Ředitelkou komunikace Komerční banky je od začátku února Hana Kovářová. V KB bude mít za úkol dále posunout a zkvalitňovat veškeré komunikační aktivity, a to nejenom v rámci samotné banky, ale i celé Skupiny KB.
Kovářová nahrazuje Kateřinu Šušákovou, která v Komerční bance působila do konce října loňského roku.
„Z profesního hlediska jsem sledovala, jak dynamicky se Komerční banka pouští do změn ve své interní struktuře, do digitalizace, otevřeného bankovnictví a inovací. Prostředí velkých změn je pro mě osobně příležitost tvořit a využívat nové a dobře zacílené způsoby komunikace ke klientům s jednoduchým a srozumitelným sdělením. Jsem proto velmi ráda, že se nyní mohu do tohoto procesu přerodu Komerční banky aktivně zapojit,“ říká Kovářová.
Do Komerční banky přichází z pozice marketingové ředitelky Raiffeisenbank, kde působila od roku 2014. Čtyři roky před tím zastávala stejnou pozici v České pojišťovně. Byla také součástí týmu, který v České republice zakládal pojišťovnu Direct. Působila i v poradenské společnosti Accenture. Hana Kovářová vystudovala Fakultu informatiky a statistiky na pražské Vysoké škole ekonomické, poté získala titul MBA na Sheffield Halam University.
Sdílejte článek, než ho smažem