Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Poradna - Obchodní právo

Potřebujete právní radu, a pokud možno zdarma? Pak jste na správném místě. Experti z naší právní poradny vám poskytnou bezplatnou právní radu z nejrůznějších oblastí. Než se pustíte do pokládání dotazu, zkuste se podívat na nejčastější dotazy, je pravděpodobné, že stejný právní problém měl už někdo před vámi.

Vkládat dotazy může jenom zaregistrovaný uživatel…

Přihlásit se

Nejčastější otázky čtenářů

tvůrce webových stránek kontra jejich provozovatel

Moje firma vytvoří webovou stránku, na které bude její majitel provádět finanční transakce, bude mít přístup k účtům zákazníků. Je nějaký paragraf, zákon, který by určoval, že za případné chyby a finanční podvody nese odpovědnost POUZE majitel a provozovatel webu, nikoli tvůrce webu? Děkuji za odpověd.

Celý příspěvek a Odpověd

FAQ - Obchodní právo

Všechny dotazy

nespolupráce při plnění smlouvy

Dobrý den, podepsala jsem s jiným podnikatelským subjektem smlouvu o zprostředkování reklamy na mou službu na jeho webových stránkách. Ve smlouvě je napsáno, že výpoděď smlouvy se musí oznámit nejpozději 3 měsíce před uplynutím platnosti smlouvy-jinak bude smlouva automaticky prodloužena což obnáši též cca 2000kč poplatek za další rok reklamy. Též je ve smlouvě, že pokud mi od něj nepříjde žádný potencionální klient, tak vrátí 2000kč které jsem zaplatila za marketing. Už půl roku před koncem smlouvy tento subjekt kontaktuji jak emailem tak telefonicky že chci ukončit smlouvu a vrátit peníze za službu (po posledním dni platnosti smlouvy) a aby mi poslal potvrzení emailem o akceptaci mého požadavku- žádosti ukončení smlouvy (řekl mi pouze ústně přes telefon že to akceptuje), ale stále mi žádné potvrzení neposlal. Jak mám prosím postupovat dál? Volala jsem na ČOI a tam mě okázali na právní poradnu- obchodní právo. Děkuji Fišerová

Dotaz poslal/a: saila, 05. 12. 2018 11:29

Dobrý den, děkujeme, že jste využil služeb naší poradny a k Vašemu dotazu nám dovolte sdělit následující: Nejlepším způsobem bude prokazatelně výpověď doručit (tedy písemně na adresu uvedenou ve smlouvě, případně v obch. či živn. rejstříku) druhému subjektu. Od textace výpovědi si ponechte doklad (dodejku, doručenku) + kopii. Následné vrácení peněz je samozřejmě možné soudně vymáhat. Pro hlubší právní analýzu, kterou lze poskytnout pouze na základě úplné znalosti daného případu a faktického stavu věcí, a popřípadě vyhotovení relevantní dokumentace, či kompletní zastoupení, nás neváhejte kontaktovat na níže uvedené emailové adrese. Rádi Vám s Vaším problémem pomůžeme. Lefensor, s.r.o. Your reliable partner E-mail: info@lefensor.eu Web: www.lefensor.eu

Lefensor, s.r.o., 07. 12. 2018 10:55

Odstoupení od smlouvy u ojetého auta

Dobrý den, před 2 měsíci jsme koupili auto z bazaru.Jelikož šlo o známého,chtěl abychom s autem chvíli jezdili s tím, že po 14-ti dnech se doladí všechno, co je na autě špatně. Po týdnu se mi ovšem stalo,že po nastartování auto a zapnutí světel se auto vyplo.Auto si tedy známý odtáhl a ,,opravil''vlastně ani nevíme co?Po dvou jízdách se stal další problém, startování až napotřetí a auto se např. při otevírání dveří samo zamkne. Známý řekl,že škodovky prostě mají takovou svoji duši a že nám opravu udělá za lepší cenu!!To už jsem naštvaná,protože s autem se nejezdilo ani 1 týden a problém. Chtěla bych odstoupit od smlouvy, protože nebudu platit za něco, co evidentně mělo být již opraveno.Děkuji za radu

Dotaz poslal/a: ivapastor, 23. 11. 2018 08:37

Dobrý den, děkujeme, že jste využil služeb naší poradny a k Vašemu dotazu nám dovolte sdělit následující: Dle § 2106 platí, že e-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, má kupující právo a) na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci, b) na odstranění vady opravou věci, c) na přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo d) odstoupit od smlouvy. Kupující sdělí prodávajícímu, jaké právo si zvolil, při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu prodávajícího; to neplatí, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná. Neodstraní-li prodávající vady v přiměřené lhůtě či oznámí-li kupujícímu, že vady neodstraní, může kupující požadovat místo odstranění vady přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo může od smlouvy odstoupit. Odstoupení od smlouvy je nutné prokazatelně doručit druhé smluvní straně. Pro hlubší právní analýzu, kterou lze poskytnout pouze na základě úplné znalosti daného případu a faktického stavu věcí, a popřípadě vyhotovení relevantní dokumentace, či kompletní zastoupení, nás neváhejte kontaktovat na níže uvedené emailové adrese. Rádi Vám s Vaším problémem pomůžeme. Lefensor, s.r.o. Your reliable partner E-mail: info@lefensor.eu Web: www.lefensor.eu

Lefensor, s.r.o., 27. 11. 2018 17:16

Remesnik nedodal zboží

Dobrý den, již skoro před 5ti měsíci jsme objednali 4 okna,která měla byt hotova do tři tydnu (což je již cca 4 měsíce). Bohužel jsme s truhlarem nesepsali smlouvu,vše bylo ústní dohodou. Nicmene na zakázku vytvořil zalohovou fakturu,kterou podepsanou a naskenovanou poslal mailem a kterou jsme ihned zaplatili převodem na jeho účet. Zaplatili jsme tak více než 50% z ceny (25000). Truhlar dosud okna nedodal,komunikuje sporadicky pouze sms,vždy se na něco vymlouva,již několik termínu nedodržel. Nyní nekomunikuje. Jak nejlépe právně postupovat,abychom dostali okna nebo zálohu zpět? Kvůli chybějícím oknum jsme nemohli dokončit štít domu,nyní nemůžeme používat téměř hotové podkrovi,máme malé děti. Můžeme po něm vymáhat škodu? Prosím o radu. Dekuji

Dotaz poslal/a: Annaber, 21. 11. 2018 21:22

Dobrý den, děkujeme, že jste využil služeb naší poradny a k Vašemu dotazu nám dovolte sdělit následující: Ano, můžete nejen žádat peníze zpět, ale i náhradu škody. Pokud opakovaně odmítá bez důvodu práce dokončit, můžete si nechat práce udělat od jiného řemeslníka a po něm pak žádat úhradu. Možností je celá řada. Doporučuji se s celou věcí obrátit na advokátní kancelář. Pro hlubší právní analýzu, kterou lze poskytnout pouze na základě úplné znalosti daného případu a faktického stavu věcí, a popřípadě vyhotovení relevantní dokumentace, či kompletní zastoupení, nás neváhejte kontaktovat na níže uvedené emailové adrese. Rádi Vám s Vaším problémem pomůžeme. Lefensor, s.r.o. Your reliable partner E-mail: info@lefensor.eu Web: www.lefensor.eu

Lefensor, s.r.o., 27. 11. 2018 17:04

Remesnik nedodal zboží

Dobrý den, již skoro před 5ti měsíci jsme objednali 4 okna,která měla byt hotova do tři tydnu (což je již cca 4 měsíce). Bohužel jsme s truhlarem nesepsali smlouvu,vše bylo ústní dohodou. Nicmene na zakázku vytvořil zalohovou fakturu,kterou podepsanou a naskenovanou poslal mailem a kterou jsme ihned zaplatili převodem na jeho účet. Zaplatili jsme tak více než 50% z ceny (25000). Truhlar dosud okna nedodal,komunikuje sporadicky pouze sms,vždy se na něco vymlouva,již několik termínu nedodržel. Nyní nekomunikuje. Jak nejlépe právně postupovat,abychom dostali okna nebo zálohu zpět? Kvůli chybějícím oknum jsme nemohli dokončit štít domu,nyní nemůžeme používat téměř hotové podkrovi,máme malé děti. Můžeme po něm vymáhat škodu? Prosím o radu. Dekuji

Dotaz poslal/a: Annaber, 21. 11. 2018 21:04

Dobrý den, děkujeme, že jste využil služeb naší poradny a k Vašemu dotazu nám dovolte sdělit následující: Ano, můžete nejen žádat peníze zpět, ale i náhradu škody. Pokud opakovaně odmítá bez důvodu práce dokončit, můžete si nechat práce udělat od jiného řemeslníka a po něm pak žádat úhradu. Možností je celá řada. Doporučuji se s celou věcí obrátit na advokátní kancelář. Pro hlubší právní analýzu, kterou lze poskytnout pouze na základě úplné znalosti daného případu a faktického stavu věcí, a popřípadě vyhotovení relevantní dokumentace, či kompletní zastoupení, nás neváhejte kontaktovat na níže uvedené emailové adrese. Rádi Vám s Vaším problémem pomůžeme. Lefensor, s.r.o. Your reliable partner E-mail: info@lefensor.eu Web: www.lefensor.eu

Lefensor, s.r.o., 27. 11. 2018 17:03

Viagogo - nemožnost vrácení peněz

Dobrý den, dnes jsme zakoupili, respektive chtěli jsme zakoupit vstupenky na festival na portálu viagogo.com - Než jsme platbu potvrdili, byly již peníze strženy z účtu a portál nám nechce peníze vrátit a vstupenky jsme zatím také nedostali. Po chvilkovém googlení recenzí má s tímto problém celá řada lidí. Nejčastější je problém, že i cena zobrazená a cena stržená z karty je rozdílná - vyšší. Pokud se nepletu je možné do 14 dní odstoupit od kupní smlouvy - přeci jen je to forma e-shopu. Jak v takových případech prosím postupovat? Firma má sídlo ve Švýcarsku, přesto se má řídit i českým zákoníkem nebo se pletu? Předem děkuji za odpověďi. S pozdravem, Tomáš Vohradník

Dotaz poslal/a: vohratom, 19. 11. 2018 12:50

Dobrý den, děkujeme, že jste využil služeb naší poradny a k Vašemu dotazu nám dovolte sdělit následující: Odstoupení od smlouvy ve smyslu § 1829 OZ (transpozice z práva EU) je nutné ve stanovené lhůtě prokazatelně doručit druhé smluvní straně. Co se týče rozhodného práva, prostudujte VOP prodejce (které jste koupí pravděpodobně odsouhlasili). Pokud byla cena v eshopu rozdílná, nebo by docházelo k jinému prokazatelnému klamání spotřebitele, je možné se obrátit na český soud. K výkonu rozhodnutí ve Švýcarsku však budete potřebovat projít procesem uznání výsledného rozhodnutí, nebo celou věc žalovat přímo tam. Pro hlubší právní analýzu, kterou lze poskytnout pouze na základě úplné znalosti daného případu a faktického stavu věcí, a popřípadě vyhotovení relevantní dokumentace, či kompletní zastoupení, nás neváhejte kontaktovat na níže uvedené emailové adrese. Rádi Vám s Vaším problémem pomůžeme. Lefensor, s.r.o. Your reliable partner E-mail: info@lefensor.eu Web: www.lefensor.eu

Lefensor, s.r.o., 27. 11. 2018 16:59

Vrácení zboží ve 14 dnech -30% z ceny

Dobrý den, včera jsem vracel radiátor zakoupený osobně v Hornbachu kvůli jeho provedení - v krátkosti se mi nelíbilo zpracování desky - po celém topení byly vidět svařované přelakované "tečky". Zboží jsem vrátil ve 14 dnech od zakoupení, na prodejně mi řekli, že musím mít i originální obal - pro který jsem zajel a když jsem se vrátil i s obalem, tak mi řekli, že mi vrátí jenom 70% z ceny, jelikož to již není originálně zabalené a že prý to takto neprodají. Přišlo mi to zvláštní, tak jsem se podíval na internetu, kde jsem našel tento článek https://pravopropodnikatele.cz/nejcastejsi-omyly-a-myty-v-otazce-odstoupeni-od-smlouvy/ kde je celkem smysluplný fakt "Nelze tak po spotřebiteli požadovat, aby vrátil zakoupené zboží přesně v tom samém obalu, ve kterém zboží obdržel." což jsem jim přesně říkal - že bych na provedení nenarazil, když bych zboží nerozbalil (bylo zabalené v bublinkovém obalu, tudíž jsem nemohl vidět detail před rozbalením) a vystavené topení bylo vysoko nad zemí, tudíž jsem zpracování neviděl z blízka. Výsledkem byla odpověď "Buďte rád, že jsme vám nevrátili jenom 50% a to, že se Vám to nelíbí na tom nic nezmění". Je toto oprávněný postup? Jak bych měl v takových situacích v budoucnu pokračovat? Prostě trvat na svém a říct, dokud mi neřeknete na základně jakého zákona mi chcete vrátit jen část zaplacené částky, tak nebudu souhlasit s takovým postupem? Včera jsem samozřejmě "stáhnul ocas" vzal si 70% ceny, podepsal a jel domů, takže si myslím, že už s tím zpětně nic něudělám, ale do budoucna bych rád takové situace řešil zodpovědněji, proto mě potěší, pokud mi někdo řekne nejlepší způsob jak v takových situacích postupovat. Předem mockrát děkuji. S pozdravem, Tomáš Vohrandík

Dotaz poslal/a: vohratom, 07. 11. 2018 08:35

Dobrý den, děkujeme, že jste využil služeb naší poradny a k Vašemu dotazu nám dovolte sdělit následující: Ustanovení § 1829 OZ, tedy: "Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů.. " a Vámi uváděný článek se váží k oddílu 2, tedy k uzavírání smluv distančním způsobem a závazkům ze smluv uzavíraných mimo obchodní prostory. Pro nákupy v kamenných obchodech se tedy toto ustanovení neuplatní, ačkoliv prodejci standardně ve svých VOP možnost vrácení zboží upravují. Tam je také třeba hledat odpověď na Vaší otázku. Pro hlubší právní analýzu, kterou lze poskytnout pouze na základě úplné znalosti daného případu a faktického stavu věcí, a popřípadě vyhotovení relevantní dokumentace, či kompletní zastoupení, nás neváhejte kontaktovat na níže uvedené emailové adrese. Rádi Vám s Vaším problémem pomůžeme. Lefensor, s.r.o. Your reliable partner E-mail: info@lefensor.eu Web: www.lefensor.eu

Lefensor, s.r.o., 08. 11. 2018 20:35

Legální prodej

Dobrý den, Chtěl bych se zeptat ohledně prodeje zboží, např. oblečení. Jde mi o motiv, co mohu na to oblečení potisknout a prodávat zde v ČR, aniž bych porušil zákon. Bohužel tu nejde poslat foto, dané motivy už mám předchystané. Jednalo by se především o vtipné motivy, podané lehce s vůlgární tématikou. Žádné slova, pouze obrázky, např žena sedí na muži, pouze obrysy obou postav, nic víc tam vidět není, každý si může domyslet podle sebe. Nebo muž předstírá soulož s ovcí, která se na obrázku usmívá. Nic vyloženě sprostého, ale přece jen lehký nádech tam je. Mockrát děkuji za odpověď, případně mi bude stačit nějaký odkaz, kde se o tomto mohu dozvědět více, co lze u nás prodávat a neporušuje to zákon. Děkuji

Dotaz poslal/a: Lukass90, 26. 10. 2018 00:28

Dobrý den, děkujeme, že jste využil služeb naší poradny a k Vašemu dotazu nám dovolte sdělit následující: Problematiku uvedení zboží na trh upravuje celá řada předpisů, nejdůležitějšími potom budou zákon č. 102/2001 Sb., o obecné bezpečnosti výrobků, a zákon č. 22/1997 Sb., o technických požadavcích na výrobky. Doporučil bych případné dotazy ke shora uvedeným předpisům směřovat na Českou obchodní inspekci, neboť právě ta bude ve finále případné porušení posuzovat a sankcionovat. Dalším důležitým pramenem jsou tzv. tržní řády jednotlivých obcí. Doporučuji prostudovat a případný rozpor konzultovat s MČ, kde budete produkty prodávat (omezení prodeje zboží s erotickou tématikou). Pro hlubší právní analýzu, kterou lze poskytnout pouze na základě úplné znalosti daného případu a faktického stavu věcí, a popřípadě vyhotovení relevantní dokumentace, či kompletní zastoupení, nás neváhejte kontaktovat na níže uvedené emailové adrese. Rádi Vám s Vaším problémem pomůžeme. Lefensor, s.r.o. Your reliable partner E-mail: info@lefensor.eu Web: www.lefensor.eu

Lefensor, s.r.o., 01. 11. 2018 10:24

Prodej ojetého auta

Dobrý den. Prodal jsem své ojeté auto které bylo čerstvě po servisní prohlídce. Konkrétně se na autě dělali nové rozvody. Kupujícímu se po 14 dnech auto rozbilo. Porucha byla konkrétně právě na rozvodech které byli dělané v servisu. Kdo by tedy měl nést zodpovědnost? Servisman nebo já? Porucha je podle všeho způsobena špatnou montáží rozvodů. Když jsem auto předával kupujícímu bylo vše v pořádku a řádně prověřeno. Jedna se o skrytou vadu? Má nárok kupující odstoupit od smlouvy? Děkuji

Dotaz poslal/a: josstudio, 19. 10. 2018 00:39

Dobrý den, děkujeme, že jste využil služeb naší poradny a k Vašemu dotazu nám dovolte sdělit následující: V první řadě Vy z titulu kupní smlouvy (záleží na její dikci), vám následně vzniká regres na základě smlouvy o opravě se servisem. Na Vašem místě bych postupoval ve shodě s kupujícím a uplatnil reklamaci+náhradu nákladů u servisu. Dle OZ platí, že projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Pro hlubší právní analýzu, kterou lze poskytnout pouze na základě úplné znalosti daného případu a faktického stavu věcí, a popřípadě vyhotovení relevantní dokumentace, či kompletní zastoupení, nás neváhejte kontaktovat na níže uvedené emailové adrese. Rádi Vám s Vaším problémem pomůžeme. Lefensor, s.r.o. Your reliable partner E-mail: info@lefensor.eu Web: www.lefensor.eu

Lefensor, s.r.o., 24. 10. 2018 20:28

Odstoupení od kupní smlouvy

Dobrý den, chtěla jsem se prosím zeptat, jak postupovat, pokud by jsme chtěli odstoupit od kupní smlouvy auta a jestli je to možné. Zakoupili jsme auto z roku 1998,na smlouvě máme uvedené, že byl odpojený volnoběžný ventil a pak pár drobností včetně, kosmetických vad. V servisu nám řekli, že je na odpis celá zadní náprava a že se diví, že nám to někde neupadlo. Auto má jít na STK v únoru a aby prošlo by to stálo 20tis, při pořizovací ceně 15tis,je jasný, že to nemá cenu opravovat. Minulý majitel nám řekla ať dojezdíme(opravdu nebudeme s dítětem jezdit v autě, kterýmu má upadnout náprava) do února, prodáme kola(máme i zimní) a necháme ho sešrotovat a že nám něco vrátí. Že se nejedná o skrytou vadu a určitě nebude auto přepisovat znovu na sebe nebo ať si ho prodáme na ND. Jak se dá dál postupovat? Je možné odstoupit od smlouvy? A jak případně postupovat? Děkuji za odpověď Lenka Š.

Dotaz poslal/a: LenkaSach, 16. 10. 2018 09:39

Dobrý den, děkujeme, že jste využil služeb naší poradny a k Vašemu dotazu nám dovolte sdělit následující: Odstoupení od smlouvy je možné v případech, které stanoví zákon nebo smlouva. Bez znalosti smlouvy samozřejmě není možné podat plnohodnotnou odpověď. Obecně však lze říct, že dle § 2002 OZ platí, že poruší-li strana smlouvu podstatným způsobem, může druhá strana bez zbytečného odkladu od smlouvy odstoupit. Podstatné je takové porušení povinnosti, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala; v ostatních případech se má za to, že porušení podstatné není. Dle § 596 a násl. OZ potom platí, že má-li věc vady, o kterých prodávající ví, je povinen kupujícího při sjednávání kupní smlouvy na ně upozornit. Jestliže dodatečně vyjde najevo vada, na kterou prodávající kupujícího neupozornil, má kupující právo na přiměřenou slevu ze sjednané ceny odpovídající povaze a rozsahu vady; jde-li o vadu, která činí věc neupotřebitelnou, má též právo od smlouvy odstoupit, právo odstoupit od smlouvy má kupující i tehdy, jestliže jej prodávající ujistil, že věc má určité vlastnosti, zejména vlastnosti kupujícím vymíněné, anebo že nemá žádné vady, a toto ujištění se ukáže nepravdivým. Pro hlubší právní analýzu, kterou lze poskytnout pouze na základě úplné znalosti daného případu a faktického stavu věcí, a popřípadě vyhotovení relevantní dokumentace, či kompletní zastoupení, nás neváhejte kontaktovat na níže uvedené emailové adrese. Rádi Vám s Vaším problémem pomůžeme. Lefensor, s.r.o. Your reliable partner E-mail: info@lefensor.eu Web: www.lefensor.eu

Lefensor, s.r.o., 24. 10. 2018 20:07

Je nutné založit realitní kancelář

Dobrý den, mám vytvořenou webovou stránku, na kterou je možné přidávat inzeráty na prodej a pronájem nemovitostí a rád bych ji uvedl do provozu, ale byl jsem upozorněn od známého, že si asi budu muset založit realitku. Já osobně nebudu nic nakupovat, ani prodávat, ani poskytovat nějaké právní služby. Jedná se tedy pouze o inzertní server, na kterém je do budoucna plánovaná monetizace, ale pouze formou reklamy. Proto se chci zeptat, je opravdu nutné si k této činnosti zakládat realitní kancelář? Děkuji za odpověď.

Dotaz poslal/a: LabiKacer, 06. 10. 2018 14:57

Dobrý den, děkujeme, že jste využil služeb naší poradny a k Vašemu dotazu nám dovolte sdělit následující: Pro danou činnost je nutné mít příslušné živnostenské oprávnění, pokud půjde o činnost za účelem dosažení zisku, konanou soustavně a na vlastní účet a odpovědnost (podnikání). Druh, resp. typ živnostenského oprávnění bude odvislý od poskytovaných služeb. Samostatná příloha č. 4 k nařízení vlády č. 278/2008 Sb. obsahuje seznam Obsahových náplní živností volných podle jednotlivých činností. Pro hlubší právní analýzu, kterou lze poskytnout pouze na základě úplné znalosti daného případu a faktického stavu věcí, a popřípadě vyhotovení relevantní dokumentace, či kompletní zastoupení, nás neváhejte kontaktovat na níže uvedené emailové adrese. Rádi Vám s Vaším problémem pomůžeme. Lefensor, s.r.o. Your reliable partner E-mail: info@lefensor.eu Web: www.lefensor.eu

Lefensor, s.r.o., 11. 10. 2018 08:30

Partner sekce

Lefensor, s.r.o.

Lefensor, s.r.o.

Společnost Lefensor, s.r.o., úspěšně působí na trhu již od roku 1997. V současné době se orientuje zejména na právní a poradenskou podporu poskytovanou malým až středním podnikům, živnostníkům a nepodnikatelským subjektům – osobám, sdružením, atp. Naším cílem je poskytnout kompletní a komplexní právní zázemí všem našim klientům, a to v lepší kvalitě a rychleji než konkurence, za stejných jistot a nejnižší cenu na trhu. Díky vlastním, kvalitním lidským zdrojům a řadě spolupracujících subjektů jsme schopni zajistit všechny námi nabízené služby za zlomek jejich tržní ceny. Naším mottem není jednorázová spolupráce za vysokou cenu, ale dlouhodobé budování vzájemné důvěry založené na kvalitních službách.

Za tuto kategorii odpovídá:

Lefensor, s.r.o.

http://www.lefensor.eu/

Partnerem poradny od: 8. 10. 2014

Interaktivní grafiky

Průvodce výpisem z katastru nemovitostí

Průvodce výpisem z katastru nemovitostí

Vyznat se ve výpisu z katastru nemovitostí je často složité. Připravili jsme průvodce, který vám pomůže se zorientovat v jeho jednotlivých částech.

Spočítejte si osobní inflaci

Spočítejte si osobní inflaci

Inflace se měří indexem cen průměrného koše výrobků a služeb. Jenže každý kupuje něco jiného, proto na každého inflace působí jinak.

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Unikátní mapa, na které můžete sledovat vývoj nezaměstnanosti a průměrných platů v jednotlivých českých krajích od roku 2006.

Partners Financial Services
 
 

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK