Reklama na české potraviny: 68 milionů!
Aktuálně.cz | Tomáš Fránek | 29. 4. 2012 | 9 komentářů
Desítky milionů korun mají přesvědčit české zákazníky o tom, že je lepší kupovat tuzemské a hlavně regionální potraviny.
Seřadit podle: čtenosti | chronologicky | hodnocení
Aktuálně.cz | Tomáš Fránek | 29. 4. 2012 | 9 komentářů
Desítky milionů korun mají přesvědčit české zákazníky o tom, že je lepší kupovat tuzemské a hlavně regionální potraviny.
Co si o tom myslíte | Petra Dlouhá | 31. 5. 2012 | 25 komentářů
Potrpíte si na propečené vepřové řízečky? Dopřejte si, brzo si připlatíte. Od příštího roku vepřové podraží kvůli nové evropské směrnici. Na vině je ale prý hlavně naše rostoucí zemědělská nesoběstačnost. Sousedé jí využívají a vepříky nám prodávají čím dál tím dráž. A bude hůř.
Co se děje | Ondřej Tůma | 1. 8. 2013 | 8 komentářů
Při procházce mezi regály supermarketu zjistíme, že takřka každá potravina je označena nějakým certifikátem kvality. Nejznámějším a nejpropagovanějším je „národní značka kvality“ Klasa, kterou potravinám českých výrobců uděluje Ministerstvo zemědělství. Jsou ale všechny výrobky s touhle nálepkou opravdu „klasa“? Odborníci o tom víc než pochybují.