Diskuze - UniCredit Leasing
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Další příspěvky v diskuzi (celkem 10 komentářů)
Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz
17. 12. 2021 15:49 | Jan Čermák MUDr.
2. 8. 2021 19:05 | Kochan
18. 5. 2021 10:14 | Petr
14. 10. 2020 8:25 | Petr
17. 6. 2020 16:58 | Franta
31. 3. 2020 14:02 | Karel Soukup
Dobrý den, Váš požadavek byl předán na vyřízení.
S pozdravem Lucie Taxová Klientské centrum UniCredit Leasing CZ, a.s. Lucie.Taxova@unicreditleasing. cz
Nikdy nedostanete odpověď na Vaší stížnost / reklamaci apod., jen toto potvrzení výše!
Moje osobní velice negativní zkušenost se týká Vrácení vozu HONDA Civic, 2 roky v užívání (65 ujetých km). Vše probíhá přes společnost CAR-BACK, spol. s r.o. Vždy se chovám k zapůjčeným věcem, tak jako k vlastním. Pokud se někdy uvedené auto ve firmě dále prodávalo, vždy ho po mě každý chtěl. Mělo to svůj důvod. Mám rád čistotu, pořádek, nekuřák atd. Od uvedené společnosti jsem si poprvé ve svém životě využil nabídku operativního leasingu. Před ukončením jsem emailem kontaktoval společnost. Zpětně mailem jsem obdržel instrukce, tzn v PDF manuál Průvodce vrácením vozidla a nabídku na odkoupení stávajícího vozidla, nebo prodloužení stávající smlouvy. Pročetl jsem si pečlivě uvedený manuál a zadal jsem přes systém termín vrácení vozu u společnosti CAR-BACK, spol. s r.o., které byla smluvně najatá pro UniCredit Leasing CZ, a.s. Dne 10.3.2020 proběhlo vrácení vozu a dne 11.3. jsem zaslal na UniCredit Leasing CZ, a.s. stížnost na celý průběh (aroganci) a jasné NE k Protokolu Inspekce vozidla - nadměrné opotřebení. Do dnešního dne žádný tel. kontakt, ani email apod. Dne 30.3. jsem obdržel rovnou fakturu v částce 21 666,- Kč bez DPH za nadměrné opotřebení, bez informace v jakém autorizovaném servisu byly práce prováděny, ani seznam položek, jen uvedená částka! Ten samý den jsem reagoval vše sepsal, tzn, že vše předávám svému právníkovi a obracím se zároveň na finančního arbitra. Opět jen email s potvrzením,
Dobrý den, Váš požadavek byl předán na vyřízení.
S pozdravem Lucie Taxová Klientské centrum UniCredit Leasing CZ, a.s. Lucie.Taxova@unicreditleasing. cz
Kontaktní údaje:
karel.soukup@21gmail.cz karel.soukup@vigmajordomus.cz
9. 1. 2020 10:57 | Mirek
13. 8. 2018 13:57 | Nela
10. 7. 2003 15:30 | Pavel Pafka
30. 9. 2002 13:10