Když se řekne | Tomáš Michalička | 6. 3. 2012 | 7 komentářů
Když pojišťovna vymýšlí, kolik si za jaké (při)pojištění řekne, její matematici se snaží na základě dat a statistik co nejlíp zjistit, kolik asi bude vyplácet na pojistném plnění. Započítá náklady a připočítá marži, na základě průzkumů a úvah o tom, kolik jsou klienti ochotní zaplatit. A leckdy jsou ochotní platit i za to, co se – nevyplatí.
BrandInsight | Radim Zelený | 11. 3. 2024
Pojišťovny loni na životním pojištění vyplatily téměř 10 miliard korun. Každý rok se částka vypláceného plnění zvyšuje. „Největší nárůst evidujeme u plnění za vážná onemocnění, invaliditu a dlouhodobou péči,“ říká Petr Koblížek z České asociace pojišťoven.
BrandInsight | Radim Zelený | 19. 4. 2024 | 1 komentář
Úrazy, onemocnění, invalidita či úmrtí – pojistné události, za které loni Češi od pojišťoven dostali bezmála deset miliard korun. Mohlo to ale být mnohem víc. O miliardy Češi přišli, protože životní pojištění uzavřené neměli. Počet pojistných událostí přitom roste.