Diskuze - Finanční plánování podle Sophia Finance

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Další příspěvky v diskuzi (celkem 43 komentářů)

8. 6. 2013 6:26 | petra

zkusenost velmi spatna. kupuju byt u central groupu, kde hypotecniho poradce dela sophia, ktera vse nastavuje tak, aby vas co nejvice zkasirovala - samozrejme nad ramec vasi hypotecni smlouvy. přiklad- podani vkladu na katastr v takovem terminu abyste museli zaplatit - bud KB /oblibena banka sofia/ úrok za predcasne cerpany uver /tj. 2000 kč u 2 mil hypoteky/ nebo penale CG za pozdni prichod financi na ucet /tj. 8500kč/den u 2 mil hypoteky/. Co dela bankovni dozor cnb? evidentne vubec nic.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 11. 2007 23:34 | Martin

Toto je ale krasna reklama. Škoda že neni pravdivá.
-4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 11. 2007 23:17 | Martin

Kdyby ste neokradali duveřive lidi tak nebudou negatyvni reakce No ne?
+13
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 11. 2007 23:07 | Martin

Jenom proboha nechodte do sohia finance tam vas oskubou s usmevem na t
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 11. 2007 0:12 | Martin

Mozna by vyletel ale ne za to co chtel udelat ale ze to neudelal z to je prece zivi
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 11. 2007 0:00 | Martin

Ja mam se sophii otresnou zkusenost ja 22let financne neskuseny sem ve
+13
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

30. 8. 2006 14:57 | LPopovsky

Myslím, že kdyby jste to sdělil společnosti Sophia Finance, tak by vyletěl i odtamtud a ještě rychleji .
+12
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 8. 2006 18:50

Narazil jsem na váš poněkud starší příspěvek a měl bych jednu malou otázku.( Nechci hodnotit služby jednotlivých poradenských firem, jedná se mi spíše o konkrétní věc.) Zmiňujete se zde, že je nevhodné kombinovat hypotéku s KŽP, ale k hypotéce je přece životní pojistka nutná, tedy alespoň ji vyžadují snad všechny finanční instituce nabízející hypoteční úvěry. Prosím tedy o vysvětlení. Děkuji. Samozřejmě, že pokud by mi dokázal odpovědět i někdo jiný, budu rád za jakýkoliv příspěvek. (Jen jestli jsem se náhodou nezamotal do pojmů ŽP a KŽP).
+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 9. 2005 15:18

Já mám na Sophia finance trošku jiný názor. Možná vás redaktor natrefil na někoho opravdu rozumnýho. Nicméně já natrefil na člověka, který mi měl za 40 tisíc prozradit, jak dosáhnout na hypotéku. Vykouzlil to náramně. Musím si zvýšit příjmy. Jak prosté. A samozřejmě že mi zároveň navrhl, že mi hypotéku zařídí a jediná mořžná a výhodná je pro mě KŽP.... a už letěl
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 9. 2004 19:35

Vážený pane, se zájmem jsem si přečetl Vaše příspěvky na provedené testování. S řadou Vašich názorů jednoznačně souhlasím, pouze se domnívám, že i přes nepříliš "výhodné podmínky" KŽP je tato forma zajištění stáří, s ohledem na demografický vývoj společnosti, nezbytná. Též se snažím vycházet ze všech dostupných pramenů - a tak kromě Vámi zmiňovaných finančně-ekonomických serverů si doplňuji informace z ČSÚ,z legislativních informací a mnoho podnětů jsem získal i z knih, které (zejména překlady USA autorů) nastiňují některé závažné otázky bližší i vzdálenější budoucnosti. Ale k otázce KŽP; domnívám se, že "podstatně výhodnější" forma spoření na stáří - penzijní fondy - je podstatně rizikovější z hlediska zajištění (resp. nezajištění) proti bankrotu.
+49
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

9. 8. 2004 18:39 | zinfo

Rád bych taky uvítal poradce, ale právě jen na analýzu. Zda je zrovna pro mě dobré stavebko, jaký plán a u koho, zda KŽP, kde jakou pojistku na auto atd. Případně další typy investičních příležitostí. Nabídka se postupně rozrůstá a já pomalu ztrácím přehled o všech produktech. Je mně jedno, zda je poradce zaplacen z provize nebo ode mě. Vždy musím být připraven, že sleduje jiný zájem nebo tomu nemusí zas tak rozumět. Kolik placených odborníků má mizerné znalosti a stačí tak oblbnout lidi na zakoupení desatera pojistek na stejnou věc!
+26
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 12. 2003 16:14

Zlaté OVB oproti Sophia Finance! Moje osobní zkušenost s "finančním poradcem" Sophie je přímo otřesná.Jediné co ho při první schůzce zajímalo bylo, abych zaplatil za roční servis (2000,-Kč, který jsem si samozřejmě nemusel objednávat, ale protože kontakt na Sophii jsem měl od člověka, kterému jsem důvěřoval, udělal jsem to)+ samozřejmě analýzu. Z té analýzy vypadla naprosto nesmyslná, nepřesná, nekonkrétní data, která pro mne neměla vůbec žádný význam!!Konkrétní věc: přestože jsem "fin.poradci Sophie" předal změnový doklad, že již neplatím na určitý produkt 2000,-Kč ,ale jenom 300,-Kč v analýze počítal s částkou 2000,-Kč!! Další věc- požádal jsem ho, aby zajistil zrušení úrazové pojistky(na dobu určitou), o kterou jsem již neměl zájem. Přestože jsem ho upozornil, že jsem to již zkoušel a pojišťovna po mně chtěla "penále za zrušení", tvrdil, že to není možné a vypsal výpovědní lístek, který mi je k ničemu! To svědčí o tom, že smluvní ujednání , které měl u sebe, vůbec nečetl!! Navíc díky tomuto musím tu pojistku platit nadále, přestože právě v době, kdy "fin. por." měl pojistku u sebe jsem ji mohl vypovědět(z důvodu úrazu)!! Spoléhal jsem ale na placeného"finančního poradce" a takto jsem dopadl. Při naší druhé schůzce, kdy mi přivezl "analýzu", zase první, co ho zajímalo bylo, abych objednal osobní finanční plán za cca 3500,-Kč. Když jsem ho upozornil, že mi v emailu právě přišlo, že mám nárok na 10% slevu, pouze konstatoval, že jsem pozorný čtenář, ale slevu mi NEDAL!!! Teprve poté vyndal analýzu a zevrubně mi ji "vysvětlil", ale jak jsem již psal- je naprosto bezcenná a k ničemu. Takže jediná, trochu použitelná informace za téměř 6.500,- Kč pro mne byla, že mám zřejmě méně pojištěné děti na trvalé následky úrazu. Ještě musím dodat, že podle pana Sluky se nejednalo o žádného nováčka, ale "zkušeného finančního poradce" s 5-ti letou praxí. Takže chraň Bůh před Sophia Financí. S pozdravem Josef J.
+51
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 11. 2003 10:08 | roman

Ono hlavně záleží na té které bance. Některé banky to mají dle tabulek a předem daných kritérií (RB, HVB, ČMHB a možná i další). Jiné mají pevné sazby, alespoň u vybraných produktů (ČS, WUST). Co vím, tak výše popsané se dá "tvořit" zejména u KB nebo u ČS (hypotéka Standard). Na druhou stranu ale tvrdím, že pokud použiju např. TOP Bydlení (4,6%) nebo WUST (4,7%) nebo taky RB (nejbonitnější klient a HÚ nad 1,5 mil), tak mě nikdo nepřerazí. Samozřejmě mluvím o 5ti letém fixu. Roční nebo jiné fixy jsou zase o nečém jiném. Takže pokud někdo mluvím, že získal o 0,5% lepší úrok, tak jsem při současných sazbách hodně, hodně skeptický.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

24. 11. 2003 18:02 | Fredy

Toto mi také tvrdilo několik poradců. Požádal jsem je o dvě základní čísla.
1. S jakým GARANTOVANÝM procentickým zhodnocením CELÉHO POJISTNÉHO od pojišťovny kalkulují.
2. A s jakým efektivním úrokem z hypotéčního úvěru (včetně podílu dalších nákladů - zřizovací poplatek, odhad ceny nemovitosti, zástavní smlouvy, měsíční vedení účtu) to párují.
Znovu upozorňuji na to že TÚM a zhodnocení rezerv u KŽP se vztahuje JEN na spořící (kapitálovou) část, nikoliv na celé pojistné. Tato část je o to nižší, oč je vyšší pojistná částka. U hypotéky se vždy jedná o vysokou pojistnou částku, že?
Pokud najdete kombinaci, kde je GARANCE zhodnocení CELÉHO pojistného vyšší, než efektivní úrok u hypotéky, tak přehodnotím svůj postoj a klidně se Vám omluvím. Zatím mě o tom nikdo nepřesvědčil. Ani jeden „pojistný matematik“, který to učí na VŠ. Ten se mi dokonce i omluvil.
Pokud se Vám to povede, tak je to první krok. Ten druhý je o minimálně dublovaném závazku dvěma rozdílným subjektům, kde u prvního (hypotéční banka) jste s jistinou stále na začátku. Nebo-li třeba za dvacet let je Váš nesplacený zůstatek 100%. Co všechno se může za dvacet let přihodit?
+35
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

24. 11. 2003 17:38 | Fredy

Ještě jste zapomněl na samotného bankovního úředníka. Ten má možnost určitého úrokového rozpětí a mnohdy záleží právě na osobním vztahu hypotéčního poradce a bankovního úředníka. Možná byste se pak divil, co je všechno možné.
+31
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

24. 11. 2003 17:37 | Fredy

Ještě jste zapoměl na samotného bankovního úředníka. Ten má možnost určitého úrokového rozpětí a mnohdy záleží právě na osobním vztahu hypotéčního poradce a bankovního úředníka. Možná byste se pak divil, co je všechno možné.
+12
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

24. 11. 2003 17:12 | roman

Dovolím si vstoupit a nesouhlasit s tím, co tvrdíte, že hypotéka přes makléře vyjde vždy levněji než v bance. Osobně se mi to stalo jen několikrát a jen u vybraných bank a navíc jen u tzv. VIP klientů. Běžný klient nemá nárok. Navíc je tak složitý proces - schvalování atd., že jen u někoho to má význam. Rozhodně to není tak, že by klient oběhl pár bank a následně argumentoval v jiné, že tam mu dávají tolik a tolik %, takž když mě chcete, tak dejte míň. To samé platí pro makléře. Možná to někteří tvrdí, ale povětšinou to není pravda.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

24. 11. 2003 9:12 | TGP

Zařizoval jste někdy hypotéku? Víte vůbec, co to jsou a jak fungují hypoteční makléři? Pokud ano, tak víte, že hypotéka přes makléře vyjde vždy s nižším procentem, pokud ne, zkuste se místo psaní blábolů poučit...
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 11. 2003 22:58 | spekulant

Plně s Vámi souhlasím,nelze jednoznačně řící,že je to nevýhodné.Osobně mi komentáře typu "a ti z nich vyrazili o 0,5%menší úročení" připadají jako neplacená reklama psaná tkzv. klienty.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 11. 2003 15:10 | Honza

Jen někdo, kdo nemá s financemi vůbec žádné zkušenosti může něco takového vypustit z úst. Jak může někdo tvrdit, že kombinace HÚ a KŽP je pro všechny nevýhodná? Osobně mám několik klientů, pro které je tato kombinace výhodnější než samostatný úvěr. Ale zmám také klienty, pro která se kombinace nehodí.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Stránka 1/3

Předchozí

1

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  14 824 907 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Výpočet čisté mzdy 2021

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Zahradní sekačka
Poradna > Spotřebitelská poradna

Otázka: Dobrý den, koncem prosince 2020 jsme přes e-shop koupili zahradní sekačku. Začala se užívat s první trávou, tudíž v dubnu 2021. Po zhruba 6 sečeních začala vykazovat problém - přetrhlo se lanko pojezdu... více

Rodinné právo

Daně

Investiční poradna

Hypoteční úvěr

Karty, účty, úvěry

Pojištění a penzijní připojištění

Sociální poradna

Dotace z EU

Právní poradna

Stavební spoření

Realitní poradna

Spotřebitelská poradna

Spoření na stáří

Poradna při finanční tísni

Elektronická evidence tržeb (EET)

Koronavirus a peníze

Doporučujeme

Radost z pádu Babiše střídá strach z ODS. Co čekat od Fialy?

Radost z pádu Babiše střídá strach z ODS. Co čekat od Fialy?

Občanská demokratická strana bude dominovat budoucí vládě a mnoho lidí se ptá: co čekat...více

Eurozóně hrozí zombifikace, varuje centrální bankéř Michl

Eurozóně hrozí zombifikace, varuje centrální bankéř Michl

„Japonsko je odstrašující případ, žije v zombie ekonomice. Teď hrozí podobný scénář zemím...více

Nejde o to, kdo vynese koš, ale kdo na to myslí. Mentální zátěž je neviditelná domácí práce

Nejde o to, kdo vynese koš, ale kdo na to myslí. Mentální zátěž je neviditelná domácí práce

Mentální zátěž označuje nerovnost v rozložení činností v domácnosti, které zpravidla organizuje...více

Tall body positivity. Osobní příběh o tom, čemu čelí vysoké ženy

Tall body positivity. Osobní příběh o tom, čemu čelí vysoké ženy

Fotky holek, které ať už hrdě nebo nejistě odhalují větší břicho, jizvy nebo třeba to,...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Lubomír Lízal

ekonom

František Štěpánek

podnikatel, Sokolovská uhelná

Lubomír Lízal
ÚSPĚŠNOST
43,86 %

z 114 duelů
×
František Štěpánek
ÚSPĚŠNOST
51,96 %

z 102 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.