Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Česká pojišťovna a.s.

Kontakty

AdresaSpálená 75/16Praha 1110 00
Telefon241 114 114
Infolinka841 114 114
Emailklient@cpoj.cz
Webhttp://www.ceskapojistovna.cz

Další Informace

IČO45272956

Informace uvedené na této stránce mají pouze orientační charakter. Ačkoliv bychom rádi, bohužel nejsme schopni ručit za jejich 100 % aktuálnost. Pro ověření, prosím, navštivte také domácí stránku daného subjektu. Děkujeme za pochopení.

Česká pojišťovna a.s. - Články

Výpis článků s klíčovým slovem česká pojišťovna, česká pojišťovna a.s.

Teror a pojištění: Která pojišťovna platí a kdo vás nechá na holičkách

30. 8. 2016 | Monika Hájková | 2 komentáře

Teror a pojištění: Která pojišťovna platí a kdo vás nechá na holičkách

Za hranice nevyjíždíte bez cestovního pojištění a navíc máte i životní pojistku. Pokud se ale stanete obětí teroristického útoku, nemusí ani jedna z pojistek stačit. Jak pojišťovny postupují, pokud jde o cestovní pojištění, a které pojišťovny mají terorismus ve výlukách u životního pojištění? Dozvíte se v našem přehledu.

Pavel Řehák: Dělat pojištění, které bychom se nestyděli nabídnout vlastním rodičům

4. 6. 2016 | Monika Hájková, Martin Vlnas | 7 komentářů

Pavel Řehák: Dělat pojištění, které bychom se nestyděli nabídnout vlastním rodičům

„Díky Directu se před námi objevil prostor, kde se dá dělat pojištění, které bychom se nestyděli nabídnout vlastním rodičům,“ popisuje Pavel Řehák jednu z myšlenek, na které spolu se svými partnery z VIGO Investments staví pojišťovnu Direct.

Bouračka v zahraničí: Dostat se k penězům z pojišťovny může být oříšek

11. 6. 2015 | Ondřej Tůma | 2 komentáře

Bouračka v zahraničí: Dostat se k penězům z pojišťovny může být oříšek

Doba letní dovolené se blíží. Statisíce Čechů vyrazí na cesty za hranice všedních dnů a republiky vlastním autem. Málokdo ale ví, jak si v cizině poradit s autonehodou a co dělat, aby si zbytečně nekomplikoval cestu k náhradě škody od pojišťovny.

Finanční produkt 2014: Nejlepší spořáky, běžné účty, hypotéky a půjčky podle Finparády

3. 2. 2015 | Zdeněk Bubák | 7 komentářů

Finanční produkt 2014: Nejlepší spořáky, běžné účty, hypotéky a půjčky podle Finparády

Přinášíme výsledky čtvrtého ročníku soutěže Finparáda – Finanční produkt roku.

Kolik stojí smrt? Češi na posledním rozloučení šetří

6. 11. 2014 | Ondřej Tůma | 11 komentářů

Kolik stojí smrt? Češi na posledním rozloučení šetří

Před pár dny jsme si připomínali své blízké, kteří už tu s námi nejsou. Připomínat bychom si ale měli i vlastní pomíjivost. Víte, kolik dnes stojí pohřeb? A máte jistotu, že ten váš bude skutečně vypadat podle vašich představ?

Očima expertů: Jak si má Česká pošta vydělávat na živobytí?

26. 9. 2014 | Gabriel Pleska, Ondřej Tůma | 14 komentářů

Očima expertů: Jak si má Česká pošta vydělávat na živobytí?

Prodej bankovních produktů a pojistek. Prodej spotřebního zboží, vymáhání pohledávek, Poštovní lékárna… Česká pošta dostane občas sodu, že se věnuje i jinému byznysu než doručování. Nebo spíš za to, jak se mu věnuje. Pošta říká, že by byl hřích nevyužít sítě, kterou má k dispozici, a především – že se jen poštovními službami neuživí. Jak by si na sebe měla vydělávat?

Pojišťovny jdou podvodníkům po krku. V akci i „detektory lži“

21. 8. 2014 | Ondřej Tůma | 1 komentářů

Pojišťovny jdou podvodníkům po krku. V akci i „detektory lži“

Počty odhalených pojistných podvodů rok od roku rostou. Pojišťovny nabírají do boje proti podvodníkům nové lidi a nasazují i moderní technologie. Klidně se vám tedy může stát, že si při telefonátu s pracovníkem pojišťovny popovídáte s hlasovým analyzátorem, „měkčí“ obdobou detektoru lži. Přesto se podle odhadů podaří odhalit jen desetinu podvodů.

Kdopak to volá? Falešné asociace a triky nepoctivých pojišťováků

5. 8. 2014 | Petra Dlouhá | 18 komentářů

Kdopak to volá? Falešné asociace a triky nepoctivých pojišťováků

„Haló? Tady Novák z Asociace pojišťoven. Musíme vám zkontrolovat smlouvu…“ „Dobrý den, Mráček z Centra pojišťoven. Víte, že máte nárok na slevu? Kdy se sejdeme?“ Nepoctiví pojišťováci se kryjí za neexistující instituce s úctyhodným názvem. Důvod? Chtějí navodit dojem, že jsou z „vaší pojišťovny“ nebo příbuzné organizace a přetáhnout ke konkurenci. Nemusí se to vyplatit. Dejte pozor, kdo volá.

Na lovu pojistných podvodů s šéfvyšetřovatelem České pojišťovny

19. 7. 2014 | Ondřej Tůma | 11 komentářů

Na lovu pojistných podvodů s šéfvyšetřovatelem České pojišťovny

U policie vyšetřoval hospodářskou kriminalitu, praní špinavých peněz nebo podezření z financování terorismu. Když byla finanční policie zrušena, odešel do největší české pojišťovny a postupně se vypracoval na šéfa útvaru vyšetřování a interní bezpečnosti. Jak se loví pojistní podvodníci? Čtěte ve druhé části rozhovoru s Jaromírem Kaděrou z České pojišťovny.

Šéf pojistných detektivů: Na neodhalených podvodech se ročně vyplatí miliardy

12. 7. 2014 | Ondřej Tůma | 10 komentářů

Šéf pojistných detektivů: Na neodhalených podvodech se ročně vyplatí miliardy

Občas se dočtete, jací jsou Češi rekordmani v počtu pojistných podvodů. Než se vám nadme hruď pýchou nad vzornými reprezentanty, přečtěte si rozhovor s Jaromírem Kaděrou, šéfem detektivů naší největší pojišťovny. Čísla, která by dokazovala, že máme podfuky radši než jinde, podle něj neexistují.

Česká pojišťovna a.s. - Zkušenosti

14. 10. 2016 11:24 | jarmila

Ceskou pojistovnu uz nikdy vice jeto jen banda lharu a zlodeju!!!11let sem jim tam cpala penize a jeste pojistku ze sporenim po ukonceni pojistneho si nechaji 80% na setrenych vasich penez tak kde to sme!!!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-5
Líbí
Nelíbí

12. 10. 2016 12:14 | Milli

Česká pojišťovna a její priblblý likvidátoři,kteří vymýšlejí samé kličky jen aby nemusely platit!!!!!Nikdy k tomuto ústavu už nikdy!!!!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-4
Líbí
Nelíbí

31. 8. 2016 16:11 | Petr

Dobrý den, bratrovi pomohlo poslat dopis pomocí advokáta.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (pepap 15. 09. 2015 21:02)

25. 8. 2016 16:06 | Jarda

Nejhorsi pojistovna ktera kdy existovala banda hajzlu a podvodniku nepojistil bych si u nich uz ani prkno od hajzlu!!!!!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

2. 8. 2016 13:43 | Petr

Povinne ruceni na auto. Rozhodne nedoporucuji. Sjednane s mnoha sliby, ale pravda byla jinde. Mozna se jednalo jen o ulhaneho pracovnika na pobocce v Boskovicich... ale spolecnosti to rozhodne dela jmeno. Takze Ceska Slibotechna
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

26. 6. 2016 11:17 | Radek

Pozor! Pöjišťovna neplatí jasné škody, ale hledá jen skulinky, proč nic neplatit i za cenu, že si vymýšlí! Konkrétně jsem jednal s Matěj Rezek, tel: +420 725557326 a kromě zabitého času zasíláním podkladů a púod. se nevyřešilop nic, protože stále dokola hledal nějaké spekulace, proč nic neplatit, i když se jednalo o jasné poškození mé strany.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

11. 6. 2016 8:09 | Radek

Nejen pojišťovna, ale i klient může zrušit pojistku do dvou měsíců od sjednání. :-)
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Překvapený 17. 11. 2015 22:44)

2. 5. 2016 17:56 | Petr

Dobrý den, každá pojišťovna má dnes klady a zápory. Je pravda, že s ČP nemám rovněž nejlepší zkušenosti, ale na druhou stranu uzavírám smlouvy jen přes kamaráda, co dělá makléře. Ten mi dá dobrou cenu a řekne aspoň naplno co můžu čekat. Jednou mi vyřídil škodu, kterou jsem nevěřil, že se podaří u ČP proplatit a vyšlo to. Lidi vždy se poraďte s někým, kdo tomu rozumí a vůbec se nebavte s těma co jen melou nesmysli.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

23. 4. 2016 8:41 | Honzo

Česká Pojišťovna a Bels.cz ta nejhorší kombinace co Vas může potkat. Už vice neseriozní firmy snad neexistuji.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+3
Líbí
Nelíbí

22. 4. 2016 16:02 | Petr

Neuzavirejte pojitku pri zakoupeni elektroniky napr. u Datartu. Maji nasmlouvanou nehorazni frimu Bells ktera cpe neoriginalni dily a mobil uz nefunguje spravne nasledne Vam to neopravi v autorizovanym servisu. Pri kalkulaci pojistovny nehorazny vypocet. Zadarmo jsou oba drazi. Vyhnete se Ceske Pojistovny a firmy Bells, mate po mobilu - tam konci zivotnost Vaseho zarizeni.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+4
Líbí
Nelíbí

10. 3. 2016 17:27 | Klaudy Martin

Dobrý den, chci tímto také vyjádřit svůj názor na ČP. U pojišťovny jsem měl sjednanou pojistku odpovědnosti za způsobenou škodu z výkonu povolání (pojistka na blbost) s roční platbou více než 2.500,-. Za minulý rok jsem neměl ani jedinou korunu pojistného plnění, přesto mi byla ale smlouva ukončena bez udání důvodu. Když jsem následně několika způsoby se snažil důvod zjistit, vždy jsem dostal stejnou odpověď – máme na to právo!!! K čemu je mi potom pojišťovna, která mi zruší pojistku jen proto, že na to má právo? Nesmysl samozřejmě, pouze mi nechtějí říct ten pravý důvod k jejich výpovědi. Takže za mě ČESKÁ POJIŠŤOVNA už NIKDY!!! Podle mě je to postkomunistický moloch s ubohými praktikami. NIKDY VÍC!!!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

15. 1. 2016 19:04 | jiří Soukup

b

Dobrý den,jsem důchodce a chci se s Vámipodělit jak čp plní v případě pojistné události(pojištění domácnosti a nebytových prostor).V případě vloupání do nebytového prostoru,doklad od policie,odcizeny věcí v hodnotě cca 55 tisíc,nehradí optiku,audio elektroniku foto zkrátka zaplatily cca 3,5 tisíce ˇa 1 tis. za vypáčené okno.Jak máte věci starší 8 let nevyplatí se pojištění domácnosti hradí cca desetinu pořizovací hodnoty.Apeluji na všechny klienty čp aby si rozmyslely uzavřít pojištění majetku v domácnosti.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+30
Líbí
Nelíbí

17. 11. 2015 22:44 | Překvapený

Agrese a arogance České Pojišťovny mne velice zaskočila. Sjednal jsem si povinné ručení i havarijní pojištění na auto. Po měsíci mne kontaktovala zaměstnankyně ČP, že při sjednání pojistné smlouvy vyplnila špatně údaje do systému a že mám zaplatit cca. o 3000Kč více nebo že si mám najít jinou pojišťovnu. Říkal jsem jí že první varianta se mi nelíbí a druhá varianta nepřipadá v úvahu a že podám žádost o prověření. Žádost jsme sepsali po telefonu na kontaktní lince České Pojišťovny. Po měsíci mi přišel dopis od vrchního ředitele správy pojištění a plateb Michala Hofmana, kde mi píše, že pojištění zaniká bez udání důvodu během 14 dní a pokud jsem ještě neskartoval zelenou kartu, že mám tak udělat. Agrese a arogance České Pojišťovny je nepřekonatelná. Rovnou mi říkají abych zničil zelenou kartu v době, když mi ještě pěkně drahé pojištění platí. Žádná odezva na moji žádost. Žádná omluva, že zaměstnanec České Pojišťovny udělal chybu. Přitom jsem nikdy neměl pojistnou údálost. Celou částku za pojištění jsem zaplatil kartou přímo na pobočce při sjednání. Vyjádření slečny z kontaktního centra mne velice překvapilo. Pojišťovna může zrušit pojištění do dvou měsíců bez udání důvodu. Tak si hledám teďka jinou pojišťovnu. Kdybyste měli dobrý tip, dejte vědět :-)
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+9
Líbí
Nelíbí

7. 11. 2015 19:48 | jan

Časté problémy s Českou pojišťovnou je možné vyřešit formou /kdykoliv podat/: Žádost o ukončení pojištění sjednaného pojistnou smlouvou Číslo xxxxxxxxx Registrační značka vozidla: ……………..VIN/EČV vozidla:…………………………. Pojistník:…………………………………………………… …………………………….. Jméno a příjmení/název sídla firmy: ……………………………………………………… Rodné číslo/IČO: ………………………………………………………………………… Adresa: ……………………………………………………………………………… ……. Telefon: ……………………………………………………………………………… ……. E-mail: ……………………………………………………………………………… …….. Navrhuji ukončení všech pojištění sjednaných ve výše uvedené pojistné smlouvě Sdružené pojištění vozidla dohodou ke dni 28.10.2015. Z důvodu: …můj důvod následuje……………………………………………………… ..
Žádám o vrácení případného přeplatku pojistného na účet:…………………………………………. Číslo účtu: ……………………………………………………………………………… ……………. Kód banky: ……. V případě, že k datu zániku pojištění bude na pojistné smlouvě evidován dluh, uhradím ho dle pokynů……………………………………………………………… …………………… pojistitele na účet : /1135011/0100 dodá banka/…………………………………………. V Praze dne : ……………………………………………………………………………… … Podpis pojistníka: ……………………………………………………………………………. ……………………………… ….. Mé důvody po 27 měsících neuzavřené nezaviněné nehodě od 7.2013 do 11.2015 Z důvodu ztráty důvěry k ČP - členu nadnárodního koncernu Generalli …………………………….. - při řešení nezaviněné pojistné události ČPU …….z roku 2013 , - neseriozního a nedůvěryhodného chování pracovníků likvidace Brno, hlavního metodika ČP,,.. ………. - neprofesnímu odhadu hodnoty poškození vozidla od 20 do 100 tisíc Kč, …… * Zkreslené aplikace Znaleckého posudku I2005 /ZP/ v Kap 2.1, specielně 2.1.1, 2.1.2, užítý modifikovaný nestandardní postup stanovený a aplikovaný ČP, kterým pojištovna již po záruční době vozidla získává neoprávněné zisky na úkor svých klientů. …………………………………………………………. *Neméně důležitý argument je, že ČP cíleně provádí cenzuru internetu, kdy neumožní na svém web systému svým klientům reagovat veřejně na chování pracovníků pojištovny a sdílet své poznatky mezi sebou. *Tento modifikovaný postup ZP požadovaný po více jak dva roky i přes slib pracovníka ČP / od hlavního metodika ČP/ dosud nedodala! I jiné závažné důvody uvedené v letité komunikaci, spíše odmítání komunikace- vyhrožování . ……………………………………………………………………………… ………………… *ČP /jak likvidátoři s hlavním metodikem , ombudsman ČP ,s vědomím vedení ČP- dozorčí rada i předseda Generalli / po více jak dva roky odmítají- zapírají, popř. nejsou ochotni- či schopni, zveřejnit požadovanou modifikaci Znaleckého posudku I2005 a další ..
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

6. 11. 2015 12:49 | jana

začínám mít stejnou zkušenost každý měíc platím přesně,ale na uhrazení škodychtějí další a další nesmysl, papíry
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-3
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Míra naletěl 08. 02. 2015 11:50)

Zobrazit všech 136 komentářů

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 705 545 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Umrtí majitele
Poradna > Pojištění a penzijní připojištěníPovinné ručení

Otázka: Dobrý den,prosím o radu.Otec mě zemřel 14,3 2013 zbylo poněm auto fort fiesta.Majetkové vypořádání ještě neproběhlo.Pojištění končí 8 měsíc 2013.Prosím jak mám postupovat? více

Cestovní pojištění

Úrazové pojištění a pojištění v nemoci

Životní pojištění

Havarijní pojištění

Pojištění nemovitosti a domácnosti

Penzijní připojištění

Pojištění odpovědnosti

Povinné ručení

Interaktivní grafiky

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Unikátní mapa, na které můžete sledovat vývoj nezaměstnanosti a průměrných platů v jednotlivých českých krajích od roku 2006.

Spočítejte si osobní inflaci

Spočítejte si osobní inflaci

Inflace se měří indexem cen průměrného koše výrobků a služeb. Jenže každý kupuje něco jiného, proto na každého inflace působí jinak.

Rok v krizi aneb podívejte se, jak svět prošel recesí

Rok v krizi aneb podívejte se, jak svět prošel recesí

Černé září 2008 uvrhlo svět do jedné z nejhorších finančních krizí. Podívejte se na průběh finanční krize v kontextu vývoje na burzách a měnových trzích.

Jak je chráněná nová pětisetkoruna

Jak je chráněná nová pětisetkoruna

Od 1. dubna 2009 je v oběhu lépe chráněná pětisetkoruna. Přibyly tři nové ochranné prvky. Podívejte se, jak poznat pravou bankovku od falešné.

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Akontace, Ergonomika, Potenciální míra růstu, miloš zeman, michal wantulok, vladimír dlouhý, úklid, eet, bublina, Wilshire 5000 Index, výhodyprostředky, samospráva, refinancování dluhu, cihla, D27d, investování, daňové výhody, Bartovice

8B21777, 8B21770, 2SV5561, 3SH7086, XEP3HAET

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK