Klientům bank nejvíce vadí vnucování produktů

Eva Sovová | rubrika: Co se děje | 29. 6. 2009
Klientům bank nejvíce vadí vnucování produktů
Soutěž o nejhezčí bankovní pobočku provázely doplňující ankety. V nich mohli čtenáři vyjádřit názor na kvalitu bankovních služeb a vybavenost pobočkové sítě. Přinášíme nejpodstatnější názory čtenářů, které z anket vyplynuly.

Bankovní služby pobočkových sítí využívají tři čtvrtiny klientů, přitom pro pětinu lidí je osobní kontakt s bankou velmi důležitý. Zhruba 35 procent lidí, kteří se anketního dotazování zúčastnili, využívá pouze internetové bankovnictví a s docházením na pobočku nemíní ztrácet čas.

Na pobočkách lidem nejvíce vadí vnucování produktů ze strany pracovníků banky. Na tento problém poukázalo 38 procent čtenářů internetového magazínu Peníze.cz. Téměř třetinu lidí obtěžuje čekání ve frontě, přičemž 42 procent klientů uvádí, že na pobočce čeká zpravidla jen 10 minut a dalších 34 procent lidí přijde na řadu do 15 minut.

Podrobnosti nejdete v anketním hlasování:

Z ankety dále vyplývá, že nejčastěji chodí lidé do banky proto, aby se poradili s bankéřem. Profesionálnost bankéřů je přitom nejpodstatnějším prvkem, kterým může banka vzbuzovat u klientů důvěru. Tuto skutečnost označilo za nejpodstatnější téměř 62 procent čtenářů. Téměř čtvrtina lidí se ale domnívá, že by měli mít bankéři detailnější znalost produktové nabídky. Polovina lidí míní, že by prospělo, aby bankéři více klienty upozorňovali i na rizika bankovních produktů.

Při výběru banky je pro klienty nejdůležitější, aby banka poskytovala kvalitní poradenství a měla nízké poplatky za své služby. Podle ankety to uvádí celkem 77 procent čtenářů. Klíčové při volbě banky je pro téměř stejný počet klientů (75 procent) i to, aby vybraná bankovní pobočka byla poblíž bydliště nebo jejich zaměstnání a měla výhodnou otevírací dobu. Pro více než pětinu lidí je velmi důležité také to, aby při jednání na pobočce mohli s bankéřem usednout do diskrétní oddělené zóny.

Dobré bankovní pobočce by podle poloviny dotazovaných nemělo chybět parkoviště pro auta a zhruba třetina lidí míní, že by v každé pobočce neměl chybět bankomat.

Sdílejte článek, než ho smažem

Líbil se vám článek?

+4
AnoNe
Vstoupit do diskuze
V diskuzi je celkem 0 komentářů

Oblíbená témata

nejlepší pobočka

Simplecoin

A tohle už jste četli?

Banka třetího tisíciletí má vycházet klientům vstříc

9. 6. 2009 | Eva Sovová | 4 komentáře

Banka třetího tisíciletí má vycházet klientům vstříc

Bankovní pobočky nevymizí. Bez ohledu na raketový rozlet internetového bankovnictví budou hrát ještě významnější roli. „Lidé chtějí cítit, že jsou pro banku důležití,“ říká designér... celý článek

Manuál klienta: kdy vám pomůže ČNB

3. 6. 2009 | redakce Peníze.CZ | 2 komentáře

Manuál klienta: kdy vám pomůže ČNB

Vrcholným orgánem, který dohlíží dodržování pravidel na finančním trhu, je Česká národní banka. Ta má za úkol také chránit spotřebitele před nekalými obchodními praktikami. Nemůže však... celý článek

Manuál klienta: Na co si dát pozor při zařizování hypotéky

6. 5. 2009 | redakce Peníze.CZ

Manuál klienta: Na co si dát pozor při zařizování hypotéky

Příslib úvěru není totéž co podpis úvěrové smlouvy. Řada klientů přitom přichází do realitek a k developerům s tím, že mají úvěr slíbený. Když po podpisu kupní smlouvy a složení zálohy... celý článek

Manuál klienta: Jak si vybrat dobrý úvěr

29. 4. 2009 | redakce Peníze.CZ

Manuál klienta: Jak si vybrat dobrý úvěr

Vyřizování úvěru nepatří k činnostem, které člověk dělá denně. Proto jsme připravili několik doporučení, které vám pomohou vyvarovat se nepříjemných překvapení a správně se rozhodovat... celý článek

Partners Financial Services

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.