Zpracování je postup kroků, které vedou k modifikaci nebo jiné manipulaci s něčím. Jsou vedeny za účelem dosažení cíle, anebo výsledku.
Pojem zpracování se používá v různých kontextech, jako je například zpracování dat, zpracování potravin, zpracování textu nebo zpracování určitého materiálu.
Články | Danuše Pecharová | 15. 6. 2001
Na první pohled informativní a příjemné stránky. Agresivní Felix se vám snaží prodat své produkty. Co je mu to ale platné, když hned u vstupu číhá technická chyba. A těmi se web IKS KB jen hemží.
Články | Zdeněk Fekar | 12. 6. 2001 | 6 komentářů
Co by kupovaly kočky není vůbec jisté, třebaže známý reklamní slogan je jiného názoru. Vám ale předkládáme šanci nakoupit výhodně krmivo pro své domácí miláčky.
Články | Petr Vykoukal | 25. 5. 2001
Minulý týden začala Česká spořitelna nabízet své dotované hypotéky. Podle slov konkurence byl celý trh posledních pět měsíců paralyzován v očekávání, jak bude slibovaný produkt vypadat. Výsledná cenová výhoda se většinou u milionového úvěru pohybuje v řádu pár stokorun měsíčně. Rozhodně však nelze spořitelně upřít podíl na zostření konkurenčního boje v hypotéčních úvěrech.
Články | Danuše Pecharová | 4. 5. 2001
Na první pohled slibují mnoho zajímavého, na další šedivý podprůměr. Grafika ani strukturování také moc neoslní. Nejhorší situace nastává, když hledáte informace o produktech. Rozsahem nedosahují rozměrů již hodnocené 'lišákovy' prezentace. Žádná corporate identity. Tak by se daly stručně zhodnotit stránky ČS - stavební spořitelny.
Články | Dušan Hradil | 3. 5. 2001
Prodej bankovních menu v květnu zahájila GE Capital Bank. Podle zástupců banky jde o koktejly produktů namíchané přesně podle potřeb klientů. Náš pohled pod pokličku napoví, zda přináší menu něco navíc, nebo jde pouze o vnucování služeb, o které zákazníci nemají zájem.
Články | Michal Hazi | 24. 4. 2001
Informace o konkrétních osobách byly vždy vysoce ceněným zbožím. Zákon o ochraně osobních údajů však jejich shromažďování omezuje. Příklad marketingového výzkumu, který právě dokončuje agentura GfK pro Českou spořitelnu, ukazuje, že firmy musí být velmi opatrné při jakémkoliv nakládání s klientskými daty.
Články | Danuše Pecharová | 13. 4. 2001
Dramatické finále bankovního kola. Podle autorky seriálu webových hodnocení rakouská banka nedokázala porazit svého německého rivala. Porota serveru Peníze.CZ je ale opačného názoru...
Články | Lenka Fialová | 3. 3. 2001
Slabou stovku hrubého vynese sčítacímu komisaři každá domácnost - a to musí být čtyřčlenná. Slasti a strasti své dočasné řehole líčí jedna z těch, kteří právě v těchto dnech vybírají ve vašich domácnostech sčítací listy.
Články | Zdeněk Fekar | 9. 2. 2001
Už dávno se internet nepoužívá jenom jako levnější alternativa papírové pošty nebo prostor pro komerční prezentaci firem, případně pro zábavu. Internetové obchody i v Česku rostou dynamičtěji – měřeno meziročním nárůstem tržeb -, než jejich kamenní příbuzní. I e-banking je spíš než převratnou novinkou nutností, která ve strategii žádné pořádné banky nesmí chybět. Když už se na webu nakupuje a dokonce i platí, proč by se nedalo po síti také podávat daňové přiznání?
Články | Dana Zwiebová | 2. 2. 2001
Pro stavební spořitelny byl loňský rok nebývale úspěšný. Podobně dobré výsledky jako v roce 2000 nepamatují už tři roky. Po tradičním náporu v závěru roku mělo všech šest stavebních spořitelen dohromady podepsáno již 3,4 milionu platných smluv o stavebním spoření. Ve srovnání s předcházejícím rokem to je o více než dvacet procent víc. Vyšší tempo u uzavřených smluv zaznamenaly spořitelny naposledy v roce 1997.