Články | E-Vosh McKinsey | 1. 4. 2001
Redakci Peníze.CZ se podařilo získat exkluzivní materiál renomovaného amerického odborníka, který analyzuje následky kartelové dohody, přinášející dalekosáhlé změny ve velmi atraktivní oblasti.
Články | Petr Vykoukal | 22. 9. 2006 | 9 komentářů
Jméno Otta dnes už mezi mladšími příliš známé není. Naše babičky si ale praní bez mýdla s rakem či Omýru neuměly představit. Právě to byly výrobky továrny Františka Otty, která po "zásahu" komunistů nesla jméno Rakona.
Aktuality | Petr Kučera | 30. 3. 2023
Air Bank se stala vítězem průzkumu 100 nejlepších zákaznických zkušeností v?Česku, který každoročně sestavuje KPMG ČR na základě padesáti tisíc klientských hodnocení. Před rokem skončila na druhém místě.
Když se řekne | Michal Chleboun | 7. 5. 2012
Možná máte v začátku podnikání dostatek ambicí a entuziasmu pracovat usilovně 16 hodin denně až do roztrhání těla, ale chybí vám nápad. Ani v takovém případě se nemusíte jít ucházet o teplé místo v některém z úřadů státní správy, ale můžete podnikat. Lze totiž využít osvědčeného nápadu, který přivedl na svět někdo jiný.
Kvíz | Gabriel Pleska | 25. 6. 2023
Firmy mění identitu jako lidi: buď chtějí být víc in, začít nový život, nebo něco strašně pokazily. Nebo je někdo koupí – to už u lidí tolik nebývá, rozhodně ne u nás. A v našem kvízu půjde o firmy, které známe právě z Česka.
Co se děje | Olga Skalková, Petr Kučera | 7. 2. 2024 | 1 komentář
Podobné jméno, jednotná modrá barva i logo. Změny mají zdůraznit, že ČSOB je jedna velká skupina. Jen Patria se tomu zatím vyhne.
Články | Lukáš Půda | 26. 10. 2001
Co se děje | Pavla Adamcová | 16. 1. 2024
Na český trh loni vstoupilo 39 nových značek – to je nejvíc za posledních deset let. Nejčastěji přišly z Itálie. Další zvučná jména se už po zdejším trhu rozhlížejí.
Podílové fondy | Roman Stuchlík | 22. 11. 2007 | 2 komentáře
Základem investičního úspěchu je nízká nákladovost investičních produktů, tvrdí zastánci indexových fondů. V ČR zatím levných „indexovek“ na výběr moc není. Situaci zachraňuje jen KBC.
Články | Jindřich Hlaváč | 29. 11. 2000 | 7 komentářů
Známý problém – auto přede mnou odmrštilo kamínek, který mi zničil přední sklo. Dříve se to řešilo jednoduše, kamarád se "přiznal" jako viník a pojišťovna sklo zaplatila. Teď již to tak jednoduché není.
Články | Lenka Fialová | 2. 11. 2001
Minulý týden to bylo. Blížil se víkend, lednička zela prázdnotou a do obchodu se mi vůbec nechtělo. Půjdu později, odkládám tuto nepříjemnou povinnost, jen si přečtu mejly a podívám se, jak si stojí PX50. Když spouštím internet, bleskne mi hlavou, kam bych chodila, objednám si nákup přes net!
Články | Tomáš Skřivánek | 5. 3. 2002
Ze všech stran se na nás valí reklamy na životní pojištění. Pojištění majetku jako by skomíralo někde v ústraní, ale není tomu tak. I v této zdánlivě nudné oblasti se dějí velké věci.
Články | Jitka Wallischová | 1. 3. 2002 | 4 komentáře
Kdo to má v životě těžší, muži nebo ženy? Tyto dva živočišné druhy jsou natolik odlišné, že takové srovnání je velice složité. Pokusme se ale porovnat něco, co lze vyčíslit. Kdo to má v životě dražší?
Akcie | Věra Tůmová | 16. 11. 2007 | 4 komentáře
Pro většinu lidí to byli kdysi jen fajnšmekři a ti, co do nich investovali, spíše blázni. Řeč je o „applemanech“. O lidech, kteří využívali počítače od Applu a o lidech, kteří před lety kupovali akcie této firmy. Pro Čechy je zatím snazší si koupit akcie než hudbu do iPodu.
Aktuality | Petr Kučera | 30. 3. 2023
Stavební spořitelna ze skupiny ČSOB změní po třiceti letech svého maskota. Lišku vystřídá chameleon, kterého ČSOB začala používat v reklamě a marketingové komunikaci v roce 2021.
Analýza | Petr Čermák | 21. 5. 2008
Nejlepší reklama je taková, když se o značkách a produktech lidé mezi sebou spontánně baví. To je základ takzvaného ústního marketingu, tedy World of Mouth. Nedávný výzkumu toho, o čem se Češi baví, ukázal, že nespokojenost jako téma rozhovorů zdaleka nepřevládá.
Články | Barbora Sulková | 10. 4. 2002 | 3 komentáře
Někteří lidé o kočkách říkají, že jsou falešné, jiní na ně pro jejich přezíravost, urozenost a eleganci nedají dopustit. Kočka většinou nepřinese míček na zvolání "Aport!". Nemá na rozdíl od psů sklony k poníženému chování vůči člověku, ale bere ho jako sobě rovného.
Články | Petr Vykoukal | 23. 10. 2001
Růst ekonomiky a s ním spojený vzestup investic přispěl v minulém roce k dalším zvýšení objemů leasingových obchodů. V oblasti finančního leasingu movitých věcí se již pohybujeme na úrovni vyspělé Evropy, v operativním pronájmu a leasingu nemovitostí však stále ještě na trhu existuje rozsáhlý prostor.
Články | Zdeněk Fekar | 2. 5. 2001 | 2 komentáře
Konzumenti jogurtů trpí méně alergiemi a nemocemi vůbec. Dokazují to výsledky lékařských studií, na něž se ostatně často odvolávají i reklamy mlékárenských producentů. Peníze.CZ dnes přinášejí slíbený aktuální přehled nejvýhodnějších cen jogurtů a mléčných výrobků.
Články | Tomáš Skřivánek | 8. 12. 2000
Vymazat z mysli zaměstnanců a veřejnosti negativní asociace spojené se značkou IPB a nahradit je jednotnou, velkou a významnou ČSOB, je momentálně největší pracovní výzvou pro Jana Stolára (51), šéfa komunikace a tiskového mluvčího Československé obchodní banky.
Články | Petr Vykoukal | 26. 9. 2001
Růst ekonomiky a s ním spojený vzestup investic přispívá ke zvyšování objemů leasingových obchodů. V oblasti finančního leasingu movitých věcí se již pohybujeme na úrovni vyspělé Evropy, v operativním pronájmu a leasingu nemovitostí však stále ještě na trhu existuje rozsáhlý prostor.
Co si o tom myslíte | redakce Peníze.CZ | 3. 4. 2008 | 8 komentářů
Kdo si zakládal na tom, že má účet u eBanky, bude mít brzy smůlu. Bude už jen klientem Raiffeisenbank. Podobně před časem přišli o „svou“ banku klienti Živnostenské banky. Vadí vám, že z trhu mizí tradiční české bankovní značky? Podělte se o názor a přečtěte si mínění ostatních.
Akcie | Pavel Slavík | 6. 2. 2007 | 1 komentář
Pražská burza opět posunula svůj rekord. A ačkoli je sentiment na trhu stále optimistický, je zřejmé, že objemy obchodů jsou při takto vysokých cenách nízké. Také americké akcie předvedly velmi úspěšný týden, všechny hlavní indexy posílily. Dařilo se i německému a maďarskému indexu.
Analýza | Václav Lorenc | 5. 12. 2011 | 9 komentářů
Loupit se chystají nové banky na českém trhu, loupit budou stávající zákazníky velkých bank. Loupit musí, protože noví zákazníci nerostou na stromech.
Co si o tom myslíte | Petra Dlouhá | 24. 5. 2012 | 7 komentářů
Někdo si létá obnovit garderóbu do Paříže, další bere útokem Pařížskou ulici, jiného uspokojí stánek na vietnamské tržnici. Kabelky Louis Vuitton nakonec nosí všichni. Jaký je váš vztah ke značkám a luxusu?
Očima expertů | Ondřej Tůma | 29. 4. 2011 | 6 komentářů
Firmy v České republice v budování svých značek značně pokulhávají. Často jim je vytýkáno, že nedokážou se svými zákazníky pracovat. Přečtěte si, jak se na tuto problematiku dívají osobnosti ze světa byznysu a reklamy.
Články | Michal Hazi | 6. 6. 2001 | 2 komentáře
Některé bankovky hodnot tisíc a pět tisíc korun budou staženy z oběhu. Zajímá vás důvod této operace a také jak poznáte, které bankovky budou staženy?