Co se děje | Ondřej Tůma | 28. 1. 2011 | 8 komentářů
Od loňských parlamentních voleb vládnou v ČR politické strany, které zastávají filosofii rozpočtové zodpovědnosti. Domácnosti se však stále více zadlužují. Příkladem dalšího nákupního šílenství byly poslední vánoční svátky, alespoň co se týče utrácení prostřednictvím platebních karet, které vydaly přední české banky.
Co se děje | Ondřej Tůma | 9. 11. 2010
Společnost T-Mobile se letos rozhodla změnit ve své předvánoční reklamní kampani stávající marketingovou strategii. Může se jí ale drahá kampaň s americkým hercem Chuckem Norrisem vyplatit?
Co se děje | Ondřej Tůma | 1. 11. 2010 | 2 komentáře
Během letošních vánočních svátků utratí české domácnosti více peněz, než tomu bylo před rokem. Průzkum společnosti Unilever ukazuje, že spotřebitelé hodlají o Vánocích zalovit hlouběji do peněženky kvůli dárkům, jídlu, ale i zábavní pyrotechnice.