Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Česká pojišťovna a.s.

Kontakty

AdresaSpálená 16Praha 1113 04
Telefon224 550 444
Infolinka841 114 114
Emailklient@ceskapojistovna.cz
Webhttp://www.ceskapojistovna.cz

Další Informace

IČO45272956

Informace uvedené na této stránce mají pouze orientační charakter. Ačkoliv bychom rádi, bohužel nejsme schopni ručit za jejich 100 % aktuálnost. Pro ověření, prosím, navštivte také domácí stránku daného subjektu. Děkujeme za pochopení.

Česká pojišťovna a.s. - Články

Výpis článků s klíčovým slovem česká pojišťovna, česká pojišťovna a.s.

Pavel Řehák: Dělat pojištění, které bychom se nestyděli nabídnout vlastním rodičům

4. 6. 2016 | Monika Hájková, Martin Vlnas | 7 komentářů

Pavel Řehák: Dělat pojištění, které bychom se nestyděli nabídnout vlastním rodičům

„Díky Directu se před námi objevil prostor, kde se dá dělat pojištění, které bychom se nestyděli nabídnout vlastním rodičům,“ popisuje Pavel Řehák jednu z myšlenek, na které spolu se svými partnery z VIGO Investments staví pojišťovnu Direct.

Bouračka v zahraničí: Dostat se k penězům z pojišťovny může být oříšek

11. 6. 2015 | Ondřej Tůma | 2 komentáře

Bouračka v zahraničí: Dostat se k penězům z pojišťovny může být oříšek

Doba letní dovolené se blíží. Statisíce Čechů vyrazí na cesty za hranice všedních dnů a republiky vlastním autem. Málokdo ale ví, jak si v cizině poradit s autonehodou a co dělat, aby si zbytečně nekomplikoval cestu k náhradě škody od pojišťovny.

Finanční produkt 2014: Nejlepší spořáky, běžné účty, hypotéky a půjčky podle Finparády

3. 2. 2015 | Zdeněk Bubák | 7 komentářů

Finanční produkt 2014: Nejlepší spořáky, běžné účty, hypotéky a půjčky podle Finparády

Přinášíme výsledky čtvrtého ročníku soutěže Finparáda – Finanční produkt roku.

Kolik stojí smrt? Češi na posledním rozloučení šetří

6. 11. 2014 | Ondřej Tůma | 11 komentářů

Kolik stojí smrt? Češi na posledním rozloučení šetří

Před pár dny jsme si připomínali své blízké, kteří už tu s námi nejsou. Připomínat bychom si ale měli i vlastní pomíjivost. Víte, kolik dnes stojí pohřeb? A máte jistotu, že ten váš bude skutečně vypadat podle vašich představ?

Očima expertů: Jak si má Česká pošta vydělávat na živobytí?

26. 9. 2014 | Gabriel Pleska, Ondřej Tůma | 14 komentářů

Očima expertů: Jak si má Česká pošta vydělávat na živobytí?

Prodej bankovních produktů a pojistek. Prodej spotřebního zboží, vymáhání pohledávek, Poštovní lékárna… Česká pošta dostane občas sodu, že se věnuje i jinému byznysu než doručování. Nebo spíš za to, jak se mu věnuje. Pošta říká, že by byl hřích nevyužít sítě, kterou má k dispozici, a především – že se jen poštovními službami neuživí. Jak by si na sebe měla vydělávat?

Pojišťovny jdou podvodníkům po krku. V akci i „detektory lži“

21. 8. 2014 | Ondřej Tůma | 1 komentářů

Pojišťovny jdou podvodníkům po krku. V akci i „detektory lži“

Počty odhalených pojistných podvodů rok od roku rostou. Pojišťovny nabírají do boje proti podvodníkům nové lidi a nasazují i moderní technologie. Klidně se vám tedy může stát, že si při telefonátu s pracovníkem pojišťovny popovídáte s hlasovým analyzátorem, „měkčí“ obdobou detektoru lži. Přesto se podle odhadů podaří odhalit jen desetinu podvodů.

Kdopak to volá? Falešné asociace a triky nepoctivých pojišťováků

5. 8. 2014 | Petra Dlouhá | 18 komentářů

Kdopak to volá? Falešné asociace a triky nepoctivých pojišťováků

„Haló? Tady Novák z Asociace pojišťoven. Musíme vám zkontrolovat smlouvu…“ „Dobrý den, Mráček z Centra pojišťoven. Víte, že máte nárok na slevu? Kdy se sejdeme?“ Nepoctiví pojišťováci se kryjí za neexistující instituce s úctyhodným názvem. Důvod? Chtějí navodit dojem, že jsou z „vaší pojišťovny“ nebo příbuzné organizace a přetáhnout ke konkurenci. Nemusí se to vyplatit. Dejte pozor, kdo volá.

Na lovu pojistných podvodů s šéfvyšetřovatelem České pojišťovny

19. 7. 2014 | Ondřej Tůma | 11 komentářů

Na lovu pojistných podvodů s šéfvyšetřovatelem České pojišťovny

U policie vyšetřoval hospodářskou kriminalitu, praní špinavých peněz nebo podezření z financování terorismu. Když byla finanční policie zrušena, odešel do největší české pojišťovny a postupně se vypracoval na šéfa útvaru vyšetřování a interní bezpečnosti. Jak se loví pojistní podvodníci? Čtěte ve druhé části rozhovoru s Jaromírem Kaděrou z České pojišťovny.

Šéf pojistných detektivů: Na neodhalených podvodech se ročně vyplatí miliardy

12. 7. 2014 | Ondřej Tůma | 10 komentářů

Šéf pojistných detektivů: Na neodhalených podvodech se ročně vyplatí miliardy

Občas se dočtete, jací jsou Češi rekordmani v počtu pojistných podvodů. Než se vám nadme hruď pýchou nad vzornými reprezentanty, přečtěte si rozhovor s Jaromírem Kaděrou, šéfem detektivů naší největší pojišťovny. Čísla, která by dokazovala, že máme podfuky radši než jinde, podle něj neexistují.

Finanční produkt roku 2013: Nejlepší spořicí a osobní účty, úvěry a pojištění

30. 1. 2014 | Zdeněk Bubák | 3 komentáře

Finanční produkt roku 2013: Nejlepší spořicí a osobní účty, úvěry a pojištění

Finanční zpravodajský portál Finparáda.cz přichází s vyhlášením výsledků soutěže Finparáda – Finanční produkt roku, tentokrát za rok 2013. Nově se kromě nejlepších finančních produktů podle mínění odborníků vyhlašuje i nejoblíbenější finanční produkt a nejoblíbenější pobočka finanční instituce podle hlasování návštěvníků portálu Finparáda.cz

Česká pojišťovna a.s. - Zkušenosti

26. 6. 2016 11:17 | Radek

Pozor! Pöjišťovna neplatí jasné škody, ale hledá jen skulinky, proč nic neplatit i za cenu, že si vymýšlí! Konkrétně jsem jednal s Matěj Rezek, tel: +420 725557326 a kromě zabitého času zasíláním podkladů a púod. se nevyřešilop nic, protože stále dokola hledal nějaké spekulace, proč nic neplatit, i když se jednalo o jasné poškození mé strany.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

11. 6. 2016 8:09 | Radek

Nejen pojišťovna, ale i klient může zrušit pojistku do dvou měsíců od sjednání. :-)
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Překvapený 17. 11. 2015 22:44)

2. 5. 2016 17:56 | Petr

Dobrý den, každá pojišťovna má dnes klady a zápory. Je pravda, že s ČP nemám rovněž nejlepší zkušenosti, ale na druhou stranu uzavírám smlouvy jen přes kamaráda, co dělá makléře. Ten mi dá dobrou cenu a řekne aspoň naplno co můžu čekat. Jednou mi vyřídil škodu, kterou jsem nevěřil, že se podaří u ČP proplatit a vyšlo to. Lidi vždy se poraďte s někým, kdo tomu rozumí a vůbec se nebavte s těma co jen melou nesmysli.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

23. 4. 2016 8:41 | Honzo

Česká Pojišťovna a Bels.cz ta nejhorší kombinace co Vas může potkat. Už vice neseriozní firmy snad neexistuji.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+3
Líbí
Nelíbí

22. 4. 2016 16:02 | Petr

Neuzavirejte pojitku pri zakoupeni elektroniky napr. u Datartu. Maji nasmlouvanou nehorazni frimu Bells ktera cpe neoriginalni dily a mobil uz nefunguje spravne nasledne Vam to neopravi v autorizovanym servisu. Pri kalkulaci pojistovny nehorazny vypocet. Zadarmo jsou oba drazi. Vyhnete se Ceske Pojistovny a firmy Bells, mate po mobilu - tam konci zivotnost Vaseho zarizeni.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+3
Líbí
Nelíbí

10. 3. 2016 17:27 | Klaudy Martin

Dobrý den, chci tímto také vyjádřit svůj názor na ČP. U pojišťovny jsem měl sjednanou pojistku odpovědnosti za způsobenou škodu z výkonu povolání (pojistka na blbost) s roční platbou více než 2.500,-. Za minulý rok jsem neměl ani jedinou korunu pojistného plnění, přesto mi byla ale smlouva ukončena bez udání důvodu. Když jsem následně několika způsoby se snažil důvod zjistit, vždy jsem dostal stejnou odpověď – máme na to právo!!! K čemu je mi potom pojišťovna, která mi zruší pojistku jen proto, že na to má právo? Nesmysl samozřejmě, pouze mi nechtějí říct ten pravý důvod k jejich výpovědi. Takže za mě ČESKÁ POJIŠŤOVNA už NIKDY!!! Podle mě je to postkomunistický moloch s ubohými praktikami. NIKDY VÍC!!!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

15. 1. 2016 19:04 | jiří Soukup

b

Dobrý den,jsem důchodce a chci se s Vámipodělit jak čp plní v případě pojistné události(pojištění domácnosti a nebytových prostor).V případě vloupání do nebytového prostoru,doklad od policie,odcizeny věcí v hodnotě cca 55 tisíc,nehradí optiku,audio elektroniku foto zkrátka zaplatily cca 3,5 tisíce ˇa 1 tis. za vypáčené okno.Jak máte věci starší 8 let nevyplatí se pojištění domácnosti hradí cca desetinu pořizovací hodnoty.Apeluji na všechny klienty čp aby si rozmyslely uzavřít pojištění majetku v domácnosti.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+29
Líbí
Nelíbí

17. 11. 2015 22:44 | Překvapený

Agrese a arogance České Pojišťovny mne velice zaskočila. Sjednal jsem si povinné ručení i havarijní pojištění na auto. Po měsíci mne kontaktovala zaměstnankyně ČP, že při sjednání pojistné smlouvy vyplnila špatně údaje do systému a že mám zaplatit cca. o 3000Kč více nebo že si mám najít jinou pojišťovnu. Říkal jsem jí že první varianta se mi nelíbí a druhá varianta nepřipadá v úvahu a že podám žádost o prověření. Žádost jsme sepsali po telefonu na kontaktní lince České Pojišťovny. Po měsíci mi přišel dopis od vrchního ředitele správy pojištění a plateb Michala Hofmana, kde mi píše, že pojištění zaniká bez udání důvodu během 14 dní a pokud jsem ještě neskartoval zelenou kartu, že mám tak udělat. Agrese a arogance České Pojišťovny je nepřekonatelná. Rovnou mi říkají abych zničil zelenou kartu v době, když mi ještě pěkně drahé pojištění platí. Žádná odezva na moji žádost. Žádná omluva, že zaměstnanec České Pojišťovny udělal chybu. Přitom jsem nikdy neměl pojistnou údálost. Celou částku za pojištění jsem zaplatil kartou přímo na pobočce při sjednání. Vyjádření slečny z kontaktního centra mne velice překvapilo. Pojišťovna může zrušit pojištění do dvou měsíců bez udání důvodu. Tak si hledám teďka jinou pojišťovnu. Kdybyste měli dobrý tip, dejte vědět :-)
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+8
Líbí
Nelíbí

7. 11. 2015 19:48 | jan

Časté problémy s Českou pojišťovnou je možné vyřešit formou /kdykoliv podat/: Žádost o ukončení pojištění sjednaného pojistnou smlouvou Číslo xxxxxxxxx Registrační značka vozidla: ……………..VIN/EČV vozidla:…………………………. Pojistník:…………………………………………………… …………………………….. Jméno a příjmení/název sídla firmy: ……………………………………………………… Rodné číslo/IČO: ………………………………………………………………………… Adresa: ……………………………………………………………………………… ……. Telefon: ……………………………………………………………………………… ……. E-mail: ……………………………………………………………………………… …….. Navrhuji ukončení všech pojištění sjednaných ve výše uvedené pojistné smlouvě Sdružené pojištění vozidla dohodou ke dni 28.10.2015. Z důvodu: …můj důvod následuje……………………………………………………… ..
Žádám o vrácení případného přeplatku pojistného na účet:…………………………………………. Číslo účtu: ……………………………………………………………………………… ……………. Kód banky: ……. V případě, že k datu zániku pojištění bude na pojistné smlouvě evidován dluh, uhradím ho dle pokynů……………………………………………………………… …………………… pojistitele na účet : /1135011/0100 dodá banka/…………………………………………. V Praze dne : ……………………………………………………………………………… … Podpis pojistníka: ……………………………………………………………………………. ……………………………… ….. Mé důvody po 27 měsících neuzavřené nezaviněné nehodě od 7.2013 do 11.2015 Z důvodu ztráty důvěry k ČP - členu nadnárodního koncernu Generalli …………………………….. - při řešení nezaviněné pojistné události ČPU …….z roku 2013 , - neseriozního a nedůvěryhodného chování pracovníků likvidace Brno, hlavního metodika ČP,,.. ………. - neprofesnímu odhadu hodnoty poškození vozidla od 20 do 100 tisíc Kč, …… * Zkreslené aplikace Znaleckého posudku I2005 /ZP/ v Kap 2.1, specielně 2.1.1, 2.1.2, užítý modifikovaný nestandardní postup stanovený a aplikovaný ČP, kterým pojištovna již po záruční době vozidla získává neoprávněné zisky na úkor svých klientů. …………………………………………………………. *Neméně důležitý argument je, že ČP cíleně provádí cenzuru internetu, kdy neumožní na svém web systému svým klientům reagovat veřejně na chování pracovníků pojištovny a sdílet své poznatky mezi sebou. *Tento modifikovaný postup ZP požadovaný po více jak dva roky i přes slib pracovníka ČP / od hlavního metodika ČP/ dosud nedodala! I jiné závažné důvody uvedené v letité komunikaci, spíše odmítání komunikace- vyhrožování . ……………………………………………………………………………… ………………… *ČP /jak likvidátoři s hlavním metodikem , ombudsman ČP ,s vědomím vedení ČP- dozorčí rada i předseda Generalli / po více jak dva roky odmítají- zapírají, popř. nejsou ochotni- či schopni, zveřejnit požadovanou modifikaci Znaleckého posudku I2005 a další ..
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

6. 11. 2015 12:49 | jana

začínám mít stejnou zkušenost každý měíc platím přesně,ale na uhrazení škodychtějí další a další nesmysl, papíry
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-3
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Míra naletěl 08. 02. 2015 11:50)

15. 9. 2015 21:02 | pepap

Re: Pozor na tuto pojišťovnu nehradi skody a neresi problemy a nekomunikuji dejte si pozor.. celé vlákno I ja jsem nedostal uhrazeno co jsem mel z povinneho ruceni..Pojistovna je protiklienska a neprofesionalní... referenti neplni domluvu, ze zavolaji.. a hledajio duvody jak neuhradit.. nakonec jsem to nucen uhradit z havarijniho pojistení u jine pojistovny.. drzte se co nejdal!!!!!!!!!­!!!!!!!! v chovani je neco divneho jakoby krachovali ...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+5
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu

19. 8. 2015 22:04 | janstarsi

Patří Česká pojištovna /ČP/mezi finanční super "šmejdy", nadnárodní finanční korporace, oceňovaná jako nejlepší pojištovna roku ? Vyhýbavý - nemohoucí postoj České národní banky/ČNB/ ke stížnosti na ČP? A co MOP - ministerstvo obchodu a průmyslu, jim to vyhovuje? Posuďte sami, zda je v ČR dovolatelnost práva. Nehrozí plíživá cenzura internetu nadnárodními korporacemi? S ČP končím – má zkušenost k posouzení nerozhodným při volbě.
Co je ČP skutečně? , tedy spíše nadnárodní korporace Generali CEE Holding B.V., jehož je Česká pojišťovna a. s. součástí. S Českem má společného jen to, že jejich nepřiměřené a nezdůvodněné zisky na úkor klientů tečou do mateřských unijních států, zatímco v cílových satelitních zemích východu se podílejí na jejich drancování ? V čem? A/ Je známo, že ČP na rozdíl od jiných solidnějších pojišťoven u povinného pojištění motorového vozidla podle znaleckého posudku dle I2005 upravila ve stěžejní části Kap. 2,0, 2.1, 2.2 části tak, že již po záruční době v případě pojistné události /PU/, sníží hodnotu vozidla. ČP si sama pro svou potřebu modifikuje část znaleckého posudku, který odmítá dokladovat- je němá - nereaguje a klient podle jejich vyjádření musí doložit, že jej podvádějí , ne že ČP poskytuje pojištění, které je ve své podstatě klienta poškozující / a to již po uplynutí záruční doby auta/. Tyto skutečnosti neuvádí ani ve svých reklamách ani ve smlouvě povinného ručení, klame klienty. Již třetím rokem po nezaviněné havarii není ČP s ch o p n a objasnit – - vysvětlit -oddůvodnit –specifikovat tuto modifikaci. O d m í t á , poté až po více jak roce slibuje , klame /viz odkaz ze 6.1.2015 Dotaz č 4 : k č. I 2005 u České Pojištovny- znevýhodnují klienty?Lze žádat dopracování THRP , je vůbec šance donutit ČP ke korektnímu chování? U soudu ne. "Protože byl příspěvek ! nenalezen - odstraněn –zcenzurován! , je uveden opět ke dni dne 6.8.2015 v diskusi "peníze.cz" B/ Stále se zhoršuje postavení klientů v internetovém systému ČP. Jako zahraniční nadnárodní společnost ne u m o ž n u j e na svých veřejných webových stránkách "dosud volného" internetu v českém prostředí uveřejnit stanoviska a připomínky, aby byla možnost porovnat reklamu ČP se skutečným chováním ke klientům. ČP porušuje prakticky cenzurou internetu uživatele právo na svobodný přístup a právo na svobodné vyjádření názorů klientů k tématu jejich podnikání . Pokud nebude respektovat svobodu internetu, pak nechť se svobodně ČP rozhodne odejít se svými stránkami s reklamou a sliby, na uzavřený- sledovaný - libovolný druh facebooku. . . Kdo klame? Nepomůže kontaktování zodpovědných vedoucích pracovníků likvidace ČP, ombudsmana ČP p.Kopsy…, managementu -místopředsedy dozorčí rady Petra Bohumského a Cirina Luciano předsedy představenstva ČP a generálního ředitele GCEE , opakovaně s výsledkem jak hrách na stěnu hází.
Že by ČP, měla problémy vše doložit. Nehledě na zjištěnou skutečnost, že je to šedá temná eminence, s chováním jako na dobytém území, pokud od nich požadujete podklady jejich rozhodnutí, připomínající spíše mafijní praktiky. Nicméně podle mylného stanoviska ombudsmana ČP /p.Kopsa, pí.Dotzauerová/, kteří z pověření vedení, místopředsedy představenstva p.Bohumského a s vědomím předsedy GCCE p.Ciriny, prezentují stanovisko, že má klient, dodat podklady, konkrétně nechat si vypracovat znalecký posudek k přehodnocení jejich stanoviska. To je přímo neskutečné nemorální vydírání spojené s nátlakem přerušení komunikace s klientem / dokladováno. Na koho se obrátit? Ombudsman ČR? Jako perličku na dortu je zjištění, že ombudsman ČR, pí. Šabatová n e m á ze zákona pravomoce se zastat občana ČR, ve sporu s nadnárodními korporacemi. Kupodivu je to Česká národní banka pro finanční sektor!!!! Viz odkaz - stížnost na ČP do ČNB ze 30.6.2015 v diskusi "peníze.cz" http://www.penize.cz/diskuze/8191-ceska-pojistovna-a-s . , dlouhé matoucí sdělení bez odpovědi na stížnost od mluvčího ČNB p. Zimmernana. "pod svícnem je tma"? Je!!!! Šokující je, na žádost o upřesnění od p.Zimmermenna sdělení "Česká národní banka v rámci výkonu dohledu v pojišťovnictví je oprávněna prošetřovat, zda mají pojišťovny řádně nastaven efektivní a funkční řídicí a kontrolní systém a zda svou činnost vykonávají s odbornou péčí"! Tedy nikoho nezajímá, že nejsou schopni, či odmítají uvést s v o j í modifikaci konkrétní nezaviněné pojistné události, klamou, chování a diktát jako dozorců v lágru. Tedy ani ČNB údajně n e m á ze zákona pravomoce se zastat občana ČR, ve sporu s nadnárodními korporacemi / neboť modifikace není odborná péče?, výklad hodný výhybkáře kolejí . . Proč si to mohou dovolit? S arogantním a sebevědomým chováním, že jsou nad rámec morálního jednání, skládají pouze účty do danových rájů Lucemburska,…. Po celou dobu vice jak dvou let vešlo ve známost dost jejich praktik, jak mohou znepříjemnit život.. Je oprávněná nedůvěra v jednání pracovníků ČP , likvidátoři tak ombudsman pro koho i netečný vrcholový management. ? ČP je v symbioze se státem / v případě Ministerstvem Průmyslu Obchodu-MPO/ ,nemusí doložit svá konání. Jsou v podstatě nekontrolovatelní a berou si výklad práva do svých rukou. Nedotknutelní., mocní nemocní? Posudte sami dovolatelnost práva v ČR. V současné podobě ještě poprivatizační doby je stále mizivá. Ombudsman ani ČNB ze zákona nemůže ochránit občana před neprůhledným podnikáním nadnárodních korporací a zajištění informovanosti občanů ČR o jejich právech. . Nečinnost státu / v daném případě MPO an jiné/ -při potřebné novelizaci pravidel chování nadnárodních korporací je pochopitelná z pohledu odváděných "financí" do státního rozpočtu, včetně spolupráce s lobby výrobců aut /spojené nádoby/. V každém případě před represivním řešením soudem / dnes se zákony ušitými pro nadnárodní korporace/, mělo by existovat jasné a průhledné dokladování metodiky , existovat morální kodex pracovníků ČP…. Stát spíše posluhuje nadnárodním korporacím, než aby ochránil své občany před jejich drancováním a diktátem. Zařazení této problematiky do pravomoce ČNB je ke škodě občanů této země, prokazuje se, že není nezávislá instituce /lepší je vytvoření úřadu nezávislého ombudsmana pro soukromý finanční sektor?. Jako vždy každý lepší názor bez oddůvodnění zapadne v zapomění.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

6. 8. 2015 0:20 | starsi

06.01.2015 10:21, Autor: janstarsi dodávám k vysvětlení, nebot příspěvek se nenalezl viz odkaz" Dotaz č 4 : k č. I 2005 u České Pojištovny- znevýhodnují klienty?Lze žádat dopracování THRP , je vůbec šance donutit ČP ke korektnímu chování?U soudu ne." sekce Poradna > Pojištění a penzijní připojištění > Povinné ručení
Text otázky: Dotaz č 4 : k č. I 2005 u České Pojištovny- znevýhodnují klienty?Lze žádat dopracování THRP , je vůbec šance donutit ČP ke korektnímu chování?U soudu ne. - Příspěvek č 4 : k č. I 2005 u České Pojištovny- znevýhodnují klienty?Lze žádat dopracování THRP , je vůbec šance donutit ČP ke korektnímu chování?U soudu ne. Událost časově: Datum nezaviněné nehody…7. 2013 na místě přiznaná chyba viníka –vjel v zatáčce do protisměru a srazil protijedoucí vozidlo . Od této doby do 8.4.2014 pobočka České pojištovny v Brně odmitala zdokumentovat své rozhodnutí o stanovení obvyklé ceny vozidla /COB/. Během této doby hodnota byla pracovníky ČP v návrhu změněna. Nicméně nedodala zdokumentování. Teprve na opakované urgence a požadavek u hlavního metodika ČP bylo přislíbeno na schůzce dne 8.4.2014 vypracování. Po další urgenci až 15.12.2014 byl posudek doručen. Nezájem ze strany ČP .Dosud nedořešeno. Zajímavé je, že oprava jinde je stanovena na menší než COB, ale vyšší než stanovené odškodné. Tím lze též zpochybnit i smluvní techniky ČP provádějící "zápis o poškození motorového vozidla"- přinejmenším v odhadu rozsahu poškození o které se opírá ČP. Posudek lze zpochybnit: použita odlišná metodika stanovení, které znevýhodňuje pojištěného, naopak zvýhodňuje pojišťovnu. ČP provádí nekorektní stanovení THRP / Výpočet redukované technické hodnoty vozidla /. Vyhýbá se propočtům stavu technických skupin vozidla motor, spojka, převodovka, náprava př. zad…./, stanovením THNS%,ZA%, c%, THS%, PDS%, PTHS%...viz. I2005 a řady externích posudků. Nedává si práci se zjištěním skutečného stavu, ale shrne vše do "klamajícího" procentního údaje. Bez doložení, ale zásadně ovlivnující stanovení výše ČCV / časové ceny vozidla/ a tím COB. Nebere v úvahu opravy v autorizovaných servisech, výmenu celků –vše odhadne nedoloženými koeficienty atd, tak," zdá se jak jim vyhovuje". Jako soukromý subject je pochopitelně založený na zisku, není co se divit. Posudek ČP ve vztahu k ustanovení Ústavního soudu již v roce 2008 s odkazem na dřívější rozhodnutí Okresního soudu Plzeň-jih považoval využití uvedeného Znaleckého standardu ve vztahu k amortizaci za irelevantní: „Není možné po poškozeném požadovat, aby doplácel na nehodu, pokud opravou vozu, který by jinak poškozený nemohl v důsledku zavinění jiného užívat, nedošlo ke zcela zjevnému přínosu pro poškozeného.“ Co se dá dělat? Týká se v podstatě všech pojištěnců u ČP již od 6 tého roku prodeje. Tedy je oprávněné tvrzení, že ČP se stává místo partnerem - nedůvěryhodným protivníkem. U ČP doporučuji proto za nezbytné požadovat zpracování "Posouzení stanovení ceny motorového vozidla" /PCMV s detailnějšími informacemi THRP…. . Především pro případ, kdy zjistíte, že jste poškozováni stanovenou výší "odškodného". Postoj ČP je nekorektní, ale legální , s vědomím ministerstva dopravy. Tam si mohou , ale nemusí toho problému všimnout. Jde o silné nadnárodní loby- pojištění, výrobců vozidel a bank? Otázkou je zda si mohou dovolit si toho všimnout proti silným nadnárodním korporacím. Váš názor na chování ČP? Kam se obrátit, Musí ČP vypracovat COB na žádost? Jako zaměstnance nadnárodních korporací je chápu, jako pojištěnec to vidím jako neseriozní "lichvu" s vědomím a spoluúčastí státu. Jako zaměstnance nadnárodních korporací je chápu, jako pojištěnec to vidím jako neseriozní "lichvu" s vědomím a spoluúčastí státu.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Starsi 30. 06. 2015 23:21)

3. 7. 2015 12:27 | Lenka Bojčuková

Po svých zkušenostech s Českou pojišťovnou doporučuji obrátit se na serioznější pojišťovnu , aby jste měli jistotu , že budete řádně pojištěni na to , na co chcete být pojištěni.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

30. 6. 2015 23:21 | Starsi

Existuje jiná cesta jak ukázat na podivné praktiky České pojištovny – výňatek ze "Stížnost na Českou pojišťovnu /ČP/ k České národní bance /ČNB/ - dohled na pojištovny"
Ve věci : při nezaviněné pojistné události, která se uskutečnila 2013 ke dnešnímu dni, tedy po dva roky neuzavřeno:
I a/ ČP jako soukromý subjekt zahraniční nadnárodní společnosti prokazatelně nedodržely zásady korektního přístupu při jejím řešení. Prokazatelně po více jak rok blokovali dodat požadované informace ( až u ombudsmana ČP). Pojišťovna jako instituce poskytující služby pojištění motorového vozidla podle zákona je povinna se řídit znaleckým standardem I2005.Po opakovaných urgencích, odmítavého opakování naučených bezobsažných frází , zablokované komunikace až po žádosti k hlavnímu metodikovi ČP /, dodala neúplný posudek, bez vlastní ČP modifikované části, / pokud to "projde na webu" uveřejním jejich postup – nikde jsem jinde nic nenašel/ . Po následujících urgencích včetně ombudsmana ČP, následovalo blokování komunikace, výhružka neodpovídání na dotazy, neplatí odškodné a podobně. /Kupuji si služby pojištění auta, lze očekávat že dostanu kvalifikované odpovědi, budu seznámen jak s metodikou tak zhodnocením, jinak klient se přesvědčuje, že nadnárodní společnost ČP na základě takového nedokladovatelného metodického přístupu získává neoprávněně neúměrné zisky na úkor klientů , kteří jsou zde vedeni k poslušnosti jako v převýchovném "ústavu", slepé popř. vynucené poslušnosti . Tento případ spolu s jinými ukazuje na neprůhledné aktivity či nekalé praktiky ČP a neoprávněné zisky.
b/ ČP jako soukromý subjekt zahraniční nadnárodní společnosti prokazatelně v případě, kdy její pracovníci ukončí /zablokují komunikaci –nedodáním požadovaných podkladů nezbytných k případnému soudnímu řešení/ až u ombudsmana ČP/, že ČP nemá ve své organizační struktuře možnost kontaktu na zodpovědného výkonného vrcholového manažéra. Marnou snahou bylo dát na vědomí uvedený případ panu Petru Bohumskému a Cirina Luciano předsedovi představenstva ČP a generálnímu řediteli GCEE / jak podatelnou/ takpřes web na odd. stížnosti/ jako jediné možnosti. Naprosto skryti před veřejností, bez reakce. .Současně poukazuji na skutečnost, že ombudsman ČR n e m á ze zákona pravomoce na banky, pojištovny atd. jak vyplynulo z podané stížnosti na ČP ombudsmanovi ČR -pí Šabatové/ II/ ČP, která jako soukromá zahraniční nadnárodní společnost neumožní na svých veřejných webových stránkách volného internetu v českém prostředí uveřejnit stanoviska a připomínky, aby byla možnost uvést reklamu ČP ke skutečnému chování ke klientům. ČP porušuje prakticky cenzurou internetu uživatele právo na svobodný přístup a právo na svobodné vyjádření svých názorů / Symbioza s ministerstvem obchodu a průmyslu je očividná /MOP/, proto jako dobrým krokem po takovémto jednání a zkušenostech s ČP / uzavřenou nekomunikativní nadnárodní společností/ kdy neexistuje instituce s dostatečnou kompetencí / ombudsman ČR nemá posoudit možné až "italské" praktiky pojištovny/, se jeví vytvoření pozice úřadu ombudsmana pro pojištovny a banky /finanční úřady/. Někde to, jako často dobrá věc ,zůstalo viset, stejně jako řada žádaných jiných podnětů ?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit všech 131 komentářů

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  4 915 679 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Umrtí majitele
Poradna > Pojištění a penzijní připojištěníPovinné ručení

Otázka: Dobrý den,prosím o radu.Otec mě zemřel 14,3 2013 zbylo poněm auto fort fiesta.Majetkové vypořádání ještě neproběhlo.Pojištění končí 8 měsíc 2013.Prosím jak mám postupovat? více

Cestovní pojištění

Úrazové pojištění a pojištění v nemoci

Životní pojištění

Havarijní pojištění

Pojištění nemovitosti a domácnosti

Penzijní připojištění

Pojištění odpovědnosti

Povinné ručení

Interaktivní grafiky

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Unikátní mapa, na které můžete sledovat vývoj nezaměstnanosti a průměrných platů v jednotlivých českých krajích od roku 2006.

Spočítejte si osobní inflaci

Spočítejte si osobní inflaci

Inflace se měří indexem cen průměrného koše výrobků a služeb. Jenže každý kupuje něco jiného, proto na každého inflace působí jinak.

Rok v krizi aneb podívejte se, jak svět prošel recesí

Rok v krizi aneb podívejte se, jak svět prošel recesí

Černé září 2008 uvrhlo svět do jedné z nejhorších finančních krizí. Podívejte se na průběh finanční krize v kontextu vývoje na burzách a měnových trzích.

Jak je chráněná nová pětisetkoruna

Jak je chráněná nová pětisetkoruna

Od 1. dubna 2009 je v oběhu lépe chráněná pětisetkoruna. Přibyly tři nové ochranné prvky. Podívejte se, jak poznat pravou bankovku od falešné.

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

aleš michl, radim krejčí, fintech, jesle, banky, zvýšení DPH, nepojistné sociální dávky, dominant, visa gold, spotřební koš, Viktor Orbán, Unikátní konto, herní společnosti, mc classic, Kooperativa 12 SZ, hypotéční kalkulačka, elektřina, plyn, srovnání cestovního pojištění, povinné ručení kalkulačka, půjčka bez doložení příjmů

4B20000, 4C64248, KAZ77777, 5AE4222, 5AE4222

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK