Články | Lenka Fialová | 11. 7. 2002
Než si vyberete, kam letos na dovolenou, pečlivě zkontrolujte, s kým se vydáváte. Nestyďte se vyžádat předložení certifikátu o pojištění proti úpadku nebo se podívejte do registru touroperátorů na internetu. Předejdete tím zbytečným problémům.
Pojišťovny | Táňa Chadrabová | 26. 7. 2007
Zákazníci cestovní kanceláře I´m travelling, která zkrachovala, se musí se žádostí o vrácení peněz za neuskutečněné nebo částečně uskutečněné zájezdy obrátit na Českou pojišťovnu, u níž byla kancelář pojištěna proti úpadku.
Jak na to | František Mašek | 16. 6. 2010 | 2 komentáře
I když se snažíte důkladně prověřit cestovní kancelář, u níž si kupujete zájezd, někdy se jeho reklamaci nevyhnete. Hlavní pravidlo zní, vše se pokuste reklamovat už na místě.
Co se děje | Ondřej Tůma | 16. 5. 2012 | 3 komentáře
Turistům loni zkrachovala cestovní kancelář a pojišťovna odmítla vyplatit plnou cenu zájezdu. Česká národní banka se ještě teď pře s ministerstvem pro místní rozvoj, zda pojišťovna jedná podle práva. Klienti suší pusu. A ani letos při úpadku cestovky nikdo za nic tak docela neručí.
Aktuálně.cz | ČTK, Jiří Hovorka | 22. 7. 2012 | 4 komentáře
Příběh zkrachovalé cestovní kanceláře Majestic Travel se přiostřuje. Pojišťovna Generali podala trestní oznámení na majitelku společnosti.
Co se děje | Ondřej Tůma | 13. 10. 2015 | 12 komentářů
Dražší zájezdy a zánik mnoha cestovních kanceláří. To by prý mohla přinést novela zákona, kterou chce stát lépe chránit klienty zkrachovalých cestovek. Cestovní kanceláře a pojišťovny mají za to, že místo jistoty a pořádku přinese novela chaos.
Co se děje | Ondřej Tůma | 10. 4. 2018
Jsou při nákupu dovolené naše peníze v bezpečí, nebo hrozí, že v případě krachu cestovní kanceláře nedostaneme zpátky všechno, co jsme za zájezd zaplatili?