Značka

Další články na téma značka najdete na Finmag.cz.

Exkluzivně na Peníze.CZ: kartelová dohoda podepsána

Články | E-Vosh McKinsey | 1. 4. 2001

+39

Redakci Peníze.CZ se podařilo získat exkluzivní materiál renomovaného amerického odborníka, který analyzuje následky kartelové dohody, přinášející dalekosáhlé změny ve velmi atraktivní oblasti.

Od přání k mýdlu s rakem

Články | Petr Vykoukal | 22. 9. 2006 | 9 komentářů

+36

Jméno Otta dnes už mezi mladšími příliš známé není. Naše babičky si ale praní bez mýdla s rakem či Omýru neuměly představit. Právě to byly výrobky továrny Františka Otty, která po "zásahu" komunistů nesla jméno Rakona.

Nejoblíbenější značkou je Air Bank, ukázal průzkum zkušeností

Aktuality | Petr Kučera | 30. 3. 2023

+23

Air Bank se stala vítězem průzkumu 100 nejlepších zákaznických zkušeností v?Česku, který každoročně sestavuje KPMG ČR na základě padesáti tisíc klientských hodnocení. Před rokem skončila na druhém místě.

Začínáme podnikat: Zkuste franšízu nebo licenci

Když se řekne | Michal Chleboun | 7. 5. 2012

+19

Možná máte v začátku podnikání dostatek ambicí a entuziasmu pracovat usilovně 16 hodin denně až do roztrhání těla, ale chybí vám nápad. Ani v takovém případě se nemusíte jít ucházet o teplé místo v některém z úřadů státní správy, ale můžete podnikat. Lze totiž využít osvědčeného nápadu, který přivedl na svět někdo jiný.

Změnily tvář, poznáte je? Kvíz o značkách a firmách

Kvíz | Gabriel Pleska | 25. 6. 2023

+15

Firmy mění identitu jako lidi: buď chtějí být víc in, začít nový život, nebo něco strašně pokazily. Nebo je někdo koupí – to už u lidí tolik nebývá, rozhodně ne u nás. A v našem kvízu půjde o firmy, které známe právě z Česka.

ČSOB upozadí značku Hypoteční banka, tradiční logo končí

Co se děje | Olga Skalková, Petr Kučera | 7. 2. 2024 | 1 komentář

+15

Podobné jméno, jednotná modrá barva i logo. Změny mají zdůraznit, že ČSOB je jedna velká skupina. Jen Patria se tomu zatím vyhne.

Co o webu ŠkoFINu soudí porotci Peníze.CZ

Články | Lukáš Půda | 26. 10. 2001

+14

Do Česka míří nové značky. Kdo přijde po Popeyes a Victoria’s Secret?

Co se děje | Pavla Adamcová | 16. 1. 2024

+10

Na český trh loni vstoupilo 39 nových značek – to je nejvíc za posledních deset let. Nejčastěji přišly z Itálie. Další zvučná jména se už po zdejším trhu rozhlížejí.

Superlevné indexové fondy v ČR chybí

Podílové fondy | Roman Stuchlík | 22. 11. 2007 | 2 komentáře

+8

Základem investičního úspěchu je nízká nákladovost investičních produktů, tvrdí zastánci indexových fondů. V ČR zatím levných „indexovek“ na výběr moc není. Situaci zachraňuje jen KBC.

Rozbil mi čelní sklo a ujel

Články | Jindřich Hlaváč | 29. 11. 2000 | 7 komentářů

+8

Známý problém – auto přede mnou odmrštilo kamínek, který mi zničil přední sklo. Dříve se to řešilo jednoduše, kamarád se "přiznal" jako viník a pojišťovna sklo zaplatila. Teď již to tak jednoduché není.

Vy ještě chodíte do zděných obchodů?

Články | Lenka Fialová | 2. 11. 2001

+7

Minulý týden to bylo. Blížil se víkend, lednička zela prázdnotou a do obchodu se mi vůbec nechtělo. Půjdu později, odkládám tuto nepříjemnou povinnost, jen si přečtu mejly a podívám se, jak si stojí PX50. Když spouštím internet, bleskne mi hlavou, kam bych chodila, objednám si nákup přes net!

Jak udělat neživotní pojištění sexy?

Články | Tomáš Skřivánek | 5. 3. 2002

+7

Ze všech stran se na nás valí reklamy na životní pojištění. Pojištění majetku jako by skomíralo někde v ústraní, ale není tomu tak. I v této zdánlivě nudné oblasti se dějí velké věci.

Víš, holky dražší to maj...

Články | Jitka Wallischová | 1. 3. 2002 | 4 komentáře

+6

Kdo to má v životě těžší, muži nebo ženy? Tyto dva živočišné druhy jsou natolik odlišné, že takové srovnání je velice složité. Pokusme se ale porovnat něco, co lze vyčíslit. Kdo to má v životě dražší?

Nenápadný nástup „nakousnutého jablka“

Akcie | Věra Tůmová | 16. 11. 2007 | 4 komentáře

+6

Pro většinu lidí to byli kdysi jen fajnšmekři a ti, co do nich investovali, spíše blázni. Řeč je o „applemanech“. O lidech, kteří využívali počítače od Applu a o lidech, kteří před lety kupovali akcie této firmy. Pro Čechy je zatím snazší si koupit akcie než hudbu do iPodu.

Liška končí. Stavební spořitelna vymění maskota

Aktuality | Petr Kučera | 30. 3. 2023

+6

Stavební spořitelna ze skupiny ČSOB změní po třiceti letech svého maskota. Lišku vystřídá chameleon, kterého ČSOB začala používat v reklamě a marketingové komunikaci v roce 2021.

Češi si více stěžují na banky či pojišťovny

Analýza | Petr Čermák | 21. 5. 2008

+5

Nejlepší reklama je taková, když se o značkách a produktech lidé mezi sebou spontánně baví. To je základ takzvaného ústního marketingu, tedy World of Mouth. Nedávný výzkumu toho, o čem se Češi baví, ukázal, že nespokojenost jako téma rozhovorů zdaleka nepřevládá.

Pořídíte-li si kočku nebo ona vás

Články | Barbora Sulková | 10. 4. 2002 | 3 komentáře

+4

Někteří lidé o kočkách říkají, že jsou falešné, jiní na ně pro jejich přezíravost, urozenost a eleganci nedají dopustit. Kočka většinou nepřinese míček na zvolání "Aport!". Nemá na rozdíl od psů sklony k poníženému chování vůči člověku, ale bere ho jako sobě rovného.

Leasing v roce 2000

Články | Petr Vykoukal | 23. 10. 2001

+4

Růst ekonomiky a s ním spojený vzestup investic přispěl v minulém roce k dalším zvýšení objemů leasingových obchodů. V oblasti finančního leasingu movitých věcí se již pohybujeme na úrovni vyspělé Evropy, v operativním pronájmu a leasingu nemovitostí však stále ještě na trhu existuje rozsáhlý prostor.

Fondy s největším poklesem spravovaného majetku

Články | Tomáš Skřivánek | 7. 1. 2002

+3

Změna tržní pozice fondu

Články | Tomáš Skřivánek | 7. 1. 2002

+3

Jogurt je skoro jako lék

Články | Zdeněk Fekar | 2. 5. 2001 | 2 komentáře

+3

Konzumenti jogurtů trpí méně alergiemi a nemocemi vůbec. Dokazují to výsledky lékařských studií, na něž se ostatně často odvolávají i reklamy mlékárenských producentů. Peníze.CZ dnes přinášejí slíbený aktuální přehled nejvýhodnějších cen jogurtů a mléčných výrobků.

Původním povoláním novinář

Články | Tomáš Skřivánek | 8. 12. 2000

+2

Vymazat z mysli zaměstnanců a veřejnosti negativní asociace spojené se značkou IPB a nahradit je jednotnou, velkou a významnou ČSOB, je momentálně největší pracovní výzvou pro Jana Stolára (51), šéfa komunikace a tiskového mluvčího Československé obchodní banky.

Leasing roste

Články | Petr Vykoukal | 26. 9. 2001

+1

Růst ekonomiky a s ním spojený vzestup investic přispívá ke zvyšování objemů leasingových obchodů. V oblasti finančního leasingu movitých věcí se již pohybujeme na úrovni vyspělé Evropy, v operativním pronájmu a leasingu nemovitostí však stále ještě na trhu existuje rozsáhlý prostor.

Příklad úspěšné implementace CRM

Články | Alena Urubková | 29. 10. 2001

0

Je dobře, že mizí tradiční bankovní značky?

Co si o tom myslíte | redakce Peníze.CZ | 3. 4. 2008 | 8 komentářů

0

Kdo si zakládal na tom, že má účet u eBanky, bude mít brzy smůlu. Bude už jen klientem Raiffeisenbank. Podobně před časem přišli o „svou“ banku klienti Živnostenské banky. Vadí vám, že z trhu mizí tradiční české bankovní značky? Podělte se o názor a přečtěte si mínění ostatních.

Akcie: při vysokých cenách se v Praze moc nenakupuje

Akcie | Pavel Slavík | 6. 2. 2007 | 1 komentář

0

Pražská burza opět posunula svůj rekord. A ačkoli je sentiment na trhu stále optimistický, je zřejmé, že objemy obchodů jsou při takto vysokých cenách nízké. Také americké akcie předvedly velmi úspěšný týden, všechny hlavní indexy posílily. Dařilo se i německému a maďarskému indexu.

Chystá se velká bankovní loupež

Analýza | Václav Lorenc | 5. 12. 2011 | 9 komentářů

0

Loupit se chystají nové banky na českém trhu, loupit budou stávající zákazníky velkých bank. Loupit musí, protože noví zákazníci nerostou na stromech.

Vy a vaše značka. Láska na celý život? Co si o tom myslíte?

Co si o tom myslíte | Petra Dlouhá | 24. 5. 2012 | 7 komentářů

0

Někdo si létá obnovit garderóbu do Paříže, další bere útokem Pařížskou ulici, jiného uspokojí stánek na vietnamské tržnici. Kabelky Louis Vuitton nakonec nosí všichni. Jaký je váš vztah ke značkám a luxusu?

Očima expertů: Umí firmy v ČR budovat image své značky?

Očima expertů | Ondřej Tůma | 29. 4. 2011 | 6 komentářů

-1

Firmy v České republice v budování svých značek značně pokulhávají. Často jim je vytýkáno, že nedokážou se svými zákazníky pracovat. Přečtěte si, jak se na tuto problematiku dívají osobnosti ze světa byznysu a reklamy.

Zkontrolujte si své tisícovky

Články | Michal Hazi | 6. 6. 2001 | 2 komentáře

-1

Některé bankovky hodnot tisíc a pět tisíc korun budou staženy z oběhu. Zajímá vás důvod této operace a také jak poznáte, které bankovky budou staženy?

Stránka 1/2

Předchozí

1

Převodník měn

Rozšířená verze kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů
Partners Financial Services