Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Poradna - Obchodní právo

Potřebujete právní radu, a pokud možno zdarma? Pak jste na správném místě. Experti z naší právní poradny vám poskytnou bezplatnou právní radu z nejrůznějších oblastí. Než se pustíte do pokládání dotazu, zkuste se podívat na nejčastější dotazy, je pravděpodobné, že stejný právní problém měl už někdo před vámi.

Vkládat dotazy může jenom zaregistrovaný uživatel…

Přihlásit se

Nejčastější otázky čtenářů

tvůrce webových stránek kontra jejich provozovatel

Moje firma vytvoří webovou stránku, na které bude její majitel provádět finanční transakce, bude mít přístup k účtům zákazníků. Je nějaký paragraf, zákon, který by určoval, že za případné chyby a finanční podvody nese odpovědnost POUZE majitel a provozovatel webu, nikoli tvůrce webu? Děkuji za odpověd.

Celý příspěvek a Odpověd

FAQ - Obchodní právo

Všechny dotazy

Objednávka vytvoření Live chatu

Dobrý den, v prosinci 2014, jsem uzavřela smlouvu s firmou, která slíbila vytvořit live chat. Termín dokončení byl stanoveny na březen 2015. Vzala jsem si úvěr, abych mohla firmě zaplatit. No a firma do teď live chat nedodadala. Vždycky bylo ujistovani, ze už vše bude brzy hotové. A výmluvy, ze je ještě potřeba něco dodělat. Úvěr splácím vlastně z úvěru. Tak jsem se chtěla zeptat jaké mám vlastně možnosti. Vím, ze muzu odstoupit od smlouvy, ale mám nějaký nárok na úhradu škody, která mne tímhle vznikla? Moc děkuji za odpoved

Dotaz poslal/a: IvaF, 09. 02. 2018 10:33

Dobrý den, děkujeme, že jste využil služeb naší poradny a k Vašemu dotazu nám dovolte sdělit následující: Dobrý den, děkujeme, že jste využil služeb naší poradny a k Vašemu dotazu nám dovolte sdělit následující: Bez znalosti konkrétní smlouvy není možné případ jasně posoudit. V případě, že ze strany dodavatele došlo k podstatnému porušení smlouvy (nedodržení termínu), je možné od smlouvy odstoupit. Strany se pak vypořádají z titulu bezdůvodného obohacení. Je také možné uplatnit případné smluvní pokuty, stejně jako náhradu škody, která Vám v příčinné souvislosti vznikla. Stejně tak se můžete s dodavatelem domluvit i na jiném řešení, například formou dodatku. Pro hlubší právní analýzu, kterou lze poskytnout pouze na základě úplné znalosti daného případu a faktického stavu věcí, a popřípadě vyhotovení relevantní dokumentace, či kompletní zastoupení, nás neváhejte kontaktovat na níže uvedené emailové adrese. Rádi Vám s Vaším problémem pomůžeme. Lefensor, s.r.o. Your reliable partner E-mail: info@lefensor.eu Web: www.lefensor.eu Pro hlubší právní analýzu, kterou lze poskytnout pouze na základě úplné znalosti daného případu a faktického stavu věcí, a popřípadě vyhotovení relevantní dokumentace, či kompletní zastoupení, nás neváhejte kontaktovat na níže uvedené emailové adrese. Rádi Vám s Vaším problémem pomůžeme. Lefensor, s.r.o. Your reliable partner E-mail: info@lefensor.eu Web: www.lefensor.eu

Lefensor, s.r.o., 12. 02. 2018 14:15

Chyba v CK

Dobrý den, včera jsem v nejmenované CK našla zájezd který byl zlevněn o více jak 90% (chybně uvedená cena) bez zaváhání jsem zájezd rezervovala a poté zaplatila. Do hodiny se na stránkách objevila opravená cena. Můj dotaz je zda mám právo na zakoupený zájezd v té ceně za který jsem ho já zakoupila. Má právo mi CK ten zájezd neumožnit? Zatím mi na email prošlo akorát potvrzení zájezdu a čekám až s ozve CK. Díky za radu a odpověď Pěkný den

Dotaz poslal/a: Margo, 15. 01. 2018 11:02

Dobrý den, děkujeme, že jste využil služeb naší poradny a k Vašemu dotazu nám dovolte sdělit následující: Obecně platí, že smlouva uzavíraná přes internet je platně uzavřena v okamžiku, kdy spotřebitel doručí svoji objednávku obchodníkovi, dle VOP prodávajícího však může být okamžik uzavření smlouvy formulován odlišně. Stejně tak mohou VOP obsahovat ustanovení o "technické chybě" a jejím dopadu na závazkový vztah. V neposlední řadě je zde otázka etická, resp. otázka dobré víry. Pokud bylo z dané nabídky zřejmé, že se jedná o chybu, k uzavření smlouvy de facto nedojde. Nad rámec uvedeného jen podotýkám, že bychom si všichni měli počínat primárně tak, jak bychom chtěli, aby s námi bylo zacházeno, když se dostaneme do obdobné situace. Pro hlubší právní analýzu, kterou lze poskytnout pouze na základě úplné znalosti daného případu a faktického stavu věcí, a popřípadě vyhotovení relevantní dokumentace, či kompletní zastoupení, nás neváhejte kontaktovat na níže uvedené emailové adrese. Rádi Vám s Vaším problémem pomůžeme. Lefensor, s.r.o. Your reliable partner E-mail: info@lefensor.eu Web: www.lefensor.eu

Lefensor, s.r.o., 24. 01. 2018 10:16

nestandartní eshop

Dobrý den, mám dotaz týkající se provozu tak trochu nestandartního e-shopu. Myšlenka je taková, že by si zákazník pomocí formuláře na stránce poptal jaké zboží shání z sortimentu zaměření obchodu. Následně by dostal odpověď s nabídkou. Tuto nabídku by potvrdil a zaplatil platbou předem. (převodem, paypal) Následně by mu bylo dle termínu v nabídce dodáno zboží s fakturou. Dotaz je jaké jsou právní náležitosti takového druhu obchodu. Je nutné mít vystavené obchodní podmínky? Má nabídka/objednávka nějaké nutné náležitosti? Je třeba si dát na něco pozor? Děkuji

Dotaz poslal/a: 3illa, 10. 01. 2018 20:24

Dobrý den, děkujeme, že jste využil služeb naší poradny a k Vašemu dotazu nám dovolte sdělit následující: Váš dotaz rozhodně svým obsahem přesahuje rámec této poradny. Obchodní podmínky určitě doporučuji, stejně jako doporučuji celou věc konzultovat s advokátní kanceláří, která Vám s právním podkladem, stejně jako s dokumentací pomůže. Otázky, které budete zejména řešit jsou: vztah obchodník spotřebitel, okamžik uzavření smlouvy, práva z vadného plnění, platební podmínky a přechod vlastnického práva k věci, přechod nebezpečí škody na věci, odstoupení od smlouvy ve vztahu k distančnímu uzavírání smluv a vztahu spotřebitel obchodník a mnohé další. Pro hlubší právní analýzu, kterou lze poskytnout pouze na základě úplné znalosti daného případu a faktického stavu věcí, a popřípadě vyhotovení relevantní dokumentace, či kompletní zastoupení, nás neváhejte kontaktovat na níže uvedené emailové adrese. Rádi Vám s Vaším problémem pomůžeme. Lefensor, s.r.o. Your reliable partner E-mail: info@lefensor.eu Web: www.lefensor.eu

Lefensor, s.r.o., 15. 01. 2018 13:22

změna jednatele a převod podílů s.r.o.

Srdečně Vás zdravím, prosím info v následující záležitosti. Chci převézt na dceru s.r.o., kde jsem jedinou společnicí a jedinou jednatelkou. Vím, že toto lze udělat bez notářského zápisu, potřebovala bych radu jak obě tyto akce provézt v jednom dokumentu.Případně, je možné získat vzor? Dostupnými informacemi jsem získala vzor smlouvy o převodu podílů s.r.o. a vzor rozhodnutí jediného společníka ke změně jednatele. Pokud bych to dala takto na soud k zápisu, budu muset platit 2x poplatek? Děkuji mnohokrát za odpověď

Dotaz poslal/a: mariahavel, 09. 01. 2018 11:18

Dobrý den, děkujeme, že jste využil služeb naší poradny a k Vašemu dotazu nám dovolte sdělit následující: V první řadě rozhodně nedoporučuji využití vzorů z internetu. Pro převod budete potřebovat: smlouvu o převodu obchodních podílů, usnesení valné hromady o odvolání jednatele, jmenování jednatele a případně souhlas s převodem obchodního podílu, čestné prohlášení nového jednatele. Následně vyplníte formulář dostupný na stránkách https://or.justice.cz/ias/ui/podani, který soudu doručíte a zaplatíte soudní poplatek ve výši 2000 Kč. Pro hlubší právní analýzu, kterou lze poskytnout pouze na základě úplné znalosti daného případu a faktického stavu věcí, a popřípadě vyhotovení relevantní dokumentace, či kompletní zastoupení, nás neváhejte kontaktovat na níže uvedené emailové adrese. Rádi Vám s Vaším problémem pomůžeme. Lefensor, s.r.o. Your reliable partner E-mail: info@lefensor.eu Web: www.lefensor.eu

Lefensor, s.r.o., 10. 01. 2018 11:01

Skrytá vada automobil

Dobrý den, jedná se mi o skrytou vadu na automobilu. Zakoupil jsem vozidlo jejiž soucasti byl i doklad o oprave automaticke prevodovky na kterou byla rok záruka. Vozidlo bylo koupeno 3 měsíce po skončení záruky ale se slovy že je převodovka v top stavu, mám na to i svědky. Po 3 dnech převodovka začal vykazovat problemy. Vozidlo na diagnostice zaclo hlasit problem s tlakovým snímačem. Oprava cca 5 tis. To jsem byl ochoten zaplatit proto jsem dal vozidlo do servisu kde se zjistila závada vetšího rozsahu, oprava odhadnuta predbezne na cca 60 tis. Servis mi sepsal prohlášení že je videt že prevodovka nebyla opravena kvalitne.Prevodovka zustala rozebrána kvuli moznosti posouzení znalcem. Po kontaktování s předchodzím majitelem chce převodovku odvezt puvodnímu servisu na opravu tam, s tím že me napadá že soucasny servis si tohle mohl vymyslet a neni potreba vymenit vse co je na opravu. Chtel bych se optat na dalsi kroky. Jak postupovat a kdo bude platit diagnostiku soucasnému servisu kde se prevodovka navhazi a jak zjistit že ted bude opravena tak jak má být. Popripade dát nejaky predávaci protokol ze ji opravi na vlastní naklady, plus naklady mě spojene do ted. Doklady na vse, vcetne prohlaseni mám. Dekuji

Dotaz poslal/a: domm16, 21. 12. 2017 13:28

Dobrý den, děkujeme, že jste využil služeb naší poradny a k Vašemu dotazu nám dovolte sdělit následující: Pokud to chápu správně, prodávající víceméně vadu uznává a plánuje jí na své náklady odstranit. Hodně bude samozřejmě záležet na podobě kupní smlouvy. Pro případný soudní spor si určitě uchovejte veškerou dokumentaci (sms, dopisy) a doklady (servis, odtah..). Upozorňuji, že u ojetých vozů je zejména problém ohledně závad, které se objevily v souvislosti s obvyklým opotřebením s přihlednutím ke stáří dílu. Ve Vašem případě by však nemělo být pochyb, že vozidlo nemělo již v době koupě vlastnosti, které prodávající proklamoval, a že zevrubnou kontrolou nešlo při převzetí tuto závadu bez dalšího odhalit, což Vám dává dobrou výchozí pozici. V případě podstatného porušení smlouvy lze požadovat: odstranění vady dodáním nové věci nebo dodání chybějícího, opravu, slevu, odstoupení. Spolu s oznámením vady nebo bez zbytečného odkladu poté musí kupující sdělit, jaké právo si zvolil, volbu nemůže bez souhlasu prodávajícího měnit. Pokud prodávající vady v přiměřené lhůtě neodstraní nebo prohlásí, že je neodstraní, pak může kupující požadovat slevu nebo odstoupení od smlouvy. Soud právo z vad k námitce zcizitele věci nepřizná, pokud nebyla vada nabyvatelem vytknuta bez zbytečného odkladu po prohlídce věci, nejpozději však do 6 měsíců od převzetí věci. Náklady na reklamaci, resp. účelně vynaložené náklady na uplatnění práva z vad, musí být uplatněny do 1 měsíce poté, co zaniklo právo na vytknutí vady. Později uplatněné náklady nebudou v případě námitky dlužníka, že tyto nebyly uplatněny včas, soudem přiznány. Pro hlubší právní analýzu, kterou lze poskytnout pouze na základě úplné znalosti daného případu a faktického stavu věcí, a popřípadě vyhotovení relevantní dokumentace, či kompletní zastoupení, nás neváhejte kontaktovat na níže uvedené emailové adrese. Rádi Vám s Vaším problémem pomůžeme. Lefensor, s.r.o. Your reliable partner E-mail: info@lefensor.eu Web: www.lefensor.eu

Lefensor, s.r.o., 02. 01. 2018 15:06

Reklamace ceny služeb - lhůta

Chtěla bych se zeptat, zda i na právní služby platí při reklamaci lhůta, do kdy se musí kancelář vyjádřit. Dostala jsem (další) účet o AK se kterým jsem nesouhlasila. Na mojí okamžitou námitku napsali, že se ozvou, ale neozvali. Až za několik měsíců poslali upomínku k nezaplacené faktuře. Na mojí další námitku za další 3 měsíce odpověděli zamítavě. Mají stále právo platbu požadovat? Vyhrožují soudní pří, částka je velmi nízká cca 2 h práce. Jsem ochotná do pře jít a nezaplatit dokud to nerozhodne soud, ikdyž vzhledem k částce nepředpokládám, že to budou takto řešit. Nechci však, aby to zůstalo stále otevřené. Služby, které jsem si objednala jsem jim zaplatila. Ale ptám se hlavně na lhůty, kdy by měli na "reklamaci" reagovat (já slovo "reklamace" v odpovědi neuvedla, ani nevím, jestli je to reklamace). Já jsem jejich několikaměsíční nečinnost považovala za uznání námitky. Děkuji.

Dotaz poslal/a: PetraHektra, 17. 12. 2017 10:26

Dobrý den, děkujeme, že jste využil služeb naší poradny a k Vašemu dotazu nám dovolte sdělit následující: Česká advokátní komora byla dne 5.2.2016 pověřena Ministerstvem průmyslu a obchodu ČR mimosoudním řešením spotřebitelských sporů pro oblast sporů mezi advokátem a spotřebitelem ze Smluv o poskytování právních služeb. Každý advokát je povinen uvádět tuto informaci na svých smlouvách se spotřebiteli, případně ve svých obchodních podmínkách, pokud na ně smlouva odkazuje, dále na svých webových stránkách, jestliže je advokát provozuje. Na žádost spotřebitele je advokát dále povinen vydat doklad o poskytnutí služby s uvedením data poskytnutí služby. V případě reklamace služby je povinen vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel vyžaduje. Dále je advokát povinen informovat spotřebitele jasným, srozumitelným a snadno dostupným způsobem o orgánu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, který je věcně příslušný. Informace musí zahrnovat též internetovou adresu tohoto orgánu. Jestliže advokát provozuje internetové stránky, uvede tyto informace též na těchto internetových stránkách. Tyto informace spotřebiteli poskytne i v listinné podobě nebo na jiném trvalém nosiči dat, pokud nedojde mezi nimi k přímému urovnání sporu. Dle mého názoru je lhůta pro podání reklamace 6 měsíců od poskytnutí služby a o reklamaci má být rozhodnuto ihned, nejdéle do tří dnů a vada má být odstraněna nejpozději do 30 dnů od uplatnění reklamace. Pokud vadu odstranit lze, můžete požadovat opravu, doplnění toho, co chybí, nebo přiměřenou slevu. Pokud vadu odstranit nelze, pak můžete chtít slevu, nebo odstoupení od smlouvy a peníze zpět. Pro hlubší právní analýzu, kterou lze poskytnout pouze na základě úplné znalosti daného případu a faktického stavu věcí, a popřípadě vyhotovení relevantní dokumentace, či kompletní zastoupení, nás neváhejte kontaktovat na níže uvedené emailové adrese. Rádi Vám s Vaším problémem pomůžeme. Lefensor, s.r.o. Your reliable partner E-mail: info@lefensor.eu Web: www.lefensor.eu

Lefensor, s.r.o., 20. 12. 2017 11:58

Nákup

Dobrý den, Objednal jsem si zboží přes internet 12.11.2017, zboží jsem zaplatil platbou přes účet 13.11.2017, zboží mi nedorazilo, tak jsem odstoupil od smlouvy a chtěl jsem vrátit peníze zpět a doposud nemám zboží ani peníze, telefon nikdo nezvedá a na e-maily také nereagují.

Dotaz poslal/a: Gaudin, 07. 12. 2017 10:27

Dobrý den, děkujeme, že jste využil služeb naší poradny a k Vašemu dotazu nám dovolte sdělit následující: V takovém případě nezbývá, než se obrátit na soud, obchodní inspekci, banku, nebo policii. Pro hlubší právní analýzu, kterou lze poskytnout pouze na základě úplné znalosti daného případu a faktického stavu věcí, a popřípadě vyhotovení relevantní dokumentace, či kompletní zastoupení, nás neváhejte kontaktovat na níže uvedené emailové adrese. Rádi Vám s Vaším problémem pomůžeme. Lefensor, s.r.o. Your reliable partner E-mail: info@lefensor.eu Web: www.lefensor.eu

Lefensor, s.r.o., 13. 12. 2017 13:49

Zprostředkování nákupu ze zahraničí

Dobrý den, rád bych Vás požádal o validaci mého záměru. Zajímá mě, zda je vůbec možný z právního hlediska. Uvažuji o online službě "zprostředkování nákupu ze zahraničí", kde bych zákazníkům nakupoval předměty z ostatních eshopů, například z Čínského aliexpressu. Vytvořil bych web, který by vypadal jako klasický eshop například Alza, měl by produkty s cenami, ale nešlo by o předprodej, ale o zprostředkování nákupu. Postup by byl pro zákazníka stejný jako eshop, vybere produkt, pošle peníze mě + provize a já zařídím nákup ze zahraničního eshopu aliexpress. Za zákazníka bych zařizoval registraci, komunikaci, reklamaci atd... veškerá obchodní práva a povinnosti by měl stále zákazník na sobě a podléhali by pravidlům z konkrétní země hlavně Čína, takže pouze rok záruka a ostatní odlišnosti oproti našemu zákoníku. Je to z právního hlediska vůbec možné? Aby můj web vypadal jako klasický eshop, ale šlo by o službu a nenesl bych obchodní povinosti. Děkuji za Vaší pomoc. S pozdravem a přáním hezkého dne, Robert Zeman

Dotaz poslal/a: RobertZeman, 20. 11. 2017 11:34

Dobrý den, děkujeme, že jste využil služeb naší poradny a k Vašemu dotazu nám dovolte sdělit následující: V první řadě bych rád akcentoval, že podrobná odpověď Váš dotaz přesahuje vymezený rámec poradny zdarma. Váš nápad je rozhodně zajímavý a jeho realizaci upravuje OZ v částí páte. Ve Vašem dotazu narážíte konkrétně na smlouvu o zprostředkování, upravenou v § 2445 a násl. OZ. V dané věci bych rozhodně doporučil konzultovat celou věc a zejména obchodní podmínky s advokátní kanceláří. Na jejich nastavení bude zásadně záležet, zejména ve vztahu k podobě uzavírání smlouvy, jejím obsahu a souvisejících úkonech. Je třeba mít na paměti, že Vás zákazník bude spotřebitel se všemi souvisejícími právy a omezeními. Rozhodně si takový "produkt" pro právní stránce dovedu představit, avšak jeho nastavení, zejména ve vztahu k vyřizování reklamací, přebírání a skladování zboží, přechodu nebezpečí škody na věci a dalších souvisejících praktických právních problémů, rozhodně neprovedeme v rámci této poradny. Pro hlubší právní analýzu, kterou lze poskytnout pouze na základě úplné znalosti daného případu a faktického stavu věcí, a popřípadě vyhotovení relevantní dokumentace, či kompletní zastoupení, nás neváhejte kontaktovat na níže uvedené emailové adrese. Rádi Vám s Vaším problémem pomůžeme. Lefensor, s.r.o. Your reliable partner E-mail: info@lefensor.eu Web: www.lefensor.eu

Lefensor, s.r.o., 04. 12. 2017 14:12

Reklamace zboží na dobírku

Dobrý den, na základě inzerátu jsem koupil pro syna hru. Prodávající mi ji zaslal na dobírku. Hra dorazila, ale nefunguje, nelze spustit (jiné hry fungují). Je nějaká možnost prodávajícímu hru zaslat zpět a vymáhat navrácení peněz ? Děkuji .

Dotaz poslal/a: Spanky2, 25. 11. 2017 17:51

Dobrý den, děkujeme, že jste využil služeb naší poradny a k Vašemu dotazu nám dovolte sdělit následující: Ano, v daném případě de facto došlo k uzavření kupní smlouvy. Proto Vám svědčí klasická práva z vadného plnění, viz § 2099 a násl. OZ. Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, má kupující právo a) na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci, b) na odstranění vady opravou věci, c) na přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo d) odstoupit od smlouvy. Kupující sdělí prodávajícímu, jaké právo si zvolil, při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu prodávajícího; to neplatí, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná. Neodstraní-li prodávající vady v přiměřené lhůtě či oznámí-li kupujícímu, že vady neodstraní, může kupující požadovat místo odstranění vady přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo může od smlouvy odstoupit. Pro hlubší právní analýzu, kterou lze poskytnout pouze na základě úplné znalosti daného případu a faktického stavu věcí, a popřípadě vyhotovení relevantní dokumentace, či kompletní zastoupení, nás neváhejte kontaktovat na níže uvedené emailové adrese. Rádi Vám s Vaším problémem pomůžeme. Lefensor, s.r.o. Your reliable partner E-mail: info@lefensor.eu Web: www.lefensor.eu

Lefensor, s.r.o., 27. 11. 2017 11:38

Koupě auta odstoupení od kupni smlouvy

Dobry den, na začátku listopadu jsem si koupil auto, po registraci na sebe jsem zjistil ze má stoceny tachometr. V kupní smlouvě je napsano "stav tachometru 23....." V servisní knížce po důkladnější zkoumání je vidět že je prepsana. Mám nárok odstoupit od kupní smlouvy? Popřípadě jak mám postupovat? Za odpověď děkuji.

Dotaz poslal/a: Lukas32, 07. 11. 2017 05:57

Dobrý den, děkujeme, že jste využil služeb naší poradny a k Vašemu dotazu nám dovolte sdělit následující: Možnost odstoupení od smlouvy stanoví primárně samotná smlouva, tak zákon. V daném případě se jedná o § 2001 a násl. OZ. Poruší-li strana smlouvu podstatným způsobem, může druhá strana bez zbytečného odkladu od smlouvy odstoupit. Podstatné je takové porušení povinnosti, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala; v ostatních případech se má za to, že porušení podstatné není. Odstoupení se doručuje prokazatelně písemně protistraně. Po odstoupení od smlouvy mají strany povinnost se vzájemné vypořádat z titulu bezdůvodného obohacení. Zvažte, zda Vám jednáním protistrany nevznikla nějaká škoda, jejíž náhradu můžete samozřejmě také požadovat (stejně jako účelně vynaložené náklady). Pro hlubší právní analýzu, kterou lze poskytnout pouze na základě úplné znalosti daného případu a faktického stavu věcí, a popřípadě vyhotovení relevantní dokumentace, či kompletní zastoupení, nás neváhejte kontaktovat na níže uvedené emailové adrese. Rádi Vám s Vaším problémem pomůžeme. Lefensor, s.r.o. Your reliable partner E-mail: info@lefensor.eu Web: www.lefensor.eu

Lefensor, s.r.o., 07. 11. 2017 10:23

Partner sekce

Lefensor, s.r.o.

Lefensor, s.r.o.

Společnost Lefensor, s.r.o., úspěšně působí na trhu již od roku 1997. V současné době se orientuje zejména na právní a poradenskou podporu poskytovanou malým až středním podnikům, živnostníkům a nepodnikatelským subjektům – osobám, sdružením, atp. Naším cílem je poskytnout kompletní a komplexní právní zázemí všem našim klientům, a to v lepší kvalitě a rychleji než konkurence, za stejných jistot a nejnižší cenu na trhu. Díky vlastním, kvalitním lidským zdrojům a řadě spolupracujících subjektů jsme schopni zajistit všechny námi nabízené služby za zlomek jejich tržní ceny. Naším mottem není jednorázová spolupráce za vysokou cenu, ale dlouhodobé budování vzájemné důvěry založené na kvalitních službách.

Za tuto kategorii odpovídá:

Lefensor, s.r.o.

http://www.lefensor.eu/

Partnerem poradny od: 8. 10. 2014

Interaktivní grafiky

Průvodce výpisem z katastru nemovitostí

Průvodce výpisem z katastru nemovitostí

Vyznat se ve výpisu z katastru nemovitostí je často složité. Připravili jsme průvodce, který vám pomůže se zorientovat v jeho jednotlivých částech.

Spočítejte si osobní inflaci

Spočítejte si osobní inflaci

Inflace se měří indexem cen průměrného koše výrobků a služeb. Jenže každý kupuje něco jiného, proto na každého inflace působí jinak.

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Unikátní mapa, na které můžete sledovat vývoj nezaměstnanosti a průměrných platů v jednotlivých českých krajích od roku 2006.

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2018 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK