Rozhovor | Monika Veselíková, Martin Vlnas | 24. 2. 2015 | 3 komentáře
Klienti nejsou hloupí, proč by nakupovali za dvacet, když jinde je to za deset? Při koupi auta se dnes lidé ptají, kolik je bude stát pojištění, financování a také servis. Dřív je zajímalo jediné – kolik za něj zaplatí teď. Tahle zvyšující se finanční gramotnost se projevuje i v životním pojištění,“ říká v rozhovoru pro Peníze.cz obchodní ředitel pojišťovny UNIQA Zbyněk Veselý.
Rozhovor | Monika Veselíková, Martin Vlnas | 18. 12. 2014 | 3 komentáře
„Životní pojištění považuji za poměrně složité. Ve velké nadsázce občas říkám, že mu u nás detailně rozumějí pouze dva lidé – a to ještě každý jenom půlce,“ říká v exkluzivním rozhovoru pro Peníze.cz předseda představenstva Allianz pojišťovny Jakub Strnad. Co tedy dělá pro to, aby životní pojištění pochopili obyčejní lidé?
Co se děje | Petra Dlouhá | 14. 10. 2014 | 3 komentáře
Pojišťovny budou od ledna dávat jasnější a srozumitelnější informace o životních pojistkách. Dozvíte se, kolik zaplatíte na poplatcích i kolik dostanete, když smlouvu předčasně vypovíte. Cílem je zamezit nekalým praktikám a přepojišťování, na kterém tratí klient i pojišťovna. Životní pojistka je z podstaty dlouhodobý produkt. Jinak ztrácí smysl.