Co se děje | Ondřej Tůma | 15. 4. 2014 | 6 komentářů
Česká spořitelna musela na konci loňského roku na základě rozhodnutí Vrchního soudu vrátit klientovi takřka osm milionů korun, které u ní prodělal při zajišťovacím obchodu. Podle našich informací se připravují další žaloby klientů, kteří se cítí být poškozeni jednáním poskytovatelů investičních služeb.
Co se děje | Stanislav Holeš | 11. 8. 2014 | 32 komentářů
AKTUALIZOVÁNO 9. 9. Když nabízí finanční poradce pojištění, má podle zákona jednat s odbornou péčí. Když ho nabízí pojišťovna, její zaměstnanec tu povinnost (a mnoho dalších) nemá. Novela zákona o pojišťovacích zprostředkovatelích chce nerovnost odstranit: samozřejmě – přitvrdí pravidla pojišťovnám. V zájmu klientů si klade i jiné cíle, napříště by se třeba pojišťovacím zprostředkovatelem nemohl stát člověk, který si neuměl pořídit aspoň maturitu.