Investiční životní pojištění | Petr Fejtek | 17. 10. 2007 | 34 komentářů
Existují různé definice investičního životního pojištění. Jednou z nich může být tato: IŽP je jako lít teplou vodu do Vltavy na Šumavě ve víře, že se v Praze ohřejeme. Pojišťovnám se přesto podařilo lidem dostat do povědomí slogan, že je to vlastně „takové lepší spoření“.
Články | Stanislav Volek | 15. 3. 2002
Na rozdíl od burzovních krachů, dosud popsaných na těchto stránkách, které vstoupily do historických publikací i do učebnic ekonomie, jeví se tato spekulace méně známou, přestože postihla polovinu Evropy a poprvé se projevil její globální charakter.
Články | Daniel Martinec | 27. 11. 2001
Většina bank zvýhodňuje přístup k účtu pomocí kanálů přímého bankovnictví, a tak je mnohdy lepší vyslat na pobočku místo manžela textovku. Když však spočítáme ušetřenou částku, vyvstane otázka, zda se to opravdu vyplatí.
Články | Leoš Bárta | 19. 10. 2001
V tomto týdnu hodnotíme druhou nejsilnější leasingovou společnost – ČSOB Leasing. Čeká nás nelehká práce, ale bezesporu zajímavá exkurze. Jako už mnohokrát předtím zjistíme, že udělat dobrou, ne-li výtečnou internetovou prezentaci, umí ve finančním sektoru málokdo.
Články | Danuše Pecharová | 25. 5. 2001
Hodnocení internetových prezentací stavebních spořitelen uzavírá Wüstenrot. Porota Peníze.CZ serveru udělila bronzovou medaili. Jaké ty stránky vlastně jsou?
Články | Zdeněk Fekar | 24. 4. 2001
Jarní změny počasí ohrožují vaše zdraví, jezte vitamíny - určitě i na vás s podobnou radou vyrukoval lékař. Nachystali jsme pro vás spoustu tipů, kde nejvýhodněji nakoupíte ovoce i zeleninu. Navrch dodáme pár informací, které vás snad přesvědčí o potřebnosti vitamínů. Seriál nejvýhodnějších nákupů budeme ve spolupráci s agenturou Incoma nyní přinášet pravidelně.
Články | Zdeněk Fekar | 15. 3. 2001
Téměř součástí bontonu jsou v bankovním světě kyselé úšklebky pokaždé, když se vedle sebe objeví slovní spojení Česká spořitelna a moderní banka. Uplynulé tři dny jsme zkoušeli, zda spořitelní bankéři dokáží komunikovat s klienty prostřednictvím e-mailů.
Články | Lenka Fialová | 3. 3. 2001
Slabou stovku hrubého vynese sčítacímu komisaři každá domácnost - a to musí být čtyřčlenná. Slasti a strasti své dočasné řehole líčí jedna z těch, kteří právě v těchto dnech vybírají ve vašich domácnostech sčítací listy.
Články | Petr Vykoukal | 25. 1. 2001 | 1 komentář
Americká Citi, která v uplynulých letech poskytovala služby především podnikům, se rozhodla vstoupit do hustých vod retailu a bojovat i o "malé" české zákazníky.