Podílové fondy | Petr Čermák | 30. 11. 2007 | 2 komentáře
Typický český investor je osoba konzervativní, která hledá možnost lepšího zhodnocení peněz v investičních fondech. Ty prý kombinují přijatelnou míru rizika a výnosu a jsou bezpečnější než samostatná investice do akcií, tvrdí výzkum agentury GfK.
Banky | Věra Tůmová | 26. 11. 2007
Velké tuzemské banky připravují modernizaci aplikací internetového bankovnictví. Kromě správy účtu bude možné brát si přes internet půjčky či investovat do podílových fondů. Banky rovněž slibují větší komfort při užívání a lepší bezpečnost.
Životní situace | Věra Tůmová | 14. 11. 2007
Češi jsou optimisté, tuzemskou ekonomiku považují za zdravou a plánují o Vánocích utrácet. Většina Evropanů naopak hodlá podle výzkumu společnosti Deloitte na dárcích šetřit. Straší je především růst cen potravin a energií a nevěří ani dalšímu vývoji národních ekonomik.
Banky | Věra Tůmová | 2. 11. 2007 | 2 komentáře
Pro odborníky je letos Bankou roku 2007 Komerční banka, pro laickou veřejnost je jednoznačně Nejdůvěryhodnější bankou Česká spořitelna. Banky prý inovují a zaměřují se na klienty. Že by se blýskalo na lepší časy?
Dítě | Kateřina Boušová | 21. 3. 2007
Jakým způsobem rodiče v Americe, Africe, Evropě nebo na Dálném východě učí svoje děti finanční zodpovědnosti? Které děti se učí utrácet a které naopak investovat? V jakém věku dětí rodiče s finanční výchovou začínají? Ve které zemi děti dostávají kapesné, aniž by "hnuli prstem", a které děti si naopak musejí každou "korunu" zasloužit?
Životní situace | Kateřina Boušová | 16. 2. 2007
Jsou úvěrové registry výhodou jen pro finanční instituce, nebo i pro dlužníky? Může dobrá úvěrová historie usnadnit cestu k novému úvěru? Nebo naopak hrozí, že např. kvůli nedoplatku za telefon nezískáte hypotéku? Přečtěte si, jak na tyto otázky odpovídají sami dlužníci. A nakolik jim vadí, že jsou o nich v registrech shromažďovány osobní informace? Jak si české úvěrové registry stojí ve srovnání se zahraničními?
Články | Petr Vykoukal | 28. 4. 2003
Chcete vědět, jak jsou u nás odměňovány různé manažerské pozice? Začtěte se do našeho průzkumu.
Články | Tomáš Hampl | 12. 3. 2002
Ačkoliv je podle politiků vstup České republiky do Evropské unie na spadnutí, informovanost obyvatelstva o unii není nijak velká. Zatímco devět z deseti Čechů ví, že v USA se platí americkým dolarem, podstatně méně lidí tuší, jaké peníze používají evropské státy.
Články | Dušan Hradil | 12. 3. 2002
Internetové bankovnictví patří k hlavním úkolům produktových manažerů českých bank. GE Capital bank vstoupila na toto pole s novým reklamním trhákem – geniálním účtem. Minule dávali mobil zdarma, dostaneme tentokrát počítač?
Články | Aleš Vávra | 8. 1. 2002
V USA budou zveřejněna pravidelná makro data, na konci měsíce se bude konat pravidelná schůzka Federálního výboru pro operace na otevřeném trhu a především bude docházet k zveřejňování hospodářských výsledků za poslední čtvrtletí.
Články | Tomáš Prouza | 13. 12. 2001
Zajímalo vás někdy, co si vlastně o bankách myslí jejich zákazníci, kterou mají nejraději a kterou naopak nemohou ani vystát? Nás ano. Takže jsme se zeptali.
Články | Petr Vykoukal | 11. 12. 2001
Všechny české banky už nabízejí svým klientům širokou škálu možností, jak nechodit do peněžního ústavu osobně. Klienti si však zatím tuto příležitost moc neužívají.
Články | Tomáš Prouza | 6. 12. 2001
Zajímalo vás někdy, co si vlastně o bankách myslí jejich zákazníci, kterou mají nejraději a kterou naopak nemohou ani vystát? Nás ano. Takže jsme se zeptali.
Články | Petr Vykoukal | 7. 11. 2001
Podle průzkumu Taylor Nelson už o možnosti penzijního připojištění slyšelo 85 procent dospělých. Pro 59 procent zájemců o penzijní připojištění není důležitá novela zákona zlepšující podmínky tohoto produktu.
Články | Petr Vykoukal | 29. 10. 2001 | 2 komentáře
Průzkumu společnosti Sofres Factum ukázal, že o možnosti si něco pořídit na splátky ví 96 procent Čechů, o existenci nákupních úvěrových karet však ví už jen polovina z nich. O těchto a dalších zajímavých skutečnostech o splátkovém prodeji v ČR si můžete přečíst v našem článku.
Články | Tomáš Skřivánek | 17. 10. 2001 | 1 komentář
Dát zaměstnanci vysoký plat již nestačí. Od poloviny devadesátých let se stále důležitější součástí motivace zaměstnanců stávají benefity. Ty jsou považovány za efektivní nástroj stabilizace zaměstnanců a významný prvek firemní kultury.
Články | Tomáš Prouza | 13. 8. 2001
Alespoň pokud se podívají na výsledky minulého týdne. Téměř všechna čísla jsou červená a jen málokdo doufá v rychlou změnu tohoto nepříjemného trendu.
Články | Tomáš Skřivánek | 12. 7. 2001
Jedním z hlavních rizik pro banky je selhání zaměstnanců. Téměř osmdesát procent respondentů mezinárodního průzkumu má obavy z podvodného jednání svých zaměstnanců, nicméně jen přibližně polovina z nich má uzavřeno pojištění proti ztrátám ze zpronevěry.
Články | Zdeněk Fekar | 2. 5. 2001 | 2 komentáře
Konzumenti jogurtů trpí méně alergiemi a nemocemi vůbec. Dokazují to výsledky lékařských studií, na něž se ostatně často odvolávají i reklamy mlékárenských producentů. Peníze.CZ dnes přinášejí slíbený aktuální přehled nejvýhodnějších cen jogurtů a mléčných výrobků.
Články | Michal Hazi | 24. 4. 2001
Informace o konkrétních osobách byly vždy vysoce ceněným zbožím. Zákon o ochraně osobních údajů však jejich shromažďování omezuje. Příklad marketingového výzkumu, který právě dokončuje agentura GfK pro Českou spořitelnu, ukazuje, že firmy musí být velmi opatrné při jakémkoliv nakládání s klientskými daty.
Články | Tomáš Janča | 27. 2. 2001
Připravili jsme pro Vás nový test investičních znalostí, tentokrát sestávající z deseti otázek. Ještě před tím, než začnete pokoušet své štěstí, podívejte se, jak si v předcházejícím investičním testu vedli ostatní.
Články | Zdeněk Fekar | 9. 2. 2001
Už dávno se internet nepoužívá jenom jako levnější alternativa papírové pošty nebo prostor pro komerční prezentaci firem, případně pro zábavu. Internetové obchody i v Česku rostou dynamičtěji – měřeno meziročním nárůstem tržeb -, než jejich kamenní příbuzní. I e-banking je spíš než převratnou novinkou nutností, která ve strategii žádné pořádné banky nesmí chybět. Když už se na webu nakupuje a dokonce i platí, proč by se nedalo po síti také podávat daňové přiznání?