Co se děje | Ondřej Tůma | 16. 12. 2011 | 6 komentářů
Lahváč doma u televize místo půllitru v hospodě, pivní speciály, pivo v petlahvích, regionální pivovary, levné pivo z Polska – svět českých pivařů se pomalu, ale jistě mění.
Očima expertů | Ondřej Tůma | 16. 3. 2012 | 13 komentářů
Co vás napadne za firmu, když se řekne Švédsko? IKEA, Volvo, vodka Absolut? A jaká firma či značka by mohla vytanout cizinci, když se řekne Česko? Ptáme se ekonomů Pavla Kohouta, Petra Macha, či Lukáše Kovandy, ale i politologa Jiřího Pehe a dalších osobností, kdo podle nich „vzorně reprezentuje“ Česko.
Očima expertů | Ondřej Tůma | 29. 4. 2011 | 6 komentářů
Firmy v České republice v budování svých značek značně pokulhávají. Často jim je vytýkáno, že nedokážou se svými zákazníky pracovat. Přečtěte si, jak se na tuto problematiku dívají osobnosti ze světa byznysu a reklamy.