Co se děje | Kateřina Hovorková, Petr Kučera | 21. 2. 2024
Klienti Komerční banky už nebudou moct zadávat platební příkazy a využívat další služby přes telefonního bankéře. Už dříve tuto službu zrušily UniCredit Bank a ČSOB.
Články | Dana Chytilová | 4. 8. 2005 | 2 komentáře
Rušení poplatku za zrušení účtu patří nyní mezi nejviditelnější nástroje, kterým na sebe banky upozorňují. Jde jen o líbivé gesto konkurenčního boje? Opravdu při vystoupení z dané banky nezaplatíte nic? Nebudete zkasírováni na jiných poplatcích? Jak kde.
Články | Michal Hazi | 5. 4. 2001 | 1 komentář
Přímé bankovnictví šetří čas i peníze, platíte nižší poplatky a samotná služba je zdarma. To jsou výhody, které každá banka vehementně zdůrazňuje ve své reklamní kampani. Dvě z největších bank však mají pro své klienty přichystané nemilé překvapení. Přímé bankovnictví nabízejí zadarmo pouze dočasně, počítají se zavedením měsíčního paušálu na přímé komunikační kanály.
Články | Petr Vykoukal | 12. 8. 2005
Možnost komunikovat s bankou přes telefon, internet či mobil nás všechny zbavila nutnosti chodit do banky. Těch, kteří toho využívají, je však i po mnoha letech, kdy jsou tyto služby k dispozici, relativně málo. A i přes rozsáhlou a dlouhodobou snahu bank představují uživatelé přímého bankovnictví stále jen menšinu mezi bankovními klienty.
Články | Petr Fejtek | 16. 5. 2003
Jejím cílem je ověnčit se v roce 2005 vavříny v soutěži Banka roku, alespoň to tvrdí management i vlastník. Trh je ovšem již silně obsazený, jsou plány reálné? Co by pro to eBanka musela udělat?
Články | Petr Vykoukal | 19. 12. 2001
Přímé bankovnictví, které ještě před dvěma lety představovalo pro banku konkurenční výhodu, se dnes stává nutností. Každý peněžní ústav, který si chce udržet a dále rozvíjet svůj tržní podíl, musí svým klientům nabídnout alespoň jednu možnost přímé komunikace.
Články | Michal Hazi | 18. 9. 2001 | 1 komentář
Česká spořitelna doplňuje své služby v oblasti přímého bankovnictví. Včera spustila nový produkt telefonního bankovnictví - Servis 24.
Banky | Věra Tůmová | 26. 11. 2007
Velké tuzemské banky připravují modernizaci aplikací internetového bankovnictví. Kromě správy účtu bude možné brát si přes internet půjčky či investovat do podílových fondů. Banky rovněž slibují větší komfort při užívání a lepší bezpečnost.
Články | Petr Vykoukal | 12. 9. 2000
Doby, kdy byla komunikace s bankou po telefonu považována za luxus, jsou pryč. Možnost obsluhovat účet telefonem dnes již nabízí téměř každá velká banka. Přestože je konkurence v současnosti již veliká, ceny a nabízené služby se u jednotlivých bank výrazně liší.