Jägermeister ORANGE má za sebou úspěšný rok a přináší další novinky

Protext | rubrika: Tisková zpráva | 7. 10. 2025
Jägermeister ORANGE má za sebou úspěšný rok a přináší další novinky

Zdroj: Protext

Praha 7. října 2025 (PROTEXT) - Před rokem zažil český a slovenský trh s nápoji něco výjimečného – celosvětovou premiéru Jägermeisteru ORANGE. Nepřehlédnutelná novinka s jemnou a vyváženou pomerančovou chutí si rychle našla cestu k domácím spotřebitelům a stala se stabilní součástí nabídky maloobchodní sítě, barů, klubů a festivalů. Nyní přichází s dalšími inovacemi.

Jägermeister ORANGE & Tonic nebo Ginger Ale

Síla Jägermeisteru ORANGE spočívá v jeho všestrannosti. Klasicky se podává jako ledově namražený panák na −18 °C, ale stále častěji se objevuje i v podobě jednoduchých long drinků. Stačí nalít panák Jägermeisteru ORANGE do sklenice s ledem, zalít tonikem nebo ginger alem a jemně promíchat. Takto připravený drink snadno obohatí barové menu i domácí párty.

„Pro podniky v segmentu HoReCa to znamená jednoduchou přípravu, atraktivní prezentaci a možnost oslovit hosty, kteří dávají přednost lehčím drinkům před klasickým panákem. Jägermeister ORANGE se zkrátka stal vítanou součástí barové nabídky a přináší podnikům nové způsoby servírování a tím další příležitosti k růstu prodeje,“ říká Jiří Štětina, generální ředitel Mast-Jägermeister CZ a SK.

Tým ORANGERS: zážitek přímo v podniku

Podpora značky Jägermeister ORANGE nekončí u samotného produktu. Klíčovým prvkem v terénu je speciální promo tým ORANGERS, který se pravidelně objevuje v barech, klubech a na vybraných eventech. ORANGERS nabízejí atraktivní sampling ledově namražených panáků, interakci s hosty a zároveň vytvářejí nezapomenutelný zážitek.

Pro kluby a bary to znamená viditelnou marketingovou podporu přímo na místě, zvýšení zájmu o nápoj a možnost oslovit nové hosty. „ORANGERS se ukázali jako efektivní nástroj, který propojuje produkt, spotřebitele a partnerské podniky – a to nejen během běžného provozu, ale i při velkých hudebních a kulturních akcích,“ vysvětluje Jakub Kozubík, senior brand manažer Jägermeister ORANGE s tím, že značka pravidelně podporuje eventy, jako jsou například Majálesy v Praze a v dalších krajských městech nebo hudební festival Grape na Slovensku.

Rok na trhu: silné výsledky a expanze do zahraničí

Po roce od svého uvedení na domácí trh může Jägermeister ORANGE, na jehož finálním ladění se podíleli také čeští a slovenští spotřebitelé, bilancovat významné úspěchy. Premiéra proběhla ve dvanácti městech, kde se na klubových akcích s produktem sešlo více než 50 000 lidí. Během prvního roku se rozdalo více než 800 000 panáků.

„Jägermeister Orange je po více než roce na trhu jasným důkazem, že inovace dokáže přinášet hodnotu jak spotřebitelům, tak našim partnerům v off-trade i segmentu HoReCa. Jeho všestrannost, pozitivní odezva zákazníků a masivní podpora na trhu jasně ukazují, že jde o produkt, který pomáhá partnerům oslovovat nové zákazníky,“ uzavírá generální ředitel Jiří Štětina s tím, že Jägermeister ORANGE se po úspěšném uvedení v Čechách a na Slovensku postupně rozšiřuje i do zahraničí – například do Německa a Maďarska.

 

Zdroj: Mast-Jägermeister CZ

 

 

„Články označené PROTEXT přebíráme ze stejnojmenné služby agentury ČTK, nejsou součástí redakčního obsahu webu Peníze.cz. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a nese odpovědnost za její obsah. ČTK v podmínkách služby uvádí, že nezveřejní informace, které by byly v rozporu se zákonem nebo by mohly být způsobilé porušit práva třetích osob na ochranu osobnosti, případně jiná zákonem chráněná práva třetích osob.“

Sdílejte článek, než ho smažem

Další tiskové zprávy

Koleje nejsou hřiště, už vůbec ne zkratka. Soutěž Markétiny dopravní výchovy startuje s novým tématem, tentokrát bezpečnost na kolejích

Koleje nejsou hřiště, už vůbec ne zkratka. Soutěž Markétiny dopravní výchovy startuje s novým tématem, tentokrát bezpečnost na kolejích

Praha 7. listopadu 2025 (PROTEXT) - Přebíhání kolejí, postávání za žlutou čárou na nástupišti nebo vstup na přejezd při červené. Chování, které se může zdát banální, ale může mít tragické... celý článek

Zastavte se ve Westfield Chodov a vyhrajte robotický vysavač Dreame!

Zastavte se ve Westfield Chodov a vyhrajte robotický vysavač Dreame!

Praha 7. listopadu 2025 (PROTEXT) - Pop-Up Store značky Dreame v pražském nákupním centru Westfield Chodov se stal oblíbeným místem pro všechny, kteří hledají inspiraci pro jednodušší... celý článek

Každé dítě má právo patřit do třídy

Každé dítě má právo patřit do třídy

Praha 7. listopadu 2025 (PROTEXT) - Nezisková organizace PARENT PROJECT, z.s. nesouhlasí s návrhy na omezování nebo zrušení inkluzivního vzdělávání. Vyzývá proto občany, aby se připojili... celý článek

VIDEOSTREAM PROTEXT ZDARMA: Z Prahy do Liberce za 69 minut?

PROTEXT VIDEO bude v pondělí 10. listopadu 2025 vysílat on-linekulatý stůl s názvem Z Prahy do Liberce za 69 minut? Modernizace trati přinese vyšší rychlost i spolehlivost. Hosty budou... celý článek

Nová bezpečnostní aplikace Maják. Abyste už nikdy v krizové situaci nebyli sami

Nová bezpečnostní aplikace Maják. Abyste už nikdy v krizové situaci nebyli sami

Praha 7. listopadu 2025 (PROTEXT) - Hlavním účelem nové SOS aplikace pro mobilní telefony Maják je pomáhat lidem v krizových situacích. Maják dokáže pomoc přivolat, upozornit blízké... celý článek

Partners Financial Services