Co reklama neřekla | Jana Divinová | 29. 8. 2023 | 1 komentář
Myslíte, že by dneska mohl být váš šťastný den? Tak si kupte balíček, který se Amazonu nebo Aliexpressu nepodařilo dodat. Je nerozbalený, nikdo neví, co v něm je. A třeba to bude terno. Nebo taky bezcenný šunt. Co pak?
Jak na to | redakce Peníze.CZ | 31. 8. 2023
Než poprvé nakoupíte na neznámém e-shopu, začněte úplným základem: Jsou na něm věrohodné kontakty na provozovatele? A podívejte se na recenze. K dispozici jsou i seznamy podvodných e-shopů.
Když se řekne | Lukáš Zelený | 8. 12. 2015 | 3 komentáře
Pravděpodobně znáte pravidlo, že zboží koupené přes internet můžete do čtrnácti dnů bez udání důvodu vrátit. Existují ale výjimky, u kterých od vás už zboží nevezmou a peníze nevrátí.
Co se děje | Světlana Rysková | 24. 1. 2011
Od ledna platí nový zákon o spotřebitelském úvěru. Neřeší sice řadu palčivých problémů, přece jen však umožňuje, abychom se snadněji zbavili například vázaného úvěru, nevýhodné kreditní karty nebo levněji předčasně splatili americkou hypotéku.
Jak na to | František Mašek | 27. 12. 2010
Vánoce jsou za námi a můžeme se těšit z dárků. Pokud se vám některý nelíbí, můžete ho samozřejmě zkusit vrátit. U darů zakoupených přes internet to není žádný problém, pokud byl zakoupen v klasickém obchodě, může to být složitější. Víte, na co máte při vrácení daru nárok?