Eshopista ukáže, jak s mediálním plánováním budovat silnou značku a zvýšit podíl na trhu. E-shopům nabízí vstup zdarma

Protext | rubrika: Tisková zpráva | 4. 10. 2024
Eshopista ukáže, jak s mediálním plánováním budovat silnou značku a zvýšit podíl na trhu. E-shopům nabízí vstup zdarma

Zdroj: Protext

Praha 4. října 2024 (PROTEXT) - Jak správně nastavit upper-funnel kampaně, pracovat s frekvencí reklamy a vyhodnocovat mediální strategii napříč kanály? Přesně těmto tématům se bude věnovat první díl již devátého ročníku konference Eshopista: Mediální plánování, která proběhne v úterý 8. října 2024 od 14:00 v pražském Zenworku. Vystoupí zde přední odborníci jako třeba David Vurma (Acomware), René Henc (response:now), Jan Řehák (Mediatrix), Ondřej Vodička (Blueglue) a Jakub Mikulka (Median). V expertní panelové diskusi se k nim připojí Petr Houzar (Google), David Daneš (O2 CZ), Leoš Mrázek (Heureka Group) a Jan Řehák (Mediatrix). Pro e-shopy je vstup zdarma. Detailní program a vstupenky najdete na www.eshopista.cz.

Nedostatečný rozpočet a frekvence reklamy jsou hlavními důvody, proč firmy nedosahují efektivních výsledků v upper-funnel marketingu. Brání si tím totiž v dosažení reálných výsledků. Na téma, jak správně začít s upper-funnel kampaněmi a podpořit růst e-shopu, promluví David Vurma, CEO přední české full-service marketingové agentury Acomware. Ve své přednášce se zaměří na to, jak efektivně pracovat s frekvencí, jaké parametry měřit pomocí výzkumů nebo jak formáty jako nativní reklama či Demand Gen pomáhají generovat návštěvnost webu a budují publika pro marketing. Na reálných datech také představí, jak v Acomware využívají technologii audio matchingu pro efektivnější plánování online video kampaní.

Na otázku, jak měřit značku e-shopu, promluví René Henc, spoluzakladatel výzkumné agentury response:now. Zaměří se na klíčové nástroje a metriky, které malým i velkým e-shopům umožní měřit a sledovat vývoj jejich značky. „Ukážeme si, jak efektivně využívat data z výzkumu trhu pro posílení brandu, ať už jste malý začínající e-shop, nebo etablovaný hráč na trhu. Dozvíte se praktické tipy, jak správně měřit povědomí, pozici značky vůči konkurenci a další důležité ukazatele, které vám pomohou získat konkurenční výhodu a podpořit růst vašeho podnikání,“ láká Renc.

YouTube dnes představuje prostor, kde může mít svůj pořad nebo seriál každý. Ondřej Vodička, videoproduction manager v komunikační agentuře Blueglue, se proto zaměří na to, jak strategicky přistupovat ke tvorbě YouTube kanálu, od nastavení správného mindsetu až po konkrétní práci s obsahem. Ukáže, jaké chyby firmy na YouTube dělají a proč jejich kanály nefungují podle očekávání. Na reálných příkladech vás provede vlastním procesem optimalizace obsahu a datové analýzy, které vedou k lepším výsledkům. Závěrem se podívá i na možnosti monetizace YouTube kanálů – jak pokrýt náklady na tvorbu a správu a jak kanál proměnit ve zdroj příjmů. Představí také komplexní služby, které Blueglue nabízí pro vytvoření a správu úspěšného YouTube kanálu.

Nový nástroj i expertní panel

Jan Řehák, zakladatel mediální agentury Mediatrix, ve své přednášce sjednotí jazyk digitálního i offline mediálního plánování. Návštěvníky zasvětí do marketingové vědy, která usiluje o předvídání vývoje reklamních účinků v čase s použitím těch nejaktuálnější světových průzkumů. „Zaměříme se na to, jak reklama funguje v různých médiích i na jednotlivých platformách a jak rychlý má na těchto kanálech účinek i délku setrvačnosti dopadu na značku,“ říká Řehák. Na letošním E-shopistovi také poprvé ukáže nový nástroj multimediálního Adstock kalkulátoru, který společnost Mediatrix vyvíjí.

Jak zkombinovat online a offline kanály: Crossmediální plánování kampaní – tak zní příspěvek Jakuba Mikulky, senior researchera ve výzkumné agentuře Median, který dané téma ukáže na řadě praktických případů. V expertní panelové diskusi se poté o své zkušenosti s mediálním plánováním podělí Petr Houzar, head of domestic market CZ&SK v Google, David Daneš, brand & marketing communications Director v O2 CZ, Leoš Mrázek, online display & video specialist, Heureka Group, a zakladatel mediální agentury Mediatrix Jan Řehák. Ti se zaměří na význam výzkumu v mediálním plánování a diverzifikaci kanálů pro různé fáze marketingového funnelu. Diskutovat budou také klíčové metriky pro měření úspěšnosti upper-funnel kampaní a optimální strategii časování a frekvence kampaní.

Celý program i vstupenky naleznete na adrese www.eshopista.cz, e-shopy mají vstup zdarma. Akce probíhá za podpory Asociace pro elektronickou komunikaci APEK, mediálními partnery akce jsou EXEC magazín, médium pro e-shopy a marketéry Ecommerce Bridge i týdeník Marketing & Media.

O společnosti Acomware 

Acomware je přední česká full-servisová agentura pro oblast e-commerce a digitální marketing. Na trhu působí 20 let a pomáhá firmám, aby v jeho prostředí dosahovaly co nejlepších výsledků. Zvyšuje prodeje, buduje nové značky nebo zlepšuje péči o zákazníky. Připravuje personalizované kampaně zákazníkům přímo na míru, vytváří obsah, který zaujme, natáčí videospoty, stará se klientům o sociální sítě a zajišťuje nákup mediálního prostoru. Služby společnosti využívají obchodní řetězce, e-shopy i výrobní firmy. Česká e-commerce scéna je pro Acomware domovem, který se snaží aktivně rozvíjet a kultivovat. Podílí se na vývoji a implementaci nových nástrojů a technologií, školí odborníky i nadšence. Je pořadatelem cyklu diskuzí Eshopista. Více na www.acomware.cz.

 

Zdroj: Acomware

ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.

 

 

„Články označené PROTEXT přebíráme ze stejnojmenné služby agentury ČTK, nejsou součástí redakčního obsahu webu Peníze.cz. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a nese odpovědnost za její obsah. ČTK v podmínkách služby uvádí, že nezveřejní informace, které by byly v rozporu se zákonem nebo by mohly být způsobilé porušit práva třetích osob na ochranu osobnosti, případně jiná zákonem chráněná práva třetích osob.“

Srovnávat se vyplatí

Srovnávat se vyplatí

Kalkulátor.cz je srovnávač, který lidem šetří peníze ve světě energií, pojištění, telekomunikací a financí. My počítáme, vy šetříte.

Sdílejte článek, než ho smažem

Další tiskové zprávy

Zelená transformace se nezastaví, shodli se účastníci konference Bold Future

Praha 14. listopadu 2024 (PROTEXT) - Zelená transformace se nezastaví. Povede k větší efektivitě a firmy s ní už počítají, shodli se účastníci konference Bold Future

Chronickou obstrukční plicní nemocí trpí desetitisíce Čechů. Způsobuje ji hlavně aktivní i pasivní kouření

Chronickou obstrukční plicní nemocí trpí desetitisíce Čechů. Způsobuje ji hlavně aktivní i pasivní kouření

Praha 14. listopadu 2024 (PROTEXT) - Téměř 190 tisíc Čechů se podle nových dat léčí s chronickou obstrukční plicní nemocí (CHOPN) a dalších 400 tisíc ji podle odhadů má, ale neví o... celý článek

Stěhování těžkých břemen a strojů až do 300 tun už dnes není problém

Stěhování těžkých břemen a strojů až do 300 tun už dnes není problém

Praha 14. listopadu 2024 (PROTEXT) - JUMBO stěhování, s.r.o. je česká firma poskytující profesionální stěhovací služby. Zajišťuje stěhování těžkých břemen a strojů o hmotnosti až 300... celý článek

Tesco opět podporuje maminky předčasně narozených miminek

Praha 14. listopadu 2024 (PROTEXT) - Tesco opět podporuje maminky předčasně narozených miminek s produkty značky Fred & Flo

Společná iniciativa OSN a Ningbo

Ningbo (Čína) 14. listopadu 2024 (PROTEXT) - Poprvé v Asii se konalo mezinárodní zadávací řízení OSN: Společná iniciativa OSN a Ningbo

Zjistěte zdarma cenu fotovoltaiky pro váš dům

Nezávislý srovnavač fotovoltaik Řešímto.cz

Partners Financial Services