Články | redakce Peníze.CZ | 14. 12. 2001
Česká spořitelna dělá vše pro zlepšení své pověsti, zaplavuje nás reklamními kampaněmi a dopisy s nabídkou výhodných produktů. Ovšem snaha využít některé nabídky je tvrdým střetem s realitou.
Články | Lenka Fialová | 30. 5. 2001
Studenti vysokých škol, otevřete si účet u České spořitelny! Získáte kontokorent deset tisíc, každý rok čtyři stovky a co víc - při získání "červeného diplomu" deset tisíc. To se vyplatí pořádně se učit! Opravdu?
Články | Petr Vykoukal | 22. 2. 2001
Tajemné televizní a billboardové reklamy na "symfonickou" investici si všimli mnozí z nás. Peníze.CZ zkusily vypátrat, co firma AGW.CZ skutečně nabízí.
Články | Stanislav Volek | 22. 3. 2002
V letech 1772 a 1773 otřásla vážná finanční krize částí Evropy. Roznětkou této krize byl krach jedné významné a vážené londýnské banky. Vlivem těsné provázanosti finančních center v Londýně, Edinburghu a Amsterodamu se projevil dopad anglické krize brzy také ve Skotsku a Nizozemí.
Články | Michal Hazi | 18. 9. 2001 | 1 komentář
Česká spořitelna doplňuje své služby v oblasti přímého bankovnictví. Včera spustila nový produkt telefonního bankovnictví - Servis 24.
Články | Lukáš Půda | 4. 4. 2001
Jak daleko dokáží pojišťováci zajít ve svých argumentech, aby získali váš podpis pod pojistnou smlouvou? Stejně jako všichni prodejci i oni používají celou škálu přesvědčovacích metod. Některé z nich však hraničí až s psychologickou manipulací.
Články | Dušan Hradil | 13. 3. 2002
Řadový zákazník banky disponující nejvýše statisíci korun je odkázán na přepážku. Klienta s několika miliony v kapse přivítá ve své kanceláři jeho vlastní privátní bankéř.
Články | Dušan Hradil | 8. 1. 2002
Při výběru banky se vyplatí počítat, i na běžném účtu se totiž dá ušetřit. A pokud budete své peníze točit elektronicky, můžete uspořit ještě více.
Články | Lukáš Půda | 23. 5. 2001 | 4 komentáře
Nastává doba dovolených. Stovky tisíc lidí využívají každoročně služeb cestovních kanceláří. U koho si zájezd koupit? Dát přednost malé nebo větší cestovce? Rozhodování sice ovlivňuje cena, ale důležitou roli hraje také příjemné chování a informovanost pracovníků pobočky. Reportér Peněz.CZ po roce zopakoval test s cílem zjistit, nakolik se chování cestovek zlepšilo.
Články | Alena Urubková | 25. 3. 2002
Díky zajímavé a výhodné kombinaci několika finančních produktů a služeb v balíčku PROFIKONTO mohou menší a střední podniky a podnikatelé získat u Raiffeisenbank a. s. výhodnou nabídku pokrývající komplexně jejich potřeby. Zajímavé cenové zvýhodnění některých služeb a produktů samotné Raiffeisenbank je doplněno o slevy na pojišťovací a leasingové produkty partnerských společností v rámci finanční skupiny Raiffeisen.
Články | Dušan Hradil | 12. 3. 2002
Internetové bankovnictví patří k hlavním úkolům produktových manažerů českých bank. GE Capital bank vstoupila na toto pole s novým reklamním trhákem – geniálním účtem. Minule dávali mobil zdarma, dostaneme tentokrát počítač?
Články | Petr Vykoukal | 19. 12. 2001
Přímé bankovnictví, které ještě před dvěma lety představovalo pro banku konkurenční výhodu, se dnes stává nutností. Každý peněžní ústav, který si chce udržet a dále rozvíjet svůj tržní podíl, musí svým klientům nabídnout alespoň jednu možnost přímé komunikace.
Články | Petr Vykoukal | 15. 8. 2001
Také jste si vzpomněli na poklady zakopané na účtu ve Středisku cenných papírů? Čtěte dál. Poradíme, jak je najít, vykopat a zpeněžit.
Články | Leoš Bárta | 22. 3. 2002
Třetí medailový post na bankovním trhu zastává Komerční banka. Je její internetová podoba v něčem výjimečná? Jaké jsou její silné stránky? A je něco, za co by se měli tvůrci www prezentace stydět? Zúčastněte se spolu s námi třetího kola soutěže Best Web 2002!
Články | redakce Peníze.CZ | 18. 1. 2002
V nezkrácené verzi publikujeme otevřený dopis klientské pracovnice ČSOB v Plzni generálnímu řediteli ČSOB Pavlu Kavánkovi.
Články | Tomáš Janča | 1. 2. 2001
FOMC americké centrální banky ukončil své dvoudenní zasedání. Klíčová úroková sazba na federální fondy byla snížena z šesti na 5,5 procenta. V třetím dile vám odhalujeme historii a strukturu Fed.
Podílové fondy | Roman Stuchlík | 22. 11. 2007 | 2 komentáře
Základem investičního úspěchu je nízká nákladovost investičních produktů, tvrdí zastánci indexových fondů. V ČR zatím levných „indexovek“ na výběr moc není. Situaci zachraňuje jen KBC.
Články | Kateřina Boušová | 17. 8. 2006
Kupujete nemovitost, chystáte se stavět či rekonstruovat a sháníte peníze? Nebo už bydlíte, ale chybí vám peníze na provoz domácnosti? Připravili jsme pro vás přehled státních podpor, které můžete získat a poradíme vám i jak je získat. Dozvíte se, jaké podmínky musíte splnit, kolik vám stát na bydlení půjčí (případně formou příspěvku na bydlení "věnuje") a co pro to musíte udělat.
Články | Petr Vykoukal | 17. 5. 2001
Kam si vaše babička ukládá peníze? Pod matraci, nebo do starého kožichu ve skříni? Možná byste byli raději, kdyby si je ukládala na účet. Poradíme vám, jak jej vybrat.
Články | Tomáš Skřivánek | 21. 11. 2000
Osvědčeným lákadlem na získání nových podílníků se během podzimu staly do zahraničí investující akciové fondy. Recept na úspěch odzkoušený Spořitelní investiční a IKS Komerční banky se nyní pokouší zopakovat ŽB Trust.
Komentář | Patrik Nacher | 28. 11. 2007 | 6 komentářů
Odpůrci vysokých bankovních poplatků dostali konečně, co chtěli. Polská mBanka nabízí vedení účtu i transakce zdarma. Úspěšná ovšem bude, jen pokud přiměje konzervativní Čechy opustit jistotu svých bank a svěřit své peníze dravé konkurenci.
Články | Petr Vykoukal | 13. 2. 2002
Minulý pátek sliboval senzaci. MF Dnes napsala, že KTP Quantum má problémy. Zatím to však spíše vypadá, že si pouze zvolili vlastní interpretaci slov KCP a všechno je jinak.
Články | Petr Vykoukal | 18. 12. 2001
Zaměstnání v bankovnictví platilo zvláště začátkem devadesátých let za jisté a perspektivní. Netrvalo však dlouho a privatizace bank, rušení poboček, změny strategií a zavádění přímého bankovnictví vše změnily.
Články | Petr Vykoukal | 31. 7. 2001
Ačkoli do skutečného zavedení euromincí a eurobankovek ještě zbývá několik měsíců, měli byste na ně myslet již během letošních prázdnin. Pokud vám totiž zůstaly doma v hrníčku peníze z loňských prázdnin, kupte si za ně na letošní dovolené nanuka, protože jinak vám z nich zůstane za pár měsíců pouze hezká památka.
Cestování | Michal Pravda | 2. 7. 2007
Vrátili jste se z dovolené, která nebyla zcela podle vašich představ? Pokud za vaši nespokojenost může cestovní kancelář, zájezd reklamujte. Máte na to tři měsíce od jeho skončení.
Články | Tomáš Skřivánek | 20. 2. 2002
Možná ne úplně všechno, ale problémy s obchodníky ve stylu tuzemské KTP Quantum určitě. Vždyť každý z trojice největších slovenských problémů vybral minimálně pětkrát více peněz než tuzemská "jednička" – krachující KTP.
Články | Daniel Martinec | 17. 1. 2002
V jednom z dopisů klientům jsem se dozvěděl, že se "má banka" - Česká spořitelna - dala na cestu transformace, při které změní nejen loga a majitele, ale také chování ke klientům. A tak jsem vyrazil na pobočku. Alespoň zjistím, jak to s tou transformací vypadá.
Články | Tomáš Prouza | 9. 1. 2002
Správná banka by se měla o klienta postarat od kolébky do hrobu a dát mu vše, nač pomyslí. Českým bankám pomalu končí čas konsolidace a nastává to, o čem se již dlouho mluví – nesmlouvavý boj o klienta.
Články | Dušan Hradil | 17. 12. 2001
Stejně jako hodinky Rolex nebo oblek od Pierre Cardina nesou punc výjimečnosti i platební karty s přívlastkem drahých kovů. Zlatou, platinovou nebo Diners Club rozhodně nenajdete v peněžence řadového klienta.
Články | Petr Vykoukal | 11. 12. 2001
Většina zahraničních bank, které přišly na český trh začátkem devadesátých let, se zpočátku soustředila na podnikovou klientelu. Čas však změnil českého klienta a tím i jeho atraktivitu pro tyto původně "korporátní" banky.