„To je dobrá planeta.“ Tak mimozemský Kapitán Galaxy hodnotí Zemi, na které se rozhodl žít po svém. Třeba se sprchovat v automyčce a platit za to zlatými trenkami. Pointa třicetivteřinového reklamního spotu, kterým Twisto vstoupilo do nové sezóny, posunula prezentaci finančních služeb v Česku o kus dál. „Twisto dává svým zákazníkům svobodu volby, zda platit rovnou, nebo později. Svobodně jsme přistoupili i ke své prezentaci. Věříme, že komunikace finanční instituce může být zábavná, aniž by ztratila na své serióznosti. Tento způsob života zosobňuje Kapitán Galaxy, a to včetně nového sloganu: Plať po svém,“ říká ředitel marketingu Lukáš Janoušek.
Kromě hlavního spotu se Kapitán Galaxy objeví i v dalších šesti produktových videích, v nichž Twisto představuje svoje hlavní funkce. Mezi těmi je služba Twisto Pay, díky které je možné na stovkách e-shopů nakupovat jedním kliknutím a platit až po vyzkoušení zboží, odložená platba s nulovým navýšením pro nové zákazníky nebo platební karta.
Twisto také představí službu Snap, umožňující platit faktury a složenky pouhým vyfocením, a službu Split, jež dělí hromadné platby mezi víc lidí. „Zákazníci se nás začali ptát, jestli také budou moci platit spodním prádlem. Zatím to nejde, ale zlaté trenky s kapsičkou na mini platební kartu budou součástí merchandisingu,“ říká Ania Cingrošová, šéfová kreativního týmu Twista.
Kapitán Galaxy je součástí webu, na sociálních sítích vyhlašuje různé soutěže a má i svůj playlist na Spotify. „Chtěli jsme dostat Kapitána Galaxy na co nejvíc platforem a to se, myslím, podařilo,“ doplňuje Cingrošová.
Pod celou kampaní je podepsáno na 160 lidí. Kromě marketingového týmu Twista se na ní podílely čtyři další agentury. Největší podíl má kreativní agentura Symbio, spot vytvořila společnost Nice.film.
Sdílejte článek, než ho smažem