Praha 14. listopadu 2024 (PROTEXT) - Tesco opět podporuje maminky předčasně narozených miminek s produkty značky Fred & Flo
Den předčasně narozených dětí, který si připomínáme 17. listopadu, zdůrazňuje význam podpory rodin, které čelí náročné situaci spojené s předčasným porodem. Tesco se již pátým rokem připojuje k této důležité iniciativě, daruje maminkám předčasně narozených dětí balíčky s produkty své značky Fred & Flo. Tesco také dlouhodobě podporuje vybraná neonatologická oddělení po celé ČR, kam po celý rok dodává plenky Fred & Flo.
Letos Tesco rozesílá na 13 neonatologií po celé ČR 500 balíčků, které obsahují výbavu od plenek přes vlhčené ubrousky až po mýdlo, balónky a milníkové kartičky pro zaznamenání důležitých okamžiků. „Mám velkou radost, že i letos můžeme podpořit rodiče a předčasně narozené děti v jejich odhodlání a odvaze. Každý balíček je připomínkou, že v tom nejsou sami a že jejich síla a odhodlání jsou obdivuhodné,“ říká Katarína Navrátilová, generální ředitelka Tesco ČR. Dodává: „Světový den předčasně narozených dětí je pro nás příležitostí ukázat rodičům, že na ně myslíme a že jim chceme vykouzlit alespoň trochu radosti.“
Fred & Flo, privátní značka Tesca, se specializuje na produkty pro nejmenší, zahrnující plenky, dětskou kosmetiku a další praktické doplňky. S mottem „Spokojené děťátko, spokojená maminka“ je cílem značky poskytovat kvalitní produkty, které usnadní péči o děti rodičům. Tesco nadále inovuje a zlepšuje portfolio této značky tak, aby co nejlépe odpovídalo potřebám dětí i jejich rodičů.
Více informací o produktech Fred & Flo najdete na: https://itesco.cz/fred-a-flo/
Kontakt pro média:
Iva Pavlousková
External Communication Manager
press@itesco.cz
Tesco Stores ČR, a.s.
Tesco bylo založeno ve Velké Británii již v roce 1919, na tuzemský trh vstoupila společnost Tesco Stores ČR a. s. v roce 1996.
V Česku provozuje 186 kamenných obchodů, e-shop iTesco.cz, mobilního virtuálního operátora Tesco Mobile nebo také 17 čerpacích stanic. Zavedlo řadu novinek a inovací. Jako první retailer nabídl věrnostní program Clubcard. Bojuje proti plýtvání potravin, například nabízí křivé ovoce a zeleninu a daruje potravinové přebytky. Nadační fond Tesco podporuje lokální komunity a jejich aktivity zaměřené na děti a mládež s programem Správný start. V oblasti péče o planetu je jedním z cílů, který Tesco naplňuje již od roku 2020, používání elektrické energie ze 100% obnovitelných zdrojů.
https://corporate.itesco.cz/
Fred & Flo
Fred & Flo je značka dětských produktů Tesco, která nabízí široký výběr plenek, kosmetiky, čisticích ubrousků a praktických doplňků, a pečuje tak o spokojenost vás i vašich nejmenších.
https://itesco.cz/fred-a-flo/
ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.
Sdílejte článek, než ho smažem