Co se děje | Jindřich Hradecký | 13. 2. 2013 | 6 komentářů
Český trh s novými vozy vykazuje počátkem letošního roku řadu zajímavých přesunů, které souvisejí především s cenovou politikou jednotlivých automobilek. Kdo navzdory zvýšené DPH zlevnil, slavil v prvním souhrnu trhu roku 2013 až nečekané úspěchy.
Co se děje | Jindřich Hradecký | 25. 1. 2012 | 67 komentářů
Ač automobilky věnovaly tolik úsilí vývoji dieselových motorů a jejich mise, co se týče kvality samotného železného výsledku pod kapotami, skončila úspěšně, svět i Česko začínají nad naftou lámat hůl. Naše srovnání výhodnosti dieselových a benzinových aut jasně dokazuje, co za tím vězí.
Recenze | Vojtěch Dobeš | 2. 2. 2021 | 9 komentářů
Neuvěřitelný prostor a praktičnost za cenu pod 500 tisíc korun. Testovali jsme zcivilizovanou dodávku od Peugeotu.
Když se řekne | Jindřich Hradecký | 28. 12. 2011
Dva, tři, ale také sedm, a dokonce třicet let. Záruky na nové vozy se víc než garancemi jako takovými staly marketingovým nástrojem automobilek. Na co si dát ve změti lákavých čísel pozor?
Co se děje | Jindřich Hradecký | 18. 1. 2012 | 2 komentáře
Dalo se to čekat: s lednem se výrazně změnily ceníky nových aut. Skvělou zprávou je, že značky v roce 2012 spíš zlevňují. Třeba některé škodovky jsou nyní nejlacinější v historii. Jiní s velkými slevami vyprodávají skladové vozy z minulého roku. Jednoduše: nikdy nebylo výhodnější jít si pro nové auto než teď.
Co se děje | Jindřich Hradecký | 11. 1. 2012 | 1 komentář
Rok 2011 si většina automobilových značek včetně Škody odškrtla coby úspěšný. A vděčí tomu za odbyty ve světě i v Česku. Tuzemská výroba nových vozů dokonce loni trhala veškeré rekordy.
Jak na to | Peter Garnry | 4. 2. 2013 | 2 komentáře
V dohledné době by se akcie měly vracet k průměru. Ty, které rostly nejvíc, by měly klesnout, ty co zaostávaly, by měly svoje ztráty umazat. Tak to aspoň říká akciový stratég Saxo Bank Peter Garnry.