Bez obalu
Rozhovor | Michal Kašpárek | 22. 6. 2019 | 3 komentáře
Lepší než třídit odpad je nevytvářet ho, říká cirkulární ekonomka Jana Soukopová v rozhovoru pro nový Finmag. Jeho polovičku vám nabízíme právě teď..
Další články na téma udržitelnost najdete na Finmag.cz.
Seřadit podle: čtenosti | chronologicky | hodnocení
Rozhovor | Michal Kašpárek | 22. 6. 2019 | 3 komentáře
Lepší než třídit odpad je nevytvářet ho, říká cirkulární ekonomka Jana Soukopová v rozhovoru pro nový Finmag. Jeho polovičku vám nabízíme právě teď..
BrandInsight | Michal Král | 26. 12. 2021 | 5 komentářů
Dobrá investice je jistě investice, která přináší zisk. To sousloví ale může mít ještě jeden význam. Totiž: na Západě je populární investovat do firem, jejichž podnikání nemá negativní dopady. Stojí o takové investice i čeští klienti?
Aktuality | redakce Peníze.CZ | 23. 3. 2023
Víc než polovina tvrzení o použití ekologických materiálů či postupů, které se vyskytují na obalech evropských výrobků, je neurčitá či zavádějící. Vyplývá to ze studie Evropské komise. Ta teď navrhuje způsob, jak lakování nazeleno znemožnit.
Investiční kompas | Hynek Just | 14. 6. 2023 | 2 komentáře
Víc než 40 procent Čechů a Slováků vůbec neinvestuje. Většinou kvůli nedostatku finančních prostředků, malé důvěře ve finanční instituce nebo neporozumění trhům. Na banky mají zároveň vyšší nároky a jsou vůči nim méně loajální než před pěti roky. Vyplývá to z průzkumu EY Consumer Banking Survey 2023.
Aktuality | Hynek Just | 27. 7. 2023
To, jak se firmy, do nichž investují, chovají k životnímu prostředí, přestalo být pro Čechy důležité. Více než osm z deseti lidí při investování upřednostňuje výnos před udržitelností a sociální odpovědností. Vyplývá to z průzkumu společnosti Generali Investments CEE, který ve spolupráci s agenturou Ipsos proběhl na konci června mezi 1050 respondenty.
BrandInsight | Jana Divinová | 14. 11. 2023
„Odpovědné bankovnictví je nevyhnutelné,“ říká Petr Fiala z Raiffeisenbank k povinnosti evropských bank přijmout principy udržitelnosti a sociální ohleduplnosti. Je přesvědčený, že tlak na udržitelnost prospěje klientům i bankám.
BrandInsight | Hynek Just | 6. 2. 2024
„Víme toho o vašich tiskárnách tolik, že vy o nich nemusíte vědět nic,“ říká Tibor Brunclík, majitel firmy SimplyUp Group, poskytující mimo jiné tiskové služby. Před 30 lety sem nastoupil jako brigádník, dnes společnost vlastní. Podobně dlouhou dobu je jejich hlavním partnerem firma HP.
BrandInsight | Hynek Just | 28. 3. 2024
Hodně sází na lidi, které má kolem sebe. „Naprostá většina úspěchů je v mém případě dílem týmové práce,“ tvrdí Kateřina Barbier, která se loni v létě stala generální ředitelkou HP pro Česko, Slovensko a Maďarsko.