní kolem a sebe (Fincentrum) překvapivě :-) chválí. 6, V každé poradenské společnosti se najdou dobří a špatní poradci. To je fakt, který nebyl v ,,objektivních´´ testech zmíněn. Překvapivé je, že všude testující ,,narazili´´ na špatné a jen v Benefice na dobré :-) Taky je jasné, že je potřeba v těchto ,,testech´´ hanit největší konkurenty na trhy - OVB. O nich je tam hned vícero hanících článků, zatímco o ,,neškodném´´ Slonu stačí jenom dva články. Zbyněk Pavlík
+24
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 1. 2007 17:18

Ahoj Milane, ja jsem Pamela a jestli se chces kouknout na me ctyrky, tak se vyprdni na ty dva radce. Analyzu ti udelam klidne taky...
-4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 1. 2007 17:18

Ahoj Milane, ja jsem Pamela a jestli se chces kouknout na me ctyrky, tak se vyprdni na ty dva radce. Analyzu ti udelam klidne taky...
+27
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 1. 2007 17:18

Ahoj Milane, ja jsem Pamela a jestli se chces kouknout na me ctyrky, tak se vyprdni na ty dva radce. Analyzu ti udelam klidne taky...
+35
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 12. 2006 0:17 | Míra

U OVB si musíš dobře vybrat,máš skupiny který stojí za h a zas jiné které jsou hodně dobré.Klientů kteří jsou rádi za dobrou radu je dost,ale je fakt že s přístupem některých kolegů nesouhlasím,podle nich je všelék IŽP a basta.neřeknu pokud otec 3 dětí neni pojištěný a pokud se něco stane,rodina najednou nemá vůbec nic,tady se pojištění hodí ale jako investice je to naprd.nejabsurdnější podle mě je to,že tam máš úlevy na daních a pak to stát zdaní atd atd.....
+17
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 11. 2006 22:04 | Anonym

Před 1,5 jsem spolupracoval jako fin. poradce OVB je to hrozné.Školení takových lidí by mělo být odborné oni si školí lidi sami a nestojí to za nic.Honili nás,aby jsme hledali klienty a vydělavali na nich.Mě to připadalo jako nějaká mafie.To se mi nelibilo.Takové společnosti by měli zrušit.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

7. 10. 2006 13:31

Krásný den všem, jež se pohybují na tomto portálu,
potřebuji vymyslet program pro zlepšení služeb VIP klientům jedné pojišťovny. Co byste takovým VIP klientům nabídli za služby?
Velmi Vás prosím o Vaše příspěvky na mojí e-mailovou adresu.
Děkuji
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 9. 2006 8:26

Dobrý den, pokud Vás zajímá garance na vrácení peněz, není investiční pojištění přesný program, pokud není uvedeno smluvně, že bude vyplacena částka. Nejvhodnější garantovaný program je životní pojištění, které má garantovanou částku. Pracuji v této oblasti již více jak dvacet let a jsem velmi konzervatívní. Dávám přednost jasným vztahům, které mají nižší výnos, ale garantovaný. Připravila jsem pro Vás program za částku 18 655,- Kč ročně a v 65 letech budete mít garantovaně vyplaceno 500 000,- Kč a v případě úmrtí z úrazu okamžitě vyplatíme částku 1 500 000,- Kč. Další vhodnější varianta je roční platba 25 627,- Kč a v 65 letech budete mít výplaceno 700 000,- Kč a v případě úmrtí z úrazu vyplatíme 2 100 000,- Kč, tomu koho určíte jako obmyšlenou osobu. Nejzajimavější výnos plyne ze snížení daně z příjmu, protože zákon nám dává dvě formy slev. Další při osobním jednání. Pokud máte zájem o mé osobní služby dejte do vyhledávače Ludmila Slaběňáková a získáte na mne všechny údaje. Přeji hodně úspěchů a těším se na osobní setkání.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 6. 2006 20:31

Když nemáš peníze protože jsi čech mněl si volit Paroubka
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 6. 2006 20:29

Pane Fichtner už si nepamatujete jak jste skurvil PIONEER???
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 6. 2006 16:33

Ahoj Milane,
chtělo by to nejdříve udělat celkovou analýzu,aby jsem si byli jisti, že není nic opomenuto ze životního zajištění , bydlení, zajištění budoucnosti jak to velmi často bývá.
Měl bys na to sednout, nejde to jen tak od stolu.
Taky Milan (fin. poradce OVB) 724 508 612
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

12. 4. 2006 11:30

Sorry lidi, ale obáávám se že klient chce aby měl vyřešeno, ne aby jej poradce zavalil informacemi a tisíci možnými scénáři - volby, katastrofy, změny sazeb apod... panebože kde žijete? Když daňový odpočty nebudou, tzak budou nižší daně a klientovi zbyde víc peněz, uvažuje tady někdo reálně vůbec?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

12. 4. 2006 11:30

Sorry lidi, ale obáávám se že klient chce aby měl vyřešeno, ne aby jej poradce zavalil informacemi a tisíci možnými scénáři - volby, katastrofy, změny sazeb apod... panebože kde žijete? Když daňový odpočty nebudou, tzak budou nižší daně a klientovi zbyde víc peněz, uvažuje tady někdo reálně vůbec?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

12. 4. 2006 11:30

Sorry lidi, ale obáávám se že klient chce aby měl vyřešeno, ne aby jej poradce zavalil informacemi a tisíci možnými scénáři - volby, katastrofy, změny sazeb apod... panebože kde žijete? Když daňový odpočty nebudou, tzak budou nižší daně a klientovi zbyde víc peněz, uvažuje tady někdo reálně vůbec?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

12. 4. 2006 11:23

Zdravím Milane, udejte na sebe číslo zavolám Vám a domluvíme si osobní konzultaci. Bez důkladné analýzy Vašich potřeb a cílů nelze připravi finanční plán.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

24. 3. 2006 23:08 | poradce

pokud jste se rozhodl investovat stanovte si nejdříve investiční horizont - tj. dobu po kterou nebudete vložené prostředky potřebovat. pokud je horizont delší než 6 let doporučuji vám stavební spoření s pravidelnou úložkou 1600 kč a cílovou částkou 150 000,- celkově vložíte včetně poplatků asi 118 000 a vyberete kolem 140 000,- tj. zhodnocení je asi 3,5 % ročně - a to garantovaně bez rizika ztráty. malé riziko je bohužel negativně vyváže nedostupností vložených prostředků po celou dobu spoření...
pokud nechcete podstoupit takto dlouhou "čekací" lhůtu a na peníze potřebujete sáhnout i v průběhu spoření doporučuju investici do peněžních nebo dluhopisových fondů - zde nemáte žádné záruky co se rizika a výnosu týče, kromě těch založených na minulé výkonnosti a ty nejsou předpokladem stejné výnosnosti i v budoucnu... jinými slovy pro vyšší výnos musíte podstoupit vyšší riziko. fondy peněžní mají riziko velmi malé (a taktéž i výnosy jsou sotva nad úrovní inflace) - 2 - 3%. fondy dluhopisů jsou o něco více rizikovější ale i ziskovější - 6 - 8% ročně. pro opravdu vysoké zhodnocení bych vám doporučil fondy akciové ale musíte být dostatečně odolný pokud vaše investice bude nabývat záporné hodnoty - akcie mění svoji cenu velmi snadno a naprosto neočekávaně, ale při pravidelných investicích lze v dlouhodobém investování (min. 5 let) lze očekávat výrazné zhodnocení investic - kolem 12%. pokud vám mohu doporučit zvolte kompromis - nejdříve část peněz uložte na běžný účet jako svoji rezervu (kolem 10 000,-), zajistěte se pro případ že se vám něco stane - berte to jako účet ze kterého vám vyplatí v případě úrazu, invalidity apod. prostředky které vám musí nahradit ušlou mzdu. pojistka ale není na spoření! na to zvolte právě zmiňované stavební spoření nebo fondy. garantované produkty najdete v každé bance - ale musíte si uvědomit že za nižší riziko platíte nižším výnosem - termínované vklady nebo zajištěné fondy. co se IŽP týká je to věcí vaší volby - já osobně jej kombinuju s úložkou do penzijního fondu (platím z daňového odpočtu, který u IŽP jako pojištění je) a investicí do podílového akciového fondu. to vše je běh na dlouhou trať - NIKDO dnes nemůže říci co se s našimi penězi stane ale snad to bude na přilepšení k důchodu stačit :) 2000,- po dobu třeba 20 let vám může vydělat jeden milion v dluhopisovém fondu nebo taky dva miliony v akciovém fondu, ale nemáte garance - ty vám nikdo v této branži nedá...pokud je chcete musíte se více méně spokojit s tím že vaše investice neznehodnotí inflace, ale nevydělají skoro nic... Stanovte si svůj investiční horizont, rozložte svou investici mezi několik produktů, ale především se finančně vzdělávejte - doporučuju vám knihy od Pavla Kohouta, kde se dozvíte více.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 3. 2006 20:15

Vážený pane Milane, část debaty na těchto stránkách byla věnována diskusi o tom jestli je výnosnější IŽP s vyššími poplatky a státní dotací (možností odečíst 12 000,- z daňového základu) anebo investice přímo do fondů (s nižšími poplatky, ale bez st. podpory), ale na to se v tuto chvíli neptáte... Obecně řečeno všichni máme jenom jednu jistotu, která je naprosto garantována: + Jinak každá investice sebou nese jistý druh rizika, přičemž zpravidla platí, že výnos a riziko jsou přímo úměrné, když Vám někdo slibuje vysoký a jistý výnos v krátké době, prosím nevěřte mu... Z toho, co píšete bych Vás vyhodnotil jako opatrného investora, přesnější bych byl, kdybyste vyplnil investiční dotazník (chcete-li můžete mi napsat na mail), a proto bych Vám s jistým zjednodušením (pro přesnější radu mám málo informací), doporučil investovat do penzijních fondů, což jsou víceméně fondy dluhopisové s malým podílem akcií a především se státním příspěvkem. Jedná se o dlouhodobou investici ve Vašem případě na 20 let s možností částečného výběru po 15 letech. Ale jestli je tato rada právě pro Vás vhodná - nevím, možná už do PP spoříte, možná máte kratší investiční horizont.... Z obecného zadání Vám dávám jen obecnou radu... FP Honza
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 3. 2006 13:06 | Milan

Jsem víceméně laik. Ale zajímám se o formy uložení a zhodnocování peněz. A také jsem Čech s "průměrným příjmem". A tak by mě zajímalo několik věcí. Budu rád, když někdo odpovědný zodpoví mé dotazy. V diskuzních příspěvcích jsem se dočetl, že byste doporučovali investiční programy - investiční životní pojištění. Mám někde jistotu a garanci, že skutečně dostanu slibovaný kapitál? Opět opakuji. Jsem Čech. Moc peněz tedy do sebe investovat nemohu, ale chci. A také chci mít jistotu, že mnou investované peníze dostanu a k nim i zisk. Zkuste mi někdo navrhnout jak uložit cca 1500 - 2000. Je mi 40. Díky Milan
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

9. 3. 2006 11:26

Prosil bych redakci aby uplatnila své právo uvedené v záhlaví...
+76
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz

Spočítejte si

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Tomáš Paclík

podnikatel, Viktoria Plzeň a Dočista

Petr Brůna

podnikatel, Husky

Tomáš Paclík
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Petr Brůna
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services